|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 16:05 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nee ben ik niet met je eens.. Kijk die filmpjes maar Haller komt altijd in de bal Janssen staat dieper. En dus is het een betere voetballer?
Kijk de assist van gister bijvoorbeeld. Kijk het kaatsen eens.
Goed mee kunnen voetballen is wat anders dan een aanspeelpunt zijn, Haller is een aanspeelpunt, Janssen vind ik voetballend een stuk verder.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 16:07 schreef remco k het volgende:[..] En dus is het een betere voetballer? Kijk de assist van gister bijvoorbeeld. Kijk het kaatsen eens. Goed mee kunnen voetballen is wat anders dan een aanspeelpunt zijn, Haller is een aanspeelpunt, Janssen vind ik voetballend een stuk verder.. Haller is altijd aanspeelbaar en vind bijna altijd een medespeler dan voetbalt hij toch goed mee? Janssen vind ik meer een eindstation.
Ik denk dat dat toch wel een verschil in mee voetballen is? Met een Haller gaat een Klaassen ook weer renderen omdat er ruimte komt.
Heb het ook niet over 1 wedstrijd gezien. Janssen vind ik echt meer een afmaker. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja man, want filmpjes zijn een graadmeter? Ik kan zelfs van de slechtste speler in de Eredivisie een filmpje maken waarmee hij de beste lijkt!
Ik snap überhaupt niet waarom je Janssen zou halen. We hebben nu wel genoeg voorbeelden gezien van spelers die van AZ overkwamen naar Ajax en uiteindelijk net niet de spelers waren die we wilden hebben.
Daarnaast vind ik het geldverspilling zolang we Milik als 1ste spits hebben lopen. Pas wanneer de kans erg groot is dat Milik vertrekt moet je in actie komen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ze/We willen toch een spits met ervaring...?? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Dan moet je voor Huntelaar achter Milik gaan.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 17:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja man, want filmpjes zijn een graadmeter? Ik kan zelfs van de slechtste speler in de Eredivisie een filmpje maken waarmee hij de beste lijkt! Ik snap überhaupt niet waarom je Janssen zou halen. We hebben nu wel genoeg voorbeelden gezien van spelers die van AZ overkwamen naar Ajax en uiteindelijk net niet de spelers waren die we wilden hebben. Daarnaast vind ik het geldverspilling zolang we Milik als 1ste spits hebben lopen. Pas wanneer de kans erg groot is dat Milik vertrekt moet je in actie komen. Neem aan dt hij Janssen ook wel eens heeft zien spelen.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 17:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja man, want filmpjes zijn een graadmeter? Ik kan zelfs van de slechtste speler in de Eredivisie een filmpje maken waarmee hij de beste lijkt! Ik snap überhaupt niet waarom je Janssen zou halen. We hebben nu wel genoeg voorbeelden gezien van spelers die van AZ overkwamen naar Ajax en uiteindelijk net niet de spelers waren die we wilden hebben. Daarnaast vind ik het geldverspilling zolang we Milik als 1ste spits hebben lopen. Pas wanneer de kans erg groot is dat Milik vertrekt moet je in actie komen. Er staat als ik moest kiezen uit die filmpjes dan zou ik voor Janssen gaan zeker na gisteravond zo gek lijkt me dat niet en als je een miskoop had van AZ wil dat niet zeggen dat je nooit meeer van AZ kan kopen . |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 17:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja man, want filmpjes zijn een graadmeter? Ik kan zelfs van de slechtste speler in de Eredivisie een filmpje maken waarmee hij de beste lijkt! Ik snap überhaupt niet waarom je Janssen zou halen. We hebben nu wel genoeg voorbeelden gezien van spelers die van AZ overkwamen naar Ajax en uiteindelijk net niet de spelers waren die we wilden hebben. Daarnaast vind ik het geldverspilling zolang we Milik als 1ste spits hebben lopen. Pas wanneer de kans erg groot is dat Milik vertrekt moet je in actie komen. Er staat als ik moest kiezen uit die filmpjes dan zou ik voor Janssen gaan zeker na gisteravond zo gek lijkt me dat niet en als je een miskoop had van AZ wil dat niet zeggen dat je nooit meeer van AZ kan kopen . |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 17:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] Haller is altijd aanspeelbaar en vind bijna altijd een medespeler dan voetbalt hij toch goed mee? Janssen vind ik meer een eindstation. Ik denk dat dat toch wel een verschil in mee voetballen is? Met een Haller gaat een Klaassen ook weer renderen omdat er ruimte komt. Heb het ook niet over 1 wedstrijd gezien. Janssen vind ik echt meer een afmaker. Janssen beheerst veel meer, is namelijk ook een prima aanspeelpunt, vind ook altijd een medespeler en heeft en dat noem ik het voetballende deel, zelf ook nog eens een actie..
