|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
R.i.p sterkte aan alle familie en nabestaande |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Eerbetoon vanavond zou wel gepast zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En het nieuws rondom hem was zo positief.
Sterkte voor de nabestaande.
Rust zacht nummer 14 |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
RIP Johan en veel sterkte voor de nabestaanden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zou geen eens een discussie moeten zijn! Die eerbetoon moet er vanavond komen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Helaas strijd verloren, RIP. |
|
|
|
|
010Till-I-Die
|
|
|
12de minuut vanavond maar gepast bij stilstaan |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
jammer een onderschatte personelijkheid voor het nederlandse voetbal,door de knavb en zijn eigen club.mijn dieppe en respecktvolle codeleoance voor familie en kleinkinderen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ondanks dat ik het altijd als een zwarte bladzij heb gezien dat hij, als ajacied, bij ons gevoetbald heeft, was hij de allerbeste. Mijn respect naar deze legende, al was hij voor onze aartsvijand. Ik neem mijn symbolische hoed voor hem af: Johan RIP. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zou de 14de minuut niet mooier zijn? |
|
|
|
|
daan limbos
|
|
|
Deze strijd was ook voor hem niet te winnen. R.I.P.
Het zou Feyenoord en de supporters deze man, die toch ook met ons een kampioenschap en de beker binnenhaalde, tegen Excelsior te eren door in de 14e minuut één minuut stilte in acht te nemen, waarbij hopelijk ook de grootste leeghoofden zich weten te gedragen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
RIP. Meest spectaculaire Nederlandse voetballer aller tijden. Meest veelzijdige blijft onze Willem. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Voor het begin van de wedstrijd dus. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Volgens de "berichten" schijnt het de laatste anderhalve week heel snel achteruit gegaan te zijn. RIP |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
ech wel treft altijd de beste nooit de slehtste |
|
|
|
|
010Till-I-Die
|
|
|
Toch wel weer bijzonder de reacties hier op toch een 020-er in hart en nieren. De keuze is '83 - '84 toch ook veel goed gedaan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Rust in vrede. Veel sterkte aan nabestaanden. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Één van de grootste voetballer alle tijden is er niet mee familie en kennissen van de familie Cruijff heel veel sterkte in deze moeilijke tijden |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 15:07 schreef daan limbos het volgende:Deze strijd was ook voor hem niet te winnen. R.I.P. Het zou Feyenoord en de supporters deze man, die toch ook met ons een kampioenschap en de beker binnenhaalde, tegen Excelsior te eren door in de 14e minuut één minuut stilte in acht te nemen, waarbij hopelijk ook de grootste leeghoofden zich weten te gedragen. Oei, daar vraag je wel veel van die leeghoofden ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Veel te jong, rotziekte. Rust in vrede, Johan. Sterkte aan de nabestaanden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rust in vrede , en bedankt voor de mooie momenten. |
|
|
|
|
Peter V.
|
|
|
Cruijff, bezorgde me echt een nachtmerrie in april'72: 1-5, weggevaagd! Kon dit maar slecht verkroppen toen!
Sterkte Cruijff-vrienden! (gelukkig hadden we Theo de Jong in huis een paar maanden later...) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
Tragisch nieuws, .. eens een Feyenoorder, altijd een Feyenoorder. RIV Johan, en sterkte voor alle nabestaanden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat ik niet begrijp is, waarom moet hij eerst overlijden, voordat men het stadion naar hun grootste voetballer ooit vernoemd.
Misschien ook een overweging bij ons voor t nieuwe stadion, al is er bij ons tenminste al een tribune vernoemd naar de grootste.... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 07:52 schreef Stylzz het volgende:Wat ik niet begrijp is, waarom moet hij eerst overlijden, voordat men het stadion naar hun grootste voetballer ooit vernoemd. Misschien ook een overweging bij ons voor t nieuwe stadion, al is er bij ons tenminste al een tribune vernoemd naar de grootste.... daarom ben ik ook voor een houten stadion... dan noemen we het het peter houtman stadion |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 07:55 schreef FR-Han het volgende:[..] daarom ben ik ook voor een houten stadion... dan noemen we het het peter houtman stadion "Dit stadion is niet van Hout, man"
Prima naam. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
DE 'Aad Bak' Het Johan Boskampf De Rinus Burg De Korput De Wim Onderstal |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
maar goed. johan is niet meer... verder met onze dagelijkse dingen. terrorisme en rassenhaat! hahahaha |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Hoe hypocriet ze zijn in 020! Nu hij overleden is willen ze er gelijk een slaatje uit slaan om dat stadion naar hem te vernoemen....... Een paar maanden geleden kotste ze hem uit! Tja........ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met de grond gelijk gemaakt inclusief zijn adoraten en nu weer zitten claimen, echt eng man. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2016 - 22:41 schreef Alexi het volgende:Hoe hypocriet ze zijn in 020! Nu hij overleden is willen ze er gelijk een slaatje uit slaan om dat stadion naar hem te vernoemen....... Een paar maanden geleden kotste ze hem uit! Tja........ Dan praat je over een paar bad ashes....niet over de Ajacieden |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Haha, hebben ook al woorden met de klantendienst. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Het was niet echt stil in de 1 minuutstilte,beetje jammer en kansloos. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Onder degenen die hem uitkotsten waren toch ook Van der Sar, Bergkamp, De Boer enzovoorts onder meer vanwege de kwestie Jonk. Maar misschien vergis ik me.
Ik vond wat Hanegem zei heel mooi. Ik wil niet in tv-programma's, omdat het me te diep zit. (Dat is dus een echte en geen vriend na de dood.) En : ze hadden dat stadion meteen naar hem moeten noemen, dan had hij er zelf ook wat aan gehad, hu is het je reinste hypocrisie. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is leuk geweest, ik hoop dat die haakneus zich helemaal de pleuris lacht ergens boven op wolk 14. Ik zelf ben er wel zo langzaam klaar mee. |
|
|
|