|
|
VVout
|
|
|
Al bijna 8 jaar zie ik, zz//held |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je moet gewoon niet alles lezen. Zodra ik dat gezeik over van Geel weer lees of zo sla ik het direct over.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 07:21 schreef Stylzz het volgende:Leuke poging, maar ik trek hetzelfde gedroeftoeter en gezaag door dezelfde personen met hetzelfde eenzijdige onderwerp niet meer. Inprincipe heeft elke persoon zijn eigen eenzijdigheid Roony. Of je nu zaagt aan Van Geel Gudde of money Tonny,het blijft 1 pot nat. Nou verman jezelf (je bent groot zat) en plak ff het jaar 88 in het help ons topic 😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 09:18 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Inprincipe heeft elke persoon zijn eigen eenzijdigheid Roony. Of je nu zaagt aan Van Geel Gudde of money Tonny,het blijft 1 pot nat. Nou verman jezelf (je bent groot zat) en plak ff het jaar 88 in het help ons topic 😉 er zit een verschil tussen eenzijdigheid, mening over Money bijvoorbeeld, of elk onderwerp op hetzelfde betrekken met hetzelfde staccato en alles erbij behalen om je eigen gelijk door te drammen. Dat heb ik wel gezien. Ik ken dat kunstje ondertussen. Ik zal af en toe best eens wat roepen, maar de meeste topics ga ik mijden als de pest. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 09:50 schreef Stylzz het volgende:[..] er zit een verschil tussen eenzijdigheid, mening over Money bijvoorbeeld, of elk onderwerp op hetzelfde betrekken met hetzelfde staccato en alles erbij behalen om je eigen gelijk door te drammen. Dat heb ik wel gezien. Ik ken dat kunstje ondertussen. Ik zal af en toe best eens wat roepen, maar de meeste topics ga ik mijden als de pest. We zijn allemaal hetzelfde als het er op aankomt.. Niet lullen maar plakken Roony 😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij vreest gewoon voor je zondagrukje..😁 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee man, mi mami muy caliente . Ben soms blij als ik gelijk kan gaan slapen haha😩 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 08:08 schreef RenatoBos het volgende:Je moet gewoon niet alles lezen. Zodra ik dat gezeik over van Geel weer lees of zo sla ik het direct over.. Ja gelijk heb je, het is zeker een gezeik, ik lees lieve dat we allemaal achter moeten staan en actie moeten ondernemen om Tonny Vilhena in de Kuip moeten houden hij is op dit moment de beste speler en die kunnen we straks niet missen. TONNY MOET LANGE BLIJVEN
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hahahaha Ik hoop ook dat hij langer blijft,maar graag of niet! Overigens komt zijn vader over als overheersend voor zijn zoon en lijk het maximale aan doekoe te willen binnenslepen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tonny in deze vorm is een toegevoegde waarde voor Feyenoord en een verademing om naar te kijken. Al houd ik in perspectief dat Excelsior een snipperdag had opgenomen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 13:26 schreef Stylzz het volgende:Tonny in deze vorm is een toegevoegde waarde voor Feyenoord en een verademing om naar te kijken. Al houd ik in perspectief dat Excelsior een snipperdag had opgenomen. Goedkoop antwoord, Feyenoord heeft toch ook geen negen snipperdagen genomen toen met dat vele punten verlies |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mwah Excelsior probeerde het nog niet eens om een punt mee te nemen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 09:50 schreef Stylzz het volgende:[..] er zit een verschil tussen eenzijdigheid, mening over Money bijvoorbeeld, of elk onderwerp op hetzelfde betrekken met hetzelfde staccato en alles erbij behalen om je eigen gelijk door te drammen. Dat heb ik wel gezien. Ik ken dat kunstje ondertussen. Ik zal af en toe best eens wat roepen, maar de meeste topics ga ik mijden als de pest. 'k Snap het wel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ook hoor, maar mij houd het hier niet weg. Maar soms is het net een azijnzeikersforum.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wat moet ik daar nu weer mee.😡 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Man man ,er was er 1 bij nog iets wilde proberen. . 1 En dan lees ik een week vooraf dat er 5 spelers niet zouden misstaan in de kuip pffff |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komt goed, t chagrijn is er wel een beetje af. Nu ff uitpuffen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Puf lekker uit en tot snel Roony! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Leeuwen moeten af en toe rust aan de kop. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij geneert je werkelijk nergens voor he Van G.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nee, maar ja dat doen leeuwen,
territorium afbakenen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Klopt geile.. Ben ook net van de wc af. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sproeikopje goed afgeklopt ar..(?) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Yep.. Ben alleen nog wel aan het dweilen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O okay, ben jij het vrouwtje dan in jullie relatie..(?) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: zei het je toch...de lente is net begonnen en de zomer is (nog) ver weg....3 maanden Stylzz is ondenkbaar ;-) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ojee bij dokter Nenam een sessie gehad hahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja via pb Leon ...
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 748 Volgende bericht 1 t/m 15 van 11214 totaal
Daar zitten een hoop Feijenoorders tussen ;-) waar ik absoluut geen problemen mee heb |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Maar ik hoef Stylzz niks uit te leggen....die kan prima voor zichzelf en zijn gezin zorgen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 04 april 2016 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ja via pb Leon ... Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 ... 748 Volgende bericht 1 t/m 15 van 11214 totaal Daar zitten een hoop Feijenoorders tussen ;-) waar ik absoluut geen problemen mee heb Zijn een hoop berichten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Idd, ik heb er over 8 jaar maar 960 ofzo |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zeg maar niks in dat geval..😁 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Laatste 2 jaar misschien 15 berichtjes,daarvoor heel erg veel ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: en de andere accounts? :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met mijn Antonio Rhijen account had ik slechts doodsbedreigingen in mijn inbox 😂 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
haha, hilarisch.
Ik verdenk nog steeds jullie ervan de bluffer te zijn... ;-) |
|
|