|
|
Loetje
|
|
|
Net Ajax TV gekeken. Nu de tafel van Kees met prachtige beelden. Toch heb ik kippenvel en tranen. Gek, omdat ik hem niet heb zien spelen. Vreselijk gewoon. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wou het net zeggen Loetje.. Voor de liefhebbers. Het gaat op Fox over onze nummer 14.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor andere mensen die er in de buurt zijn en er behoefte aan hebben.
Er is vanavond een bijeenkomst bij zijn standbeeld... Dit begint om 20:00 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Onvergetelijk beeld dit hè (tegen twente) beenhakker hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ja prachtig. van geen ander mens op de wereld zou dat geaccepteerd worden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geweldig de opening van Voetbal Inside. Prachtig nummer.
Johan, eerlijkheid siert de mens. Kon geen betere uitspraak bedenken bij jou! |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Johan mijn grootste idool, is er niet meer. RIP
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2016 door Ztjes -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Hallo is dit Cruijffiaans ofzo . (later okè)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Respectloos van je ouwe. Verwijder dit even! Iedereen heeft zijn eigen herinnering aan iemand!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Respectloos van je ouwe. Verwijder dit even! Iedereen heeft zijn eigen herinnering aan iemand! IK bedoel het ook goed gap filmpjes gezien gewoon okè hoor Ik loop echt niet te fucken op deze dag .hè loetje toch. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heerlijk..
"Ik gooi liever zelf in, dan sta ik vrij en krijg ik de bal terug en kan ik doen waar ik goed in ben..." |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hier gaat even wat mis. Ik quote verkeerd. Enough, haal dat bericht even weg man. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ff voor het niet heeft kunnen volgen . Ztjes gaf een link die niet aangetikt kon worden en ..ik benoemde dat Cruijffiaans,maar later..pffff Geitenkaas!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Niet het Johan Cruijff Arena....maar het Johan Cruijff stadion, vind ik persoonlijk mooier....ik weet het is maar een detail |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Gecondoleerd Ajacieden!!!!! Groot voetballer is heengegaan.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tnx maat....zit nu bijna 10 uur Johan te kijken....ik stop er mee, het word me teveel |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:Niet het Johan Cruijff Arena....maar het Johan Cruijff stadion, vind ik persoonlijk mooier....ik weet het is maar een detail Eens.
Nu bij Rtl late night zegt de wethouder dat de kans groot is dat gaat gebeuren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 maart 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 23:18 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Tnx maat....zit nu bijna 10 uur Johan te kijken....ik stop er mee, het word me teveel Gaat een heftig weekje worden.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jullie hebben al een heel mooi voorbeeld gegeven maat....toen ging ik ook even stuk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb nooit verwacht dat het mij zo zou aangrijpen.....maar ja ik ben meer dan 40 jaar Ajacied en als dan al die beelden en reacties zie.....pffff dat kleunt er wel ff in hoor |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oja nog wat....Aad de Mos als persona non grata bestempelen en het land uitzetten...wat een bokkebal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 23:39 schreef Nenam_tiL het volgende:Oja nog wat....Aad de Mos als persona non grata bestempelen en het land uitzetten...wat een bokkebal En Kieft erbij |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 23:34 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik heb nooit verwacht dat het mij zo zou aangrijpen.....maar ja ik ben meer dan 40 jaar Ajacied en als dan al die beelden en reacties zie.....pffff dat kleunt er wel ff in hoor .. uniek cruijff dus !!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Ik ben er ook echt kapot van. Als er iemand niet verdient om te sterven dan is hij het wel. Vreselijk Echt geen woorden voor verder |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik ben benieuwd wat er komen gaat vanavond. Het zou geweldig zijn als we voortaan te horen krijgen als Ajax in Het Johan Cruijff Stadion gaat spelen. Een mooiere naam is er niet, daar ook niet Het Johan Cruijff Arena.
