BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Haller, Jansen of anders?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
enough
 enough - zaterdag 09 april 2016 - 04:42   quote  deeplink  
Huntelaar/milik ..ze zoeken het samen maar uit..2 top spitsen (ere divisie)
Was het al maar zo'n feest!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 09 april 2016 - 07:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 21:57 schreef Nenam_tiL het volgende:
Zit vi te kijken....maar spreekt Millik alleen Pools ???....vandaar dat het zo moeizaam gaat
Nee, spreekt daarnaast vloeiend Duits tezamen met Younes die ook Duits spreekt. En Duits is net Nederlands man, je moet alleen een beetje goed luisteren! ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 09 april 2016 - 10:23   quote  deeplink  
Ik heb het idee dat steeds minder jonge mensen Duits enigszins beheersen. Ik heb sowieso het idee dat er steeds minder Nederlanders zijn die 3 of meer talen spreken.

Milik's Duits vind ik behoorlijk hoor. Hij heeft wel een redelijk vet Pools accent maar hij spreekt het redelijk vloeiend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 09 april 2016 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 10:23 schreef Eide het volgende:
Ik heb het idee dat steeds minder jonge mensen Duits enigszins beheersen. Ik heb sowieso het idee dat er steeds minder Nederlanders zijn die 3 of meer talen spreken.

Milik's Duits vind ik behoorlijk hoor. Hij heeft wel een redelijk vet Pools accent maar hij spreekt het redelijk vloeiend.
Ach Eide, tegenwoordig vinden de meesten talen niet zo belangrijk. Die van mij breng ik thuis ook Duits bij naast het Engels wat ze op school leren. Nu is mijn oudste, omdat ze voor loopt op school, ook bezig met Grieks en Latijns. Echt prachtig om te zien. Je hebt het waarschijnlijk niet nodig maar wel mooi om te zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 09 april 2016 - 11:07   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2016 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zaterdag 09 april 2016 - 11:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 11:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach Eide, tegenwoordig vinden de meesten talen niet zo belangrijk. Die van mij breng ik thuis ook Duits bij naast het Engels wat ze op school leren. Nu is mijn oudste, omdat ze voor loopt op school, ook bezig met Grieks en Latijns. Echt prachtig om te zien. Je hebt het waarschijnlijk niet nodig maar wel mooi om te zien.
Met name Duits vind ik toch wel handig. Ik heb er zelf ook wel spijt van dat ik op school niet wat langer Frans heb gehad. Ik spreek het net voldoende voor hele basale dingen om me in een winkel of restaurant te redden maar dat is het ook wel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 09 april 2016 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 april 2016 - 11:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Met name Duits vind ik toch wel handig. Ik heb er zelf ook wel spijt van dat ik op school niet wat langer Frans heb gehad. Ik spreek het net voldoende voor hele basale dingen om me in een winkel of restaurant te redden maar dat is het ook wel.
Frans heb ik direct na het eerste jaar laten vallen. Ik vond het gewoonweg een klotetaal. Gelukkig ga ik ook nooit naar dat land op vakantie! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 09 april 2016 - 12:11   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2016 door Ajax Warrior --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 09 april 2016 - 12:45   quote  deeplink  
Talen? Ik spreek alle talen, behalve betalen ;-)

Nee hoor, ik spreek Nederlansch en een beetje Engelsch en kan me redelijk verstaanbaar maken in het Duitsch ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 april 2016 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 08:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat wij tegen een club als Benfica niets te winnen hebben.

En de Portugese clubs laten zien in Europa over meer kwaliteit te beschikken dan wij.

