|
|
Leon FR1908
|
|
|
Anders geen blote tieten meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 03 april 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja iemand moet toch het goede voorbeeld geven Ar haha |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Haha..mafketel. Blijven natuurlijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En wat is jou positie dan..(?)😎 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik heb toch geen toegevoegde waarde Dus zal me reet roesten..:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Houdbaar of onhoudbaar?😛 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Frrrrrt. Lekker slap blijven ouwehoeren hier, anders gaat het licht uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nou na een paar uurtjes 1 - 1
De opkomst is matig vandaag ,zou het aan t weer liggen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Niet tegen, zeg lekker slap blijven ouwehoeren hier. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: In dat geval HOUDBAAR.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Oh 2 - 0 ,gaat lekker zo.. Kan eigenlijk niet tegen kritiek daarom dacht ik 1 - 1 Wout..Maar niet doorvertellen he ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Kan niet meer fout gaan ,na 3 uur staat het 3 - 0 . Wel een lange wedstrijd...Drie keer een rustperiode doen ? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dit is een behoorlijke aanname.!
Omdat jij het bent maak ik er 3 - 3 van . |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leve het vrije woord Leon moet blijven |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2016 - 16:46 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Kan niet meer fout gaan ,na 3 uur staat het 3 - 0 . Wel een lange wedstrijd...Drie keer een rustperiode doen ? Krijgen we dan cheerleaders..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
T,zijn er niet veel klaverjassen ofzo iets het forum loopt net als Feyenoord voor geen meter. Van mij moet je blijven wasdatnou? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Blijven natuurlijk. Kun je je aan me blijven irriteren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar mijn echte vraag is ! Zouden directieleden hun positie zelf nu ook weleens ter discussie stellen? En wat nou als je dan als enige zeg ,Ja u heeft gefaald?
Overigens bedankt voor jullie stemmen.Ik ben verheugd dat ik mag blijven hahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 maart 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als je aan je zelf twijfelt moet je gewoon ophouden, tot die tijd mag je in je zelf geloven en op je bek gaan. Ik denk dat zich dat vanzelf aankondigt en je niet nog eens zelf de boel in vraag hoeft te stellen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Als je de enige bent die vind dat ie gefaald heeft sta je rap op straat. Ik zou eerst de algemene meningen eens voorzichtig peilen, en daar in meegaan. De schoorsteen moet wel blijven roken hier, en ik ook;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2016 - 20:09 schreef Leon FR1908 het volgende:Maar mijn echte vraag is ! Zouden directieleden hun positie zelf nu ook weleens ter discussie stellen? En wat nou als je dan als enige zeg ,Ja u heeft gefaald? Overigens bedankt voor jullie stemmen.Ik ben verheugd dat ik mag blijven hahaha Stel nou...Feyenoord maakt opnieuw winst en kan de begroting opschroeven. De doelstelling (3e plaats) wordt gehaald óf de beker wordt binnengehaald: Europees voetbal.
Stel nou dat de komst van het stadion ook afhankelijk is van vele andere partijen (en dat is het).
Heb je dan gefaald? En kan je dan zeggen dat de directie gefaald heeft? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2016 - 23:13 schreef FR-Henk het volgende:[..] Stel nou...Feyenoord maakt opnieuw winst en kan de begroting opschroeven. De doelstelling (3e plaats) wordt gehaald óf de beker wordt binnengehaald: Europees voetbal. Stel nou dat de komst van het stadion ook afhankelijk is van vele andere partijen (en dat is het). Heb je dan gefaald? En kan je dan zeggen dat de directie gefaald heeft? Beide hebben gefaald. Bloemetje ,drie zoenen van de koffiejuffrouw en opzouten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 31 maart 2016 - 22:04 schreef Gerard_FR het volgende:Als je de enige bent die vind dat ie gefaald heeft sta je rap op straat. Ik zou eerst de algemene meningen eens voorzichtig peilen, en daar in meegaan. De schoorsteen moet wel blijven roken hier, en ik ook;) Denk het ook Gerard hahaha |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahahaha klootzak Gast! |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hahaha kudt kaboutert! :-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoogie weer aan de drank he hahaha |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahaha een hele kleine dan Wout |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Eerlijk gezegd dacht ik dat Stylzz enorm afgevallen was. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Behoorlijk idd,loop halve marathons zoals ik gelezen heb Els. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, das voor anderen al een hele bij hem vergeleken.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij heeft meer mee te slepen dus ik denk andersom haha Maar is een hele knappe prestatie. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Opvallend dat 'ie dan nog tieten heeft. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 18:49 schreef Leon FR1908 het volgende:Hij heeft meer mee te slepen dus ik denk andersom haha Maar is een hele knappe prestatie. Grote stappen snel thuis toch.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hahaha beetje raar idd.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik weet t niet hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Leuke poging, maar ik trek hetzelfde gedroeftoeter en gezaag door dezelfde personen met hetzelfde eenzijdige onderwerp niet meer. |
|
|
|