|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 18:00 schreef Loetje het volgende:[..] Ik vind dat het middenveld nu regelmatig nog te ver uit elkaar staat en Bazoer veel en veel te veel met die bal loopt. Ik denk serieus dat met Ziyech op 10 en Klaassen als verbindingspeler daar achter het veel meer in balans is. En dan kan Gudelj gewoon zijn ding doen en mag het voetballen ook iets minder zijn aangezien je met Klaassen en Ziyech die dan hebt in optimaal forma. Ik denk dat dit probleem trainbaar is, en dat je niet daarom een speler moet gaan passeren.
Wel denk ik dat je met Zyech makkelijker gaat voetballen rondom de 16.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 18:01 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat dit probleem trainbaar is, en dat je niet daarom een speler moet gaan passeren. Wel denk ik dat je met Zyech makkelijker gaat voetballen rondom de 16.. Meer aanvoer naar Milik ook. Dan had het probleem wel onderhand opgelost moeten zijn denk ik. Soms is Klaassen echt onbereikbaar en ons halve systeem is afhankelijk van hem. Die mag van mij best een linie terug. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 18:03 schreef Loetje het volgende:[..] Meer aanvoer naar Milik ook. Dan had het probleem wel onderhand opgelost moeten zijn denk ik. Soms is Klaassen echt onbereikbaar en ons halve systeem is afhankelijk van hem. Die mag van mij best een linie terug. Ik zou alleen geen van deze drie uit de basis halen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vind ze alle 3 prima maar het lijkt teveel op elkaar. Dus daar wijken we dan af. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 april 2016 - 13:37 schreef Brandje het volgende:[..] Leuk om je eigen nieuws te maken met eigenlijk totale onzin erin. Niemand zegt dat Milik een topspits is. Milik doet het de laatste tijd gewoon prima daar is wel iedereen het over eens. Zowel Haller als Janssen zijn niet aantoonbaar beter op dit moment dus totale onzin om een van die twee op dit moment te halen. Daarom moet je ook iemand erbij halen, Milik doet het heel goed, maar wie heb je verder achter Milik? Wil je naar de top of blijf je toch maar flop in Europa. Elk top team heeft de posities dubbel bezet. Natuurlijk moet je niet tegen elke prijs een spits halen, maar dat is wat anders.
Daarbij weet ik niet wat je bedoeld met "onzin", het gaat toch om Haller en Jansen.... |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 april 2016 - 22:17 schreef Brandje het volgende:[..] Had ie KJH thuis moeten laten voor deze twee wedstrijden ipv publiekelijk voor lul te zetten. Blind snapt er gewoon geen kut van en is een aanfluiting als bondscoach. Thuis laten?? Dan komt hij nooit meer terug. Zolang dit met KJH is besproken, dan is er toch geen issue?? Ik snap al die commotie niet, het is een OEFEN wedstrijd, dan ga je mensen uitproberen om te kijken hoe ze het doen tegen zulke tegenstanders. Het is geen amateur club waar iedereen maar moet spelen. De pers maakt er ook gewoon een show van om kijkcijfers te trekken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 11:13 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Daarom moet je ook iemand erbij halen, Milik doet het heel goed, maar wie heb je verder achter Milik? Wil je naar de top of blijf je toch maar flop in Europa. Elk top team heeft de posities dubbel bezet. Natuurlijk moet je niet tegen elke prijs een spits halen, maar dat is wat anders. Daarbij weet ik niet wat je bedoeld met "onzin", het gaat toch om Haller en Jansen.... Je kan een positie ook dubbel bezet hebben door er een talent achter te zetten. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 11:22 schreef remco k het volgende:[..] Je kan een positie ook dubbel bezet hebben door er een talent achter te zetten. Helemaal mee eens, maar ik weet eerlij kgezegd niet of we die hebben? Ik vond Zivco wel goed, maar heeft verkeerde mentaliteit. Verder geen idee of er iets aankomt uit de jeugd? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 11:13 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Daarom moet je ook iemand erbij halen, Milik doet het heel goed, maar wie heb je verder achter Milik? Wil je naar de top of blijf je toch maar flop in Europa. Elk top team heeft de posities dubbel bezet. Natuurlijk moet je niet tegen elke prijs een spits halen, maar dat is wat anders. Daarbij weet ik niet wat je bedoeld met "onzin", het gaat toch om Haller en Jansen.... Dus 7 miljoen gaan betalen voor een bankzitter?????? |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Volgens mij schreef ik eerder dat je geen spelers moet halen tegen elke prijs, dus 7m lijkt me een beetje veel, maar een spits erachter is zo gek nog niet. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Klopt dit zal echt besproken zijn met KJ ga ik van uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2016 door p111 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 11:26 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Helemaal mee eens, maar ik weet eerlij kgezegd niet of we die hebben? Ik vond Zivco wel goed, maar heeft verkeerde mentaliteit. Verder geen idee of er iets aankomt uit de jeugd? Er komen verschillende jongens aan uit de jeugd. Maar ook Zivkovic zou ik persoonlijk nog niet afschrijven. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 11:58 schreef Ajax we love you het volgende:[..] Volgens mij schreef ik eerder dat je geen spelers moet halen tegen elke prijs, dus 7m lijkt me een beetje veel, maar een spits erachter is zo gek nog niet. Maar dat moet een Haller of Janssen wel gaan kosten!