Wat je zegt over vroeg vertrekken is gewoon niet waar. Daar worden de grootste talenten ook gewoon op 19 of twintigjarige leeftijd weggehaald..
Zij hebben meer Brazilianen, maar toch wat ik niet snap is hoe een land met minder inwoners zoveel meer kan bereiken. Wij doen echt iets fout en hun echt iets goed, is het de opleiding, is het de taal die gelijk is aan die van Brazilie? of is het iets anders?
remco k
 remco k - maandag 11 april 2016 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2016 - 17:55 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Zij hebben meer Brazilianen, maar toch wat ik niet snap is hoe een land met minder inwoners zoveel meer kan bereiken. Wij doen echt iets fout en hun echt iets goed, is het de opleiding, is het de taal die gelijk is aan die van Brazilie? of is het iets anders?
Het is iets anders. Ze laten daar financieel veel meer toe dan in Nederland.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 11 april 2016 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2016 - 19:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is iets anders. Ze laten daar financieel veel meer toe dan in Nederland.
Is ook verleden tijd..... Doyen mag daar ook niet meer en daar zaten ze dik in met die Zuid Amerikanen
remco k
 remco k - maandag 11 april 2016 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2016 - 19:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is ook verleden tijd..... Doyen mag daar ook niet meer en daar zaten ze dik in met die Zuid Amerikanen
Neemt niet weg dat ze daar gewoon meer geld te besteden hebben en dat de bond en overheid het daar een stuk makkelijker maakt om dit soort zaken toe te laten. En ze zullen wel weer iets nieuws vinden.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 11 april 2016 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2016 - 22:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat ze daar gewoon meer geld te besteden hebben en dat de bond en overheid het daar een stuk makkelijker maakt om dit soort zaken toe te laten. En ze zullen wel weer iets nieuws vinden.
Zuid Europa is wat geld betreft sowieso creatiever....dit mag je lezen zoals je wilt ;-)
p111
 p111 - dinsdag 12 april 2016 - 15:47   quote  deeplink  
Dit is nw spits achter Milik.
==============================
uis Suarez gaat zeker terug naar Ajax, zo stelt hij in gesprek met Helden Magazine. Die belofte doet hij, maar er zit wel een voorwaarde aan. "Ik hoop op een dag terug te keren en ik hoop dat zij mij dan ook terug wíllen hebben."

Suarez opent stellig in het blad. "Ja, ik ga terug naar Ajax. Dat is altijd een wens van mij geweest. Sofia en ik vinden Amsterdam nog steeds geweldig, omdat de mensen je daar met rust laten. We konden daar rustig over straat, dat is nu weleens anders", zegt de ster van FC Barcelona, die niet meer rustig op vakantie kon. "Hoe men het wist, weet ik niet. Maar het hele vliegveld stond vol, alsof het hele land was uitgelopen."

De aanvaller is dankbaar voor de aandacht die hij krijgt, maar wil ook weleens rustig over straat. Dat kan in Amsterdam, zo zegt hij. "Mijn wens is om terug te keren naar het team dat mij als speler heeft laten groeien, dat mij aan Europa heeft laten wennen en in Europa bekend maakte. Daar ben ik Ajax heel dankbaar voor, want ik heb daar veel geleerd", besluit Suarez.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 12 april 2016 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 15:47 schreef p111 het volgende:
Dit is nw spits achter Milik.
==============================
uis Suarez gaat zeker terug naar Ajax, zo stelt hij in gesprek met Helden Magazine. Die belofte doet hij, maar er zit wel een voorwaarde aan. "Ik hoop op een dag terug te keren en ik hoop dat zij mij dan ook terug wíllen hebben."

Suarez opent stellig in het blad. "Ja, ik ga terug naar Ajax. Dat is altijd een wens van mij geweest. Sofia en ik vinden Amsterdam nog steeds geweldig, omdat de mensen je daar met rust laten. We konden daar rustig over straat, dat is nu weleens anders", zegt de ster van FC Barcelona, die niet meer rustig op vakantie kon. "Hoe men het wist, weet ik niet. Maar het hele vliegveld stond vol, alsof het hele land was uitgelopen."

De aanvaller is dankbaar voor de aandacht die hij krijgt, maar wil ook weleens rustig over straat. Dat kan in Amsterdam, zo zegt hij. "Mijn wens is om terug te keren naar het team dat mij als speler heeft laten groeien, dat mij aan Europa heeft laten wennen en in Europa bekend maakte. Daar ben ik Ajax heel dankbaar voor, want ik heb daar veel geleerd", besluit Suarez.
Hij is morgen nog welkom! Maar dan gewoon samen met Milik laten spelen! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 19 april 2016 - 12:36   quote  deeplink  
Laatste nieuws is dat ze toch voor Huntelaar willen gaan. Lijkt me prima zolang Milik blijft. Mocht Milik vetrekken lijken Janssen of Haller prima vervangers..
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 19 april 2016 - 17:19   quote  deeplink  
Huntelaar erbij is idd niet verkeerd, laat maar komen :) en idd bij vertrek vol gaan voor Janssen of Haller.
JOOD
 JOOD - dinsdag 19 april 2016 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 12:13 schreef JOOD het volgende:
Huntelaar. Het lijkt er weer op dat de strijd begonnen is. Worden we deze zomer weer lekker gemaakt met allerlei eerste klas spitsen en wederom afgescheept met een tweede keus? Laten we hopen van niet.