Een Klaassen zal in mijn optiek juist niet renderen met een type Haller. Haller heeft juist een type van der Vaart om zich heen nodig.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 17:36 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja man, want filmpjes zijn een graadmeter? Ik kan zelfs van de slechtste speler in de Eredivisie een filmpje maken waarmee hij de beste lijkt! Ik snap überhaupt niet waarom je Janssen zou halen. We hebben nu wel genoeg voorbeelden gezien van spelers die van AZ overkwamen naar Ajax en uiteindelijk net niet de spelers waren die we wilden hebben. Daarnaast vind ik het geldverspilling zolang we Milik als 1ste spits hebben lopen. Pas wanneer de kans erg groot is dat Milik vertrekt moet je in actie komen. Raar, dus omdat ie van AZ komt slaagt ie niet bij Ajax?? Onzin lijkt me...
Je laatste zin ben ik het trouwens mee eens hoor.
Ik denk dat het voor Millik niet goed is dat er een spits is waarmee hij moet concurreren om de spits positie. Hij moet gewoon het vertrouwen krijgen van de hoofdtrainer, en gezien zijn huidige ontwikkeling, gaat ie dat dubbel en dwars terug betalen. Dan zou ik zeker kiezen voor een van de jonge jongens achter Millik. Die krijgt dan met invalbeurten zijn kansen om te laten zien de eventuele opvolger van Millik te kunnen zijn.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Helemaal niet, dit zijn slechts de balcontacten in de 16. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 18:28 schreef remco k het volgende:[..] Raar, dus omdat ie van AZ komt slaagt ie niet bij Ajax?? Onzin lijkt me... Je laatste zin ben ik het trouwens mee eens hoor. Ik denk dat het voor Millik niet goed is dat er een spits is waarmee hij moet concurreren om de spits positie. Hij moet gewoon het vertrouwen krijgen van de hoofdtrainer, en gezien zijn huidige ontwikkeling, gaat ie dat dubbel en dwars terug betalen. Dan zou ik zeker kiezen voor een van de jonge jongens achter Millik. Die krijgt dan met invalbeurten zijn kansen om te laten zien de eventuele opvolger van Millik te kunnen zijn.. Natuurlijk onzin maar Ajax heeft al zo vaak spelers van AZ en uiteindelijk zijn er niet erg veel geslaagd. AZ wordt alleen maar rijk door ons! 😉 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ook altijd gedacht. Een speler die kan invallen en kan breken. Dan ga je geen Janssen kopen lijkt me met Milik ervoor. Das pure kapitaalvernietiging! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 18:51 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ook altijd gedacht. Een speler die kan invallen en kan breken. Dan ga je geen Janssen kopen lijkt me met Milik ervoor. Das pure kapitaalvernietiging! Dat lijkt me ook.. Ik zou Janssen wel een goede oplossing vinden mocht Milik wel verkocht worden komende zomer.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Uiteraard als Milik blijft dan hopelijk Huntelaar maar ik vrees dat die niet komt |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Ahh kun jij hun balcontacten totaal niet ergens vinden? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 17:27 schreef Hummel10 het volgende:[..] Haller is altijd aanspeelbaar en vind bijna altijd een medespeler dan voetbalt hij toch goed mee? Janssen vind ik meer een eindstation. Ik denk dat dat toch wel een verschil in mee voetballen is? Met een Haller gaat een Klaassen ook weer renderen omdat er ruimte komt. Heb het ook niet over 1 wedstrijd gezien. Janssen vind ik echt meer een afmaker. Haller vind ik juist helemaal geen aanspeelpunt. Is vaak grote gedeeltes van wedstrijden totaal onzichtbaar. Als je dan kijkt voor arbeid Janssen in een wedstrijd legt. Daarbij ook kan scoren en assists geven dan hoef ik niet eens na te denken wie mijn voorkeur heeft. Als Haller niet scoort wat eerder Siggi deed dan heb je echt niks aan hem. Janssen met zijn inzet kan zonder te scoren alsnog belangrijk zijn.