Hier is GEEN referendum voor nodig, alleen een postuum gebaar als eerbetoon aan Johan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 11:58 schreef Onze Ajax het volgende:Ik ben benieuwd wat er komen gaat vanavond. Het zou geweldig zijn als we voortaan te horen krijgen als Ajax in Het Johan Cruijff Stadion gaat spelen. Een mooiere naam is er niet, daar ook niet Het Johan Cruijff Arena. Hier is GEEN referendum voor nodig, alleen een postuum gebaar als eerbetoon aan Johan. .....en ook gelijk maar het oude logo !! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zeker weten. Gelijk heb je. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: JC is het in ieder geval met je eens en ik ook!!
Cruijff voorstander terughalen oude logo
Johan Cruijff is voorstander van de huidige actie die de supporters van Ajax voeren. De fans van de koploper in de Eredivisie proberen om het oude logo terug te halen. Cruijff heeft begrip voor het standpunt van de Ajax-aanhang.
"Ik kan me vanuit nostalgie wel voorstellen dat de supporters dit terug willen", aldus de voormalig speler en trainer van de Amsterdammers tegenover AT5. "De één vindt geel mooi, de ander vindt groen mooi. Ik hou van dit soort oude dingen, maar je moet niet denken dat ik het andere lelijk vind. Ik vind deze gewoon leuk, als ik zou moeten kiezen dan kies ik het oude. Zonder twijfel." Afgelopen weekeinde ontvouwden de fans van Ajax een groot spandoek tijdens het competitieduel met sc Heerenveen (3-0). Daarop was het oude logo van de club afgebeeld, met daaronder de tekst 'ouwe, we missen je!'.
http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/329445_cruijff-voorstander-terughalen-oude-logo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 maart 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
14
Als volwassen mannen op het tankstation tranend over je praten Het zelfs Rotterdammers niet lukt deze Ajaxied te haten
Als jouw interpretatie van onze taal iedereen doet zwijgen En je als enige van de 22 het gras wist te ontstijgen
Als iedereen die Messi beter vindt een beetje staat te liegen En je nooit getackeld werd omdat je leek te vliegen
Als elke bal in de wereld er alles voor deed of zou doen Nog 1 x te worden gestreeld door jouw buitenkantje linkerschoen
Als je het nummer 14 tot symbool wist om te vormen Het bij REAL MADRID liet regenen en bij der Manschaft stormen
Als van Betondorp tot Barcelona iedereen je kent Dan weet ik dat je geen voetballer was maar een kunstenaar bent
Dolf Jansen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 13:35 schreef Eide het volgende:14Als volwassen mannen op het tankstation tranend over je praten Het zelfs Rotterdammers niet lukt deze Ajaxied te haten Als jouw interpretatie van onze taal iedereen doet zwijgen En je als enige van de 22 het gras wist te ontstijgen Als iedereen die Messi beter vindt een beetje staat te liegen En je nooit getackeld werd omdat je leek te vliegen Als elke bal in de wereld er alles voor deed of zou doen Nog 1 x te worden gestreeld door jouw buitenkantje linkerschoen Als je het nummer 14 tot symbool wist om te vormen Het bij REAL MADRID liet regenen en bij der Manschaft stormen Als van Betondorp tot Barcelona iedereen je kent Dan weet ik dat je geen voetballer was maar een kunstenaar bent Dolf Jansen Ajaxied? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Johan vanmiddag al gecremeerd..
De familie van Johan Cruijff is momenteel druk bezig met alle voorbereidingen op het afscheid. De nummer veertien overleed donderdag 68-jarige leeftijd en wordt vrijdag al gecremeerd. Dat is snel, erg snel zelfs, maar in Spanje is een uitvaart binnen 48 uur de normaalste zaak van de wereld.
De familie Cruijff zegt dankbaar te zijn voor alle lieve, warme woorden en mooie herinneringen die worden gedeeld. Het heeft ons diep geroerd dat Johan zo'n inspiratie is geweest voor velen van u, meldt zoon Jordi Cruijff in een verklaring.
We zijn ons ervan bewust dat veel mensen een eerbetoon willen houden ter gelegenheid van Johans leven. Ook zijn we op de hoogte van verschillende initiatieven ter nagedachtenis aan Johan en wij zijn vereerd met iedere viering van het leven van Johan, vervolgt de verklaring.
