|
|
enough
|
|
|
quote: Duurde ff maar dan raad je het toch ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 08:21 schreef remco k het volgende:[..] Ik zie een Ghazi die het ook gewoon blijft proberen.. En af en toe ook gewoon heel erg belangrijk is.. Gewoon een groot talent dan met een paar kleine veranderingen een hele goede speler voor Ajax kan worden.. Kijk naar Milik, nu ineens gewoon goed en dat komt echt niet omdat ie ineens alles anders doet. Dat zit hem in kleine veranderingen. Sterker nog, het kan komen door 1 keer een bal goed te raken.. Ik zeg absoluut nergens dat El Ghazi geen talent is. Maar je ziet vaak in de eerste 10 minuten van de pot al wat het gaat worden. Sowieso vaak met dat soort spelertjes hoor. Mentaal mag hij van mij groeien want nogmaals, je beslissende actie mag ook pas in de 90e minuut als je niet goed speelt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 15:14 schreef Loetje het volgende:[..] Ik zeg absoluut nergens dat El Ghazi geen talent is. Maar je ziet vaak in de eerste 10 minuten van de pot al wat het gaat worden. Sowieso vaak met dat soort spelertjes hoor. Mentaal mag hij van mij groeien want nogmaals, je beslissende actie mag ook pas in de 90e minuut als je niet goed speelt. Hier zijn we het dan wel helemaal over eens. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Oke dan weet ik dat! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 08:18 schreef remco k het volgende:[..] Geel gekregen tegen PSV.. Geschorst dus als het goed is.. Dan zal het wel van Rhijn Veltman, vd Hoorn en Viergever als linksback worden. Of Boilesen.. Echt?? Sorry, maar enkel Veltman heeft aan de zijde van Ajax in de wedstrijd tegen die pisboeren geel gekregen. Die komt daarmee net als Dijks, Bazoer, Klaassen en Gudelj op 4 gele kaarten. Hierdoor staan nu 5 spelers op scherp bij hun volgende gele kaart! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ik zou niet weten wanneer hij die gele kaart dan heeft ontvangen???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 maart 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: . ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Dijks, Klaasen, Bazoer, Gudelj en Veltman staan nu alle 5 op scherp. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 23:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Echt?? Sorry, maar enkel Veltman heeft aan de zijde van Ajax in de wedstrijd tegen die pisboeren geel gekregen. Die komt daarmee net als Dijks, Bazoer, Klaassen en Gudelj op 4 gele kaarten. Hierdoor staan nu 5 spelers op scherp bij hun volgende gele kaart! Dan zal ik wel gek zijn. Dacht echt dat Dijks ook geel herft gehad. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
ele kaarten:
Speler Totaal ERE EL CL BK Nemanja Gudelj 8 4 4 0 0 Jaïro Riedewald 7 5 2 0 0 Kenny Tete 6 2 3 1 0 Davy Klaassen 6 4 1 1 0 Joël Veltman 6 4 1 1 0 Mitchell Dijks 5 4 1 0 0 Riechedly Bazoer 5 3 2 0 0 Anwar El Ghazi 5 4 1 0 0 Arkadiusz Milik 3 1 2 0 0 Mike van der Hoorn 3 2 0 0 1 Nick Viergever 2 2 0 0 0 Ricardo van Rhijn 2 0 1 0 1 Amin Younes 1 0 0 0 1 Lasse Schöne 1 1 0 0 0 HR
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2016 door p111 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ook. Maar op het wedstrijd formulier staat niets..
Sterker nog, de verslaggever zei nog dat ie de volgende pot geschorst werd volgens mij.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 maart 2016 - 23:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Echt?? Sorry, maar enkel Veltman heeft aan de zijde van Ajax in de wedstrijd tegen die pisboeren geel gekregen. Die komt daarmee net als Dijks, Bazoer, Klaassen en Gudelj op 4 gele kaarten. Hierdoor staan nu 5 spelers op scherp bij hun volgende gele kaart! Zie het bericht hierboven..
