|
|
Barabas
|
|
|
Welke is haalbaar en betaalbaar? En ook nog eens veel beter dan Kramer? Anders schieten we er nog niks mee op. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2016 - 17:09 schreef Barabas het volgende:Welke is haalbaar en betaalbaar? En ook nog eens veel beter dan Kramer? Anders schieten we er nog niks mee op. Als het waar is wat er geschreven wordt over Bilal dat hij naar Turkye kan, dan kan Feyenoord voor dat geld en nog wat er bij een zeer goeie spits kopen |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Als.... Maar wie kunnen we halen voor, pak m beet, 10 miljoen.....?
Let wel: Hij moet wel in de Eredivisie willen spelen en twee klassen beter dan Kramer zijn. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Die gedachte kwam herhaaldelijk naar boven ja. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 09:17 schreef FR-Henk het volgende:[..] En bij de ingang he, naar dat vak, welke uitspraak zie je dan aan de muur aan de linkerzijde? Weet je het al Bluffert? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Dat ben ik met je eens Henk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: %@^^67,gb4-wqdbba5#$^$&$@@%@!^*&^JE |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We zijn het weer eens. Gelukkig zijn wij een net Forum. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 12 april 2016 - 16:21 schreef Arie.Klooster het volgende:[..] Was mijn gedachte ook. Mag van mij hoor. Een van de besten uit de eredivisie. Maakt ons zeker beter. Wellicht is het de wens van de gedachte of hoe zeg je dat ook alweer? Hij was net iets te gefrustreerd, maar ik hoop dat ze durven bij Feyenoord. Dan nog een echte spits erbij en we worden kampioen. Vertrekt gewoon naar het buitenland. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 11 april 2016 - 09:17 schreef FR-Henk het volgende:[..] En bij de ingang he, naar dat vak, welke uitspraak zie je dan aan de muur aan de linkerzijde? Ik heb zelf geen flauw idee, ben er nooit geweest. En Bluffert ook niet. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij is daar wel geweest Henk. Dat heb je toch gelezen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met zo'n nickname ben je per definitie niet geloofwaardig. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bode was inderdaad beter.. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Weet iemand hoeveel geld Feyenoord van Twente zou moeten krijgen als het over onterecht ontvangen tv-gelden gaat? Gaat dat om miljoenen, een miljoen of minder vraag ik me af. |
|
|
|