|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 20:36 schreef Brandje het volgende:[..] Ik vond Hoorn prima spelen maar heb ook direct na nec thuis gezegd waar ik hem afbrandde dat het tegen De Jong weer goed zou gaan. Met de kont tegen de eigen zestien tegen een statische spits is hem op het lijf geschreven. Met ruimte in de rug tegen een beweeglijke spits gaan gewoon weer problemen geven. Zou kunnen. Maar ook aan de bal was hij gister prima. En een viergever verdient misschien nog wel een groter compliment. Die was gister echt heel erg goed. Beiden een stuk beter dan hun collega's aan de andere kant.
Maar misschien zegt het ook wel wat over jou en mij. We hebben beiden onze voorkeuren voor spelers en hebben daar in onze ogen gegronde redenenen voor. Zowel jij als ik zijn niet het type dat een speler afzeikt omdat we hem niet zouden mogen. Maar misschien verwachten we ook wel te veel van die spelers. Misschien verwacht ik te veel van een cilissen. En verwacht jij te veel van een vd Hoorn of viergever. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Het grootste verschil met Milik is toch dat hij, ondanks dat Ajax niet beter of aanvallender is gaan voetballen, veel meer in het spel voor komt. Hij lijdt minder balverlies, is actiever en beweegt meer in de ruimtes die er zijn. Het is gewoon allemaal een stuk pro-actiever als voorheen toen hij mij veel te veel op de bal stond te wachten.
En je ziet nu ook dat dat zich uitbetaald. 8 goals in 7 wedstrijden is een geweldig rendement. Maar het is niet zomaar dat van zijn 16 goals totaal de helft in de laatste 7 wedstrijden is gevallen. De voorgaande 21 scoorde hij er maar 8. En dus mag je rustig concluderen dat Milik heel erg goed uit de winterstop is gekomen en de knop eindelijk om lijkt te zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 21:02 schreef Eide het volgende:Het grootste verschil met Milik is toch dat hij, ondanks dat Ajax niet beter of aanvallender is gaan voetballen, veel meer in het spel voor komt. Hij lijdt minder balverlies, is actiever en beweegt meer in de ruimtes die er zijn. Het is gewoon allemaal een stuk pro-actiever als voorheen toen hij mij veel te veel op de bal stond te wachten. En je ziet nu ook dat dat zich uitbetaald. 8 goals in 7 wedstrijden is een geweldig rendement. Maar het is niet zomaar dat van zijn 16 goals totaal de helft in de laatste 7 wedstrijden is gevallen. De voorgaande 21 scoorde hij er maar 8. En dus mag je rustig concluderen dat Milik heel erg goed uit de winterstop is gekomen en de knop eindelijk om lijkt te zijn. Hij doet alles zeer zeker zelf een stuk beter. Maar nog altijd passen een aantal teamgenoten zich niet aan hem aan. En dat moet ook. Want dan kan deze jongen er gewoon 25 voor je inleggen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 21:11 schreef Loetje het volgende:[..] Hij doet alles zeer zeker zelf een stuk beter. Maar nog altijd passen een aantal teamgenoten zich niet aan hem aan. En dat moet ook. Want dan kan deze jongen er gewoon 25 voor je inleggen. Als hij vanaf het begin zo bepalend was geweest had hij nu al lang boven de 20 gezeten. Ik vind da je het andere spelers niet kwalijk kan nemen dat ze voor eigen succes gaan als de spits zich verstopt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Van mij hoeven geen van beide te komen zijn beide begin 20 (?)....wel een ervaren spits of eigen jeugd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 21:15 schreef Eide het volgende:[..] Als hij vanaf het begin zo bepalend was geweest had hij nu al lang boven de 20 gezeten. Ik vind da je het andere spelers niet kwalijk kan nemen dat ze voor eigen succes gaan als de spits zich verstopt. Totaal niet met je eens. Milik heeft ook vaak genoeg vrij gestaan. Maar zowel Younes, als met name El ghazi vertikt het nogal eens een keer even om te kijken. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 21:21 schreef Nenam_tiL het volgende:Van mij hoeven geen van beide te komen zijn beide begin 20 (?)....wel een ervaren spits of eigen jeugd Precies!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 21:39 schreef Loetje het volgende:[..] Totaal niet met je eens. Milik heeft ook vaak genoeg vrij gestaan. Maar zowel Younes, als met name El ghazi vertikt het nogal eens een keer even om te kijken. Diezelfde El Ghazi helpt je wel door de eerste wedstrijden heen. En Younes was rond de winterstop nogal eens de reddende engel. Wat jij als argument gebruikt voor Milik werkt net zo goed voor die anderen namelijk.
