|
|
Fer 1
|
|
|
Alsje tegen excelsior met 3-0 voorstaat en je merkt dat is zomeravond voetbal wat excelsior laat zien, dan zou je zeggen we maken er een leuke spektakel van voor het publiekook dat zit er niet in . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee toch. Jij zou je kleine broertje gewoon voor schut zetten als nee mogelijkheid had..(?) liever zetten ze Twente dit weekend voor schut.. |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Renaat als ze kunnen winnen van feijenoord zullen ze het ook niet na laten om ons af te maken ,neem dat maar van me aan . |
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
zakelijk gezien gewoon inmaken die handel . |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 06 april 2016 - 16:31 schreef Fer 1 het volgende:Renaat als ze kunnen winnen van feijenoord zullen ze het ook niet na laten om ons af te maken ,neem dat maar van me aan . Absoluut maar wij spelen geen zomeravond voetbal he.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''Zondag zal het Ziyech tegen Feyenoord zijn''
Feyenoord gaat zondagmiddag op bezoek bij FC Twente. Bij de Tukkers is er één speler die elke week beslissend is: Hakim Ziyech. De Rotterdammers moeten een plan verzinnen om de ontketende Marokkaan te neutraliseren.
''Het was Willem II tegen Ziyech,'' zegt oud-international Adri van Tiggelen in het Algemeen Dagblad. ''Zondag zal het Ziyech tegen Feyenoord zijn.'' Feyenoorder Karim El Ahmadi was onlangs nog met de kersvers international op pad. ''Nee, Ziyech had geen basisplaats, hij had Mbark Boussoufa voor zich. Maar buiten dat, iedereen ziet hoe goed Ziyech is.''
FC Twente, dat extra gemotiveerd is door de drie strafpunten, zal er vol in gaan. ''Het wordt zondag tegen Twente een heel lastige wedstrijd'', erkent El Ahmadi. Collega Michiel Kramer:'' Er is maar één ding belangrijk. Wij moeten zo snel mogelijk die derde plek op de ranglijst in handen hebben.'' |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Twente is vooral extra gemotiveerd omdat Gudde zij dat de boekhouding van ze op lucht baseerde, de waarheid is hard maar dat vonden ze niet leuk. Nou weet ik van het verleden dat je op z'n manier beter niet de ring in kan gaan omdat deze gretigheid je overhaaste fouten laat maken waar je als tegenstander lekker op kan anticiperen. Kom maar op dus Twente, lekker onderuit tegen Feyenoord en nog eens drie punten laten leggen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Dat doen ze omdat ze weer eens het gevoel van overwinning willen voelen. Zij zijn supergefrustreerd en dat snap ik wel. Als je er dan een keer tegenin kunt gaan, is het op de uitspraken van Gudde. Ondanks dat ze zichzelf een bord voor hun hoofd houden, zullen ze het proberen te gebruiken als een rode lap op een stier... Het zal een heet avondje worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik begrijp niet zo goed waarom Gudde uitspraken gaat doen over Twente. Kan zich beter op zijn eigen club concentreren. . Maar goed ik heb een hekel aan Twente dus oprollen die Duitsers. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Het wordt een wedstrijd met venijn. Het kon wel eens een harde wedstrijd worden... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 april 2016 - 13:02 schreef RenatoBos het volgende:FC TWENTE - FEYENOORD ONDER LEIDING VAN GÖZÜBÜYÜK[ afbeelding ] Serdar Gözübüyük is door de KNVB aangesteld als scheidsrechter voor de wedstrijd tussen FC Twente en Feyenoord, die zondag om 16:45 uur wordt gespeeld. Hij wordt ondersteund door de assistent-scheidsrechters Goossens en De Vries. De heer Bax is de vierde official in De Grolsch Veste.Het is de vierde keer dit seizoen dat Gözübüyük een wedstrijd van Feyenoord fluit. Eerder was hij arbiter tijdens het thuisduel met Vitesse en de uitwedstrijden tegen sc Heerenveen en PEC Zwolle. één van de beste scheidsrechter |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 07 april 2016 - 09:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik begrijp niet zo goed waarom Gudde uitspraken gaat doen over Twente. Kan zich beter op zijn eigen club concentreren. . Maar goed ik heb een hekel aan Twente dus oprollen die Duitsers. Feyenoord speelt toch niet in de Bundesliga |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zie de derde foto op pagina 1.