|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2016 - 16:42 schreef RenatoBos het volgende:Cobus heeft wel gelijk inzake Zyech toch. Als destijds Twente hem niet gehaald had weet ik zeker dat ie in De Kuip had gespeeld. Schop ze aub dit weekend maar helemaal de vernieling in.. Tuurlijk is dat zo, de knvb moet nu een voorbeeld stellen en Twente terugzetten, de supporters zijn de dupe van iets waarin ze part noch deel hebben gehad. Ooit was voetbal van de supporters, die tijd is niet meer, we zijn melkvee.
Sinds het alleen om geld draait is Nederland internationaal gezien voor sponsors ook niet interessant meer, en dat heeft zijn weerslag op sportief gebied. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
'Klanten' werden we onlangs genoemd.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Haha, klanten hadden wij vroeger thuis in de kruidenierszaak toen we alles nog uit blik verkochten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 08 april 2016 - 11:42 schreef Vincent1970 het volgende:[..] Was hij bepalend en/of beslissend tegen PSV en Ajax? Weet het echt niet meer. Nee |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 03 april 2016 - 22:04 schreef RenatoBos het volgende:Eindelijk weer eens een Europese wedstrijd.. Doe het ff zo, kom er vandaag en morgen echt niet aan toe.. 0-5.. Daar hebben we onze LUL weer met zijn 'voorspelling' ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Waarom voorspel je dan niks?? Ik snap het niet. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Twente ging los vanaf t moment dat Tapia vertrok. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is het zo dat ik nu kan zeggen, ja dat mag ik zeggen......de verdediging van Feyenoord is beter. En een vogel ( Zyech) maakt nog geen zomer. En de bal is rond, ieder nadeel heb zijn voordeel
Na JC zelf keuze maken Jezus c of Johan c solliciteer ik naar de titel van voetbal fillosoof |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Twente ging winnen vanaf dat moment. Tapia heeft het nadeel van de twijfel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zou wel wat onderzoeksjournalistiek willen zien rondom de financiering tussen Zyech en Twente. Ik geloof namelijk niet dat Ziyech betere sportieve kansen zag bij Twente dan bij Feyenoord. Zou een lucratieve financiele constructie hem over de drempel hebben gehaald? En was deze constructie legaal? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maakt niet uit Cobus.... hij wil toch geen Feyenoord shirt dragen.... |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Misschien maar goed ook... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op donderdag 07 april 2016 - 09:06 schreef Leon FR1908 het volgende:Ik begrijp niet zo goed waarom Gudde uitspraken gaat doen over Twente. Kan zich beter op zijn eigen club concentreren. . Maar goed ik heb een hekel aan Twente dus oprollen die Duitsers. Ben jij wel naar school geweest |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Misschien moet je eens opflikkeren met je Twente sympathieën. Dit is een Feyenoord forum, geen paardenneukende Duitser forum. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gezeik over die pleuris moffen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Is dat een tekening van jou nou kinderen van 4 jaar weten wel waar Enschede ligt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 09:27 schreef de bluffer het volgende:[..] Is dat een tekening van jou nou kinderen van 4 jaar weten wel waar Enschede ligt Logisch. Die plaats vinden ze eng. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Geen goed gevoel over.....2-1 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ga je mond spoelen, in therapie, nog een keer neuken, 3 roze koeken eten en dan opnieuw voorspellen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik heb al 2x geneukt dit jaar....je kan het ook overdrijven... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ga ook je mond spoelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Tsja, dan moet je eerst even je rust pakken. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 09:24 schreef Stylzz het volgende:[..] Misschien moet je eens opflikkeren met je Twente sympathieën. Dit is een Feyenoord forum, geen paardenneukende Duitser forum. Dan moet je het niet lezen en weg blijven op deze Topic |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je zit op t verkeerde forum. Okeedoei. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nepbayern gaat eraan. Verder de stront in duwen die schijtclub. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ben wel aanwezig jij zeker niet daarom die taal fijne dag en spoel je mond vandaag nog even |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 10:05 schreef de bluffer het volgende:[..] Ben wel aanwezig jij zeker niet daarom die taal fijne dag en spoel je mond vandaag nog even Je zit in t thuisvak. Neppert |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 10:05 schreef de bluffer het volgende:[..] Ben wel aanwezig jij zeker niet daarom die taal fijne dag en spoel je mond vandaag nog even Heet jij Joop? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
OK, ik heb net gescheten, waarschijnlijk zat dat me dwars...2-3 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Poeh is dat ff een opluchting.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 10:05 schreef de bluffer het volgende:[..] Ben wel aanwezig jij zeker niet daarom die taal fijne dag en spoel je mond vandaag nog even Pilsje doen na afloop? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 09:27 schreef de bluffer het volgende:[..] Is dat een tekening van jou nou kinderen van 4 jaar weten wel waar Enschede ligt Mijn dochter van 4 net gevraagd en die zij Duitsland papa😎 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Net eentje gedronken met mijn broer en voelen ons weer een stuk frisser. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 10 april 2016 - 10:05 schreef de bluffer het volgende:[..] Ben wel aanwezig jij zeker niet daarom die taal fijne dag en spoel je mond vandaag nog even :))) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Tijd voor een LSD trip.
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Fc oplichters competitie vervalsers, hoog in de kop mannen, je zou vandaag kunnen winnen. Maar je gaat er veel meer winnen.......in de jupiler leage. Poef zij de zeepbel het wachten is op Vitesse, en Ado |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler