BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Haller, Jansen of anders?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 06 april 2016 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 11:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En tegen de tijd dat je 11 spelers hebt die Ajax-waardig zijn vertrekken er alweer een paar.
Vertrekt Klaassen nu en je valt gelijk weer terug. Bazoer ook wel al is dat eigenlijk nog een talent. Ziyech en Janssen maken je direct sterker al moeten ze zich nog wel de basis in zien te spelen.
Maar er is ook niemand die beweert dat Ziyech of Janssen geen goede aankopen kunnen zijn. Alleen niet als onderdeel van de huidige selectie. Als er spelers vertrekken zijn ze in mijn ogen uitstekende opties.

Maar als Klaassen, Bazoer en Milik blijven is het aantrekken van die twee zonde van het geld en kan je je beter richten op andere posities, zeker gezien de aanstormende talenten die Ajax met name op het middenveld heeft.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 april 2016 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 11:35 schreef p111 het volgende:
Klopt alleen als je niet vooruit denkt ben je vaak te laat.
En dat zijn we de afgelopen jaren ook standaard.
Europees ook zwaar gefaald dit seizoen. Knap als we toch nog kampioen worden..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 april 2016 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 12:00 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar er is ook niemand die beweert dat Ziyech of Janssen geen goede aankopen kunnen zijn. Alleen niet als onderdeel van de huidige selectie. Als er spelers vertrekken zijn ze in mijn ogen uitstekende opties.

Maar als Klaassen, Bazoer en Milik blijven is het aantrekken van die twee zonde van het geld en kan je je beter richten op andere posities, zeker gezien de aanstormende talenten die Ajax met name op het middenveld heeft.
Waar zou jij dan beginnen met versterken van de huidige selectie?
remco k
 remco k - woensdag 06 april 2016 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 11:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En tegen de tijd dat je 11 spelers hebt die Ajax-waardig zijn vertrekken er alweer een paar.
Vertrekt Klaassen nu en je valt gelijk weer terug. Bazoer ook wel al is dat eigenlijk nog een talent. Ziyech en Janssen maken je direct sterker al moeten ze zich nog wel de basis in zien te spelen.
Ze maken je dan niet direct sterken, je blijft dan gelijkwaardig.

Sommigen hier schijnen te vergeten dat jongens door de jaren heen ook beter worden. Ieder jaar staan er weer andere spelers op..
Eide
 Eide - woensdag 06 april 2016 - 12:57   quote  deeplink  
Dat is ietwat afhankelijk van wat er gedurende de zomer gebeurt. Ik zou een ervaren spits aan willen trekken die wel bereid is als wissel te fungeren en echt als stand-in voor Milik werkt.

Omdat Vd Hoorn weg wil en ik Viergever over de hele genomen niet goed genoeg vindt zou ik ook wel een centrale verdediger willen zien. Ook omdat Veltman langzaam een leeftijd krijgt waarbij een vertrek echt wel een optie wordt. In de jeugd zit niet veel dus zou een goede aankoop daar een aardige optie zijn.

Ik zou het contact met Ziyech (en Janssen) wel leggen trouwens, want ik kan mij voorstellen dat voor zowel Klaassen, als Bazoer als Gudelj interesse gaat komen. Bij elk vertrek is Ziyech een interessante optie. Idem met Milik, als die gaat zou Janssen in no-brainer moeten zijn en dan is het wel goed als je het contact al hebt gemaakt.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 06 april 2016 - 13:23   quote  deeplink  
Ik denk dat het verstandig is om gewoon heel snel te handelen indien nodig.
Versterkingen heb je niet nodig, mits je weet wie er zeker weggaan.In dat geval kijk je of je dat kan opvullen met jeugd. Kan dat niet, dan moet je meteen toeslaan op de markt en dan kan het afhankelijk van de positie een Zyech, Jansen, Haller of weet ik veel wie worden.

Je moet nu geen spelers kopen, omdat die persoon mogelijk beter is als de huidige basis speler(s), want een Milik die speelt heeft een hogere transferwaarde dan een Milik die niet speelt.
Ik zou zeggen, mocht Milik vetrekken, haal meteen die Jansen binnen voor 7 of 8 Miljoen, want die gaat het dubbele opbrengen. Mocht Klaasen vertrekken, haal meteen zyech binnen, dat is nu een "koopje" omdat Twente moet verkopen, tenzij er iets beters rondloopt in de jeugd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 april 2016 door Ajax we love you --
p111
 p111 - woensdag 06 april 2016 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze maken je dan niet direct sterken, je blijft dan gelijkwaardig.

Sommigen hier schijnen te vergeten dat jongens door de jaren heen ook beter worden. Ieder jaar staan er weer andere spelers op..
Ieder jaar gaan er ook weer spelers weg
p111
 p111 - woensdag 06 april 2016 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 13:23 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik denk dat het verstandig is om gewoon heel snel te handelen indien nodig.
Versterkingen heb je niet nodig, mits je weet wie er zeker weggaan.In dat geval kijk je of je dat kan opvullen met jeugd. Kan dat niet, dan moet je meteen toeslaan op de markt en dan kan het afhankelijk van de positie een Zyech, Jansen, Haller of weet ik veel wie worden.

Je moet nu geen spelers kopen, omdat die persoon mogelijk beter is als de huidige basis speler(s), want een Milik die speelt heeft een hogere transferwaarde dan een Milik die niet speelt.
Ik zou zeggen, mocht Milik vetrekken, haal meteen die Jansen binnen voor 7 of 8 Miljoen, want die gaat het dubbele opbrengen. Mocht Klaasen vertrekken, haal meteen zyech binnen, dat is nu een "koopje" omdat Twente moet verkopen, tenzij er iets beters rondloopt in de jeugd
Vaak gaan de spelers laat weg en heb je te kort tijd om mensen alsnog aan te trekken,dat is de laatste jaren welk gebleken. Het zou wel een keer lekker zijn dat je talenten die er boven uit springen in onze prijsklasse vooraf te contracteren.
remco k
 remco k - woensdag 06 april 2016 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 12:57 schreef Eide het volgende:
Dat is ietwat afhankelijk van wat er gedurende de zomer gebeurt. Ik zou een ervaren spits aan willen trekken die wel bereid is als wissel te fungeren en echt als stand-in voor Milik werkt.

Omdat Vd Hoorn weg wil en ik Viergever over de hele genomen niet goed genoeg vindt zou ik ook wel een centrale verdediger willen zien. Ook omdat Veltman langzaam een leeftijd krijgt waarbij een vertrek echt wel een optie wordt. In de jeugd zit niet veel dus zou een goede aankoop daar een aardige optie zijn.

Ik zou het contact met Ziyech (en Janssen) wel leggen trouwens, want ik kan mij voorstellen dat voor zowel Klaassen, als Bazoer als Gudelj interesse gaat komen. Bij elk vertrek is Ziyech een interessante optie. Idem met Milik, als die gaat zou Janssen in no-brainer moeten zijn en dan is het wel goed als je het contact al hebt gemaakt.
Ik ben het volledig met je eens. Natuurlijk moet je de mensen warm houden die je bij een eventueel vertrek van bepaalde spelers zou willen aantrekken.

Vd Hoorn zal inderdaad wel vertrekken, daar zou ik dan persoonlijk een ervaren kerel voor terug willen zien die geen moeite heeft met de bank. Viergever vind ik momenteel gewoon goed spelen, dus als standinn gewoon een prima bankspeler..

Ziyech en Janssen zou ik zelf ook graag zien als Millik en Bazoer of Klaasen vertrekken. Ik zie daar niet zo 123 andere opties voor trouwens..