We hechten er aan te noemen dat geen van deze initiatieven door de familie worden georganiseerd of anderszins officieel worden gesteund door de familie Cruijff of het Cruijff Management.
Het is de bedoeling op een later moment nog een openbare herdenkingsbijeenkomst te organiseren. Barcelona is hiervoor de meest waarschijnlijke locatie, lezen we op het digitale thuis van Voetbal International.
Het is wel mogelijk zaterdag tussen 15.00 en 21.00 uur een bezoek te brengen aan de Amsterdam Arena. Ajax heeft een condoleanceregister geopend dat langs het veld getekend kan worden. Wie naar binnen wil, kan zich melden bij ingang Noord B.
http://www.ajaxlife.nl/updates/familie-neemt-vrijdag-in-besloten-kring-afscheid-van-cruijff?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 maart 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Tja, radiomeneer. Zo was het ook echt buitenkantje rechts, niet links. Maar wel een pakkend stukje. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 13:35 schreef Eide het volgende:14Als volwassen mannen op het tankstation tranend over je praten Het zelfs Rotterdammers niet lukt deze Ajaxied te haten Als jouw interpretatie van onze taal iedereen doet zwijgen En je als enige van de 22 het gras wist te ontstijgen Als iedereen die Messi beter vindt een beetje staat te liegen En je nooit getackeld werd omdat je leek te vliegen Als elke bal in de wereld er alles voor deed of zou doen Nog 1 x te worden gestreeld door jouw buitenkantje linkerschoen Als je het nummer 14 tot symbool wist om te vormen Het bij REAL MADRID liet regenen en bij der Manschaft stormen Als van Betondorp tot Barcelona iedereen je kent Dan weet ik dat je geen voetballer was maar een kunstenaar bent Dolf Jansen supermooi gedicht :-* |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 14:49 schreef Brandje het volgende:68 jaar. 6+8=14. Rijkaard tijdens een etentje met J van Gelderland. Zie ajaxshowtime R.I.P. Johan Kan mij trouwens prima vinden in de woorden van bobby. Arena direct omdopen tot Johan Cruijff stadion Ajax 68 punten 68 doelpunten en Johan 68 :-( |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Hij speelde met z,n Borst voor uit kom maar op . |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Zeer Apart Gap !!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 maart 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Na bijna twee dagen nieuws, tv, radio en andere momenten zie je eigenlijk pas hoe groot de man was. Dat is echt ongekend. Ik wist dat hij groot was maar dit had ik ook niet verwacht. Als mens, als speler. Er is echt een grootheid heen gegaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 20:19 schreef Brandje het volgende:Na bijna twee dagen nieuws, tv, radio en andere momenten zie je eigenlijk pas hoe groot de man was. Dat is echt ongekend. Ik wist dat hij groot was maar dit had ik ook niet verwacht. Als mens, als speler. Er is echt een grootheid heen gegaan. En niet alleen een Nederlandse grootheid..
Als je ziet dat er op de training bij Madrid een minuut stilte werd gehouden voor aanvang van de training. Hoe men verder overal op de wereld reageert.. Dat is echt heel bijzonder.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ja echt he? Deze grootheid zal nooit vergeten worden. Zoals Johan zelf heeft gezegd: Je sterft pas als niemand je meer herinnerd dus in zekere zin ben ik onsterfelijk! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik zet me nu al schrap voor de 14de minuut.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Klote Fox. Ga je gewoon 15 seconden lang een herhaling van die 2-0 uitzenden in de 14e minuut. Schande. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Echt heel indrukwekkend.. Lastig drooghouden..
Cruijff zal het daarboven zelf ook moeilijk hebben vermoed ik.. Maar dat heeft dan weer met de verkrachting van zijn geliefde spelletje te maken.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 maart 2016 - 21:09 schreef remco k het volgende:Echt heel indrukwekkend.. Lastig drooghouden.. Cruijff zal het daarboven zelf ook moeilijk hebben vermoed ik.. Maar dat heeft dan weer met de verkrachting van zijn geliefde spelletje te maken.. Had meer verwacht.... maar ja met dit bioscoop publiek.....zal volgende week wel heftiger zijn |
|
|
|