BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Haller, Jansen of anders?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 april 2016 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 12:41 schreef Ajax we love you het volgende:
LOL,
- Milik speelt een paar weken een beetje beter en hij is ineens een top spits
- Haller speelt leuk, maar heeft hij echt iets laten zien tegen PSV of Ajax of Feijenoord? Daarbij met wat voor systeem speelt Utrecht?
- Jansen draaid een geweldig seizoen en niet alleen dat, zijn mentaliteit is goed en speelde zelfs tegen topsterren erg sterk
- Santos, daar heeft niemand het over, maar dat is ook echt een top spits en die laat het wel zien tegen top clubs

Al met al denk ik dat Milik een Jansen lekker mogen uitmaken wie de spits wordt. Alleen Milik, wat heb je daar aan? Die civko heb ik afgeschreven en mag vertrekken
Leuk om je eigen nieuws te maken met eigenlijk totale onzin erin. Niemand zegt dat Milik een topspits is. Milik doet het de laatste tijd gewoon prima daar is wel iedereen het over eens. Zowel Haller als Janssen zijn niet aantoonbaar beter op dit moment dus totale onzin om een van die twee op dit moment te halen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - vrijdag 01 april 2016 - 14:15   quote  deeplink  
Dat Millik het goed doet is waar.
Maar dat hij een topspits is ?????
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 01 april 2016 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 08:12 schreef remco k het volgende:

[..]

We hebben het er puur over dat mocht Milik vertrekken.
Lul niet zo slap man dan lees ik het allemaal zeker verkeerd....
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 april 2016 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 14:15 schreef Onze Ajax het volgende:
Dat Millik het goed doet is waar.
Maar dat hij een topspits is ?????
Maar wie heeft gezegd dan dat hij een topspits is? Hooguit Warrior maar die is niet wijs ;)
Laten we gewoon met zijn allen blij met een Milik in vorm. Met een beetje geluk wordt hij zelfs nog topscorer van de Eredivisie. Laat hem een goed EK spelen en dan zien we wel verder.
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 april 2016 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 12:10 schreef p111 het volgende:
klopt Huntelaar is de beste spits maar is 32 dus is voor Ajax alleen maar afschrijven zit geen transfer meer op na 1 of 2 jaar, en zijn salaris zal ook niet mis zijn wordt denk ik moeilijk.
Je hebt wel wat ervaring nodig in een team en die afschrijving moet je maar voor lief nemen. Op Rijkaard destijds zat ook geen restwaarde. Cocu bij psv terug ook niet. Daar staat wel tegenover dat ze vaak geen transfersom kosten.
remco k
 remco k - vrijdag 01 april 2016 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 10:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Milik was basisspeler. Kreeg de nodige kritiek dat wel. Mocht daarna banken want El Ghazi mocht het in de spits proberen. Dat werd geen succes. Milik weer terug in de spits en begon geweldig te draaien. Dus het kwartje was gevallen nadat hij op de bank kwam.
Hij begon beter te spelen toen hij nu het definitieve vertrouwen kreeg. Ik denk dat dit bij hem extreem belangrijk is.
remco k
 remco k - vrijdag 01 april 2016 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 11:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Volgens vele analisten kunnen spitsen in nederland makkelijker scoren dan in het buitenland. De bondcoach kijkt naar de vorm van de speler en niet waar hij speelt.
Jansen en de jong staan blijkbaar voor hunterlaar in de pikorde.

Als hunterlaar zich wil bewijzen dat hij beter is dan die 2 dan moet hij naar Ajax komen. Want met deze bondscoach is zijn carrière bij oranje verleden tijd. Wat ik echt absurd vind.

Hunterlaar is de beste spits die we zouden kunnen halen.
Niet waar.

De Bondscoach heeft deze twee jongens helemaal nog niet in de pikorde voor Huntelaar gezet, en dat heeft de bondscoach ook uitgelegd.

