|
|
Eide
|
|
|
Guardado niet is wel nieuws meen ik. Alle Zuid-Amerikanen trouwens laat terug. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Bij AZ geen Wuytens en Jahanbakz. Vlaar wel weer fit. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Uiteindelijk boeit het maar weinig wat AZ doet. Alles winnen is het enige dat nu wel telt en al het andere is mats. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Mocht PSV gelijk spelen en Ajax wint dan is het 4 punten en een veel beter doelsaldo. Dan mag Ajax 1 wedstrijd verliezen en 1 gelijk spelen. En dan nog staan we bovenaan. Dan wordt het wel heel erg moeilijk voor PSV. Ik hoop daar op, beetje rust is ook wel eens prettig! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 april 2016 - 15:44 schreef Eide het volgende:Uiteindelijk boeit het maar weinig wat AZ doet. Alles winnen is het enige dat nu wel telt en al het andere is mats. Mijn weekend begint pas goed als de boertjus niet winnen van AZ. Ik zie dat als een leuke bonus! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 april 2016 - 15:44 schreef Eide het volgende:Uiteindelijk boeit het maar weinig wat AZ doet. Alles winnen is het enige dat nu wel telt en al het andere is mats. klopt maar het is wel extra fijn als psv punten verspeeld tegen AZ |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ziekenboeg PEC loopt leeg; flinke bankbezetting tegen Ajax
Ajax treft zondagmiddag (16:45) het PEC Zwolle van Ron Jans in eigen huis. De oefenmeester had een volle ziekenboeg, maar kan na de interlandperiode over een vrijwel fitte selectie beschikken.
"Als we nog negen punten halen, zitten we in de play-offs. Dat zou een uitstekende prestatie zijn", vertelt de hoofdtrainer via het digitale thuis van PEC. Met een aantal belangrijke wedstrijden voor de boeg richt Jans zich met zijn ploeg op de playoffs voor Europees voetbal.
"Nog zes competitieduels en dan gaan we kijken of we meedoen aan de playoffs. We staan nu op plek acht, ik denk dat het genoeg is, dus we hebben het in eigen hand. Het wordt spannend, ik denk dat het op de laatste speeldag nog wel beslist kan worden."
De ziekenboeg van PEC Zwolle is tijdens de interlandperiode behoorlijk leeggelopen. Jans heeft in het duel met Ajax de beschikking over een behoorlijke bankbezetting. De oefenmeester treedt in Amsterdam vermoedelijk aan met hetzelfde elftal als in de laatste wedstrijd (4-1 tegen Willem II).
Afwezigen PEC Zwolle: Karagounis, Saymak, Thomas (knie), Hebling (enkel).
Vermoedelijke opstelling: Van der Hart, Van Polen, Marcellis, Lam, Van Hintum, Brama, Bouy, Ehizibue, Marinus, Menig; Veldwijk Bron |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Wat een PRACHTIG (!) topic. Een voorzichtige 2-1 overwinning voor onze boys |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op vrijdag 01 april 2016 - 18:54 schreef Bobby1972 het volgende:Mocht PSV gelijk spelen en Ajax wint dan is het 4 punten en een veel beter doelsaldo. Dan mag Ajax 1 wedstrijd verliezen en 1 gelijk spelen. En dan nog staan we bovenaan. Dan wordt het wel heel erg moeilijk voor PSV. Ik hoop daar op, beetje rust is ook wel eens prettig! Kan je rekenen?????? Bij een voorsprong mag je enkel 1 wedstrijd verliezen of 2 gelijkspelen maar niet 1 verliezen en 1 gelijkspelen! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Selectie Ajax voor duel met PEC Zwolle
Frank de Boer heeft zijn selectie voor het duel met PEC Zwolle rond. Op het lijstje staan dezelfde 18 namen als twee weken geleden tegen PSV. Davy Klaassen, die kampte met knieklachten, zit ook bij de groep.
Ajax - PEC Zwolle, de wedstrijd die in het teken staat van Johan Cruijff, begint om 16:45 uur.