Feit is dat Milik gewoon een hele lange tijd de zwakste Ajacied van allemaal is geweest. Ik ben hartstikke blij dat het nu bij hem loopt. Maar dat ligt echt aan zijn eigen spel, niet aan dat van anderen. |
|
|
|
|
bertus bikkel
|
|
|
Beter is idd of Huntelaar (ervaring) of Zivkovic (jeugd) in de spits als stand in of vervanger van Milik BAM!!!!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 21:58 schreef Eide het volgende:[..] Diezelfde El Ghazi helpt je wel door de eerste wedstrijden heen. En Younes was rond de winterstop nogal eens de reddende engel. Wat jij als argument gebruikt voor Milik werkt net zo goed voor die anderen namelijk. Feit is dat Milik gewoon een hele lange tijd de zwakste Ajacied van allemaal is geweest. Ik ben hartstikke blij dat het nu bij hem loopt. Maar dat ligt echt aan zijn eigen spel, niet aan dat van anderen. Met die kanttekening dat younes en Ghazi iets uit ter eigen kunnen creèren .tov Milik. ....Milik is zeker groeiende daarin ,maar het is toch verschrikkelijk hoe veel die jongens voor lul liepen/lopen. Door schijterig voetbal(diepte paas/steekbal niet durven geven) en dan hadden allen al een hoger rendement gehad. ....Tsja en voorin weten ze nog steeds niet wat de een of de ander doet,maarja val in herhaling
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 21:15 schreef Eide het volgende:[..] Als hij vanaf het begin zo bepalend was geweest had hij nu al lang boven de 20 gezeten. Ik vind da je het andere spelers niet kwalijk kan nemen dat ze voor eigen succes gaan als de spits zich verstopt. Dat verstoppen is niet erg vaak geweest en daar heb ik jullie al vaker op gewezen. Vaak bleek het ook een totale miscommunicatie tussen de spits en de middenvelders en buitenspelers. Milik liep vele malen de ruimte in of juist terug uit de ruimte maar continu kwam de pass niet of werd hij overgeslagen. Als je hem daar overslaat kan je niet verwachten dat hij ineens weer in de positie staat om een voorzet binnen te knikken. Net als jullie wilden doen geloven dat Milik in de wedstrijd tegen Excelsior maar 1 keer in combinatie was geweest voor zijn eerste doelpunt in de 40ste minuut. Dit bleek uiteindelijk gewoon zeker 7 tot 8 keer te zijn geweest. Daarnaast ook diverse loopacties die jullie die wedstrijd niet zagen.
