|  | 

|  | FR-Han 
 |  | 

|  |  
						| Nelom!!! ik vind dat hij tevens captain moet worden van oranje... wie denkt daar ook zo overt? |  |  | 

|  | 

|  | van geil 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | MMM 
 |  | 

|  |  
						| quote:Arie.KloosterOp donderdag 24 maart 2016 - 21:34 schreef FR-Han het volgende:Nelom!!! ik vind dat hij tevens captain moet worden van oranje... wie denkt daar ook zo overt? |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | VVout 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | Gerard_FR 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | RenatoBos 
 |  |  |  | 

|  | 

|  | lijdensweg 
 |  | 

|  |  
						| quote:Ja Arie zeker, doe ouwe rukkert is een echte liefhebber van Miquel Nelom ... |  |  | 

|  | 

|  | Barabas 
 |  | 

|  |  
						| quote:Jij barst echt van de goede ideeën zeg.....Op donderdag 24 maart 2016 - 21:34 schreef FR-Han het volgende:Nelom!!! ik vind dat hij tevens captain moet worden van oranje... wie denkt daar ook zo overt? |  |  | 

|  | 

|  | peppe pig 
 |  | 

|  |  
						| quote:knrr knrrr je moet je muil houden knrr knrrOp donderdag 24 maart 2016 - 21:34 schreef FR-Han het volgende:Nelom!!! ik vind dat hij tevens captain moet worden van oranje... wie denkt daar ook zo overt? |  |  | 

|  | 

|  | Tjabba 
 |  | 

|  |  
						| Die zal wel contractverlenging krijgen met een flinke salarisverhoging , omdat ie aanvoerder is geweest. :D |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| quote:Jij snapt het...Op donderdag 24 maart 2016 - 21:34 schreef FR-Han het volgende:Nelom!!! ik vind dat hij tevens captain moet worden van oranje... wie denkt daar ook zo overt? Niet voor niks 1 van mijn beste vrienden deze revolutionair Han haha

Tijd dat weer gaan Palingen in Vlaardingen ouwe.
 Wel bij een graatje of 25 natuurlijk
 |  |  | 

|  |