BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Haller, Jansen of anders?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 23 maart 2016 - 05:26   quote  deeplink  
Zit eens even te denken aan Younes... Wordt gezegd dat hij was trekjes heeft van Messi maar ik vind hem op de oude Bojan lijken van Barca. Eerste anderhalf jaar was die namelijk prima daar. Die echt veel dezelfde dingen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 maart 2016 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2016 - 20:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke kwalitatief betere spelers moeten nu dan uit de basis en op de bank??

En ik zeg niet dat je die spelers niet moet vervangen op de bank, daar heb ik geen enkel probleem mee... Maar je gaat daar de basis spelers niet beter mee maken..
Je geeft zelf al aan dat je basisspelers niet brengen wat er van ze verwacht wordt. Je basis is beter dan je bank mag ik aannemen? Dus als je "beste" spelers het al niet kunnen brengen dan is het dus ook niet erg als er af en toe 1 op de bank beland. Zit daar iemand die of veel potentie heeft of gelijkwaardig is dan kun je dat je permitteren.
Nu is je bank toch echt een heel stuk minder. En kom niet zelfs bij Barcelona hebben ze geen gelijkwaardige bankspelers. Onze basis is niet zo uitzonderlijk goed en dus is de vijver gelijkwaardige spelers veel groter. Klein voorbeeld van niveau Messi loopt er maar 1 en van Gudelj lopen er duizenden.
Eide
 Eide - woensdag 23 maart 2016 - 08:42   quote  deeplink  
Vergelijkingen gaan sowieso mank. Younes doet het gewoon goed. Hij weet waar zijn kracht ligt en speelt daar naar. Hij doet dus ook geen gekke dingen. Typisch Duits eigenlijk, wat je ka goed doen en vooral geen andere dingen doen. Hij heeft een heerlijke passeeractie en kan die zowel binnen als buitenom maken. Dat maakt heel lastig te verdedigen, zeker omdat hij ook niet 'seint' wat hij gaat doen. Ik geniet echt van Younes op dit moment.

De discussie rondom Milik en eventuele vervanging vind ik wat opportunistisch. Voor de winterstop vond heel Nederland dat Milik mislukt was en Ajax maar een ander moest halen. Nu is hij plotseling helemaal de man. Ik zie, net als voor de winterstop, een hele jonge spits. Ik weet niet wat er na de wedstrijd tegen Feyenoord is gebeurt maar sindsdien is hij scherp, aanspeelbaar een beslissend.

Als Milik blijft zie ik geen reden om Haller of Jansen te halen om op de bank te verpieteren. Zie Vd Hoorn als voorbeeld van mijn angstbeeld. Dan ga ik liever verder met Zivkovic en Dolberg/Sierhuis daarachter. Als Milik wel verkocht wordt zou ik alsnog eerst aankloppen bij KJH en dan dus weer vertrouwen op Zivko/Dolberg/Sierhuis daar achter. Pas als Milik vertrekt en KJH geen optie is komen andere in beeld wat mij betreft en dan heb ik een persoonlijke voorkeur voor Jansen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 maart 2016 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 08:42 schreef Eide het volgende:
Vergelijkingen gaan sowieso mank. Younes doet het gewoon goed. Hij weet waar zijn kracht ligt en speelt daar naar. Hij doet dus ook geen gekke dingen. Typisch Duits eigenlijk, wat je ka goed doen en vooral geen andere dingen doen. Hij heeft een heerlijke passeeractie en kan die zowel binnen als buitenom maken. Dat maakt heel lastig te verdedigen, zeker omdat hij ook niet 'seint' wat hij gaat doen. Ik geniet echt van Younes op dit moment.

De discussie rondom Milik en eventuele vervanging vind ik wat opportunistisch. Voor de winterstop vond heel Nederland dat Milik mislukt was en Ajax maar een ander moest halen. Nu is hij plotseling helemaal de man. Ik zie, net als voor de winterstop, een hele jonge spits. Ik weet niet wat er na de wedstrijd tegen Feyenoord is gebeurt maar sindsdien is hij scherp, aanspeelbaar een beslissend.