Het is wel vreemd dat Frank de Boer zegt in de media dat hij Kasper Dolberg als stand in ziet spelen, maar dat de naam van Zivkovic niet eens genoemd wordt. Zou hij dan zo lastig zijn?

Mijn ideale scenario zou zijn:

Milik speelt een goed EK, vertrekt voor 15-20 miljoen uit onze hoofdstad. (of een minder EK en vertrekt voor 10-15 miljoen) Daarvoor in de plaats komen Haller en Huntelaar. Kan Haller lekker wennen en veel leren van Hunter. Mocht 1 van de 2 niet willen/kunnen, dan zou ik voor Janssen gaan in combinatie met de ander. Trek die portemonnee maar eens open, de belangrijkste positie moet volgend jaar de sleutel zijn voor succes. Wat is 20 miljoen voor 2 kwalitatief goede spitsen?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 19 april 2016 - 21:42   quote  deeplink  
Haller mag van mij lekker naar Engeland is niks voor Ajax.....en Huntelaar lekker in Duitsland blijven.....Gewoon met Millik doorgaan en Dolberg langzaam brengen
Loetje
 Loetje - dinsdag 19 april 2016 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 21:42 schreef Nenam_tiL het volgende:
Haller mag van mij lekker naar Engeland is niks voor Ajax.....en Huntelaar lekker in Duitsland blijven.....Gewoon met Millik doorgaan en Dolberg langzaam brengen
Huntelaar hoeft van mij ook niet te komen. Vind hem wel heel, heel hard en snel achteruit gaan.
JOOD
 JOOD - dinsdag 19 april 2016 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 21:42 schreef Nenam_tiL het volgende:
En dan raakt Milik geblesseerd of bakt er ineens weer niks van. Probleem? Of heb jij dit seizoen en alle vorige met Sigthorsson niet opgelet? Weet jij waarom PSV zo goed is? Door een goede spits. Luuk de Jong is de missende schakel.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 20 april 2016 - 09:01   quote  deeplink  
Hunterlaar mag van mij wel komen. schalke heeft dit seizoen reactie voetbal gespeeld en zonder buitenspelers. Waar hunterlaar vrijwel altijd in een 433 en in een aanvallende ploeg speelde is dit natuurlijk wel even wennen.

Ik zou als ik hunterlaar zou zijn daar weggaan en ergens anders mijn geluk beproeven.
of dat bij ajax is, nee dat denk ik niet.
p111
 p111 - woensdag 20 april 2016 - 09:19   quote  deeplink  
Huntelaar is goed genoeg om Ajax een meerwaarde te geven.
RoodWit81
 RoodWit81 - donderdag 21 april 2016 - 12:29   quote  deeplink  
Ik weet het niet hoor, maar is die Vincent Vermeij die ze ooit hebben weggestuurd en nu bij de Graafschap speelt niet gewoon een soort jonge Luuk de Jong? Zelfde postuur en speelstijl. Goed om in de gaten te houden.
Loetje
 Loetje - donderdag 21 april 2016 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2016 - 12:29 schreef RoodWit81 het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar is die Vincent Vermeij die ze ooit hebben weggestuurd en nu bij de Graafschap speelt niet gewoon een soort jonge Luuk de Jong? Zelfde postuur en speelstijl. Goed om in de gaten te houden.
Alleen veel minder. Maar je kan altijd een Boymans, Weghorst, Ogbeche of zo'n Vermeij halen voor de Bulykin rol. Dan kun je eens opportunistisch gaan spelen als je achter of gelijk staat kort voor tijd. Ik zie dat wel graag. Van der Hoorn mag daar voor mij vaker spelen maar dat gebeurd toch niet.
p111
 p111 - donderdag 21 april 2016 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Gewoon een heel stuk minder als Luuk
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 21 april 2016 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Wat je in de gaten moet houden is de broer van Luuk. Siem, niet perse voor de spits.
Maar het lijkt mij dat Siem alleen gelukkig word als hij naar zijn bankrekening kijkt.