Maar op dit moment vind ik ze beide niet aantoonbaar beter dan Milik. Zowel Janssen als Haller ga je geen 6 tot 10 miljoen voor betalen om de bank warm te houden. Haal je een van de twee voor basis dan is kapitaalsvernietiging van Milik. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geen zin om te zoeken. Maar whoscored en nog wel wat andere sites zou dat wel te vinden zijn.
Maar voetballend vermogen wordt daar niet door bepaald. Dat is iets wat je gewoon moet zien. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 30 maart 2016 - 22:43 schreef remco k het volgende:[..] Geen zin om te zoeken. Maar whoscored en nog wel wat andere sites zou dat wel te vinden zijn. Maar voetballend vermogen wordt daar niet door bepaald. Dat is iets wat je gewoon moet zien. Maar dat is lastig te bepalen.. Ik zie ook wel dat ze beide renderen binnen hun team. Haller is een goed aanspeelpunt voorin en zorgt dat de rest bij kan sluiten. Ook heeft hij veel oog voor medespeler.
Jansen meer eindstation maar die voetbal ook prima mee. Mwah beide prima op hun manier |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Volgens primeur pool wie Ajax zou moeten kiezen tussen Haller en Jansen of geen van beide . 0 procent voor Haller en 89 procent voor Janssen en 11 procent geen van beide. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2016 - 07:24 schreef Hummel10 het volgende:[..] Maar dat is lastig te bepalen.. Ik zie ook wel dat ze beide renderen binnen hun team. Haller is een goed aanspeelpunt voorin en zorgt dat de rest bij kan sluiten. Ook heeft hij veel oog voor medespeler. Jansen meer eindstation maar die voetbal ook prima mee. Mwah beide prima op hun manier Ik vind Janssen juist niet een eindstation. Hij is juist voetballend goed en scoort veel vanuit de combinatie waar die zelf aan deel neemt. En daarnaast kaatsend gewoon heel zuiver en goed, een meer dan prima aanname en techniek en zelf een actie. En werkt veel harder dan menig spits. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2016 - 08:25 schreef p111 het volgende:Volgens primeur pool wie Ajax zou moeten kiezen tussen Haller en Jansen of geen van beide . 0 procent voor Haller en 89 procent voor Janssen en 11 procent geen van beide. Net gekeken. En staat op 18% voor haller.
Overigens maar 144 stemmen.
En daarnaast niet representatief aangezien Janssen het nu net lekker deed bij het nl elftal.
Dat is gewoon de waan van de dag. |
|
|
|
|
wvb
|
|
|
Als Ajax slim is koopt het beide spelers. Een beetje à la PSV dus, daar hoef je je overigens allerminst voor te schamen. Dat is mijn inziens een goede investering. Vroeger in de gloriejaren hadden we altijd meerdere spitsen van kaliber voor in de punt en op de vleugels, plus wat er op de bank zat deed er niet of nauwelijks voor onder. Spelers afkomstig uit het buitenland met deze potentie zijn onbetaalbaar,of komen vooralsnog niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dus millik haller Janssen Zivkovic en de aankomende jeugd voor 1 positie. Dat lijkt me inderdaad een goed idee. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik zie die Janssen nog wel verder ontwikkelen, nadat ik de wedstrijd op Wembley gezien had. Hij komt er wel.
