|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 20:46 schreef Brandje het volgende:[..] Dat is ook weer zo. Hij is de enige die Ajax supporters en Feyenoord supporters op een lijn heeft gekregen. Nog wel even een leuk weetje. Ik heb een paar kameraden die op vak QQ zitten bij Feyenoord. Dat is een vrij fanatiek vak en wat zei mij vertelden is dat een paar van de schreeuwers van gisteren even door andere feyenoord supporters zijn opgevoed want dat door de minuut stilte heem blèren was ook daar absoluut not doen. Vond ik wel even waard om te melden. klopt die moesten ff naar tattoo BOB ..nu lopen ze met 14 op der voorhoofd.;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2016 door enough -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 20:46 schreef Brandje het volgende:[..] Dat is ook weer zo. Hij is de enige die Ajax supporters en Feyenoord supporters op een lijn heeft gekregen. Nog wel even een leuk weetje. Ik heb een paar kameraden die op vak QQ zitten bij Feyenoord. Dat is een vrij fanatiek vak en wat zei mij vertelden is dat een paar van de schreeuwers van gisteren even door andere feyenoord supporters zijn opgevoed want dat door de minuut stilte heem blèren was ook daar absoluut not doen. Vond ik wel even waard om te melden. Ja erg jammer om dat te zien. Het begon volgens mij trouwens bij de Utrecht aanhang.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar laten we dat niet de mooie momenten bederven.
Cruijff is in heel Europa op grootste wijze geëerd op een meer dan mooie manier..
En Ajax wint vandaag met 3-0. Een heel bijzonder weekend dus heel mooi afgesloten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 21:52 schreef remco k het volgende:Maar laten we dat niet de mooie momenten bederven. Cruijff is in heel Europa op grootste wijze geëerd op een meer dan mooie manier.. En Ajax wint vandaag met 3-0. Een heel bijzonder weekend dus heel mooi afgesloten. Yep en daar worden wij Ajacieden heel blij en dankbaar van....schijt aan die kneuzen die het ons niet gunnen |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Mensen mensen wat een eerbetoon ..
hier zit ik nog wel ff mee gappies
//HELD CRUIJFF//
Jopie 14.!!
R.I.P |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 21:49 schreef remco k het volgende:[..] Ja erg jammer om dat te zien. Het begon volgens mij trouwens bij de Utrecht aanhang.. Een andere wedstrijd bedoel je? Want die kakkies speelden toch tegen Excelsior? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 08:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Een andere wedstrijd bedoel je? Want die kakkies speelden toch tegen Excelsior? Ja sorry, die bedoel ik... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja wat bedoel je nou? De andere wedstrijd of de andere tegenstander? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Bij beiden werd er geluid gemaakt op de tribune hoorde ik aan de koffietafel.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Klein taartje kerel.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Je kon hem inkoppen ouwe!
JODENkoek! 😉 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat weet ik. Maar aangezien er een jarig is, stond er echt taart....Kan er niks aan doen, sorry. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 19:36 schreef Brandje het volgende:[..] Echt heel bizar. Wat sommige hier al zeiden dat er een rare sfeer hing. Nogmaals bomen van kerels zien huilen. Hey verhaal dat ik in de rust naar beelden aan het kijken was van JC en met een vreemde kerel samen stond te janken. Maar overal waar je keek zag je rood doorlopen oogjes van de tranen. Heel onwerkelijk was het eigenlijk. Mooi om erbij geweest te zijn maar ook wel blij dat het voorbij is en dat bedoel ik niet negatief. Nederlands grootste voetballer is niet meer. Maar heeft bij Barcalona en voor mijn gevoel nog meer bij ons aller Ajax het afscheid gekregen wat deze geweldenaar heeft verdiend. Johan rust zacht en ik zal je missen op elk vlak. In het stadion hing een spandoek met een spreuk van: " Altijd eigenwijs. Een Amsterdammer is heen gegaan". Mijn enige held is niet meer en godverdomme wat ga ik je missen!!! Tot mijn grote spijt en teleurstelling moest ik (ook) gisteren op het ministerie zijn. Er lopen helaas erg veel gekken rond op onze wereld en waakzaamheid is daarom continu geboden.
Wat had ik er gisteren graag bij willen zijn. Ik zag het 's avonds laat pas op de televisie en ik kreeg kippenvel. De tranen stonden in mijn ogen, ik een volwassen kerel van 57 jaar... En dan jouw prachtige woorden en beschrijving. Dank daarvoor, Brandje!
Ik besef nog altijd niet dat mijn allergrootste idool het leven heeft moeten loslaten door die vreselijke ziekte. Ik ben er nog steeds kapot van! Wat jij ook schrijft: ook ik zal hem gigantisch gaan missen.
Nogmaals, bedankt voor je prachtige woorden, Brandje! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Mokkende vleugelspits Fischer negeert topscorer van Ajax!! wat heeft die Fischer toch hij is helemaal van het padje ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2016 door p111 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ach, dat zijn geen dingen waar ik me druk over zou maken. Prima toch, een beetje frustratie omdat het niet lukt zoals je wil dat het lukt.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 15:52 schreef p111 het volgende:Mokkende vleugelspits Fischer negeert topscorer van Ajax!! wat heeft die Fischer toch hij is helemaal van het padje ? Dat benoemde ik hier gisteren al kort na de wedstrijd. Maar Fischer moet zich druk maken om zijn spel en de rest de boel laten. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 15:57 schreef remco k het volgende:Ach, dat zijn geen dingen waar ik me druk over zou maken. Prima toch, een beetje frustratie omdat het niet lukt zoals je wil dat het lukt.. Maar na de wedstrijd moet je elkaar gewoon de hand schudden, zeker als het je teamgenoot is. Maar Fischer lijkt helemaal in zichzelf gekeerd. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 14:54 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Tot mijn grote spijt en teleurstelling moest ik (ook) gisteren op het ministerie zijn. Er lopen helaas erg veel gekken rond op onze wereld en waakzaamheid is daarom continu geboden. Wat had ik er gisteren graag bij willen zijn. Ik zag het 's avonds laat pas op de televisie en ik kreeg kippenvel. De tranen stonden in mijn ogen, ik een volwassen kerel van 57 jaar... En dan jouw prachtige woorden en beschrijving. Dank daarvoor, Brandje! Ik besef nog altijd niet dat mijn allergrootste idool het leven heeft moeten loslaten door die vreselijke ziekte. Ik ben er nog steeds kapot van! Wat jij ook schrijft: ook ik zal hem gigantisch gaan missen. Nogmaals, bedankt voor je prachtige woorden, Brandje! Geen punt. Graag gedaan |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Mooiste scenario zou toch zijn de komende vier wedstrijden winnen en dan de laatste wedstrijd een salon remise tegen de superboeren zodat zij niet degraderen. Heerlijk om dat die zure kopen in Eindhoven te zien. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
|
|