Haller vind ik persoonlijk niks, en snap ook niet dat Ajax daarover al in gesprek zou zijn..
remco k
 remco k - woensdag 06 april 2016 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 13:46 schreef p111 het volgende:

[..]

Ieder jaar gaan er ook weer spelers weg
Ja, en worden andere jongens ouder. Daarom zal het ook heel lastig worden om echt structureel beter te worden dan dat deze selectie is..
remco k
 remco k - woensdag 06 april 2016 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 13:50 schreef p111 het volgende:

[..]

Vaak gaan de spelers laat weg en heb je te kort tijd om mensen alsnog aan te trekken,dat is de laatste jaren welk gebleken. Het zou wel een keer lekker zijn dat je talenten die er boven uit springen in onze prijsklasse vooraf te contracteren.
Volgens mij heeft Ajax dat afgelopen jaar met Sinkgraven en Gudelj meer dan prima gedaan.
Eide
 Eide - woensdag 06 april 2016 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 18:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ziyech en Janssen zou ik zelf ook graag zien als Millik en Bazoer of Klaasen vertrekken. Ik zie daar niet zo 123 andere opties voor trouwens..
Vergeet Gudelj niet. Als Neno vertrekt, Bazoer op CVM en dan Ziyech erbij... daar word ik wel vrolijk van hoor.
remco k
 remco k - woensdag 06 april 2016 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 18:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Vergeet Gudelj niet. Als Neno vertrekt, Bazoer op CVM en dan Ziyech erbij... daar word ik wel vrolijk van hoor.
Ik denk niet dat Gudelj al vertrekt. Hij is er net een seizoen en lijkt me een verstandige jongen..
Eide
 Eide - woensdag 06 april 2016 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 19:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Gudelj al vertrekt. Hij is er net een seizoen en lijkt me een verstandige jongen..
Dat denk ik ook niet. Als er al een vertrekt is het Klaassen. Die is ondertussen echt wel goed zat voor het buitenland. Ik zou hem alleen adviseren niet naar Engeland te gaan maar te kiezen voor Duitsland.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 07 april 2016 - 11:21   quote  deeplink  
De kans dat er een speler vertrekt acht ik niet heel groot.
Omdat veel belangerijke spelers een lang lopend contract hebben.
Omdat er ook veel spelers Ajax hebben verlaten, die er sportief gezien niet op vooruit zijn gegaan, lees situatie de jong bij newcastle.

Als een speler naar een club wil die europees speelt, vooral CL. Daarbij ook vaste basisplek hebben dan is Ajax toch echt de beste optie.

Andere optie is dat je naar een topclub gaat in een minder aansprekend land, lees rusland of portugal, griekenland.
Dat lijkt mij ook niet
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 april 2016 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 11:21 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Omdat er ook veel spelers Ajax hebben verlaten, die er sportief gezien niet op vooruit zijn gegaan, lees situatie de jong bij newcastle.

Als een speler naar een club wil die europees speelt, vooral CL. Daarbij ook vaste basisplek hebben dan is Ajax toch echt de beste optie.

Andere optie is dat je naar een topclub gaat in een minder aansprekend land, lees rusland of portugal, griekenland.
Dat lijkt mij ook niet
Vergeet alleen niet dat je loon verdubbeld wordt en in veel gevallen de competitie aansprekender is. Toch ook wel iets om rekening mee te houden..
Brandje
 Brandje - donderdag 07 april 2016 - 13:00   quote  deeplink  
quote:

Dat lijkt mij ook niet
Sorry maar ik zie de link tussen niet vetrekken en langlopend contract totaal niet.
remco k
 remco k - donderdag 07 april 2016 - 15:25   quote  deeplink  
quote:

Dat lijkt mij ook niet
Ik ben het echt in niets wat je zegt eens.

Met name de laatste..

Een minder aansprekend land en dan Portugal noemen?

