|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja ar alleen nog 3 keer en dan is het na 14 jaar Z helaas even voorbij. Heb eerder een stop van bijna 10 jaar gehad maar deze mag niet zolang gaan duren.maar hoelang doe jij erover dan? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hij doet er drie uur over Leon..
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 20:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja ar alleen nog 3 keer en dan is het na 14 jaar Z helaas even voorbij. Heb eerder een stop van bijna 10 jaar gehad maar deze mag niet zolang gaan duren.maar hoelang doe jij erover dan? Een uur Leon. En de terugweg is vaak anderhalf uur. Maar ik heb een aantal jaren geen seizoenskaart meer. Dus als we gaan maken we er een hele dag van:) Maar voorheen op X en Z gezeten, maar W3 is m, n stekkie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 21:05 schreef ar het volgende:[..] Een uur Leon. En de terugweg is vaak anderhalf uur. Maar ik heb een aantal jaren geen seizoenskaart meer. Dus als we gaan maken we er een hele dag van:) Maar voorheen op X en Z gezeten, maar W3 is m, n stekkie. Ja dat is pittig ar ,overigens mooie vakken.30 jaar terug zo'n beetje was S ons stekkie en daarna Q ,maar heb overal wel gezeten behalve business en KK haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 11:07 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ohoh ,spreken een volgende keer nog weleens af..Ook met Tomson want dit word voorlopig mijn laatste seizoen 😭 Ah,nog iemand die het licht heeft gezien :-) Maar alle gekheid op een stokje: Was de wedstrijd wat? Heb er helaas nog niks van gezien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wees blij, je hebt niets gemist, het was NIET om aan te gluuuuuuuren. Wees blij dat je het licht heb gezien man.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 06:15 schreef RenatoBos het volgende:Wees blij, je hebt niets gemist, het was NIET om aan te gluuuuuuuren. Wees blij dat je het licht heb gezien man.. Ja, het was gezellig golfen in Oostenrijk !!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Aldus de Oostenrjkse media.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Wat jij wil joh ... Ben je jaloers of zo ? Ga anders ook een hobby zoeken ipv je frustraties over Feyenoord te botvieren op een ander !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2016 door Stylzz -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 23:34 schreef lijdensweg het volgende:[..] Ah,nog iemand die het licht heeft gezien :-) Maar alle gekheid op een stokje: Was de wedstrijd wat? Heb er helaas nog niks van gezien Nee vind het jammer dat ik er volgend seizoen niet meer bij ben. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En de wedstrijd was gekocht door Feyenoord..Althans daar leek het op |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat dacht ik nou van Zwolle.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Tja,dat is dan jammer voor je .... In ieder geval veel succes op je nieuwe woonlocatie ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 21:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Tja,dat is dan jammer voor je .... In ieder geval veel succes op je nieuwe woonlocatie ! Dank je wel L ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eens, had schriftelijk gekund. Met de matige weerstand viel me t voetbal nog tegen ook van Feyenoord. Excelsior kreeg nota bene nog kansjes ook later. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 22:14 schreef Stylzz het volgende:[..] Eens, had schriftelijk gekund. Met de matige weerstand viel me t voetbal nog tegen ook van Feyenoord. Excelsior kreeg nota bene nog kansjes ook later. Als je een kado krijgt in de vorm van zo weinig weerstand ,dan had Feyenoord met dubbele cijfers moeten winnen. Je merkte ook dat het publiek niet te vreden was.. Het leek de arena wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Pas na de 3 - 0 gingen ze een beetje zingen,leek wel ajaks publiek. Duurde overigens ook maar 1 minuut |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja er was bijna meer lawaai tijdens de minuut stilte |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Doet ie het weer, hou nou eens op joh.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig zongen ze rotstad even, van ellende, een minuut of 2. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb gekeken! Althans de eerste helft, plus grotendeels weggezapt naar andere wedstrijden, ik vond t niet om aan te zien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Denk dat Gudde en van Geel de microfoons verplaatst hebben |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Excelsior kon niets omdat t goed stond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Stoute Eric. Stoute Martin. Daders! Bijvoorbaat! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hè, zet je caps ff an want hoor het niet goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Komen wij uit Rotterdam,kenje dat niet horuh dan?
Ja die 30 seconde na de 3 - 0
Komen ook steeds meer fluiters bij,bah |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee maat ze gaven niet thuis.. Slappe hap |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 23:39 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Komen wij uit Rotterdam,kenje dat niet horuh dan? Ja die 30 seconde na de 3 - 0 Komen ook steeds meer fluiters bij,bah Onzin maat.. Maar goed dat zal een ieder die in het stadion zat kunnen beamen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Op tv hoor je d'r geen kut van. Dat was eerder anders, bedoel ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is me ook al opgevallen dat als ik thuis voor de buis kijkt een thuiswedstrijd dat je zelfs de uitsupporters beter hoort. Volgens mij draaien ze dat geluid weg.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2016 - 06:46 schreef RenatoBos het volgende:[..] Onzin maat.. Maar goed dat zal een ieder die in het stadion zat kunnen beamen.. Ik zat er en beaam het maat..Vond het matig,zelfs de minuut stilte wilde niet lukken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat laatste klopt mateloos irritant dat in zo'n minuut iemand Coen Moulijn moet gaan roepen..tokkie.. |
|
|
|