Dus eigenlijk is die discussie ook niet nodig zolang Milik blijft!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 13:16 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar dat moet een Haller of Janssen wel gaan kosten! Dus eigenlijk is die discussie ook niet nodig zolang Milik blijft! Daar waren we al redelijk uit volgens mij.. Milik/ ervaren Jongen(Huntelaar) Zivkovic. Bij vertrek Milik een Janssen of Haller halen.
Al blijf ik van mening dat als je Janssen(of Haller) en Ziyech aan deze selectie toevoegd dat je wel stappen gaat maken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 14:36 schreef Hummel10 het volgende:[..] Daar waren we al redelijk uit volgens mij.. Milik/ ervaren Jongen(Huntelaar) Zivkovic. Bij vertrek Milik een Janssen of Haller halen. Al blijf ik van mening dat als je Janssen(of Haller) en Ziyech aan deze selectie toevoegd dat je wel stappen gaat maken.. Hoe dan? Want dat zullen beide jongens zijn die op de bank zitten als iedereen zou blijven van deze basis elf..
Hoe wordt je dan op het veld beter? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan wordt je dus niet per definitie beter. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Eerder slechter want je past continu je basis aan! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 14:49 schreef remco k het volgende:[..] Hoe dan? Want dat zullen beide jongens zijn die op de bank zitten als iedereen zou blijven van deze basis elf.. Hoe wordt je dan op het veld beter? Ik zeg toch dat je selectie sterker wordt als je deze twee jongens aan je selectie toegevoegd? Op het veld zijn niet mijn woorden al denk ik dat je per wedstrijd kan gaan bepalen wat je nodig hebt. Met Gudelj je voor controle gaan met Ziyech aanvallender. Janssen is ook een heel ander type dan Milik dus ook daar kun je kijken wat de wedstrijd nodig heeft.
Dat gejank van ja maar als die komt zit die vaker op de bank is ook topclub onwaardig. Beste spelen en denk ook eens aan de blessures die je constant hebt. Betere spelers op de bank minder terugval. Ik blijf ook hopen dat er lekker veel mindere goede spelers vertrekken dan komt er vanzelf ruimte voor de talenten en aankopen. Van Rhijn, Serero om mee te beginnen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 16:40 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ik zeg toch dat je selectie sterker wordt als je deze twee jongens aan je selectie toegevoegd? Op het veld zijn niet mijn woorden al denk ik dat je per wedstrijd kan gaan bepalen wat je nodig hebt. Met Gudelj je voor controle gaan met Ziyech aanvallender. Janssen is ook een heel ander type dan Milik dus ook daar kun je kijken wat de wedstrijd nodig heeft. Dat gejank van ja maar als die komt zit die vaker op de bank is ook topclub onwaardig. Beste spelen en denk ook eens aan de blessures die je constant hebt. Betere spelers op de bank minder terugval. Ik blijf ook hopen dat er lekker veel mindere goede spelers vertrekken dan komt er vanzelf ruimte voor de talenten en aankopen. Van Rhijn, Serero om mee te beginnen.. Ik denk dat zoals jij het aangeeft je er weer zwakker van gaat worden hoe raar dat ook klinkt..
Op deze manier ga je spelers passeren, en dat is nooit goed voor het zelf vertrouwen. En dat gaat weer ten koste van het spel.