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja Gudde hed wel gelijk, competitie vervalsi g was het zeker, heb ik al eerder geroepen. En wat de wedstrijd aangaat Zyech is goed maar hij gaat raar doen als je hem goede verdedigd en de defensie van Twente is niog zwakker dan die van ons. Ik denk 1-3 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Je hoeft er maar èèntje in de gaten te houden.. 1-4 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Eentje de media en de scheids afleiden, kan de andere .... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Dat hebben al die andere ploegen ook gedacht, dat je er maar eentje in de gaten moet houden. Ik vertrouw er overigens niet op dat onze trainert dat door heeft. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2016 - 09:50 schreef nr 10 het volgende:Dat hebben al die andere ploegen ook gedacht, dat je er maar eentje in de gaten moet houden. Ik vertrouw er overigens niet op dat onze trainert dat door heeft. Die zet gewoon Nelom op Ziyech joh |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Uli op Ziyech, we willen Uli op Ziyech..... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tegen Ziyech, poeh zwaar potje. Fenomenale speler. Die had ons meer dan 15 miljoen opgeleverd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Haha die discussie ga ik niet weer voeren.. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Als je met betrekking tot Ziyech iets of iemand de schuld wil geven, dan is twente de beste kandidaat. Hadden hem nooit mogen aantrekken, gezien de financiële situatie. Daarom oprollen die handel dit weekend. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
quote: Ziyech krijgt geen poot aan de trapper.., maar ik denk dat Gio met een verrassing komt: Hij zet Tapia op Ziyech. Dat zou een fenomenale vondst zijn! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2016 - 11:21 schreef feyenoord!!! het volgende:Als je met betrekking tot Ziyech iets of iemand de schuld wil geven, dan is twente de beste kandidaat. Hadden hem nooit mogen aantrekken, gezien de financiële situatie. Daarom oprollen die handel dit weekend. Telt toch niet mee deze wedstrijd, die licentie wordt nog wel ingetrokken als je het mij vraagt.
Leuke oefenwedstrijd dus. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2016 - 10:16 schreef MMM het volgende:Tegen Ziyech, poeh zwaar potje. Fenomenale speler. Die had ons meer dan 15 miljoen opgeleverd.. Was hij bepalend en/of beslissend tegen PSV en Ajax? Weet het echt niet meer. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Eerlijk is eerlijk. Hij is de beste speler van de eredivisie. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als ik Gio was (gelukkig voor hem en voor mensen die Feyenoord een warm hart toedragen, is het niet zo) zou ik El Ahmadi maar één opdracht geven en dat is Ziyech uitschakelen. Waar Z. ook gaat El gaat mee. Gaat hij naar de WC, El gaat mee. Gaat hij naar macdonalds, El gaat mee. Hij belet hem voetbal. Een mannetje opofferen en we winnen. Gewoon een 4-3-2-opstelling maken plus El Ahmadi op Ziyech en ze weten niet meer hoe ze het hebben (4-4-1 mag ook).
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2016 - 11:37 schreef VVout het volgende:[..] Telt toch niet mee deze wedstrijd, die licentie wordt nog wel ingetrokken als je het mij vraagt. Leuke oefenwedstrijd dus. Denk dat als men op 1 mei alles nog niet in orde heeft, ze de beslissing nog wat rekken, zodat het 8 mei geweest is, de laatste speelronde erop zit en dan pas de licentie wordt ingetrokken. Scheelt een hoop gedoe met wedstrijden en punten niet meetellen, andere ranglijst etc. Denk dat de wedstrijden daarom uiteindelijk toch meetellen. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Als dat gebeurt, dan is het voor het nieuwe seizoen. Ze gaan in het lopende seizoen, vooral omdat dit al op het einde loopt, echt niet de boel nog in de war gooien. Dat wekt alleen maar woede op bij derden |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Ik denk niet dat die licentie van de Duitsers ingetrokken gaat worden, de mensen die er nu zitten willen wel met de billen bloot en op de blaren zitten om de club er boven op te helpen. Het vorige bestuur deed niks anders dan sjoemelen en verstoppen.