Hij wou zowel Janssen als de Jong in het elftal aan het werk zien, en daarom speelde Huntelaar nu niet, omdat Blind weet wat Huntelaar kan in het NL elftal.
remco k
 remco k - vrijdag 01 april 2016 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 14:17 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Lul niet zo slap man dan lees ik het allemaal zeker verkeerd....
Dat denk ik dan..

Want lees maar terug. Ik heb diverse keren gezegd dat men niemand moet halen als Milik blijft.

Janssen zou dan denk ik de beste optie zijn mocht hij wel vertrekken. En daar werd door andere op gereageerd.

Dus niks slap gelul..
Brandje
 Brandje - vrijdag 01 april 2016 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet waar.

De Bondscoach heeft deze twee jongens helemaal nog niet in de pikorde voor Huntelaar gezet, en dat heeft de bondscoach ook uitgelegd.

Hij wou zowel Janssen als de Jong in het elftal aan het werk zien, en daarom speelde Huntelaar nu niet, omdat Blind weet wat Huntelaar kan in het NL elftal.
Had ie KJH thuis moeten laten voor deze twee wedstrijden ipv publiekelijk voor lul te zetten. Blind snapt er gewoon geen kut van en is een aanfluiting als bondscoach.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 01 april 2016 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat denk ik dan..

Want lees maar terug. Ik heb diverse keren gezegd dat men niemand moet halen als Milik blijft.

Janssen zou dan denk ik de beste optie zijn mocht hij wel vertrekken. En daar werd door andere op gereageerd.

Dus niks slap gelul..
Jij ja....maar lees zelf eens terug, de meeste niet
remco k
 remco k - vrijdag 01 april 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 22:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Had ie KJH thuis moeten laten voor deze twee wedstrijden ipv publiekelijk voor lul te zetten. Blind snapt er gewoon geen kut van en is een aanfluiting als bondscoach.
Niet mee eens. Gewoon goed mee laten trainen.
remco k
 remco k - vrijdag 01 april 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 22:18 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij ja....maar lees zelf eens terug, de meeste niet
Als iemand op mijn post quote, neem ik aan dat ie begrijpt waar die op reageert..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 01 april 2016 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 22:17 schreef Brandje het volgende:

[..]

Bondscoach....die "titel" heeft hij...is alles mee gezegd.
Hij zet heel Nederland voor lul, net als die Oostveen.

Zolang die Blind er zit kijk ik geen Oranje meer....ben er wel klaar mee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 01 april 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 22:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Als iemand op mijn post quote, neem ik aan dat ie begrijpt waar die op reageert..
Je schat me veels te hoog in ouwe..
enough
 enough - vrijdag 01 april 2016 - 22:45   quote  deeplink  
;-)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 01 april 2016 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 12:10 schreef p111 het volgende:
klopt Huntelaar is de beste spits maar is 32 dus is voor Ajax alleen maar afschrijven zit geen transfer meer op na 1 of 2 jaar, en zijn salaris zal ook niet mis zijn wordt denk ik moeilijk.
Huntelaar schijnt door een clausule gratis naar Ajax te mogen. Schrijf je 2 jaartjes loon af. Dat heb je er met Kampioenschap, paar overwinningen Champions league ook makkelijk uit.
En ze kunnen het gezien de financiën ook wel lijden..
enough
 enough - vrijdag 01 april 2016 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 22:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Huntelaar schijnt door een clausule gratis naar Ajax te mogen. Schrijf je 2 jaartjes loon af. Dat heb je er met Kampioenschap, paar overwinningen Champions league ook makkelijk uit.
Daarom en ff afwachten weer,

Dat zou mooi zijn de "hunter" terug met ervaring en verzekerd van 20+ goals!!
(aub niet zeiken over evt kosten)!!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 02 april 2016 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 23:08 schreef enough het volgende:

[..]