Ik vind het sowieso onzin dat je moet kijken wat de wedstrijd nodig heeft. Dat is misschien zo in 5% van de wedstrijden... de rest ben je gewoon de sterkste en moet je met je eigen spel gewoon winnen..
En ja je hebt een goede selectie nodig, maar jongens die normaal basis spelers zijn, gaan niet even lekker op de bank zitten. Je hebt ook daar de juiste balans in de selectie nodig..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 20:03 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat zoals jij het aangeeft je er weer zwakker van gaat worden hoe raar dat ook klinkt.. Op deze manier ga je spelers passeren, en dat is nooit goed voor het zelf vertrouwen. En dat gaat weer ten koste van het spel. Ik vind het sowieso onzin dat je moet kijken wat de wedstrijd nodig heeft. Dat is misschien zo in 5% van de wedstrijden... de rest ben je gewoon de sterkste en moet je met je eigen spel gewoon winnen.. En ja je hebt een goede selectie nodig, maar jongens die normaal basis spelers zijn, gaan niet even lekker op de bank zitten. Je hebt ook daar de juiste balans in de selectie nodig.. Je ben het toch wel met me eens dat een Ziyech een meerwaarde kan zijn voor dit team? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 20:03 schreef remco k het volgende:[..] En ja je hebt een goede selectie nodig, maar jongens die normaal basis spelers zijn, gaan niet even lekker op de bank zitten. Je hebt ook daar de juiste balans in de selectie nodig.. Nou ja, als je echt serieus ver wil komen in Europa, internationals in de ploeg en om het kampioenschap en de beker wil spelen zal rouleren toch echt wel een uitkomst kunnen zijn voor bepaalde posities.
Nederlandse clubs hebben alleen eigenlijk nooit de diepte om dat echt te kunnen doen. Bovendien spelen wij vaak met hele jonge spelers die niet beter worden van rust. Voor wat oudere spelers (vaak met een blessure geschiedenis) ligt dat toch anders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 20:45 schreef Eide het volgende:[..] Nou ja, als je echt serieus ver wil komen in Europa, internationals in de ploeg en om het kampioenschap en de beker wil spelen zal rouleren toch echt wel een uitkomst kunnen zijn voor bepaalde posities. Nederlandse clubs hebben alleen eigenlijk nooit de diepte om dat echt te kunnen doen. Bovendien spelen wij vaak met hele jonge spelers die niet beter worden van rust. Voor wat oudere spelers (vaak met een blessure geschiedenis) ligt dat toch anders. Ik denk dat echt rouleren altijd ten koste van de kwaliteit gaat in de ploeg. Spelers rust geven is natuurlijk wat anders. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 20:34 schreef Hummel10 het volgende:[..] Je ben het toch wel met me eens dat een Ziyech een meerwaarde kan zijn voor dit team? Ik zou hem graag zien komen mocht bazoer of Klaassen vertrekken. Maar Ziyech is op dit moment een van de beste spelers van de ed. Die haal je niet voor de bank. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 21:46 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat echt rouleren altijd ten koste van de kwaliteit gaat in de ploeg. Spelers rust geven is natuurlijk wat anders. Wat is het verschil tussen rust en rouleren als je competitie, beker en Europees speelt?
Ik denk dat je een stabiele kern nodig hebt met een man of 3 a 4 aan dragende spelers waar je er 1 van moet kunnen missen om wat voor reden dan ook. De spelers daar omheen moet je in mijn beleving op een of andere manier kunnen rouleren.
Daar bedoel ik niet noodzakelijk een 50/50 oplossing mee, maar als je naar het Ajax van nu kijkt zou je eigenlijk gasten als Muric, Cerny en Nouri vaker een kans moeten kunnen geven binnen een ploeg die bij wijze van op 9 of 10 posities in de sterkst mogelijke opstelling speelt.