Een net zo sterke competitie, een veel mooier land met veel beter weer, en vele betere lonen.
p111
 p111 - donderdag 07 april 2016 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 april 2016 - 18:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Ajax dat afgelopen jaar met Sinkgraven en Gudelj meer dan prima gedaan.
Sinkgraven was midden in het seizoen gekocht, Gudelj is oke
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 07 april 2016 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 11:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vergeet alleen niet dat je loon verdubbeld wordt en in veel gevallen de competitie aansprekender is. Toch ook wel iets om rekening mee te houden..
Competie kan wel aantrekkelijker zijn en meer geld opleveren maar als je veel voudig op de bank of zelfs tribune zit. Wat levert dat dan op als je plek bij het nl elftal kwijt raakt en verder geen progressie boekt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 07 april 2016 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 13:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Sorry maar ik zie de link tussen niet vetrekken en langlopend contract totaal niet.
Zijn er clubs die 30+ miljoen betalen voor een speler van Ajax?
Dat denk ik niet. Zo goed zijn de spelers ook weer niet.

Vergeet niet dat Ajax amper iets in europa heeft gepresteerd. Alleen in de competie wil het wel eens lukken. Maar de waarde van nl compitie is niet veel meer.

Alleen hele grote clubs willen wel zo'n bedrag betalen wat ajax wil dat een club betaald. De kans dat die dan ook een basisplek heeft blijft gering.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 07 april 2016 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 15:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het echt in niets wat je zegt eens.

Met name de laatste..

Een minder aansprekend land en dan Portugal noemen?

Een net zo sterke competitie, een veel mooier land met veel beter weer, en vele betere lonen.
De top in portugal is wel goed maar wat er onderzit is niet van heel hoog niveau. Niveau groningen.

Beter weer, om op vakantie te gaan prima. Niet echt lekker om te voetballen. 30 graden.
Lonen, denk alleen bij grote club, dat je meer verdiend bij dan bij Ajax.

Stadion zijn half leeg, zelfs in de cl poule fase
remco k
 remco k - donderdag 07 april 2016 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 16:41 schreef p111 het volgende:

[..]

Sinkgraven was midden in het seizoen gekocht, Gudelj is oke
Als aankoop voor het volgende seizoen ja. Zodat ie alvast kon wennen. Gewoon goed dus.
remco k
 remco k - donderdag 07 april 2016 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 18:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Competie kan wel aantrekkelijker zijn en meer geld opleveren maar als je veel voudig op de bank of zelfs tribune zit. Wat levert dat dan op als je plek bij het nl elftal kwijt raakt en verder geen progressie boekt.
En waarom zou dat gebeuren?

Jongens als eriksen vertongen alderweireld en blind zijn ook prima terecht gekomen volgens mij
remco k
 remco k - donderdag 07 april 2016 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 18:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

De top in portugal is wel goed maar wat er onderzit is niet van heel hoog niveau. Niveau groningen.

Beter weer, om op vakantie te gaan prima. Niet echt lekker om te voetballen. 30 graden.
Lonen, denk alleen bij grote club, dat je meer verdiend bij dan bij Ajax.

Stadion zijn half leeg, zelfs in de cl poule fase
Kortom. Alles beter dan de eredivisie dus. En daarnaast ook nog eens veel meer spelers die vanaf daar de top halen dan vanaf hier.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 07 april 2016 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 18:03 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Bankrekening? Daarbij wie zegt dat ze niet spelen?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 07 april 2016 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 19:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En waarom zou dat gebeuren?

Jongens als eriksen vertongen alderweireld en blind zijn ook prima terecht gekomen volgens mij
Alderweirld ging eerst naar spanje, dat ging mis. Heeft geluk dat spurs hem oppakt en aardig aantal wedstrijden kan spelen.

Man utd kan wel team opstellen met spelers die geblesseerd zijn. De vraag is of hij zoveel wedstrijd gespeeld zou hebben als dat niet was gebeurd. In ieder geval helpt het wel dat het een nederlandse trainer de baas is. Er is ook geen reden om hem er naast te zetten. Maar toch.

