|
|
remco k
|
|
|
quote: Jezus gast... Get a room.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die heeft Korka.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja, moment! Even papiertje zoeken! 😉 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Tot op die hoogte ouwe, dan haak ik af! 😂 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geweldig begin met meteen een goal. Erna was Ajax volledig de kluts kwijt. Uit het niets de 2-0 kansen om zelfs al met 5-0 voor te staan. Hoop dat Ajax na rust ook wil voetballen Dijks en Milik beiden erg goed.
Maar wat een eerbetoon. Vergeet je nooit meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: It doesn't look that way... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 17:36 schreef Loetje het volgende:Geweldig begin met meteen een goal. Erna was Ajax volledig de kluts kwijt. Uit het niets de 2-0 kansen om zelfs al met 5-0 voor te staan. Hoop dat Ajax na rust ook wil voetballen Dijks en Milik beiden erg goed. Maar wat een eerbetoon. Vergeet je nooit meer. ....en weer een matige Cillessen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 17:36 schreef Loetje het volgende:Geweldig begin met meteen een goal. Erna was Ajax volledig de kluts kwijt. Uit het niets de 2-0 kansen om zelfs al met 5-0 voor te staan. Hoop dat Ajax na rust ook wil voetballen Dijks en Milik beiden erg goed. Maar wat een eerbetoon. Vergeet je nooit meer. Nee man, echt heel erg indrukwekkend..
Krijg ik trouwens net een berichtje van een maatje van me waarom ik niet met hem mee ben gegaan.. Lekker dan.. Had nog een berichtje gedaan van de week, maar die heeft ie blijkbaar niet gezien.. Hmm..
Maar Ajax ondanks de 3-0 voorsprong helemaal niet zo goed. Maar ach, wie zou het wat boeien vandaag... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik zeg niks..Dan krijg ik op mijn kop hier.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zou wel lekker zijn. Ergens aan de zee.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daar heb ik schijt aan Remco.....weet je toch |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 17:37 schreef remco k het volgende:[..] Nee man, echt heel erg indrukwekkend.. Krijg ik trouwens net een berichtje van een maatje van me waarom ik niet met hem mee ben gegaan.. Lekker dan.. Had nog een berichtje gedaan van de week, maar die heeft ie blijkbaar niet gezien.. Hmm.. Maar Ajax ondanks de 3-0 voorsprong helemaal niet zo goed. Maar ach, wie zou het wat boeien vandaag... Gewoon geweldig georganiseerd. Alles klopte en intens als wat.
Zonde man, hier wil je wel bij zijn.
Laatste 10 minuten voor de rust vond ik Ajax wel goed trouwens. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gevonden Remco, helaas onleesbaar! 😂😂😂
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Moet iedereen schijt aan hebben. Gewoon je eigen mening geven en Cillesen is momenteel niet degelijk maar echt apathisch zwak. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wat een topper die Cillessen. Weer 0 goals tegen op dit moment. 😉 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maar elke lange bal eindigt bij Zwolle.....prutser is het |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach ja, maak me daar niet zo druk om. Als je het doel maar goed verdedigd. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ook, daarom ben ik het ook met je eens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 17:40 schreef Loetje het volgende:[..] Moet iedereen schijt aan hebben. Gewoon je eigen mening geven en Cillesen is momenteel niet degelijk maar echt apathisch zwak. Kerel niet te serieus op reageren. heb ik ooit mijn mond gehouden hier omdat iemand het met mij oneens was? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 17:50 schreef remco k het volgende:[..] Kerel niet te serieus op reageren. heb ik ooit mijn mond gehouden hier omdat iemand het met mij oneens was? Nee. De hele oude garde niet. Ik zal nooit terugdeinzen voor die idioten af en toe hier. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Dit is echt ongekend. Sta in de rust met een kerel die ik nog nooit gezien heb naar bEelde van Cruijff te kijken en we staan als twee kleuters ye janken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 17:52 schreef Loetje het volgende:[..] Nee. De hele oude garde niet. Ik zal nooit terugdeinzen voor die idioten af en toe hier. Hetzelfde hier Loetje.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 17:50 schreef remco k het volgende:[..] Kerel niet te serieus op reageren. heb ik ooit mijn mond gehouden hier omdat iemand het met mij oneens was? Zou geen kwaad kunnen;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pff, die had er wel in gemogen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jij bent precies een van die nieuwe gasten waar Loetje op doelt.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Hahahahah lekker toch |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ander account....zit hier al een tijd |
|
|
|
|
enough
|
|
|
ouwe gasten special pfffffff |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wij zijn best aardig hoor.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Manier van posten heb ik niet eerder gezien.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Was dat dezelfde manier van posten? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daar heb ik nog wel een kist appelen mee te schillen.....dus hoop van niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 18:03 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Daar heb ik nog wel een kist appelen mee te schillen.....dus hoop van niet En als het Benno niet is heb ik nog 2 alternatieven. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hehehehe pb maar door |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Gedurfde wissels of domme wissels ?? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Die heb voor jullie al opgeruimt.
hij piepte nog ..pak ze terug;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Logisch deze keer aangezien ze beide klachten hadden deze week. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Jammer dat ze niks meer doen aan het doelsaldo. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hele makkelijke 2e helft maar Ajax moet eigenlijk nog wel minimaal 2 goals maken. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Kunnen net zo goed nu al af fluiten we doen zoals gewoonlijk weer niks meer tiss allemaa plichtmatig |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 18:12 schreef 3sterren het volgende:Kunnen net zo goed nu al af fluiten we doen zoals gewoonlijk weer niks meer tiss allemaa plichtmatig Ajax speelt anders erg goed. Het komt niet aan kansen maar ik heb Ajax dit seizoen zelden zo dominant en makkelijk zien voetballen. Het is meet dat Zwolle er alles aan doet niet gebaseerd te worden dan dat Ajax plichtmatig speelt. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nog begrijpelijk ook..... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Absoluut, want als Zwolle probeert mee te voetballen wordt het een afgang. |
|
|
|