Daarom en ff afwachten weer,

Dat zou mooi zijn de "hunter" terug met ervaring en verzekerd van 20+ goals!!
(aub niet zeiken over evt kosten)!!
Inderdaad. Huntelaar zijn fysiek is volgens mij nog prima om een paar jaartjes mee te doen. En anders kunnen we deze man misschien loon garanderen! 😂

http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=274019
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 02 april 2016 - 09:42   quote  deeplink  
Zou evengoed Jansen halen. Heb liever dat ie er voor ons 25+ inlegt dan voor psv. Want dat gaat die namelijk wel doen. Daar durf ik wel een weddenschap voor aan te gaan :-)
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 02 april 2016 - 13:39   quote  deeplink  
Haller heeft even veel doelpunten gemaakt als onze Milik: 16 stuks. Echter Haller mocht van die 16 er maar liefst 6 keer uit een strafschop scoren. M.a.w. Haller heeft slechts 10 velddoelpunten gemaakt. Begrijp me niet verkeerd, ik vind Haller een aardige spits, maar Vincent Janssen is veel completer, ook al omdat hij tweebenig is, wat ooit een soort van "must" voor een Ajax-speler was. Ik vind Janssen bovendien een veel gretiger indruk maken in de duels.

Ik ben het daarnaast ook volledig eens met ZerauS: PSV dreigt Luuk de Jong te gaan verliezen (heb ik ergens gelezen) dus die zullen hoe dan ook naar een opvolger voor hem gaan zoeken. Ik heb TD Marcel Brands horen zeggen, dat Vincent Janssen voor hun een meer dan interessante optie is. Kom op Ajax en toon daadkracht!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 02 april 2016 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 22:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet waar.

De jong had ook al eerder in het Nederlands elftal gespeeld.

De samenstelling van het elftal was sowieso al nieuw, voor zowel de jong als Hunterlaar.

Maar als je hunterlaar niet wil gebruiken in NL elftal, waarom neem je hem überhaupt mee.
Neem dan Boymans mee of Henk Veerman, of Danny Hoessen. Want die zijn ook nieuw en wellicht gaan zijn ook beter spelen in een beter elftal.

Begrijpelijk dat je Hunterlaar niet wil opstellen, omdat hij 32 is en na het WK is hij 34 en opvolgend EK is hij 36. Dus is de kans groot dat Hunterlaar nog aan 1 eindtoernooi mee gaat doen. Als je wilt vernieuwen en wilt kijken wat de jeugd doet, waarom neem je Hunterlaar en Sneijder mee.
En waarom stelde je Sneijder wel op, die reden kan je ook voor sneijder gebruiken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 april 2016 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 14:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maar wie heeft gezegd dan dat hij een topspits is? Hooguit Warrior maar die is niet wijs ;)
Laten we gewoon met zijn allen blij met een Milik in vorm. Met een beetje geluk wordt hij zelfs nog topscorer van de Eredivisie. Laat hem een goed EK spelen en dan zien we wel verder.
Ook fout, ik heb gezegd dat Milik een topspits kan worden, dus zo dom ben ik niet! In eigen land wordt hij erg gewaardeerd en zijn ze erg blij met hem. Misschien mag hij hier in Nederland ook eens wat meer respect krijgen. Je ziet nu dat het loopt, maar die AWLY verzint dingen die niet gezegd zijn maar laat mij er dan buiten gek! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 02 april 2016 - 18:33   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 april 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zaterdag 02 april 2016 - 20:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 22:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar als meneer niet wil. Houd het op. Afgelopen winter wou hij niet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 april 2016 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 20:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoeft ook niet....Millik is niet minder....ook niet beter, lood om oud ijzer
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 april 2016 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 april 2016 - 20:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Is ook zo. Heel erg is het niet alleen is een redelijk fitte ervaren jongen achter Milik natuurlijk wel het mooiste.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 april 2016 - 09:01   quote  deeplink  
Janssen en Haller niet gezien gisteren.. Ziyech wel weer goed bezig.
Brandje
 Brandje - zondag 03 april 2016 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 01 april 2016 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet mee eens. Gewoon goed mee laten trainen.
En jij denkt dat KJH daarop zit te wachten. Gewoon een totaal achterlijke beslissing.
remco k
 remco k - zondag 03 april 2016 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 11:58 schreef Brandje het volgende:

[..]