Wedstrijdselectie:
Jasper Cillessen Ricardo van Rhijn Joël Veltman Mike van der Hoorn Riechedly Bazoer Viktor Fischer Daley Sinkgraven Arek Milik Davy Klaassen Amin Younes Lasse Schöne Anwar El Ghazi Thulani Serero Nick Viergever Nemanja Gudelj Donny van de Beek Diederik Boer Mitchell Dijks Ajax.nl |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 april 2016 - 18:51 schreef Eide het volgende:Selectie Ajax voor duel met PEC ZwolleFrank de Boer heeft zijn selectie voor het duel met PEC Zwolle rond. Op het lijstje staan dezelfde 18 namen als twee weken geleden tegen PSV. Davy Klaassen, die kampte met knieklachten, zit ook bij de groep. Ajax - PEC Zwolle, de wedstrijd die in het teken staat van Johan Cruijff, begint om 16:45 uur. Wedstrijdselectie:Jasper Cillessen Ricardo van Rhijn Joël Veltman Mike van der Hoorn Riechedly Bazoer Viktor Fischer Daley Sinkgraven Arek Milik Davy Klaassen Amin Younes Lasse Schöne Anwar El Ghazi Thulani Serero Nick Viergever Nemanja Gudelj Donny van de Beek Diederik Boer Mitchell Dijks Ajax.nl Ik vermoed de gebruikelijke opstelling!!
4-1, 3x MILIK!!! BAM!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
7-2 .......x is 14.....logisch |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Alle sponsoren van Ajax hebben trouwens de boarding beschikbaar gesteld ter ere van Johan Cruijff. Er zal dus geen reclame te zien zijn, slechts eerbetoon aan Cruijff op de reclameborden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Benieuwd of Ajax de enige club wordt die wint bij het eerbetoon aan Cruijff.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Natuurlijk winnen we :-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Jij snapt het gappie!!
4-1 !! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Die 0-8 tegen bayern Muchen was wel geflatteerd (afscheidswedstrijd)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Hoezo? Zijn alle wedstrijden gelijk geëindigd dan. ;):) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Je zag opnieuw bij Feyenoord dat respect voor een ander al te moeilijk is. Zegt opnieuw iets over het niveau van de mensen daar. Stumpers noemen wij dat! Of geestelijke dwergen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu via de livestream op AT5 de marsch naar het stadion aan het kijken. Echt kippenvel. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
JA echt kippenvel gister al en vandaag ook. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Inmiddels bijna bij de arena. Helaas de aankomst van de mars gemist. Zou drie uur duren zeiden gabber die meelopen. Wat ik vorige week al zei. Toch met een steen op mijn maag naar het stadion. Is mij nog nooit gebeurd. Alvast fijne wedstrijd mannen |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 15:46 schreef Brandje het volgende:Inmiddels bijna bij de arena. Helaas de aankomst van de mars gemist. Zou drie uur duren zeiden gabber die meelopen. Wat ik vorige week al zei. Toch met een steen op mijn maag naar het stadion. Is mij nog nooit gebeurd. Alvast fijne wedstrijd mannen Jij ook Brandje. zou echt wel een aparte sfeer zijn daar nu . |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 14:11 schreef Bobby1972 het volgende:Je zag opnieuw bij Feyenoord dat respect voor een ander al te moeilijk is. Zegt opnieuw iets over het niveau van de mensen daar. Stumpers noemen wij dat! Of geestelijke dwergen. Meeste feyenoorders hadden wel respect. Paar hersenloze imbecielen heb je er altijd wel bij helaas |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Yep ik heb ook het kippenvel op me arm staan. Fijne wedstrijd gap:-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Yep Op dit momen wordt I did it my way gedraaid van Sinatra en hou het nu al amper droog. Pffff Zeker met een paar borrels op ben ik net een wijf hahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Rare sfeer rondom de wedstrijd man. Zelfs terwijl ik alleen op de bank thuis zit..
Ik hoop toch echt dat de Ajacieden hier geen last van gaan ondervinden.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 16:35 schreef Brandje het volgende:[..] Yep Op dit momen wordt I did it my way gedraaid van Sinatra en hou het nu al amper droog. Pffff Zeker met een paar borrels op ben ik net een wijf hahahahaha Kop op gap er is iets unieks gaande..Geniet ervan ouwe!! Trut ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voel me net een klein kind man..Pffffff Zwaar dit.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfffffffffff echt abnormaal dit, wat een apart gevoel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En nu ballen jongens. Winnen die pot.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Schöne////held....hahahahaha |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Heerlijk wat toepasselijk Schone |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zo zeg, ben net tien minuten binnen, en nu al lekker 1-0. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 12:42 schreef Eide het volgende:Alle sponsoren van Ajax hebben trouwens de boarding beschikbaar gesteld ter ere van Johan Cruijff. Er zal dus geen reclame te zien zijn, slechts eerbetoon aan Cruijff op de reclameborden. Eindelijk wint gevoel het eens van commercie! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Zo hoort het eigenlijk ook. |
|
|
|