Als Milik blijft zie ik geen reden om Haller of Jansen te halen om op de bank te verpieteren. Zie Vd Hoorn als voorbeeld van mijn angstbeeld. Dan ga ik liever verder met Zivkovic en Dolberg/Sierhuis daarachter. Als Milik wel verkocht wordt zou ik alsnog eerst aankloppen bij KJH en dan dus weer vertrouwen op Zivko/Dolberg/Sierhuis daar achter. Pas als Milik vertrekt en KJH geen optie is komen andere in beeld wat mij betreft en dan heb ik een persoonlijke voorkeur voor Jansen.
Younes en Milik zijn inderdaad goed bezig op het moment. Bij Milik lijkt het kwartje inmiddels ook gevallen te zijn hopelijk houd hij dit vast.

Mocht er iemand bijkomen heb ik denk ik ook liever Janssen als Haller. Creëert veel makkelijker kansen voor zichzelf. Ziyech blijft voor mij ook echt een goede aankoop.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 23 maart 2016 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 12:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Younes en Milik zijn inderdaad goed bezig op het moment. Bij Milik lijkt het kwartje inmiddels ook gevallen te zijn hopelijk houd hij dit vast.

Mocht er iemand bijkomen heb ik denk ik ook liever Janssen als Haller. Creëert veel makkelijker kansen voor zichzelf. Ziyech blijft voor mij ook echt een goede aankoop.
Ajax staat ver prima voor, je moet eerst de belangrijke spelers weten te behouden. Maar een aanvulling met een spits en misschien iemand als Ziyech is voldoende om het volgend seizoen beter te kunnen doen in de CL.

Dit lijkt echter eenvoudiger dan het is. Omdat je niet weet welke belangrijke spelers er eventueel nog vertrekken. En wat komt er dan voor in de plaats.

Ik hoop van harte dat we geen herhaling gaan krijgen van de voorgaande jaren. Het gaat juist om dat stapje meer.....
p111
 p111 - woensdag 23 maart 2016 - 16:06   quote  deeplink  
Als ik een keus moet maken dan maar Janssen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 23 maart 2016 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2016 - 23:13 schreef 3sterren het volgende:
Vind overigens dat zivkovic wel heeel makkelijk wordt afgeschreven misschien is hij wel de ideale reserve spits?? En ik weet dat hij niet de juiste instelling heeft laten zien maar die jongen heeft gewoon een andere aanpak nodig dan de rest want er zit ontzettend veel potentie in die jongen ben ik van overtuigd!!
helemaal eens
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 23 maart 2016 - 18:04   quote  deeplink  
Dat heeft Zivkovic zelf in de hand. Uiteindelijk moet Ajax in de zomer bepalen of hij voldoende kwaliteit heeft. Zo niet dan moet ook hij verkocht worden.

Wanneer Ajax daadwerkelijk een stap wil maken moet je strenger voor jezelf zijn.
p111
 p111 - woensdag 23 maart 2016 - 18:16   quote  deeplink  
Zivkovic is nog erg jong hij moet echt wat langer de tijd krijgen.Voorbeeld Dijks
p111
 p111 - woensdag 23 maart 2016 - 18:53   quote  deeplink  
Woensdag, 23 maart 2016 om 18:23
Klaas-Jan Huntelaar heeft bij Schalke 04 nog een contract tot de zomer van 2017, maar Ajax kan de aanvaller komende zomer gratis en voor niets binnenhalen. Dat komt doordat de Oranje-international een speciale Ajax-Klausel in zijn arbeidsovereenkomst heeft staan, zo meldt BILD.
/
Het is geen geheim dat Ajax in het verleden heeft geprobeerd om de 32-jarige Huntelaar terug te halen naar Amsterdam. Trainer Frank de Boer zei begin februari nog dat hij het bij de goalgetter had geprobeerd: Want dat is een speler van wie je weet dat we met hem écht stappen kunnen maken. Met zijn ervaring, met zijn doelpunten... Nu moeten we vissen in een vijver met twintigjarige jongens, die misschien tien goede wedstrijden hebben gespeeld, maar die geven geen zekerheid dat ze het ook bij Ajax kunnen.
p111
 p111 - woensdag 23 maart 2016 - 18:54   quote  deeplink  
Kijk dit zou de oplossing zijn goede leeftijd en oud Ajacied.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 23 maart 2016 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 18:16 schreef p111 het volgende:
Zivkovic is nog erg jong hij moet echt wat langer de tijd krijgen.Voorbeeld Dijks
Het verschil tussen Zivkovic en Dijks is groot. Omdat Dijks wel veel wedstrijden speelde en in het laatste jaar overtuigde. Dat geldt niet voor Zivkovic. Je kunt spelers niet jaren blijven verhuren of in het 2e laten groeien.

Juist wanneer Ajax wil groeien, moet je meer eisend worden naar jezelf!!
Brandje
 Brandje - woensdag 23 maart 2016 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 18:53 schreef p111 het volgende:
Woensdag, 23 maart 2016 om 18:23
Klaas-Jan Huntelaar heeft bij Schalke 04 nog een contract tot de zomer van 2017, maar Ajax kan de aanvaller komende zomer gratis en voor niets binnenhalen. Dat komt doordat de Oranje-international een speciale Ajax-Klausel in zijn arbeidsovereenkomst heeft staan, zo meldt BILD.
/
Het is geen geheim dat Ajax in het verleden heeft geprobeerd om de 32-jarige Huntelaar terug te halen naar Amsterdam. Trainer Frank de Boer zei begin februari nog dat hij het bij de goalgetter had geprobeerd: Want dat is een speler van wie je weet dat we met hem écht stappen kunnen maken. Met zijn ervaring, met zijn doelpunten... Nu moeten we vissen in een vijver met twintigjarige jongens, die misschien tien goede wedstrijden hebben gespeeld, maar die geven geen zekerheid dat ze het ook bij Ajax kunnen.
Ik las het ook. Zou wel een stunt zijn zeg. Laten we hopen dat ie voorlopig nog even op de bank zit bij schalke en zo'n clausule laat je niet opnemen als je niet de intentie hebt om terug te komen. MilIk en KJH. Zal wat zijn zeg
Loetje
 Loetje - woensdag 23 maart 2016 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 18:16 schreef p111 het volgende:
Die gozer krijgt nogal wat tijd. Tijd om op te zouten en op de blaren te gaan zitten. Eerder komt dat besef niet.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 23 maart 2016 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 maart 2016 - 16:37 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Huntelaar kopen en anders niks!
Huh? Hoezo kopen stakker??

Lees jij wel berichten? Hij kan gratis worden opgehaald dombo!!

Omg....wat een niveau!
Brandje
 Brandje - woensdag 23 maart 2016 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 19:49 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Omg....wat een niveau!
In gesprek met je andere persoonlijkheid :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 maart 2016 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 20:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee man die zit in zijn parallelle wereld....daar kom ik hem vaak tegen..... ik mag hem wel

Yellelleeeeee
remco k
 remco k - woensdag 23 maart 2016 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2016 - 21:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nou ga ik hem anders vragen aan je. Want qua cijfers ben ik helemaal met je eens. Kan jij scoren en verder een kutwedstrijd spelen? Kan je er 3 maken maar toch heel beroerd spelen? Kan je 4 voorzetten geven maar buiten die om toch 8 keer alleen gaan zonder succes? Totaal niet verkeerd bedoeld maar wil je hier wel eens over horen.
Natuurlijk kan dat allemaal.. Maar dan draai ik hem ook nog een keer om..

Kan je slecht spelen en toch heel belangrijk zijn?
remco k
 remco k - woensdag 23 maart 2016 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2016 - 21:58 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Omdat het gevoerde beleid van Ajax de problemen zelf heeft gecreëerd. Een kampioenschap verbloemt niet ineens de problemen en tekortkomingen. Die discussie hebben we hier ook diverse keren gevoerd.

Ajax moet eens verder leren kijken, want anders zie ik een exacte kopie van de voorgaande jaren.
Ajax heeft meer stabiliteit nodig om te kunnen groeien in speelwijze en resultaten.

Ik blijf van mening dat Ajax voldoende geld en kwaliteit in spelers heeft om eens verder te kunnen komen in de CL. Maar dat hangt heel erg af van het gevoerde beleid. Want het verbaast mij niet meer dat we steeds blijven waar we staan.

Natuurlijk is het een goede prestatie wanneer Ajax opnieuw kampioen wordt. Dat is nooit een vanzelfsprekendheid. Maar dat moet je wel een keer inzien dat het anders moet wil je daadwerkelijk groeien.
Een voetbal club draait niet om de problemen maar om de resultaten. Zijn de resultaten er kan je niet van slecht spreken. Zo simpel is het..

Maar even wat anders. Stel dat Ajax kampioen wordt...