Dus waarom niet naar Ajax toe? Zou zo maar kunnen.
Overigens heeft Ajax een bod uitgebracht voor Haller. Ik denk niet dat hij voor dat bedrag naar Ajax komt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2016 door Onze Ajax -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2016 - 09:16 schreef Onze Ajax het volgende:Ik zie die Janssen nog wel verder ontwikkelen, nadat ik de wedstrijd op Wembley gezien had. Hij komt er wel. Dus waarom niet naar Ajax toe? Zou zo maar kunnen. Overigens heeft Ajax een bod uitgebracht voor Haller. Ik denk niet dat hij voor dat bedrag naar Ajax komt. En ze gaan dus weer voor de verkeerde speler. |
|
|
|
|
JOOD
|
|
|
Milik verkopen voor 15-20 miljoen.
Dan Haller en Janssen kopen. Basta. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2016 - 08:39 schreef remco k het volgende:[..] Net gekeken. En staat op 18% voor haller. Overigens maar 144 stemmen. En daarnaast niet representatief aangezien Janssen het nu net lekker deed bij het nl elftal. Dat is gewoon de waan van de dag. Klopt maar dat tegen Engeland toch niet de eerste de beste vind ik zeker een pluspunt voor hem. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2016 - 08:33 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind Janssen juist niet een eindstation. Hij is juist voetballend goed en scoort veel vanuit de combinatie waar die zelf aan deel neemt. En daarnaast kaatsend gewoon heel zuiver en goed, een meer dan prima aanname en techniek en zelf een actie. En werkt veel harder dan menig spits. Janssen heeft gewoon iets wat milik en haller beiden niet hebben en dat is drive en ontzettend veel werklust en dat heb je of heb je niet! Dus ik ben het compleet met je eens! |
|
|
|
|
Gjo
|
|
|
Beide kunnen een optie zijn , maar ik denk dat het er aan ligt wie de trainer is of word volgend seizoen die zal ook een eigen visie hebben. En wenzen voor bepaalde posities |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: En daar kun je dus goed zien dat Janssen voetballend een stuk meer aanwezig is dan Haller.. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Tjong, ik heb nog een oude avatar, maar ik zeg haal die Jansen maar lekker binnen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2016 - 16:14 schreef remco k het volgende:[..] En daar kun je dus goed zien dat Janssen voetballend een stuk meer aanwezig is dan Haller.. Mwah ook dat hij vaak buitenspel loopt en dat Haller ijzersterk in luchtduels is. Blijft helaas toch speculeren. Bij Ajax minder ruimte voor ze. Geen idee wie er komt en wie het red. Janssen heeft mijn voorkeur met een klein streepje voorsprong. Haller zou ik ook niet erg vinden Huntelaar ook niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wat ik al eerder zei....geen van beide halen, een jaar geleden had niemand wat van ze gehoord en nu zijn het de spitsen voor Ajax ??....flikker toch op We hebben Millik ga daar maar je energie insteken....en koop een ervaren spits erbij
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
zo denk ik er ook over ouwe. .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 april 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik denk de meeste hier...zelfs Remco..... behalve de onwetende |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Dommies hou je altijd gap;-) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2016 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:Wat ik al eerder zei....geen van beide halen, een jaar geleden had niemand wat van ze gehoord en nu zijn het de spitsen voor Ajax ??....flikker toch op We hebben Millik ga daar maar je energie insteken....en koop een ervaren spits erbij Van Milik had ook niemand gehoord! Dus flikker zelf op haha! In het voetbal kan een speler zich niet in een jaar ontwikkelen tot niveau Ajax? Net of dat dat zo extreem hoog is op dit moment. Janssen ontwikkeld zich gewoon goed op dit moment dan komt een stap hogerop logischerwijs in beeld laat dit na Az nou toevallig Ajax of Psv zijn... En Milik blijft? Milik/Huntelaar wordt ook als optie genoemd. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: De onwetende maakt het eigenlijk geen flikker uit als het maar geen Sanogo is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2016 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:Wat ik al eerder zei....geen van beide halen, een jaar geleden had niemand wat van ze gehoord en nu zijn het de spitsen voor Ajax ??....flikker toch op We hebben Millik ga daar maar je energie insteken....en koop een ervaren spits erbij We hebben het er puur over dat mocht Milik vertrekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als Milik blijft zeker zelfs.