Maar als het niet zo is, hartstikke fijn.. Dan speelt ie gewoon.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Zie kaarten info Ajax .Dus Gudelj-Veltman-Klaasen-Dijks-Anwar allemaal 4 stuks. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Dacht het ook te horen van die commentator,maar schijnt zich toch vergist te hebben. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 00:36 schreef enough het volgende:[..] Alleen veltman heeft geel gekregen en daar naast 4 psvers geel . Nog geen geschorsten ,maar nu staan er wel 4 ofzo op scherp. Goh je meent het??? Wilde je nu slim overkomen of heb je mijn reactie ervoor gelezen en dacht je het nog eens te bevestigen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 15:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Goh je meent het??? Wilde je nu slim overkomen of heb je mijn reactie ervoor gelezen en dacht je het nog eens te bevestigen. Enough en slim ??....hahahaha is net zo'n nar als ik, die neem je toch niet serieus |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 15:44 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Enough en slim ??....hahahaha is net zo'n nar als ik, die neem je toch niet serieus Nee sorry, hij is niet net zo'n nar als jij.
Daar doe jij echt jezelf mee te kort.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 15:39 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Goh je meent het??? Wilde je nu slim overkomen of heb je mijn reactie ervoor gelezen en dacht je het nog eens te bevestigen. OOH nu zie ik het pas..gewoon ff ontgaan..sorry hoor wilde echt geen haantje de voorste zijn hahahahahahahh |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 15:44 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Enough en slim ??....hahahaha is net zo'n nar als ik, die neem je toch niet serieus +2
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 16:23 schreef remco k het volgende:[..] Nee sorry, hij is niet net zo'n nar als jij. Daar doe jij echt jezelf mee te kort.. Aaacchhh je heb narren en narren hè
(met een korreltje zout)..;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 27 maart 2016 - 16:25 schreef enough het volgende:[..] OOH nu zie ik het pas..gewoon ff ontgaan..sorry hoor wilde echt geen haantje de voorste zijn hahahahahahahh Pillen op tijd nemen ouwe! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: JA bijna op ..het is alweer een tijdje geleden dat je die lading pillen bij me neerstorten ..dus hup hup.
Nee hoor af een toe een wat langer shaggie ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja en ??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: misschien nog een paar gap....;-)
Doe maar wat!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:
vanaf 2.30 gaat hij los
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 maart 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Zie me zelf nog lopen vroeger met DeepPurple op me rug |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Btw heerlijk nr ouwe
Drummer. lan Paice.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: voor jou ouwe ;-)
|
|
|
|
enough
|
|
|
Tnx gap ik weet ook nog van toen ..wie de beste gitarist zou zijn. ik toen met me ritchie blackmore(later rainbow) vs jimi hendrix .. acch uitslag is nu niet moeilijk meer ,maar toen speelde dat.
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
..En toen was het still;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
p111
|
|
|
Janssen heeft weer wat extra punten gemaakt gisteravond tegen Engeland, ik ga hem steeds beter vinden het is niet de sierlijke Ajax spits die ik zou willen zien. Maar wel een gozer met karakter die buiten zijn doelpuntjes en zijn sterke fysiek ook nog eens overzicht heeft zie tweede goal gisteravond. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 11:26 schreef p111 het volgende:Janssen heeft weer wat extra punten gemaakt gisteravond tegen Engeland, ik ga hem steeds beter vinden het is niet de sierlijke Ajax spits die ik zou willen zien. Maar wel een gozer met karakter die buiten zijn doelpuntjes en zijn sterke fysiek ook nog eens overzicht heeft zie tweede goal gisteravond. Waren Suarez en KJH zo sierlijk dan?! Ik vrees echter dat hij nu voor Ajax maar ook voor een psv onhaalbaar is. Reken maar dat de tribune van AZ vol gaat zitten met scouts uit de PL. Mocht hij er zaterdag tegen psv ook nog een of twee inleggen dat is hij weg en gaat AZ cashen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 11:36 schreef Brandje het volgende:[..] Waren Suarez en KJH zo sierlijk dan?! Ik vrees echter dat hij nu voor Ajax maar ook voor een psv onhaalbaar is. Reken maar dat de tribune van AZ vol gaat zitten met scouts uit de PL. Mocht hij er zaterdag tegen psv ook nog een of twee inleggen dat is hij weg en gaat AZ cashen. Leuke vraag komt hieruit.