PSv wordt dit seizoen bejubeld om hun prestaties in Europa. Maar eigenlijk komen ze slechts 1 ronde verder dan Ajax de laatste 4 jaar in de CL, en hebben daarbij echt een veel makkelijkere loting gehad. Hun transferbeleid wordt bejubeld, ook door jou.. Maar als Ajax kampioen wordt. Doen wij het dus beter dan PSV. Zo simpel is het ook weer..
remco k
 remco k - woensdag 23 maart 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 maart 2016 - 21:59 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

nou loetje je lijkt wel een papegaai....heb je ook een menig?
Menig zit bij Zwolle..
remco k
 remco k - woensdag 23 maart 2016 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 07:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je geeft zelf al aan dat je basisspelers niet brengen wat er van ze verwacht wordt. Je basis is beter dan je bank mag ik aannemen? Dus als je "beste" spelers het al niet kunnen brengen dan is het dus ook niet erg als er af en toe 1 op de bank beland. Zit daar iemand die of veel potentie heeft of gelijkwaardig is dan kun je dat je permitteren.
Nu is je bank toch echt een heel stuk minder. En kom niet zelfs bij Barcelona hebben ze geen gelijkwaardige bankspelers. Onze basis is niet zo uitzonderlijk goed en dus is de vijver gelijkwaardige spelers veel groter. Klein voorbeeld van niveau Messi loopt er maar 1 en van Gudelj lopen er duizenden.
Ik zeg niet dat de basis niet brengt wat ze moeten brengen.. Ik denk dat de Boer grote reden is geweest van de matige wedstrijden...

En de bank is niet een heel stuk minder. De prestaties van de jongens op de bank liegen er namelijk echt niet om. Dat zit niet zo heel ver weg bij de basis elf..Niet voor niets dat het zo lang duurde bij de Boer voordat ie voor vastigheid koos..

En ik zeg nergens dat er niet gekocht moet worden. Ook nooit gedaan.

Maar er is geen club op de planeet waar de hele bank zo sterk is als de basis..
remco k
 remco k - woensdag 23 maart 2016 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 18:04 schreef Bobby1972 het volgende:
Dat heeft Zivkovic zelf in de hand. Uiteindelijk moet Ajax in de zomer bepalen of hij voldoende kwaliteit heeft. Zo niet dan moet ook hij verkocht worden.

Wanneer Ajax daadwerkelijk een stap wil maken moet je strenger voor jezelf zijn.
Groot gelul. Zoveel spelers worden pas echt goed op iets latere leeftijd.. Dan ga je de potentiele toppers van 19 of 20 toch niet verkopen of weg doen.. Moet niet gekker worden zeg..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 23 maart 2016 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 21:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Groot gelul. Zoveel spelers worden pas echt goed op iets latere leeftijd.. Dan ga je de potentiele toppers van 19 of 20 toch niet verkopen of weg doen.. Moet niet gekker worden zeg..
Je kunt hem toch niet nog een jaar in het 2e laten meespelen hierna? Dat is voor die jongen ook geen doen. Je moet realistisch blijven als Ajax, geldt ook voor Zivkovic.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 maart 2016 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 22:15 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Je kunt hem toch niet nog een jaar in het 2e laten meespelen hierna? Dat is voor die jongen ook geen doen. Je moet realistisch blijven als Ajax, geldt ook voor Zivkovic.
Jij post om het posten of lult om het lullen....wat jij wil.
Hoe kan je realistisch zijn als buitenstaander terwijl je de in en outs niet kent of zit jij elke maandag aan tafel bij Ajax en dat gezeik over dat stapje zetten .....denk jij dat Ajax achterlijk is ??
Ik vind dat een inferieure gedachte
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 maart 2016 - 22:55   quote  deeplink  
quote:

[..]

Omg....wat een niveau!
Whahahahahahaha geweldig!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 maart 2016 - 22:56   quote  deeplink  
quote:

HEEL NEDERLAND?????? SCHEER JIJ MIJ EENS NIET OVER 1 KAM MET ALLE DIE DOMME SCHAPEN!!!! ;-)
Brandje
 Brandje - woensdag 23 maart 2016 - 23:11   quote  deeplink  
quote:

Na feyenoord is het team hey anders gaan invullen. Klaassen benoemde dat zelfs nog dat die overwinning op wilskracht veel met het team heeft gedaan.
Nadat Milik weer in de basis kwam werd hij makkelijker gevonden en mischien heeft hij daar zelf voor gezorgd maar het team speelt een stuk opportunistischer na feyenoord thuis.
Zoals Milik nu speelt of eigenlijk het hele team speelt is iedereen wel tevreden dunkt mij. Maar ik blijf ook zeggen dat we er nog lang niet zijn. Zwolle thuis met hun snelle voorhoede en onze achterhoede met ook nog eens zonder Dijks kan echt een hele vervelende wedstrijd worden. Middenveld staat nog steeds iedereen op scherp. Dus ik vind dat ze iets teveel de polonaise lopen. Onze thuiswedstrijden gaan denk ik lastiger worden dsn de uitwedstrijden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 23 maart 2016 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 23:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Na feyenoord is het team hey anders gaan invullen. Klaassen benoemde dat zelfs nog dat die overwinning op wilskracht veel met het team heeft gedaan.
Nadat Milik weer in de basis kwam werd hij makkelijker gevonden en mischien heeft hij daar zelf voor gezorgd maar het team speelt een stuk opportunistischer na feyenoord thuis.
Zoals Milik nu speelt of eigenlijk het hele team speelt is iedereen wel tevreden dunkt mij. Maar ik blijf ook zeggen dat we er nog lang niet zijn. Zwolle thuis met hun snelle voorhoede en onze achterhoede met ook nog eens zonder Dijks kan echt een hele vervelende wedstrijd worden. Middenveld staat nog steeds iedereen op scherp. Dus ik vind dat ze iets teveel de polonaise lopen. Onze thuiswedstrijden gaan denk ik lastiger worden dsn de uitwedstrijden.
Zonder Dijks??? Mis ik iets??
p111
 p111 - woensdag 23 maart 2016 - 23:43   quote  deeplink  
Geschorst toch ?
Loetje
 Loetje - donderdag 24 maart 2016 - 01:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 21:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat allemaal.. Maar dan draai ik hem ook nog een keer om..

Kan je slecht spelen en toch heel belangrijk zijn?
Ook dat kan. Alleen zal ik het anders brengen. Wanneer El Ghazi zijn eerst 2 acties niet lukken zie ik hem gewoon al met zijn kop naar beneden lopen. Als ik dan kijk naar een Younes. Je actie kan ook pas in de 90e minuut he.
enough
 enough - donderdag 24 maart 2016 - 03:40   quote  deeplink  
quote:

[..]

Omg....wat een niveau!
Je zuip te veel maf!!!
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2016 door enough --
enough
 enough - donderdag 24 maart 2016 - 04:42   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2016 door enough --
enough
 enough - donderdag 24 maart 2016 - 04:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 22:28 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij post om het posten of lult om het lullen....wat jij wil.
Hoe kan je realistisch zijn als buitenstaander terwijl je de in en outs niet kent of zit jij elke maandag aan tafel bij Ajax en dat gezeik over dat stapje zetten .....denk jij dat Ajax achterlijk is ??
Ik vind dat een inferieure gedachte
ff Klaverjassen Gap?.. !!
.

remco k
 remco k - donderdag 24 maart 2016 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 22:15 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Iedere club heeft spelers op de bank, dat is gewoon een feit. En laat hem maar knokken voor zijn plek.. Dat is realisme
remco k
 remco k - donderdag 24 maart 2016 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 23:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zonder Dijks??? Mis ik iets??
Geel gekregen tegen PSV.. Geschorst dus als het goed is..

Dan zal het wel van Rhijn Veltman, vd Hoorn en Viergever als linksback worden.

Of Boilesen..
remco k
 remco k - donderdag 24 maart 2016 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 01:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook dat kan. Alleen zal ik het anders brengen. Wanneer El Ghazi zijn eerst 2 acties niet lukken zie ik hem gewoon al met zijn kop naar beneden lopen. Als ik dan kijk naar een Younes. Je actie kan ook pas in de 90e minuut he.
Ik zie een Ghazi die het ook gewoon blijft proberen.. En af en toe ook gewoon heel erg belangrijk is..

Gewoon een groot talent dan met een paar kleine veranderingen een hele goede speler voor Ajax kan worden..

Kijk naar Milik, nu ineens gewoon goed en dat komt echt niet omdat ie ineens alles anders doet. Dat zit hem in kleine veranderingen. Sterker nog, het kan komen door 1 keer een bal goed te raken..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 maart 2016 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 08:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Geel gekregen tegen PSV.. Geschorst dus als het goed is..

Dan zal het wel van Rhijn Veltman, vd Hoorn en Viergever als linksback worden.

Of Boilesen..
Boilesen?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 maart 2016 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 20:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kweet niet, soms ben ik kwaad op mezelf als ik weer iets doms doe 😁
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 maart 2016 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 20:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee man die zit in zijn parallelle wereld....daar kom ik hem vaak tegen..... ik mag hem wel

Yellelleeeeee
Boks ouwe krijger!