Dan kan je ook eens verrassend zijn en je krijgt dan ook echt diepte in de selectie. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 22:07 schreef Eide het volgende:[..] Wat is het verschil tussen rust en rouleren als je competitie, beker en Europees speelt? Ik denk dat je een stabiele kern nodig hebt met een man of 3 a 4 aan dragende spelers waar je er 1 van moet kunnen missen om wat voor reden dan ook. De spelers daar omheen moet je in mijn beleving op een of andere manier kunnen rouleren. Daar bedoel ik niet noodzakelijk een 50/50 oplossing mee, maar als je naar het Ajax van nu kijkt zou je eigenlijk gasten als Muric, Cerny en Nouri vaker een kans moeten kunnen geven binnen een ploeg die bij wijze van op 9 of 10 posities in de sterkst mogelijke opstelling speelt. Dan kan je ook eens verrassend zijn en je krijgt dan ook echt diepte in de selectie. Rouleren is wisselen met spelers om iedereen ongeveer evenveel speeltijd te geven, uiteraard met een vaste kern. Rust geven is gewoon goed in de gaten houden wanneer spelers in het rood gaan en dit tijdig voorkomen. Tenminste, zo zie ik het.
Voor de rest ben ik het we met je eens hoor. Ik zie dat alleen niet echt als rouleren. Maar die jongens die je noemt zouden zeker meer kansen moeten krijgen.
Ik ben overigens erg benieuwd wat Schone gaat doen na dit seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 22:20 schreef remco k het volgende:[..] Rouleren is wisselen met spelers om iedereen ongeveer evenveel speeltijd te geven Zo zie ik rouleren niet. Ik zie rouleren als een mogelijkheid om met behoud van een sterke selectie de keuze te kunnen maken tussen verschillende spelers, zonder dat dat om iets als vorm gebeurt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Oftewel, je ploeg breed houden door bewust spelers ritme te gunnen en daardoor ook jezelf de mogelijkheid geven rust in te bouwen waar nodig.
Het kan ook anders hoor, zoals met Sinkgraven en Vd Beek afgelopen weekend. Die had ik dan alleen meteen na de rust wel willen zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 22:42 schreef Eide het volgende:Oftewel, je ploeg breed houden door bewust spelers ritme te gunnen en daardoor ook jezelf de mogelijkheid geven rust in te bouwen waar nodig. Het kan ook anders hoor, zoals met Sinkgraven en Vd Beek afgelopen weekend. Die had ik dan alleen meteen na de rust wel willen zien. Ik denk dat de Boer op zich prima omgaat met rust geven van de spelers. Daar zie ik niet iets wat veranderd zou moeten worden..
Wel zou ik graag meer de echte talenten aan het werk zien.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Als je aankomend seizoen weer volop in comp/beker/CL zit heb je echt 15 of 16 gelijkwaardige spelers nodig en is wat breedte versterking niet verkeerd als je niet overal in een keer wil uitvliegen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Gelijkwaardig is een illusie. Dat gaat gewoon niet gebeuren.
Je zoekt naar een bank die voldoende kwaliteit heeft om de ploeg op 1 of 2 plaatsen te kunnen wijzigen zonder dat je daar meteen enorm op inboet. Wissels moeten in de basis goed meekunnen. Dat is iets heel anders als gelijkwaardig zijn aan de basis.
Het beste voor Ajax is als die bank bestaat uit potentiƫle basisspelers. Jongens als Van de Beek, Cerny en dergelijke. Jongens die er nog niet zijn maar wel zover kunnen komen. En dan kom ik bij mijn eerdere betoog, namelijk dat je de mogelijkheid moet hebben dergelijke gasten geregeld te laten spelen om ze zo op een hoger niveau te brengen waarbij je zelf je selectie sterker in de breedte en in de diepte maakt. |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 13:16 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Maar dat moet een Haller of Janssen wel gaan kosten! Dus eigenlijk is die discussie ook niet nodig zolang Milik blijft! Dat klopt idd, zoveel geld moet je niet neerleggen als Milik blijft en dat zal onderhand de prijs wel zijn, maar zodra Milik met een andere club praat meteen toeslaan om Jansen binnen te halen zou ik zeggen. Better safe than sorry |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