En jij denkt dat KJH daarop zit te wachten. Gewoon een totaal achterlijke beslissing.
Dan had ie niet moeten komen, of had ie weg moeten gaan.

Hij speelt overigens bij zijn club ook gewoon niet goed, dus als ie wel gepasseerd zou zijn is het ook logisch.
p111
 p111 - zondag 03 april 2016 - 12:21   quote  deeplink  
Klaas is 32 en dat wordt voor het hoge tempo van de bundesliga een probleem in de Eredivisie ligt het tempo zeker lager en Ajax speelt veel op de helft van de tegenstander dus is zijn leeftijd nog geen probleem.
remco k
 remco k - zondag 03 april 2016 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 12:21 schreef p111 het volgende:
Klaas is 32 en dat wordt voor het hoge tempo van de bundesliga een probleem in de Eredivisie ligt het tempo zeker lager en Ajax speelt veel op de helft van de tegenstander dus is zijn leeftijd nog geen probleem.
Wie zegt dat dit een probleem is dan?
Loetje
 Loetje - zondag 03 april 2016 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 30 maart 2016 - 12:04 schreef Eide het volgende:
Janssen is na 1 goed seizoen echt niet onhaalbaar hoor. Hij is wel behoorlijk bezig met het opdrijven van de vraagprijs. Maar normaliter zal Janssen echt niet van de Jupiler League naar een topcompetitie gaan in 1 seizoen tijd. Ik schat Janssen ook niet in als een type die dat snel zal doen.
Een topspeler van AZ is al gauw 5/6 miljoen waard. Hij heeft enorm potentie en is zelfs al international. Onhaalbaar zal niet maar 8/9 miljoen zie ik AZ er zeer zeker voor vragen en gelijk hebben ze.
remco k
 remco k - zondag 03 april 2016 - 14:08   quote  deeplink  
Ajax zal dan ook moeten gaan accepteren dat spelers langzaam aan steeds duurder gaan worden. Zoals eigenlijk alles in het leven.
Loetje
 Loetje - zondag 03 april 2016 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 14:08 schreef remco k het volgende:
Ajax zal dan ook moeten gaan accepteren dat spelers langzaam aan steeds duurder gaan worden. Zoals eigenlijk alles in het leven.
Hele markt wordt duurder. Hoor ook heel veel mensen dat Ziyech voor een spotprijs weg mag, die gaat ook heel duur zijn. En geef ze ongelijk.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 april 2016 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 14:08 schreef remco k het volgende:
Daarom is die 6 miljoen max. Ook eigenlijk belachelijk. Als je voor spelers als Daley al 4x zoveel krijgt. Nou zeg ik niet dat elke goede speler van de subtop gelijk meer waard is dan 6 maar de toppers krijg je er al lang niet meer voor. Als voor Ziyech, Janssen, Haller 8 gevraagd wordt is dat niet eens gek.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 03 april 2016 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 15:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hele markt wordt duurder. Hoor ook heel veel mensen dat Ziyech voor een spotprijs weg mag, die gaat ook heel duur zijn. En geef ze ongelijk.
Spotprijs? Twente heeft snel geld nodig daarom is er misschien beter te onderhandelen maar inderdaad 6 betaal je er altijd wel voor.
remco k
 remco k - zondag 03 april 2016 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 15:23 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die schijnt voor minder dan 10 miljoen op te halen te zijn. Ajax zou dat direct moeten doen.. Ik denk namelijk echt dat Bazoer of Klaassen vertrekken..
Loetje
 Loetje - zondag 03 april 2016 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 16:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Die schijnt voor minder dan 10 miljoen op te halen te zijn. Ajax zou dat direct moeten doen.. Ik denk namelijk echt dat Bazoer of Klaassen vertrekken..
Van mij mag die acuut komen.
Loetje
 Loetje - zondag 03 april 2016 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 15:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Spotprijs? Twente heeft snel geld nodig daarom is er misschien beter te onderhandelen maar inderdaad 6 betaal je er altijd wel voor.
Dacht het niet. Daar kan Twente een klapper maken en die wachten de zomer mooi af. Wat dacht jij dan?

