|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Als ik een toets zou maken en ik heb 10 vragen en voor iedere vraag krijg je een punt. Ik heb 2 vragen goed, wat zou mijn cijfer zijn.
Sorry maar hij doet echt veel te weinig met wat hij heeft laten zien. Miss zie je dat niet omdat de rest echt nog slechter is.
Ajax is echt slecht bezig, maar cambuur staat laatste als je dan zo speelt. Kom op man. Younnes moet ook bij de wissels bij horen.
Helaas mogen we nog maar 1x wisselen, van die 1 zou ik youness niet de slechtste die nog op het veld staat, dat is bazoer vervolgens klaassen en millik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hahaha, precies gelijk, nou laat hem dan de winnende ook maar maken.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Of Ajax schiet iedere kans raak of er vliegt er geen een in. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax trakteert je op zaadvoetbal en stress.....en bedankt! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Weet je wat zo raar is? Dit is niet het sterkste Ajax van de afgelopen seizoenen. Verre van zelfs maar qua resultaat is dit Ajax wel erg goed. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Die ene kans die cambuur had kwam omdat younnes zijn man liet lopen.
Hij heeft 2 leuke acties gehad, gewoon mager na 85 min voetbal tegen nummer 18 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 21:26 schreef Eide het volgende:Weet je wat zo raar is? Dit is niet het sterkste Ajax van de afgelopen seizoenen. Verre van zelfs maar qua resultaat is dit Ajax wel erg goed. Jup. Al kun je deze vreselijk slechte pot gewoon 0-5 winnen. Nu moet je vrezen |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Younes is door die baard niet beter gaan spelen! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 21:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Die ene kans die cambuur had kwam omdat younnes zijn man liet lopen. Hij heeft 2 leuke acties gehad, gewoon mager na 85 min voetbal tegen nummer 18 Ga jij je hok weer in. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Youness moet je gewoon niet wisselen, en zeker niet in dit soort wedstrijden. Kan van niets iets maken, dat moet je koesteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 21:26 schreef Eide het volgende:Weet je wat zo raar is? Dit is niet het sterkste Ajax van de afgelopen seizoenen. Verre van zelfs maar qua resultaat is dit Ajax wel erg goed. Uiteindelijk is de 0-1 zeer belangrijk. PSV staat ook nog steeds 0-0 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 21:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Die ene kans die cambuur had kwam omdat younnes zijn man liet lopen. Hij heeft 2 leuke acties gehad, gewoon mager na 85 min voetbal tegen nummer 18 Jank niet man....wees blij met die jongen....heel Ajax is slecht |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 21:26 schreef Eide het volgende:Weet je wat zo raar is? Dit is niet het sterkste Ajax van de afgelopen seizoenen. Verre van zelfs maar qua resultaat is dit Ajax wel erg goed. Misschien komt het omdat we tegen de nummer 18 spelen. Cambuur heeft nog maar 1x gescoord thuis in 2016, dat zegt veel!! Cambuur is nummer 18 en totaal niet invorm. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Wat een drama is die van Rhijn zeg. Niet dat de rest veel beter speelt lijken wel bang voor de bal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jank niet man....wees blij met die jongen....heel Ajax is slecht |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 21:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Als ik een toets zou maken en ik heb 10 vragen en voor iedere vraag krijg je een punt. Ik heb 2 vragen goed, wat zou mijn cijfer zijn. Sorry maar hij doet echt veel te weinig met wat hij heeft laten zien. Miss zie je dat niet omdat de rest echt nog slechter is. Ajax is echt slecht bezig, maar cambuur staat laatste als je dan zo speelt. Kom op man. Younnes moet ook bij de wissels bij horen. Helaas mogen we nog maar 1x wisselen, van die 1 zou ik youness niet de slechtste die nog op het veld staat, dat is bazoer vervolgens klaassen en millik Die toetsen bestonden in mijn tijd nog niet ..ff foebele kijken!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 21:28 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Misschien komt het omdat we tegen de nummer 18 spelen. Cambuur heeft nog maar 1x gescoord thuis in 2016, dat zegt veel!! Cambuur is nummer 18 en totaal niet invorm. Dat slaat nergens op. Dit zou ergens op slaan als Ajax moeite zou hebben de nul te houden. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ben ik ook, alleen vandaag was het niet best, zoals het grote deel van Ajax |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Met winst en slecht voetbal vergeet iedereen het slechte spel zomaar weer. Volgende week maar weer eens een beter spelend Ajax tegen Utrecht. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Enige die dreiging had toen het op slot zat. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik weet alleen dat het bij PSV in de rust 0-0 staat. Dat is het enigste positieve goed gevoel. ( voorlopig ). |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Nog altijd 0-0 in Eindhoven trouwens. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat hij volgende keer basis staat en Schóne niet.....en terecht |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat een paniekvoetbal, zeg. Pffff. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Ik ga mezelf ff verschonen.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 21:30 schreef Eide het volgende:[..] Dat slaat nergens op. Dit zou ergens op slaan als Ajax moeite zou hebben de nul te houden. Ja, zo kan je het ook bekijken maar Ajax speelt veel slechter dan de afgelopen tijd. Dat cambuur niet scoort kan te maken hebben met de verdediging van Ajax of de aanval van cambuur. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Schone tegen PSV en Zwolle natuurlijk prima. Ik denk wel dat je tegen een tegenstander als Cambuur van meet af aan met een echte buitenspeler moet spelen. Je moet tegen dit soort ploegen het veld groot houden en een actie hebben. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goed gezien van Vink trouwens, was volgens mij ook helemaal niets. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Jezus, wat een bizar slechte pot zeg. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 21:35 schreef Eide het volgende:[..] Schone tegen PSV en Zwolle natuurlijk prima. Ik denk wel dat je tegen een tegenstander als Cambuur van meet af aan met een echte buitenspeler moet spelen. Je moet tegen dit soort ploegen het veld groot houden en een actie hebben. Klopt iets wat Schöne niet kan.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Je had uit kunnen lopen op doelsaldo. Verwacht dat PSV wel wint. Het was slecht. En de kansen die gemist werden waren helemaal triest. Maargoed, winst! En daar gaat het om. Al ben ik alles behalve gerust op dat we de titel pakken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En ondanks die hele slechte pot had er gewoon 0-2 of 0-3 op het bord moeten staan. Minimaal. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 21:37 schreef Eide het volgende:En ondanks die hele slechte pot had er gewoon 0-2 of 0-3 op het bord moeten staan. Minimaal. ja indd |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Yep die je eigenlijk nog met 0-3 had moeten winnen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 21:37 schreef Loetje het volgende:Je had uit kunnen lopen op doelsaldo. Verwacht dat PSV wel wint. Het was slecht. En de kansen die gemist werden waren helemaal triest. Maargoed, winst! En daar gaat het om. Al ben ik alles behalve gerust op dat we de titel pakken. PSV moet wel hele gekke dingen doen willen ze een verschil van -10 inlopen hoor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is ook. Maar het kan gewoon nog. Desalniettemin moet je uitlopen waar kan en dat kon gewoon vandaag. Zijn gewoon de feiten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Volgende week gewoon weer El Ghazi hoor. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Nu ff kijken hoe Andersen Psv gaat pijnigen....ik zeg gelijk spel |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
PSV moet veder met 10 man en staat nog steeds op 0-0....... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Arias rood. Moet PSV het op karakter doen. Vaak ben je dan beter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Bij 4 punten is het wel gelopen, dan is Ajax zelfs nog kampioen na 3 winstpartijen, 1 verlies en 1 gelijk spel! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zie PSV dit nog altijd winnen. De komende 2 potten van ons worden ook mega belangrijk. |
|
|
|