Wat hebben we liever.
Janssen die niet scoort, AZ wint dan niet en Janssen blijft haalbaar.
Janssen maakt er 2, AZ wint, Ajax wordt dan vrijwel zeker kampioen en Janssen is onhaalbaar...
Hmmm.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Janssen die scoort maar alleen uit een pingel de rest van de wedstrijd speelt hij slecht en AZ wint door die pingel met 1-0, dan wordt hij niet meer waard en PSV verliest. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Janssen is na 1 goed seizoen echt niet onhaalbaar hoor. Hij is wel behoorlijk bezig met het opdrijven van de vraagprijs. Maar normaliter zal Janssen echt niet van de Jupiler League naar een topcompetitie gaan in 1 seizoen tijd. Ik schat Janssen ook niet in als een type die dat snel zal doen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik denk het ook niet maar hij ontwikkelt zich snel en goed en zou denk ik geen verkeerde keus zijn als Ajax voor hem zou gaan. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 13:18 schreef p111 het volgende:Ik denk het ook niet maar hij ontwikkelt zich snel en goed en zou denk ik geen verkeerde keus zijn als Ajax voor hem zou gaan. Wat mij bij Janssen vooral opvalt is dat hij eigenlijk op elke manier kan scoren. Redelijk complete spits die zelf iets kan creëren. Haller bv scoort veel uit penalty's maar is weer sterker in mee voetballen. 2 compleet verschillende types die toch nuttig kunnen zijn voor Ajax. Pinchhitter Huntelaar achter Milik is ook nog steeds een optie(schijnt media). Lastige keuze mocht er nog iets bijkomen op die positie. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Zou het niet wijzer voor Jansen zelf zijn dat ie nog in Ned blijft voor een paar jaar. Naar de pl is wel een stap hoor en bij de evt top 2 kan ie zich ook europees verder ontwikkelen . Snap wel dat AZ/jansen willen cashen natuurlijk. laat hem tegen pisvee er maar een stuk of 4 intrappen en als ajax dan wint tegen pec zit ik al een stuk rustiger .(5pnt) YEAH!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Hier kun je goed zien dat hij wel een echt aanspeelpunt is. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Janssen is toch meer doelpuntenmaker(lijkt meer op een Milik qua spel is dit ideaal?).. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Deze filmjes gezien dan zou ik zeker voor Janssen gaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 14:05 schreef Hummel10 het volgende:[..] Wat mij bij Janssen vooral opvalt is dat hij eigenlijk op elke manier kan scoren. Redelijk complete spits die zelf iets kan creëren. Haller bv scoort veel uit penalty's maar is weer sterker in mee voetballen. 2 compleet verschillende types die toch nuttig kunnen zijn voor Ajax. Pinchhitter Huntelaar achter Milik is ook nog steeds een optie(schijnt media). Lastige keuze mocht er nog iets bijkomen op die positie. Ik vind Janssen meevoetballend beter dan Haller. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: En toch voetbalt Haller beter mee iets wat Milik/Sigthorsson toch vaak verweten werd. En wat dit team nodig had/heeft. Als ik tussen Haller of Janssen moet kiezen heeft Janssen op dit moment een klein streepje voor, maar wel echt een moeilijke keuze. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nee ben ik niet met je eens.. Kijk die filmpjes maar Haller komt altijd in de bal Janssen staat dieper. |
|
|
|