En let wel, niet alles wat Milik deed was goed maar het werd allemaal dramatischer gemaakt dan het daadwerkelijk was.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Dat Milik actiever meedoet/betrokken word dat mag duidelijk zijn. Hopelijk kan hij zich nog verder ontwikkelen dan is het een prima spits. Dat hij niet goed rendeerde eerst seizoenshelft mag ook wel duidelijk zijn.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 20:35 schreef Loetje het volgende:[..] Heeft wel degelijk met snappen te maken. Omdat Ajax zich meld voor Haller is het meteen de benodigde spits? Als je Haller haalt, dan ben je bezig met kapitaalvernietiging. Milik wordt beter en beter en Haller lijkt behoorlijk op Milik. Of een aanspreekpunt of niks. Dit is gewoon lachwekkend. Ik opteer ook niet dat Haller de ideale man is op dit moment. Wel dat hij je selectie sterker maakt. Zivkovic en Dolberg lijken de stap nog niet direct te kunnen maken dan is een extra optie in de spits geen overbodige luxe. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 23:16 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik opteer ook niet dat Haller de ideale man is op dit moment. Wel dat hij je selectie sterker maakt. Zivkovic en Dolberg lijken de stap nog niet direct te kunnen maken dan is een extra optie in de spits geen overbodige luxe. Dan kom je toch bij een ouder ervaren spits uit (die heus wel in z'n nadagen "cl"kan/wil gaan spelen) en ook in zijn rol schikt waarin milik /komende jeugd spits gewoon z'n doorgang kan blijven gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Ik zou janssen halen puur om het feit dat het een nederlandse jongen is en hij wel genoegen zou nemen met af en toe op bank zitten! Als je haller haalt voor 10 miljoen en je zet hem op de bank is kapitaalvernietiging maar aan de andere kant als je dan milik op de bank zet zeg je eigenlijk tegen die jongen we hebben geen vertrouwen in je terwijl hij zich voor mij wel heeft bewezen.
Maar het kan ook dat milik een goed EK speelt en voor een mooi bedrag weg kan dan zou ik er wel een strik omheen doen! Voor mij is het een beetje dubbel! En wat zie ik ziyech graag komen en klaassen iets controlerender laten spelen met bazoer!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 maart 2016 door 3sterren -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 23:34 schreef 3sterren het volgende:Ik zou janssen halen puur om het feit dat het een nederlandse jongen is en hij wel genoegen zou nemen met af en toe op bank zitten! Als je haller haalt voor 10 miljoen en je zet hem op de bank is kapitaalvernietiging maar aan de andere kant als je dan milik op de bank zet zeg je eigenlijk tegen die jongen we hebben geen vertrouwen in je terwijl hij zich voor mij wel heeft bewezen. Maar het kan ook dat milik een goed EK speelt en voor een mooi bedrag weg kan dan zou ik er wel een strik omheen doen! Voor mij is het een beetje dubbel! En wat zie ik ziyech graag komen en klaassen iets controlerender laten spelen met bazoer! Stop nu eens met die ziyech aub~~!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 23:34 schreef 3sterren het volgende:Ik zou janssen halen puur om het feit dat het een nederlandse jongen is en hij wel genoegen zou nemen met af en toe op bank zitten! Als je haller haalt voor 10 miljoen en je zet hem op de bank is kapitaalvernietiging maar aan de andere kant als je dan milik op de bank zet zeg je eigenlijk tegen die jongen we hebben geen vertrouwen in je terwijl hij zich voor mij wel heeft bewezen. Maar het kan ook dat milik een goed EK speelt en voor een mooi bedrag weg kan dan zou ik er wel een strik omheen doen! Voor mij is het een beetje dubbel! En wat zie ik ziyech graag komen en klaassen iets controlerender laten spelen met bazoer! Hallo altijd dat gelul met een strik erom en......bah!! Milik ga nog hele vele doelpunten maken voor AJAX en al/ook/echt/ belangrijke!!..gemaakt .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 21:58 schreef Eide het volgende:[..] Diezelfde El Ghazi helpt je wel door de eerste wedstrijden heen. En Younes was rond de winterstop nogal eens de reddende engel. Wat jij als argument gebruikt voor Milik werkt net zo goed voor die anderen namelijk. Feit is dat Milik gewoon een hele lange tijd de zwakste Ajacied van allemaal is geweest. Ik ben hartstikke blij dat het nu bij hem loopt. Maar dat ligt echt aan zijn eigen spel, niet aan dat van anderen. Je haalt hier echt dingen totaal door elkaar heen. Ik heb het hier over de afstemming en niet over de individuele presentaties. De rest heeft zich net zo min aangepast als Milik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 21:11 schreef Loetje het volgende:[..] Hij doet alles zeer zeker zelf een stuk beter. Maar nog altijd passen een aantal teamgenoten zich niet aan hem aan. En dat moet ook. Want dan kan deze jongen er gewoon 25 voor je inleggen. Ik denk dat het elftal zich wat meer aan hem heeft aangepast. Maar dat hij zelf de grooste verandering heeft door gemaakt. Hij wil veel meer de bal hebben, komt dan ook meer in de bal, en zoekt ook meer diepte. En het middenveld en verdediging zien dat en anticiperen daar nu ook beter op. Aan de bal is het ook een stuk beter geworden. Neem de assists op Ghazi, die is van grote technische klasse en dat is echt een stuk beter dan voorheen..
