|
|
remco k
|
|
|
Ook grote complimenten voor Pec Zwolle. Geen enkel geluid gehoord van een supporter, en spelers die aangaven dat de 14e minuut begon.. Klasse.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik dacht dat Ajax in speciale shirts zou spelen.....zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 17:07 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik dacht dat Ajax in speciale shirts zou spelen.....zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet Badge van Cruijff staat voorop. Met nummer 14 erbij. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 17:07 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik dacht dat Ajax in speciale shirts zou spelen.....zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet Was wel de bedoeling ..snap het ook ff niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Mijn hoogtepunt was 15 mei 2011. Dat was tussen hoop en vrees. Dit was een nieuw hoogtepunt en dieptepunt ineen. Zo intens maar zo waanzinnig goed georganiseerd. Heb tot aan 2 minuten geleden alleen maar tranen en kippenvel gehad. Samen een voor Johan. Dit kan dus ook en tevens respect voor PEC. Kippenvel! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het oogt erg apathisch wat Ajax na de goal laat zien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 17:07 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik dacht dat Ajax in speciale shirts zou spelen.....zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet Ff goed kijken bij het inzoomen.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Is wel een beetje minder. Zijn ze dan toch nerveus ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zwolle nu gewoon de betere ploeg.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 17:07 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik dacht dat Ajax in speciale shirts zou spelen.....zal wel aan mij liggen maar ik zie het niet Ze spelen er gewoon in hoor ouwe! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan weer MILIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
yeeees MILIK LEEKKKKEEERRRRR |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Daar is hij weer!!!! BOEM BOEM MILIK!!! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja man, heerlijke spits! En dan niet op uiterlijk maar gewoon als speler! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 17:18 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja man, heerlijke spits! En dan niet op uiterlijk maar gewoon als speler! Hij heb wel een grote neus he.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik hoop ook Bom Bom klaar ;-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Johan ..Johan.. We worden kampioen!!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Dan stik ik met ook dat flesje nog aan me bek;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Past mooi bij onze club! 😄 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is me (nog) niet opgevallen....is wel pieterpeuterig dan |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad, groot slot erop hangen! Desnoods nog 3e voor rust en 2e helft rustig uitspelen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Precies op het midden van de borst tussen het Adidas logo en het Ajax logo in.
Ik zal Frank zo even bellen dat er bij het volgende doelpunt 1 precies voor de camera kan juichen, kan ik de afmetingen even opnemen! 😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 17:23 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Precies op het midden van de borst tussen het Adidas logo en het Ajax logo in. Ik zal Frank zo even bellen dat er bij het volgende doelpunt 1 precies voor de camera kan juichen, kan ik de afmetingen even opnemen! 😂 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
OOOOOOOOHOHHOHOHHHOOHHOHO |
|
|
|