Dat eriksen en verthongen het hebben gered geeft toch geen gerantie.
Daar staat namelijk ook het mislukte avondtuur van siem tegenover
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 07 april 2016 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 19:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Kortom. Alles beter dan de eredivisie dus. En daarnaast ook nog eens veel meer spelers die vanaf daar de top halen dan vanaf hier.
Omdat ze hier te vroeg vertrekken duhh. In portugal blijven ze langer plakken.
Ajax zou gewoon meestrijden om de titel in portugal, dat zelfde geld voor psv.
Misschien is az en feyenoord zelfs beter dan sporting, dat zal 50/50 zijn.

Maar jah we schelen van mening, zoals zovaak. Laten we ermee kappen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 07 april 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 20:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bankrekening? Daarbij wie zegt dat ze niet spelen?
Als het team rouleert kan je best veel aan spelen toe komen.

Maar als ik een van die spelers zou zijn zou ik blijven.
Tenzij ik cillissen of fisher zou zijn, dan zou ik evt naar het buitenland kijken.
Omdat er weinig progressie inzit, de 1 omdat hij bankzitter is en de ander omdat het lastig als doelman je te onderscheiden als je team zo speelt, ook in europa niets te vertellen hebben.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 07 april 2016 - 21:52   quote  deeplink  
Beetje saai kut topic word dit.....
p111
 p111 - donderdag 07 april 2016 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 19:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Als aankoop voor het volgende seizoen ja. Zodat ie alvast kon wennen. Gewoon goed dus.
Dan had je hem het seizoen kunnen laten afmaken bij Heerenveen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 07 april 2016 - 22:54   quote  deeplink  
Mocht millik vertrekken dan haal je jassen op.
Mocht millik blijven dan doe je niets.

Verder kun je altijd even informeren naar de situatie van hunterlaar. De deur staat altijd open
p111
 p111 - donderdag 07 april 2016 - 23:12   quote  deeplink  
In deze situatie zou Huntelaar de beste optie zijn.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 april 2016 - 06:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 23:12 schreef p111 het volgende:
In deze situatie zou Huntelaar de beste optie zijn.
Zoals het nu is inderdaad wel ja. Bij vertrek Milik kun je dan Janssen of Haller halen.
Ziyech zal ik op voorhand durven halen. Mocht vd Hoorn vertrekken kun je nog een Cv halen.
Ben je met maar een paar transfers toch sterker geworden.
remco k
 remco k - vrijdag 08 april 2016 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 21:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Alderweirld ging eerst naar spanje, dat ging mis. Heeft geluk dat spurs hem oppakt en aardig aantal wedstrijden kan spelen.

Man utd kan wel team opstellen met spelers die geblesseerd zijn. De vraag is of hij zoveel wedstrijd gespeeld zou hebben als dat niet was gebeurd. In ieder geval helpt het wel dat het een nederlandse trainer de baas is. Er is ook geen reden om hem er naast te zetten. Maar toch.

Dat eriksen en verthongen het hebben gered geeft toch geen gerantie.
Daar staat namelijk ook het mislukte avondtuur van siem tegenover
Blind wordt bejubeld als een van de beste aankopen van het elftal de laatste jaren, dus ja die had gewoon zo veel gespeeld. Alderweireld heeft nu een mooie carriere toch of niet? En hij had pech in Spanje dat hij een blessure kreeg, want speelde zelfs in de CL gewoon zijn potjes.

En Siem is zeker nog niet mislukt, die is alleen aan de lopende band geblesseerd geweest, en dat was bij ons al zo in zijn laatste jaar. Dus dat was voor hem niet anders geweest waar die ook gespeeld zou hebben. En is die te jong weg gegaan?
remco k
 remco k - vrijdag 08 april 2016 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 21:40 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Omdat ze hier te vroeg vertrekken duhh. In portugal blijven ze langer plakken.
Ajax zou gewoon meestrijden om de titel in portugal, dat zelfde geld voor psv.
Misschien is az en feyenoord zelfs beter dan sporting, dat zal 50/50 zijn.