Ik vind overigens wel dat er nog steeds zaken zijn waar hij veel beter in moet worden.. Even een bal bij zich houden, duels buiten de 16 winnen, zijn passing moeten gewoon nog beter. En zijn druk zetten is nog gewoon slecht..
NIet erg, maar wel dingen waarin die nog heel veel stappen kan en moet maken. Daarom zal het voor hem ook nog veel te vroeg zijn om komende zomer al te vertrekken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 22:50 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dat verstoppen is niet erg vaak geweest en daar heb ik jullie al vaker op gewezen. Vaak bleek het ook een totale miscommunicatie tussen de spits en de middenvelders en buitenspelers. Milik liep vele malen de ruimte in of juist terug uit de ruimte maar continu kwam de pass niet of werd hij overgeslagen. Als je hem daar overslaat kan je niet verwachten dat hij ineens weer in de positie staat om een voorzet binnen te knikken. Net als jullie wilden doen geloven dat Milik in de wedstrijd tegen Excelsior maar 1 keer in combinatie was geweest voor zijn eerste doelpunt in de 40ste minuut. Dit bleek uiteindelijk gewoon zeker 7 tot 8 keer te zijn geweest. Daarnaast ook diverse loopacties die jullie die wedstrijd niet zagen. En let wel, niet alles wat Milik deed was goed maar het werd allemaal dramatischer gemaakt dan het daadwerkelijk was. Je bent echt niet de enige die veel op hem let en heeft gelet. En ik ben het volledig met Eide eens..
En dat van Exclsior is gewoon simpelweg niet waar. De wedstrijd twee keer gezien en de tweede keer met name alleen daar op gelet. Het is gewoon niet waar..
Ook dat van die loopacties is anders, want natuurlijk liep hij weleens voor niets, maar veel vaker stond hij apatisch te kijken wat de rest aan het doen was met een bal, iets dat overigens wel voor meer Ajacieden geldt. Nu loopt hij veel meer voor anderen en om de bal zelf te krijgen.
Het is een combinatie dat de ploeg hem beter begrijpt en dat hij zelf beter is gaan spelen, waar met name dat laatste het geval is..
Maar goed, hij speelt nu echt stukken beter en daar zijn wel allemaal blij mee.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 23:16 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik opteer ook niet dat Haller de ideale man is op dit moment. Wel dat hij je selectie sterker maakt. Zivkovic en Dolberg lijken de stap nog niet direct te kunnen maken dan is een extra optie in de spits geen overbodige luxe. En zowel Haller als Janssen zijn spelers die nu lekker moeten ballen. En geen breekijzer zijn..
Als je ze haalt voor de echte concurrente met Millik zou het misschien kunnen. Maar als je kiest voor Milik als je eerste spits, dan moet je daar of een jonge hond achter hebben, of een oud breekijzer.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 - 08:28 schreef Loetje het volgende:[..] Je haalt hier echt dingen totaal door elkaar heen. Ik heb het hier over de afstemming en niet over de individuele presentaties. De rest heeft zich net zo min aangepast als Milik. Ik denk het wel.
Een voorbeeld daarvan is Klaassen in balbezit. Die speelt wat verder bij Millik weg dan de eerste seizoenshelft. Simpelweg om daar iets meer ruimte te creeeren.