1-3 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ziyech raakt geen bal. Die heeft het nog nooit in grote wedstrijden laten zien. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Verwacht inderdaad ook dat het op het laatste moment nog voorkomen gaat worden dat de licentie wordt ingetrokken |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Natuurlijk gaat dat niet door. De KNVB zal echt geen potentiële topclub in Nederland naar de kloten laten gaan...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 april 2016 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2016 - 13:47 schreef Arie.Klooster het volgende:Natuurlijk gaat dat niet door. De KNVB zal echt geen potentiële topclub in Nederland naar de kloten laten gaan... Interessante stelling, in de grote competities laat men dat niet gebeuren en wordt sjoemelen beloont met bergen geld van sponsors waarmee de plooien later met smeergeld glad gestreken worden. Ik denk dat Nederland daar te klein voor is. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
In heel het land wordt staatssteun gegeven aan sportclubs, met name voetbalclubs. Alleen niet in Rotterdam. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2016 - 13:47 schreef Arie.Klooster het volgende:Natuurlijk gaat dat niet door. De KNVB zal echt geen potentiële topclub in Nederland naar de kloten laten gaan... Ik zou het zonde vinden dat er een club als Twente ten gronde zou gaan, maar wat stellen regels voor als er nu niet ingegrepen wordt? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Èèn regel van de KNVB is dat je je shirt niet uit mag trekken, ook dat is te omzeilen.
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2016 - 14:16 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Interessante stelling, in de grote competities laat men dat niet gebeuren en wordt sjoemelen beloont met bergen geld van sponsors waarmee de plooien later met smeergeld glad gestreken worden. Ik denk dat Nederland daar te klein voor is. Volgens mij niet waar....in Italië zijn er wel een aantal topclubs teruggezet, daarnaast zijn de rangers in schotland ook teruggezet, geloof ik..Waarom Twente niet..Ik vind het een groot schandaal dat die club nog niet is aangepakt. Lopen te sjoemelen alsof het niks is. Dat heeft Feyenoord Ziyech gekost...Ervan uitgaande dat hij daar ook had gepresteerd, is dat voor Feyenoord een behoorlijke financiële tegenvaller (kan zomaar 12M zijn)...Wat mij betreft geen genade voor Twente, gewoon competitie vervalsing.... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Jezus, wat een joekels... |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Mja, er worden overal allerlei financiële constructies bedacht en een licentie commissie moet dan maar gaan bepalen of het allemaal wel in de haak is, blijft fraude gevoelig. De handel en wandel van die chinees bij ADO hebben ze toch ook totaal geen zicht op. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Cobus heeft wel gelijk inzake Zyech toch. Als destijds Twente hem niet gehaald had weet ik zeker dat ie in De Kuip had gespeeld. Schop ze aub dit weekend maar helemaal de vernieling in.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hake: ''Kwaliteit nadrukkelijk aanwezig bij Feyenoord''
FC Twente sluit de dertigste speelronde in de Eredivisie zondag af met een thuiswedstrijd tegen Feyenoord. Trainer René Hake beseft dat de Tukkers tegenover een ploeg in vorm staan. De Rotterdammers wonnen hun laatste vijf competitieduels. ''Het is knap dat ze hun rug hebben gerecht na een serie nederlagen.''
"De kwaliteit is nadrukkelijk aanwezig bij Feyenoord, dus heel raar is het ook niet dat ze weer terug zijn", zegt FC Twente-trainer Hake, die zondag zijn aanvoerder Gutierrez moet missen, op de clubwebsite. "De ploeg heeft veel dynamiek. Ze spelen met veel positiewisselingen en ze creëren tegen elke tegenstander mogelijkheden."
Vermoedelijke opstelling FC Twente: Marsman; Ter Avest, Andersen, Uvini, Schilder; Hölscher, Mokotjo, Ziyech; Ede, Zawada, Cabral. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mokotjo en Cabral..😁
0-5!! |
|
|