|
|
FR-Han
|
|
|
Nelom!!! ik vind dat hij tevens captain moet worden van oranje... wie denkt daar ook zo overt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 21:34 schreef FR-Han het volgende:Nelom!!! ik vind dat hij tevens captain moet worden van oranje... wie denkt daar ook zo overt? Arie.Klooster |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ja Arie zeker, doe ouwe rukkert is een echte liefhebber van Miquel Nelom ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 21:34 schreef FR-Han het volgende:Nelom!!! ik vind dat hij tevens captain moet worden van oranje... wie denkt daar ook zo overt? Jij barst echt van de goede ideeën zeg..... |
|
|
|
|
peppe pig
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 21:34 schreef FR-Han het volgende:Nelom!!! ik vind dat hij tevens captain moet worden van oranje... wie denkt daar ook zo overt? knrr knrrr je moet je muil houden knrr knrr |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Die zal wel contractverlenging krijgen met een flinke salarisverhoging , omdat ie aanvoerder is geweest. :D |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 24 maart 2016 - 21:34 schreef FR-Han het volgende:Nelom!!! ik vind dat hij tevens captain moet worden van oranje... wie denkt daar ook zo overt? Jij snapt het... Niet voor niks 1 van mijn beste vrienden deze revolutionair Han haha
Tijd dat weer gaan Palingen in Vlaardingen ouwe. Wel bij een graatje of 25 natuurlijk |
|
|
|