Maar jah we schelen van mening, zoals zovaak. Laten we ermee kappen
Ik denk dat wij tegen een club als Benfica niets te winnen hebben.

En de Portugese clubs laten zien in Europa over meer kwaliteit te beschikken dan wij.

Wat je zegt over vroeg vertrekken is gewoon niet waar. Daar worden de grootste talenten ook gewoon op 19 of twintigjarige leeftijd weggehaald..
remco k
 remco k - vrijdag 08 april 2016 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 22:25 schreef p111 het volgende:

[..]

Dan had je hem het seizoen kunnen laten afmaken bij Heerenveen.
Ja want dan went ie zo lekker aan Ajax..
Eide
 Eide - vrijdag 08 april 2016 - 08:38   quote  deeplink  
Siem mag je toch langzamerhand wel als mislukt beschouwen. Dat wil niet zeggen dat hij daar helemaal zelf schuldig aan is, maar dat klopt wel. Siem is ook geen speler voor Engeland vind ik persoonlijk, die is veel beter op z'n plek in Duitsland.

Blind wordt momenteel door commentatoren en spelers gezien als een van de beste verdedigers van Engeland. Hetzelfde geldt trouwens voor Alderweireld. Het geval Alderweireld toont ook aan dat kwaliteit lang niet alles zegt. Je moet ook in de juiste competitie, bij de juiste ploeg, in de juiste rol komen te spelen. De beste speler kan mislukken in een situatie die hem niet ligt. Zelfs Dennis Bergkamp mislukte initieel in Italië bijvoorbeeld.

Vrijwel alle toppers van Ajax die de afgelopen jaren zijn verkocht doen het gewoon meer dan uitstekend in het buitenland. De uitzonderingen zijn alleen toevallig 2 Nederlandse jongens, namelijk Van der Wiel en De Jong. Van der Wiel heeft best veel gespeeld in Parijs maar valt daar net tussen het wal en schip. Niet echt mislukt maar een heel gelukkig huwelijk is het niet. Siem is pauzeloos geblesseerd en lijkt bij Newcastle op een dood spoor te zitten. Als Siem een goed alternatief vindt ben ik er van overtuigd dat het helemaal goed komt.
remco k
 remco k - vrijdag 08 april 2016 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 22:54 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Mocht millik vertrekken dan haal je jassen op.
Mocht millik blijven dan doe je niets.

Verder kun je altijd even informeren naar de situatie van hunterlaar. De deur staat altijd open
Ik zou niet weten waarom ze Jassen moeten dragen op het veld. Veels te warm.
remco k
 remco k - vrijdag 08 april 2016 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 06:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zoals het nu is inderdaad wel ja. Bij vertrek Milik kun je dan Janssen of Haller halen.
Ziyech zal ik op voorhand durven halen. Mocht vd Hoorn vertrekken kun je nog een Cv halen.
Ben je met maar een paar transfers toch sterker geworden.
Dat weet ik echt niet. Huntelaar is echt geen gemakkelijke jongen. En i.p.v. bij ons de op de bank te verloederen, zou ik als ik hem was lekker wat centen ophalen in de zandbak..

Waarom zou die in hemelsnaam voor minder geld als wat ie nu verdient bij Ajax op de bank gaan zitten..
remco k
 remco k - vrijdag 08 april 2016 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 08:38 schreef Eide het volgende:
Siem mag je toch langzamerhand wel als mislukt beschouwen. Dat wil niet zeggen dat hij daar helemaal zelf schuldig aan is, maar dat klopt wel. Siem is ook geen speler voor Engeland vind ik persoonlijk, die is veel beter op z'n plek in Duitsland.

