|
|
Eide
|
|
|
De nummer laatst houdt ons dus op vechtlust volledig uit de pot. Beschamend. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Moet eens wat minder lopen met de bal. Wil dingen die niet kunnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Iedere afvallende bal is niet voor ons. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Cambuur speelt als de nummer laatst van de eredivisie, dat zie je. Omdat ze niets creert terwijl Ajax echt op 60% speelt. Dat zie je, passes achter de man, aannames zijb slecht, man laten lopen(younes, enige klein beetje gevaar van cambuur). Te laat zijn waar je moet zijn. Af en toe zie je dat Ajax word gedold, dat komt omdat je te laat bent. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gewoon 1e en tweede paal lopen, al staan er dan 100... |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nee, de gewenste 0-2 voorsprong in de rust is niet gehaald. Ajax was niet gretig genoeg. Ben benieuwd met de 2e helft, of ze dan wel gretiger gaan spelen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Godverdomme Lasse. Je hebt nu 5/6 corners genomen en allemaal dramatisch |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens behoort ook onze aanvoerder bij de slechtsten van het veld vanavond.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Bahbah walgelijk en schandalig dit. Werken voor je geld godverdomme. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind ik wel meevallen. Gaat weleens iets mis, maar komen ook vaak zat goede voorzetten vandaan, vandaag overigens niet, maar ik heb totaal geen moeite met hem en vind het echt een hele goede linksback. De beste sinds Maxwell.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Iedere aanname van die idioot is een drama. Heeft niks te zoeken in deze pot. Gewoon eruit halen en snel ook. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 20:32 schreef remco k het volgende:[..] Vind ik wel meevallen. Gaat weleens iets mis, maar komen ook vaak zat goede voorzetten vandaan, vandaag overigens niet, maar ik heb totaal geen moeite met hem en vind het echt een hele goede linksback. De beste sinds Maxwell.. Loopt veel te veel. Veel te vaak bal te ver vooruit en gaat acties maken waar het niet kan. Vind en blijf het een overschatte back vinden waar ik niet warm van wordt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 20:32 schreef Loetje het volgende:[..] Iedere aanname van die idioot is een drama. Heeft niks te zoeken in deze pot. Gewoon eruit halen en snel ook. Had de afgelopen week al niet mogen starten, iedereen vergeet dat omdat ie snel scoort, maar ook die pot was ie er verder niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 20:34 schreef Loetje het volgende:[..] Loopt veel te veel. Veel te vaak bal te ver vooruit en gaat acties maken waar het niet kan. Vind en blijf het een overschatte back vinden waar ik niet warm van wordt. Ik denk dat als ie zo door blijft ontwikkelen, dat ie snel vertrokken is en bij een grote club in Europa terecht komt, heeft daar echt alles voor.. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Die gaan een donderpreek krijgen |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Bazoer jeeeezus wat speelt die slecht. Vertraagt de boel alleen maar. Ook Younes bar en bar slecht op die ene actie na, maar wat zet die jongen dom druk en laat verdedigend ook elke keer zijn man Peersman lopen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Collectief falen van het elftal op dit moment. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ajax speelt op 40% dat Ajax niet achter staat komt omdat cambuur gewoon heel slecht is. Dat betekend indirect het door Ajax zelf komt dat Ajax niet voor staat.
Gewoon heel het team staat te slapen, alleen younes en Viergever zijn niet aan het slapen |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Het excuus dat ze tegen een muur spelen gaat ook in deze wed ook niet op |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 20:34 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat als ie zo door blijft ontwikkelen, dat ie snel vertrokken is en bij een grote club in Europa terecht komt, heeft daar echt alles voor.. Engelsen zijn sowieso gecharmeerd van dat soort spelers. Echter bakt heel Engeland er geen rukvan. Al een aantal jaar niet. In Europa niet, het Nationale elftal niet en dat Leicester bovenaan staat zegt alles. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Tweede helft pakken we ze.....komt goed |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik verwacht dat Ajax in de 2e helft direct in een hoger temp gaat spelen en meer ballen in de diepte zal gaan spelen. De spelers moeten bewust zijn dat dit soort wedstrijden je ook maximaal moet inzetten, anders loop je het kampioenschap gewoon mis.
Het is weer eens die laksheid die de kop opsteekt, ze moeten de wil laten zien om kampioen te willen worden. Die wil was in de eerste helft volledig afwezig! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Belachelijke 1ste helft (niemand die standaard onder v Rhijn weggehaald)? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 20:44 schreef Loetje het volgende:[..] Engelsen zijn sowieso gecharmeerd van dat soort spelers. Echter bakt heel Engeland er geen rukvan. Al een aantal jaar niet. In Europa niet, het Nationale elftal niet en dat Leicester bovenaan staat zegt alles. Ik denk dat ie wel op meer plekken terecht kan dan Engeland.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En Cambuur gewoon weer feller uit de rust dan Ajax..
Nee joh, gaat em niet worden vandaag.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Dit herstel je niet. Als je eenmaal niet scherp aan de wedstrijd begint dan blijft het zo. Je kan een paar spelers wel oppeppen maar een heel elftal dat gebeurd echt zelden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 20:50 schreef remco k het volgende:En Cambuur gewoon weer feller uit de rust dan Ajax.. Nee joh, gaat em niet worden vandaag.. Azijnzeiker |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 20:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Dit herstel je niet. Als je eenmaal niet scherp aan de wedstrijd begint dan blijft het zo. Je kan een paar spelers wel oppeppen maar een heel elftal dat gebeurd echt zelden Azijnzeiker |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bazoer en Schone zijn beide meer dan rijp voor een wissel. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
dit voorspelt weinig goeds........met een kut 0-1 doe ik het vanavond! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarom, omdat ik een elftal zie dat niet beter is dan Cambuur in deze wedstrijd? |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Je mag blij zijn dat je tegen cambuur speelt, ieder ander tegenstander had je achter gestaan. Het is hopen op een fout van cambuur of een oplevering van een idividu |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
daar moet Millik trouwens gewoon gaan liggen.. grote kans dat ie hem dan op de stip legt.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
De Boer wisselen. Er liggen zeeën van ruimte achter de verdediging van Cambuur. Gebeurs nu ook |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wacht nou maar af.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Zal lastig potje voor hem worden dan.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Hoe weet ik nog niet maar komt vast goed.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik kan niet heel veel anders dan dat he..
Maar Ajax is nu gewoon de mindere ploeg, en het zou een klein wonder zijn als je dit nog om gaat draaien.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Driessen krijgt een stijve lul van Cambuur |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Het komt wel eens voor dat de 1ste helft een totale andere 2de helft word, als ik kijk naar de 1ste 8 min is dat niet het geval.
Het is azijn zeik, het is een trieste constantering |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ik weet wel dat als Ajax er 1 maakt dat het direct klaar is waarschijnlijk.. Maar die goal hangt totaal niet in de lucht. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Milik is alvast actiever als de 1e helft. Heeft nu de bal al vaker gehad als de eerste 45 minuten. Dat is tot nu toe een goed teken geweest van Arek. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook Youness en Millik delen trouwens in de malaise.. |
|
|
|