En dat wil niet zeggen dat men zich specifiek voor hem aanpast, maar er zijn in de ploeg wel dingen veranderd die in het voordeel van Millik werken.
Daarom zeg ik ook dat het een combinatie is.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 - 08:44 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk het wel. Een voorbeeld daarvan is Klaassen in balbezit. Die speelt wat verder bij Millik weg dan de eerste seizoenshelft. Simpelweg om daar iets meer ruimte te creeeren. En dat wil niet zeggen dat men zich specifiek voor hem aanpast, maar er zijn in de ploeg wel dingen veranderd die in het voordeel van Millik werken. Daarom zeg ik ook dat het een combinatie is.. Klaassen en Younes wel. El Ghazi in mijn optiek nog altijd niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 - 08:34 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat het elftal zich wat meer aan hem heeft aangepast. Maar dat hij zelf de grooste verandering heeft door gemaakt. Hij wil veel meer de bal hebben, komt dan ook meer in de bal, en zoekt ook meer diepte. En het middenveld en verdediging zien dat en anticiperen daar nu ook beter op. Aan de bal is het ook een stuk beter geworden. Neem de assists op Ghazi, die is van grote technische klasse en dat is echt een stuk beter dan voorheen.. Ik vind overigens wel dat er nog steeds zaken zijn waar hij veel beter in moet worden.. Even een bal bij zich houden, duels buiten de 16 winnen, zijn passing moeten gewoon nog beter. En zijn druk zetten is nog gewoon slecht.. NIet erg, maar wel dingen waarin die nog heel veel stappen kan en moet maken. Daarom zal het voor hem ook nog veel te vroeg zijn om komende zomer al te vertrekken.. Ik vind het al klasse dat hij zich zo ontwikkeld want hij kwam als een compleet ander type binnen. Daar heb ik wel respect voor. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die heeft dan ook amper gespeeld de laatste tijd.
Maar ook over hem vind ik het niet kunnen hoe er gesproken wordt. Die jongen is nog steeds slechts een talent. En is gewoon al super belangrijk. Sterker nog, aan het begin van dit seizoen was hij bepalend voor Ajax in positieve zin.
Zijn gemiddelden dit seizoen zijn voor een buitenspeler gewoon erg goed.
En ja daar kan en moet ook nog steeds een heel stuk beter..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 - 09:06 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind het al klasse dat hij zich zo ontwikkeld want hij kwam als een compleet ander type binnen. Daar heb ik wel respect voor. Zeker, ik heb daar ook respect voor en ben ik ook heel blij mee.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 - 09:56 schreef remco k het volgende:[..] Die heeft dan ook amper gespeeld de laatste tijd. Maar ook over hem vind ik het niet kunnen hoe er gesproken wordt. Die jongen is nog steeds slechts een talent. En is gewoon al super belangrijk. Sterker nog, aan het begin van dit seizoen was hij bepalend voor Ajax in positieve zin. Zijn gemiddelden dit seizoen zijn voor een buitenspeler gewoon erg goed. En ja daar kan en moet ook nog steeds een heel stuk beter.. Hij heeft absoluut minder gespeeld. Maar ik zie in El Ghazi nog altijd dezelfde speler als vorih jaar. Waar ik Milik en Younes met de week beter zie worden. Zowel in individueel opzicht als in het team. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 - 10:51 schreef Loetje het volgende:[..] Hij heeft absoluut minder gespeeld. Maar ik zie in El Ghazi nog altijd dezelfde speler als vorih jaar. Waar ik Milik en Younes met de week beter zie worden. Zowel in individueel opzicht als in het team. Gazi heeft al een paar wedstrijden amper gespeeld.. De wedstrijden dat hij wel speelde vond ik hem wel nuttig. Jongen zit als zoveel talenten in een dipje. Enige wat bij hem beter mag/moet is teamspel dan komt hij er wel. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 - 10:51 schreef Loetje het volgende:[..] Hij heeft absoluut minder gespeeld. Maar ik zie in El Ghazi nog altijd dezelfde speler als vorih jaar. Waar ik Milik en Younes met de week beter zie worden. Zowel in individueel opzicht als in het team. Ik zie dat El Ghazi wel degelijk flink veranderd is. Is een stuk doeltreffender geworden, is ook rustiger voor de goal. En doet zijn verdedigende werk beter dan afgelopen jaar. Ik zie ook meer goede voorzetten dan afgelopen jaar. Alleen begrijpen hij en Milik elkaar vaak niet, voorzet bij de eerste paal als Milik tweede loopt en andersom..