Ik vond Jansen ook tegen PSV weer sterk spelen. Het is eigenlijk een klote topic, want wat je ook doet het is nooit goed. Ajax kan helaas niet 2 echt gelijkwaardige spitsen hebben, tenzij er 1 ook aan de zijkant kan spelen. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2016 - 09:24 schreef Eide het volgende:Gelijkwaardig is een illusie. Dat gaat gewoon niet gebeuren. Je zoekt naar een bank die voldoende kwaliteit heeft om de ploeg op 1 of 2 plaatsen te kunnen wijzigen zonder dat je daar meteen enorm op inboet. Wissels moeten in de basis goed meekunnen. Dat is iets heel anders als gelijkwaardig zijn aan de basis. Het beste voor Ajax is als die bank bestaat uit potentiƫle basisspelers. Jongens als Van de Beek, Cerny en dergelijke. Jongens die er nog niet zijn maar wel zover kunnen komen. En dan kom ik bij mijn eerdere betoog, namelijk dat je de mogelijkheid moet hebben dergelijke gasten geregeld te laten spelen om ze zo op een hoger niveau te brengen waarbij je zelf je selectie sterker in de breedte en in de diepte maakt. Gelijkwaardigheid is een ilussie? Ok en je leg nu even ruw gezegd 20 miljoen neer en je koopt Ziyech en Janssen. Lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat deze jongens willen komen. Ook lijken ze mij redelijk gelijkwaardig met een Milik en Klaassen/Bazoer/Gudelj. Dat je je dan al druk moet gaan maken om wie er op de bank zal komen is Ajax-onwaardig en echt van het niveau waar we blijven steken. Ook heb je wekelijks te maken met schorsingen/ blessures ect. Dan wordt er gezegd je haalt deze jongens niet voor de bank. Maar waarom niet? We zijn verdomme Ajax ze moeten blij zijn als daar een keertje op de bank mogen zitten. Kans op Champions League kan bijna geen Nederlandse club bieden. Zelfs Europees voetbal speelt Ziyech niet. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2016 - 11:20 schreef Ajax we love you het volgende:Ik vond Jansen ook tegen PSV weer sterk spelen. Het is eigenlijk een klote topic, want wat je ook doet het is nooit goed. Ajax kan helaas niet 2 echt gelijkwaardige spitsen hebben, tenzij er 1 ook aan de zijkant kan spelen. Vond je? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2016 - 11:46 schreef Hummel10 het volgende:[..] Gelijkwaardigheid is een ilussie? Ok en je leg nu even ruw gezegd 20 miljoen neer en je koopt Ziyech en Janssen. Lijkt mij niet onwaarschijnlijk dat deze jongens willen komen. Ook lijken ze mij redelijk gelijkwaardig met een Milik en Klaassen/Bazoer/Gudelj. Dat je je dan al druk moet gaan maken om wie er op de bank zal komen is Ajax-onwaardig en echt van het niveau waar we blijven steken. Ook heb je wekelijks te maken met schorsingen/ blessures ect. Dan wordt er gezegd je haalt deze jongens niet voor de bank. Maar waarom niet? We zijn verdomme Ajax ze moeten blij zijn als daar een keertje op de bank mogen zitten. Kans op Champions League kan bijna geen Nederlandse club bieden. Zelfs Europees voetbal speelt Ziyech niet. Als een speler als Zyech of JAnssen naar Ajax komt, dan zal daar ook worden gesproken pver zekerheden. En wat de trainer met je van plan is..
En wat ga je dan tegen Zyech en Janssen zeggen.. Jullie worden roulatiespelers en zullen een derde van het seizoen op de bank zitten?
Of ga je ze beloven dat ze basis speler worden?
Spelers willen bij transfers vaak bepaalde garanties, daarom ging Zyech ook niet naar Feyenoord destijds, hij wou namelijk perse op 10 spelen.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dus omdat je niemand op de bank wil zetten blijf je in het zelfde cirkeltje zitten 12 basis en jeugd bij blessures en schorsingen en overvol progamma ga je de jeugd al inpassen zoals we al een aantal jaren doe is genoeg voor ED maar zeker niet voor de CL of EL. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2016 - 12:44 schreef remco k het volgende:[..] Als een speler als Zyech of JAnssen naar Ajax komt, dan zal daar ook worden gesproken pver zekerheden. En wat de trainer met je van plan is.. En wat ga je dan tegen Zyech en Janssen zeggen.. Jullie worden roulatiespelers en zullen een derde van het seizoen op de bank zitten? Of ga je ze beloven dat ze basis speler worden? Spelers willen bij transfers vaak bepaalde garanties, daarom ging Zyech ook niet naar Feyenoord destijds, hij wou namelijk perse op 10 spelen.. Garanties op basis kun je ze niet geven maar het zijn jonge spelers en je kan in ieder geval aangeven dat ze zich in de basis moeten te zien spelen. En daarbij ook dat ze in ieder geval minuten gaan maken doormiddel van roulatie. Willen ze onder die voorwaarden niet komen zijn ze op voorhand ongeschikt. Ajax