Alhoewel Ajax er van mij 10 miljoen op mag bieden.
remco k
 remco k - zondag 03 april 2016 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 17:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van mij mag die acuut komen.
Echt een speler die dit elftal volgend seizoen wat extra kan geven mochten ze CL halen..
Loetje
 Loetje - zondag 03 april 2016 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 17:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt een speler die dit elftal volgend seizoen wat extra kan geven mochten ze CL halen..
Absoluut. Al verwacht ik het niet hoor. Maar dan heb je wel kans dat je een speler hebt die beslissend kan zijn in 70% van je wedstrijden. Nu komt het voor mij iets teveel op het collectief aan. Maargoed, zekerheid heb je nooit.
remco k
 remco k - zondag 03 april 2016 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 17:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Absoluut. Al verwacht ik het niet hoor. Maar dan heb je wel kans dat je een speler hebt die beslissend kan zijn in 70% van je wedstrijden. Nu komt het voor mij iets teveel op het collectief aan. Maargoed, zekerheid heb je nooit.
Precies, nu is het zelden de individuele kwaliteit die de doorslag geeft. Dat zou wel eens lekker zijn.. Ook een speler die aan de bal heel dominant is..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 april 2016 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 17:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies, nu is het zelden de individuele kwaliteit die de doorslag geeft. Dat zou wel eens lekker zijn.. Ook een speler die aan de bal heel dominant is..
....en dan Gudelj op de bank ??
remco k
 remco k - zondag 03 april 2016 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 17:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee zeker niet. Maar ik denk dat Klaassen of Bazoer vertrekt..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 april 2016 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 17:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee zeker niet. Maar ik denk dat Klaassen of Bazoer vertrekt..
Die blijven nog een jaar...dus Gudelj op de bank ??
remco k
 remco k - zondag 03 april 2016 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 17:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die blijven nog een jaar...dus Gudelj op de bank ??
Zoals ik al zei. Nee..

En ik denk niet dat ze allebei blijven..

Doen ze dat wel hoef je hem niet te halen denk ik..
Loetje
 Loetje - zondag 03 april 2016 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 17:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Juist dan Gudelj erin en Klaasen een linie terug. Ziyech ervoor. Die mag van mij sowieso komen.
remco k
 remco k - zondag 03 april 2016 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 17:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Juist dan Gudelj erin en Klaasen een linie terug. Ziyech ervoor. Die mag van mij sowieso komen.
Dan ben je dus Bazoer kwijt..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 03 april 2016 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 17:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan Ziyech niet halen....hebben we ook geen last van de Afrika cup....dan ben je hem weken kwijt
Loetje
 Loetje - zondag 03 april 2016 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 april 2016 - 17:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat het middenveld nu regelmatig nog te ver uit elkaar staat en Bazoer veel en veel te veel met die bal loopt. Ik denk serieus dat met Ziyech op 10 en Klaassen als verbindingspeler daar achter het veel meer in balans is. En dan kan Gudelj gewoon zijn ding doen en mag het voetballen ook iets minder zijn aangezien je met Klaassen en Ziyech die dan hebt in optimaal forma.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Haller, Jansen of anders?

0.0095551