Flinke stappen in mijn optiek.
En dat zal nog beter moeten wil hij de top speler worden waarvan ik denk dat ie het kan worden.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Milik is ook opeens een stuk sneller geworden toch? Of is dat verkeerd gezien van mij?
Laatste tijd trekt hij soms een sprint en wint ook nog vaak dan... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 21 maart 2016 - 23:13 schreef Hummel10 het volgende:Dat Milik actiever meedoet/betrokken word dat mag duidelijk zijn. Hopelijk kan hij zich nog verder ontwikkelen dan is het een prima spits. Dat hij niet goed rendeerde eerst seizoenshelft mag ook wel duidelijk zijn.. Ajax speelt zelf ook anders na de winterstop en zodoende komt Milik meer voor in het spel. Op dit moment vind zowel Haller als Janssen niet aantoonbaar beter dan Milik. Dus hoef ze niet meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 - 15:28 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Milik is ook opeens een stuk sneller geworden toch? Of is dat verkeerd gezien van mij? Laatste tijd trekt hij soms een sprint en wint ook nog vaak dan... Jup. Viel mij laatst ook op.. Lijkt wel of ie iets anders beweegt.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ja, misschien individuele trainingen gehad, puur gericht op snelheid/sprint? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 - 15:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Ja, misschien individuele trainingen gehad, puur gericht op snelheid/sprint? Zou kunnen, destijds heeft dat Erikssen ook goed geholpen, bij hem zag je ook dat ie echt anders liep als voorheen.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nu zijn lichaam nog iets beter/slimmer leren gebruiken.. |
|
|
|
|
raffi123
|
|
|
je kan ook janssen kopen en een jaartje uitlenen aan az |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
"Sébastien Haller heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Ajax. Voetbal International meldt dat dinsdagmiddag. Enkele dagen geleden werd bekend dat de Amsterdamse topclub achter de schermen gesprekken heeft gevoerd met de zaakwaarnemer van de FC Utrecht-spits. Loïc Gustan, de belangenbehartiger van Haller, sprak al met Ajax-directeur Marc Overmars. "Dat was een voetbal-
inhoudelijk gesprek van beide kanten. Haller heeft voor zichzelf een traject uitgestippeld en tekent niet zomaar ergens bij een club. Hij wil in elk geval naar een stabiele club en een club die bovendien structureel Europees voetbal speelt", verklaarde de Fransman eerder tegenover VI. Naast Ajax zouden ook diverse clubs uit Duitsland concrete interesse hebben in Haller, die ongeveer acht miljoen euro moet kosten. Bayer Leverkusen, Schalke 04 en Borussia Mönchengladbach volgen de 21-jarige aanvaller op de voet. De jeugdinternational zelf heeft naar verluidt een voorkeur voor een binnenlandse transfer. Ajax zou 'de perfecte volgende stap' zijn voor zijn carrière, claimt het voetbalmedium te weten."
Een speler heeft zelf ook een belangrijke invloed waar hij naartoe wil. Het feit dat er met Overmars is gesproken geeft aan dat beide partijen interesse hebben.
Los van het feit dat Milik momenteel goed presteert, zie ik met een eventuele CL volgend seizoen een spits als Haller niet als overbodig. Wil Ajax structureel een hoger niveau bereiken volgend seizoen dan moet je verder durven kijken.
Meer kwaliteit in de breedte is altijd een voordeel. De spelers die te weinig brengen moeten verkocht worden. Ajax moet voor het komende seizoen eens nauwkeuriger haar werk doen.