moet weer eens gaan denken als de grootste club van Nederland zulke jongens moeten Ajax weer zien als de ideale stap omhoog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 april 2016 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Je denkt toch niet dat Ziyech naar Ajax komt als hij denkt hier bankzitter te worden of wel? Ook dat is een illusie, zeker omdat hij keuze te over heeft. Die komt echt niet om "gelijkwaardige" wissel te zijn voor Bazoer of Klaassen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2016 - 16:50 schreef Hummel10 het volgende:[..] Garanties op basis kun je ze niet geven maar het zijn jonge spelers en je kan in ieder geval aangeven dat ze zich in de basis moeten te zien spelen. En daarbij ook dat ze in ieder geval minuten gaan maken doormiddel van roulatie. Willen ze onder die voorwaarden niet komen zijn ze op voorhand ongeschikt. Ajax moet weer eens gaan denken als de grootste club van Nederland zulke jongens moeten Ajax weer zien als de ideale stap omhoog. Zyech is 23. Die komt echt alleen om hier een van de belangrijkste basisspelers te worden.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2016 - 17:08 schreef Eide het volgende:Je denkt toch niet dat Ziyech naar Ajax komt als hij denkt hier bankzitter te worden of wel? Ook dat is een illusie, zeker omdat hij keuze te over heeft. Die komt echt niet om "gelijkwaardige" wissel te zijn voor Bazoer of Klaassen. Nou dan moet hij zich dus bewijzen en ja dat moet je meestal als je een stapje hogerop gaat. Bij welke grote club krijgt hij wel garanties? |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2016 - 18:40 schreef remco k het volgende:[..] Zyech is 23. Die komt echt alleen om hier een van de belangrijkste basisspelers te worden.. In zijn geval halen als Klaasen of Bazoer vertrekt. Polsen nu kan nooit kwaad.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2016 - 19:57 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nou dan moet hij zich dus bewijzen en ja dat moet je meestal als je een stapje hogerop gaat. Bij welke grote club krijgt hij wel garanties? Garanties krijg je natuurlijk niet.
Maar er zit wel verschil in hoe je gehaald wordt.
Een Sinkgraven bijvoorbeeld is logisch dat ie de man achter Klaassen zou moeten zijn.
Een Zyech zou dan gewoon niet naar Ajax komen.
Ik las dat een Dortmund ook geinteresseerd zou zijn. Dat zou dan wel weer een club zijn waar hij een van de spelers in de selectie zou zijn.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2016 - 20:33 schreef remco k het volgende:[..] Garanties krijg je natuurlijk niet. Ik las dat een Dortmund ook geinteresseerd zou zijn. Dat zou dan wel weer een club zijn waar hij een van de spelers in de selectie zou zijn.. Laat het daar ook ff zien ..ook geen Garantie!! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Daarom. Ziyech zou blij moeten zijn als hij selectie speler van Ajax mag zijn met kans op Champions League. Qua loon is er ook wel wat mogelijk waarschijnlijk. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Ik kan mij niet voorstellen dat er niemand weg gaat bij Ajax deze zomer, dus zullen ze toch al wat moeten gaan doen om niet weer te gaan handelen als het te laat is, en niet geschoten is altijd mis. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Een goeie spits kost 6 a 7 miljoen, voor de grote clubs is dat een schijntje. Helaas zijn wij niet zo groot, wij vinden 6 a 7 miljoen veel geld.
Maar wel willen dat we net zo brede selectie als de grote club hebben. We zijn niet zo groot dus we moeten de tegenstander niet koppieren, er zijn ook andere wegen niet naar rome leiden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat wil Ajax juist niet. Daarom wordt er zo geschoven tussen de A1, Jong Ajax en Ajax 1. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2016 - 11:06 schreef Eide het volgende:[..] Dat wil Ajax juist niet. Daarom wordt er zo geschoven tussen de A1, Jong Ajax en Ajax 1. En tegen de tijd dat je 11 spelers hebt die Ajax-waardig zijn vertrekken er alweer een paar. Vertrekt Klaassen nu en je valt gelijk weer terug. Bazoer ook wel al is dat eigenlijk nog een talent. Ziyech en Janssen maken je direct sterker al moeten ze zich nog wel de basis in zien te spelen. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Klopt alleen als je niet vooruit denkt ben je vaak te laat. |
|
|
|