Hij maakt een zeer ongelukkig seizoen door, tijd om daar te vertrekken en gewoon terug te keren naar nederland zoals zijn broertje deed, toen hij mislukte in duitsland.

Dan hebben we de stand-in voor Millik en Klaassen ook binnen.
Mocht Millik worden verkocht, dan halen we Jansen op.
Sinkgraven verhuren aan Heerenveen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 21 april 2016 - 22:50   quote  deeplink  
Ajax moet Milik gewoon proberen te houden als 1e spits en misschien zijn salaris opwaarderen. Daarachter weet ik ff niet wie je zou moeten halen. We hebben naar mijn idee genoeg vervangers.... Zeker in geval van nood. Oke, misschien Janssen halen? ik weet het niet, of Huntelaar moet genoegen nemen om te knokken en te wisselen met Milik in een overvol programma.... Zeg het maar....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 21 april 2016 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2016 - 17:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Maar het lijkt mij dat Siem alleen gelukkig word als hij naar zijn bankrekening kijkt.

Hij maakt een zeer ongelukkig seizoen door, tijd om daar te vertrekken en gewoon terug te keren naar nederland zoals zijn broertje deed.

Dan word hij dus niet gelukkig....daar verdient hij meer....dus snap deze post niet
p111
 p111 - donderdag 21 april 2016 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 april 2016 - 17:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wat je in de gaten moet houden is de broer van Luuk. Siem, niet perse voor de spits.

Hij maakt een zeer ongelukkig seizoen door, tijd om daar te vertrekken en gewoon terug te keren naar nederland zoals zijn broertje deed, toen hij mislukte in duitsland.

Dan hebben we de stand-in voor Millik en Klaassen ook binnen.
Mocht Millik worden verkocht, dan halen we Jansen op.
Sinkgraven verhuren aan Heerenveen.
aub geen Siem meer
enough
 enough - vrijdag 22 april 2016 - 03:43   quote  deeplink  
Fuck niet met //Held Siem//***!!

Never ***.!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 22 april 2016 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 22 april 2016 - 03:43 schreef enough het volgende:
Fuck niet met //Held Siem//***!!

Never ***.!!
Post niet na// 23:00 uur// ☆☆☆
Never ☆☆☆.!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 22 april 2016 - 21:09   quote  deeplink  
Hahahaha
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 28 april 2016 - 12:57   quote  deeplink  
Als Milik verkocht wordt gaan ze voor Jansen en Haller gaan we 4-4-2 spelen..

http://www.v-bal.nl/nieuws/286059/onderhandelingen-ajax-met-spits-lopen-stroef.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=voetbal

😂😂😂
remco k
 remco k - donderdag 28 april 2016 - 15:04   quote  deeplink  
Haller aub lekker laten zitten waar die zit, die is gewoon lang niet goed genoeg voor Ajax. Wat heeft die na de winterstop echt laten zien. Tegen de topclubs al helemaal niets..

Janssen is drie klasses beter dan Haller en past wel bij ons Ajax. Haller zeer zeker niet.

Ik hoop dat Millik blijft, gebeurt dat niet, dan proberen Janssen te halen als die nog beschikbaar is.
Pavlov14
 Pavlov14 - donderdag 28 april 2016 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 15:04 schreef remco k het volgende:
Haller aub lekker laten zitten waar die zit, die is gewoon lang niet goed genoeg voor Ajax. Wat heeft die na de winterstop echt laten zien. Tegen de topclubs al helemaal niets..

Janssen is drie klasses beter dan Haller en past wel bij ons Ajax. Haller zeer zeker niet.