Er zijn spelers die er wel van houden om wat concurrentie om zich heen te hebben voor zijn positie. Een Milik is dat absoluut niet, die moet gewoon het absolute vertrouwen krijgen en een jonge jongen daarachter.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nou Remco, sommigen hier niet hoor! Die doen liever aan kopen om het kopen! ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 april 2016 - 08:14 schreef remco k het volgende:[..] Als Milik blijft zeker zelfs. Er zijn spelers die er wel van houden om wat concurrentie om zich heen te hebben voor zijn positie. Een Milik is dat absoluut niet, die moet gewoon het absolute vertrouwen krijgen en een jonge jongen daarachter.. Ben ik niet met je eens. Milik was basisspeler. Kreeg de nodige kritiek dat wel. Mocht daarna banken want El Ghazi mocht het in de spits proberen. Dat werd geen succes. Milik weer terug in de spits en begon geweldig te draaien. Dus het kwartje was gevallen nadat hij op de bank kwam.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 april 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Je kan niet gokken op een spits er moet zeker wat achter staan. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ach er zijn wel meerdere clubs die maar een spits hebben die onbetwist is. Barca heeft eigenlijk alleen Suarez. Als bij Manu Martial er niet is wordt het ook schuiven. Bij Bayern is het Lewandovski. PSV heeft eigenlijk alleen L. de Jong maw als de eerste spits er niet bij is dan is de tweede spits van een aanzienlijk lager niveau. Er is bijna geen club ter wereld die twee spitsen heeft van gelijk niveau. Maar goed ik ben van mening dat, zolang Milik steeds beter wordt, je geen 6 tot 8 miljoen moet gaan uitgeven aan een Haller of Janssen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Volgens vele analisten kunnen spitsen in nederland makkelijker scoren dan in het buitenland. De bondcoach kijkt naar de vorm van de speler en niet waar hij speelt. Jansen en de jong staan blijkbaar voor hunterlaar in de pikorde.
Als hunterlaar zich wil bewijzen dat hij beter is dan die 2 dan moet hij naar Ajax komen. Want met deze bondscoach is zijn carrière bij oranje verleden tijd. Wat ik echt absurd vind.
Hunterlaar is de beste spits die we zouden kunnen halen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
klopt Huntelaar is de beste spits maar is 32 dus is voor Ajax alleen maar afschrijven zit geen transfer meer op na 1 of 2 jaar, en zijn salaris zal ook niet mis zijn wordt denk ik moeilijk. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
LOL, - Milik speelt een paar weken een beetje beter en hij is ineens een top spits - Haller speelt leuk, maar heeft hij echt iets laten zien tegen PSV of Ajax of Feijenoord? Daarbij met wat voor systeem speelt Utrecht? - Jansen draaid een geweldig seizoen en niet alleen dat, zijn mentaliteit is goed en speelde zelfs tegen topsterren erg sterk - Santos, daar heeft niemand het over, maar dat is ook echt een top spits en die laat het wel zien tegen top clubs
Al met al denk ik dat Milik een Jansen lekker mogen uitmaken wie de spits wordt. Alleen Milik, wat heb je daar aan? Die civko heb ik afgeschreven en mag vertrekken |
|
|
|