Yelleleleeee
remco k
 remco k - donderdag 24 maart 2016 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 09:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Boilesen?
Geintje kerel..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 maart 2016 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 22:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

HEEL NEDERLAND?????? SCHEER JIJ MIJ EENS NIET OVER 1 KAM MET ALLE DIE DOMME SCHAPEN!!!! ;-)
Hahahahaha nee dit dan.....das pas geweldig 😊😁
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 maart 2016 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 03:40 schreef enough het volgende:

[..]

Je zuip te veel maf!!!
.
Jij hebt teveel vrije tijd maf...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 maart 2016 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 04:59 schreef enough het volgende:

[..]

ff Klaverjassen Gap?.. !!
.
Op Woensdagnacht om 5 uur posten....
Mijn werkweek is gewoon 45 uur en mn wekker gaat 4 dagen in de week om 6uur, dus vandaar dat je zo eenzaam ben in de late uurtjes.

Ben je ontslagen, gewoon werkloos, versleten, geen zin, afgekeurd of miljonair?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 24 maart 2016 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 10:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Op Woensdagnacht om 5 uur posten....
Mijn werkweek is gewoon 45 uur en mn wekker gaat 4 dagen in de week om 6uur, dus vandaar dat je zo eenzaam ben in de late uurtjes.

Ben je ontslagen, gewoon werkloos, versleten, geen zin, afgekeurd of miljonair?
Oh, of gewoon een ongelooflijke otteknoet?
p111
 p111 - donderdag 24 maart 2016 - 10:18   quote  deeplink  
Je wordt er wel vrolijk van
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 maart 2016 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 10:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Geintje kerel..
Nam hem ook al niet te serieus..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 24 maart 2016 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 maart 2016 - 21:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Een voetbal club draait niet om de problemen maar om de resultaten. Zijn de resultaten er kan je niet van slecht spreken. Zo simpel is het..

Maar even wat anders. Stel dat Ajax kampioen wordt...

PSv wordt dit seizoen bejubeld om hun prestaties in Europa. Maar eigenlijk komen ze slechts 1 ronde verder dan Ajax de laatste 4 jaar in de CL, en hebben daarbij echt een veel makkelijkere loting gehad. Hun transferbeleid wordt bejubeld, ook door jou.. Maar als Ajax kampioen wordt. Doen wij het dus beter dan PSV. Zo simpel is het ook weer..
Het gaat mij juist om de belofte die Ajax heeft gemaakt dat ze het Europees beter willen gaan doen. Bij voldoende stabiliteit en kwaliteit is dat zeker mogelijk.

Je moet toch verder durven denken? Ik maak niet eens het vergelijk met PSV. Ajax moet naar zichzelf kijken, en de supporters structureel een aantrekkelijker niveau bieden met nog betere prestaties.

Ik ben de laatste die gaat zeggen dat een kampioenschap niet bijzonder is en een vanzelfsprekendheid. Je ambitie moet hoger liggen als je Ajax heet. Men moet meer lef laten zien omdat te willen bereiken. En dat is nu juist dat stukje wat ik mis......
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 24 maart 2016 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 08:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedere club heeft spelers op de bank, dat is gewoon een feit. En laat hem maar knokken voor zijn plek.. Dat is realisme
Ik zeg toch ook dat hij dat zelf moet laten zien. Maar wanneer in de zomer blijkt dat het niet voldoende is, moet je ook een keer weten waar de grens ligt. Dit geldt voor zowel de speler als Ajax.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 24 maart 2016 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 09:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Boilesen?
Leeft die nog......
remco k
 remco k - donderdag 24 maart 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 maart 2016 - 12:56 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Het gaat mij juist om de belofte die Ajax heeft gemaakt dat ze het Europees beter willen gaan doen. Bij voldoende stabiliteit en kwaliteit is dat zeker mogelijk.

Je moet toch verder durven denken? Ik maak niet eens het vergelijk met PSV. Ajax moet naar zichzelf kijken, en de supporters structureel een aantrekkelijker niveau bieden met nog betere prestaties.

Ik ben de laatste die gaat zeggen dat een kampioenschap niet bijzonder is en een vanzelfsprekendheid. Je ambitie moet hoger liggen als je Ajax heet. Men moet meer lef laten zien omdat te willen bereiken. En dat is nu juist dat stukje wat ik mis......
En wederom gelull in de ruimte..

Kerel, je moet astronaut worden..

Je doet niks anders dan open deuren in trappen...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5186
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Haller, Jansen of anders?

0.0071659