Blind wordt momenteel door commentatoren en spelers gezien als een van de beste verdedigers van Engeland. Hetzelfde geldt trouwens voor Alderweireld. Het geval Alderweireld toont ook aan dat kwaliteit lang niet alles zegt. Je moet ook in de juiste competitie, bij de juiste ploeg, in de juiste rol komen te spelen. De beste speler kan mislukken in een situatie die hem niet ligt. Zelfs Dennis Bergkamp mislukte initieel in Italië bijvoorbeeld.

Vrijwel alle toppers van Ajax die de afgelopen jaren zijn verkocht doen het gewoon meer dan uitstekend in het buitenland. De uitzonderingen zijn alleen toevallig 2 Nederlandse jongens, namelijk Van der Wiel en De Jong. Van der Wiel heeft best veel gespeeld in Parijs maar valt daar net tussen het wal en schip. Niet echt mislukt maar een heel gelukkig huwelijk is het niet. Siem is pauzeloos geblesseerd en lijkt bij Newcastle op een dood spoor te zitten. Als Siem een goed alternatief vindt ben ik er van overtuigd dat het helemaal goed komt.
Siem zou lekker bij Ajax moeten gaan ballen de rest van zijn carriere.. Zou voor hem zelf heel goed zijn..
p111
 p111 - vrijdag 08 april 2016 - 12:24   quote  deeplink  
Sorry maar Siem hoef ik niet terug middelmatige voetballer
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 08 april 2016 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 08:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet ik echt niet. Huntelaar is echt geen gemakkelijke jongen. En i.p.v. bij ons de op de bank te verloederen, zou ik als ik hem was lekker wat centen ophalen in de zandbak..

Waarom zou die in hemelsnaam voor minder geld als wat ie nu verdient bij Ajax op de bank gaan zitten..
Die jongen heeft geld zat en draagt Ajax een warm hart toe?
Eide
 Eide - vrijdag 08 april 2016 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 13:47 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die jongen heeft geld zat en draagt Ajax een warm hart toe?
Maar hij is ook topsporter en er is er geen één bij die op 32 jarige leeftijd vrijwillig op de bank gaat zitten.

Er zit nogal wat ruimte tussen niet alles spelen om jonge spelers een kans te geven en bankzitter zijn op een leeftijd waar talloze voetballers nog prima mee kunnen op het allerhoogste niveau. Over een jaar of 2 ligt dat weer anders voor KJH, maar op dit moment gaat die echt niet vrijwillig bankzitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2016 door Eide --
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 08 april 2016 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 april 2016 - 21:52 schreef Nenam_tiL het volgende:
Beetje saai kut topic word dit.....
Doe er dan wat aan :-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 08 april 2016 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 21:25 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Doe er dan wat aan :-)
Kan ik niet want ik wil Haller of Janssen geen van beide....doe dan maar eigen jeugd.
We willen toch een ervaren spits, die komt toch niet....hoewel Batistuta schiet ze in de eredivisie er nog wel in ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 08 april 2016 - 21:57   quote  deeplink  
Zit vi te kijken....maar spreekt Millik alleen Pools ???....vandaar dat het zo moeizaam gaat
Eide
 Eide - vrijdag 08 april 2016 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 21:57 schreef Nenam_tiL het volgende:
Zit vi te kijken....maar spreekt Millik alleen Pools ???....vandaar dat het zo moeizaam gaat
Pools en Duits.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 08 april 2016 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 22:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Pools en Duits.
Dan nog is het moeizaam ik ken wel (steen kolen)Duits van school maar ik ben 52....weet niet hoe het tegenwoordig is.....
enough
 enough - zaterdag 09 april 2016 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 april 2016 - 22:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan nog is het moeizaam ik ken wel (steen kolen)Duits van school maar ik ben 52....weet niet hoe het tegenwoordig is.....
turks ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Haller, Jansen of anders?

0.0137031