Ik hoop dat Millik blijft, gebeurt dat niet, dan proberen Janssen te halen als die nog beschikbaar is.
Hier ben ik het volledig mee eens. Denk daarbij ook dat Haller een aantal strafschoppen heeft benut, dus zijn aantal velddoelpunten valt behoorlijk tegen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 28 april 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 15:07 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Hier ben ik het volledig mee eens. Denk daarbij ook dat Haller een aantal strafschoppen heeft benut, dus zijn aantal velddoelpunten valt behoorlijk tegen.
Tsja ...ik dus ook maar dat heb ik al eerder gezegd....en Huntelaar lekker in Duitsland blijven, hebben we ook niks aan.
Het enige wat ik in mezelf tegenspreek is de ervaren spits en dat is Janssen niet
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 30 mei 2016 - 09:27   quote  deeplink  
anders...
rutje
 rutje - maandag 30 mei 2016 - 09:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 april 2016 - 15:07 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Heb in een aantal grote wedstrijden specifiek op Haller gelet, Utrecht-Ajax, Ajax-Utrecht en KNVB finale en ik was niet onder de indruk. Als aanspeelpunt absoluut goed en wschl beter dan Milik, maar hij toonde in 270 minuten nauwelijks dreiging. Misschien ook te maken met aanvoer, maar ik denk dat als je Haller voor Milik haalt je weliswaar vooruit gaat qua aanspeelpunt maar ben bang dat je doelpunten inlevert.
remco k
 remco k - maandag 30 mei 2016 - 10:51   quote  deeplink  
Haller ben ik sowieso niet van onder de indruk. Vind het een matige spits.
p111
 p111 - maandag 30 mei 2016 - 11:38   quote  deeplink  
Janssen en/of Huntelaar als Milik weg gaat.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 30 mei 2016 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2016 - 09:27 schreef verbrande harry het volgende:
anders...
Zahavi wordt genoemd. Maakte er 35 ofzoiets en Peter Bosz was zijn trainer.
Salaris kan een obstakel vormen aangezien hij 1,5 miljoen verdient.
Hij is 28 dus wel redelijk ervaren.
Kanarie
 Kanarie - maandag 30 mei 2016 - 17:08   quote  deeplink  
Wordt Door ajax ontkend?
Eide
 Eide - maandag 30 mei 2016 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2016 - 17:08 schreef Kanarie het volgende:
Wordt Door ajax ontkend?
Ja, maar het contact met Peter Bosz werd ook ontkent. Als Ajax toegeeft dat het gesprekken voert komen er misschien ook andere clubs, gaat de prijs omhoog. Niets over te zeggen dus. Kan zijn dat Ajax inderdaad geen interesse heeft zolang Milik erbij is, misschien is Ajax al wel bezig.
Kanarie
 Kanarie - maandag 30 mei 2016 - 18:53   quote  deeplink  
Ik hoop dat ze al bezig zijn en dat ze niet wachten totdat. Milik weg gaat?
Eide
 Eide - maandag 30 mei 2016 - 19:06   quote  deeplink  
Wie weet gaat Milik helemaal niet weg. Dat schijnt iedereen als een zekerheid te beschouwen maar ik moet dat eerst nog maar eens zien.
enough
 enough - maandag 30 mei 2016 - 19:09   quote  deeplink  
Wat zijn afspraken nog in het voetbal waard ?
En als die zahavi echt zo\'n goalgetter is zou ie sowieso niet lang meer in Israèl spelen.
Dan zou jordi hem toch wel aan Ajax gunnen..Mits er weer niet te veel gezeikt wordt over prijs en
salaris.
BTW scoren in ISRAÈL is niet zoveel moeilijker als in Nederland.Dan in Uk of Duitsland.
En als Zahavi\'s wens bv zou zijn om naar Ajax te willen ..wtf is jordi of Bosz dan om het tegen te houden?..Speler bepaald altijd zelf nog.
remco k
 remco k - maandag 30 mei 2016 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 mei 2016 - 19:09 schreef enough het volgende:
Wat zijn afspraken nog in het voetbal waard ?
En als die zahavi echt zo\\\'n goalgetter is zou ie sowieso niet lang meer in Israèl spelen.
Dan zou jordi hem toch wel aan Ajax gunnen..Mits er weer niet te veel gezeikt wordt over prijs en
salaris.
BTW scoren in ISRAÈL is niet zoveel moeilijker als in Nederland.Dan in Uk of Duitsland.
En als Zahavi\\\'s wens bv zou zijn om naar Ajax te willen ..wtf is jordi of Bosz dan om het tegen te houden?..Speler bepaald altijd zelf nog.
Dat de speler zelf bepaald is natuurlijk niet helemaal waar..

Zolang hij nog onder contract staat hoeft een club helemaal niet te verkopen..
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 30 mei 2016 - 23:04   quote  deeplink  
Als er maar \'n hele goede spits komt, die er meer dan 20 goals per seizoen kan maken.
Het blijft vaak een probleem bij Ajax, op dit punt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Haller, Jansen of anders?

0.0138609