Zo kunnen ze haar supporters weer eens structureel aantrekkelijke wedstrijden laten zien en ook weer eens de groepsfase overleven in de CL. Anders blijf je exact in dezelfde visuele cirkel zitten van de afgelopen jaren waarbij groei niet mogelijk is. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: Ajax moet gewoon eens strenger voor zichzelf worden. Wanneer spelers te weinig brengen gewoon verkopen. Ajax is niet 1 of andere sociale instelling voor spelers.
Je moet de spelers op kwaliteit en rendement beoordelen. Wanneer dat onvoldoende is, afscheid van nemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 maart 2016 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 - 16:17 schreef Bobby1972 het volgende:"Sébastien Haller heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar Ajax. Voetbal International meldt dat dinsdagmiddag. Enkele dagen geleden werd bekend dat de Amsterdamse topclub achter de schermen gesprekken heeft gevoerd met de zaakwaarnemer van de FC Utrecht-spits. Loïc Gustan, de belangenbehartiger van Haller, sprak al met Ajax-directeur Marc Overmars. "Dat was een voetbal-
inhoudelijk gesprek van beide kanten. Haller heeft voor zichzelf een traject uitgestippeld en tekent niet zomaar ergens bij een club. Hij wil in elk geval naar een stabiele club en een club die bovendien structureel Europees voetbal speelt", verklaarde de Fransman eerder tegenover VI. Naast Ajax zouden ook diverse clubs uit Duitsland concrete interesse hebben in Haller, die ongeveer acht miljoen euro moet kosten. Bayer Leverkusen, Schalke 04 en Borussia Mönchengladbach volgen de 21-jarige aanvaller op de voet. De jeugdinternational zelf heeft naar verluidt een voorkeur voor een binnenlandse transfer. Ajax zou 'de perfecte volgende stap' zijn voor zijn carrière, claimt het voetbalmedium te weten." Een speler heeft zelf ook een belangrijke invloed waar hij naartoe wil. Het feit dat er met Overmars is gesproken geeft aan dat beide partijen interesse hebben. Los van het feit dat Milik momenteel goed presteert, zie ik met een eventuele CL volgend seizoen een spits als Haller niet als overbodig. Wil Ajax structureel een hoger niveau bereiken volgend seizoen dan moet je verder durven kijken. Meer kwaliteit in de breedte is altijd een voordeel. De spelers die te weinig brengen moeten verkocht worden. Ajax moet voor het komende seizoen eens nauwkeuriger haar werk doen. Zo kunnen ze haar supporters weer eens structureel aantrekkelijke wedstrijden laten zien en ook weer eens de groepsfase overleven in de CL. Anders blijf je exact in dezelfde visuele cirkel zitten van de afgelopen jaren waarbij groei niet mogelijk is. En welke spelers in de selectie blijken dit seizoen dan geen meerwaarde en moeten weg? Volgens mij heb jij namelijk met deze exact zelfde tekst constant je punt gemaakt tegen vd Hoorn en Viergever, en nu blijken juist die spelers het heel goed te doen als reserve spelers.
Dus nogmaals, welke basispelers moeten eruit, wanta als je echt sterker wilt worden dan nu, zal je andere basis spelers moeten hebben dan nu, want anders wordt je niet sterker..
En kom dan ook eens met haalbare namen die ons echt beter maken dan nu.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 maart 2016 - 16:19 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Ajax moet gewoon eens strenger voor zichzelf worden. Wanneer spelers te weinig brengen gewoon verkopen. Ajax is niet 1 of andere sociale instelling voor spelers. Je moet de spelers op kwaliteit en rendement beoordelen. Wanneer dat onvoldoende is, afscheid van nemen. Zelfde zoals altijd..
En over wie heb je het dan, en wie moet er daarvoor komen dan.. |
|
|
|
|
raffi123
|
|
|
je kan toch ook jansen kopen en dan terugverhuren aan az |
|
|