|
|
de bluffer
|
|
|
Feyenoord
De Superboeren T 3-1 Excelsior T Tukkers U Groningen T Heracles U Willem 2 U NEC T
AZ
De Tukkers U De Gloeilampen T Heerenveen U PEC Zwolle T ADO Den Haag U De Superboeren T Fc. Utrecht U |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Aangezien elke tegenstander voor Feyenoord lastig is, en De Kuip inmiddels ook geen onneembare vesting meer is, zou ik zeggen Feyenoord. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ze moeten gewoon elke wedstrijd er weer scherp en volle bak er tegen aan, daar ligt het gevaar en niet zozeer welke tegenstander. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 10:07 schreef Els het volgende:Aangezien elke tegenstander voor Feyenoord lastig is, en De Kuip inmiddels ook geen onneembare vesting meer is, zou ik zeggen Feyenoord. Dat is taal Klasse |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ja dan moet je de stand misschien omdraaien |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ken een aantal clubs niet, is dit fantasy league? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Superboeren, gloeilampen en tukkers? Is dit geschreven door je neefje van 11? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: En dan mis ik hoeracles nog. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Volgens mij ben jij 11 jaar of een hele grote 020 fan als je dit niet weet wie dat zijn algemeen bekend
Superboeren uit Doetinchem
De Gloeilampen uit Eindhoven
De Tukkers uit Enschede
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 maart 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wat is dat voor een naam of club |
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wij worden gewoon driede. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Op dit moment is ls alles zwaar. Maar het zou wel lekker zijn als je de bekerfinale ingaat met een 3 e plaats in je zak. Geeft rust |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leonidas1
|
|
|
Ach, alles heeft zijn eigen niveau om maar even een dooddoener te gebruiken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 10:40 schreef de bluffer het volgende:[..] Volgens mij ben jij 11 jaar of een hele grote 020 fan als je dit niet weet wie dat zijn algemeen bekend Superboeren uit Doetinchem De Gloeilampen uit Eindhoven De Tukkers uit Enschede Manmanman |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 10:07 schreef Els het volgende:Aangezien elke tegenstander voor Feyenoord lastig is, en De Kuip inmiddels ook geen onneembare vesting meer is, zou ik zeggen Feyenoord. Is waar ,en daardoor was het gisteren dubbel koud in de Kuip |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: En dat zetten ze ook die deuren nog open, waardoor je 10 minuten voor tijd bijna wegtocht. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Az verliest in laatste minuut nu 2 punten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Over twee weekjes hop 3 punten pakken tegen excelsior en verlies van de kaasjes tegen de gloeilampem. En een beter draaiend Feyenoord ik zeg hoppa |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 15:26 schreef piet de paler het volgende:Over twee weekjes hop 3 punten pakken tegen excelsior en verlies van de kaasjes tegen de gloeilampem. En een beter draaiend Feyenoord ik zeg hoppa Da's waar..weer zo,n kut interland tussendoor |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leuk topic. Wel weer gek dat je Utrecht bv. vergeet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En doe Vitesse er ook nog maar bij... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord mag dit niet meer weggeven. En ik denk ook dat dat niet gebeurt omdat anderen ook punten verliezen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik denk zo maar dat wij geen wedstrijd meer gaan verliezen ondanks het spel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Twente uit de moeilijkste ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Twente uit de moeilijkste ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
In theorie, maar die gaan thuis altijd voetballen, ons voordeel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat is waar . Ik zou dan hetzelfde doen als afgelopen weekend . Bilal erbij. Ik vrees als je met hem begint dat ze de boel dichthouden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als ze de beker maar winnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar daar zou ik niet op gokken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Geloof er ook nog niet in. Kon zaterdagavond mijn ogen niet geloven zo slecht. Kon niet eens de moeite nemen om op te staan en te juichen..Wat een dramatische pot. Nog verkouden ook door de kou |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
onze inversteerders don het best goed vind ik ????pfffff |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 20 maart 2016 - 10:05 schreef de bluffer het volgende:Feyenoord De Superboeren T 3-1 Excelsior T Tukkers U Groningen T Heracles U Willem 2 U NEC T AZ De Tukkers U De Gloeilampen T Heerenveen U PEC Zwolle T ADO Den Haag U De Superboeren T Fc. Utrecht U Ik weiger naar beneden te kijken, PSV en Ajax zijn onze concurrenten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dan ben je helaas de realiteit uit het oog verloren. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Restant moet toch wel minimaal 13 punten opleveren, lijkt mij...dus een derde plek. En dan heb je het seizoen net na de winterstop vergooid door 7 wedstrijden kortsluiting...Daarnaast was het voetbal over het hele seizoen genomen behoorlijk matig...De beker pakken vergoed wel wat..het is een mooie prijs. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2016 - 08:35 schreef CobusIII het volgende:Restant moet toch wel minimaal 13 punten opleveren, lijkt mij...dus een derde plek. En dan heb je het seizoen net na de winterstop vergooid door 7 wedstrijden kortsluiting...Daarnaast was het voetbal over het hele seizoen genomen behoorlijk matig...De beker pakken vergoed wel wat..het is een mooie prijs. EEN ZEER MOOIE PRIJS |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar als je hem wint ben je wel de beste en voor mooi voetbal krijg je geen punten dat is alleen bij het kunstschaatsen en bij het turnen op de vloer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Calimero-topic. Je moet gewoon van eigen kracht uitgaan. Programma maakt niet uit. Twente zie ik nog het meest als gevaar, maar verder moeten we gewoon alles winnen en dan zijn we de terechte nr.3. Ik vind dat wij ook wel een stukkie beter zijn (als we ons niveau halen) dan alles wat nu onder ons zit... |
|
|
|