|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 22:01 schreef Bobby1972 het volgende:Bij 4 punten is het wel gelopen, dan is Ajax zelfs nog kampioen na 3 winstpartijen, 1 verlies en 1 gelijk spel! Ook niet. Wij hebben ook nog kut tegenstanders. Nu 2 wedstrijen in 3 dagen. En 2 zware. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tussenstanden topic gap..... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het is nog maar 4 wedstrijden..excuus....2 winst, 1 verlies en 1 gelijk is dan genoeg.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 09 april 2016 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Beetje posten voor Eide zn werk. Verdiend wel wat posts. Voor het eerst dat jij mij naar mijn eigen topic stuurt. Ghehehe |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De PSV frustratie begint weer de kop op te steken, meestal geen goed teken voor PSV! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 22:03 schreef Bobby1972 het volgende:Het is nog maar 4 wedstrijden..excuus....2 winst, 1 verlies en 1 gelijk is dan genoeg. Bij 4 punten ja? 1x verlies en 1x gelijk zijn 5 verliespunten. Rekenen is ook een vak. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 22:07 schreef Loetje het volgende:[..] Beetje posten voor Eide zn werk. Verdiend wel wat posts. Voor het eerst dat jij mij naar mijn eigen topic stuurt. Ghehehe Zal Eide worst wezen denk ik .....maar mij best hoor |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Arias kan zomaar 2 wedstrijden of meer krijgen door het kapotslaan van het raam. Hij heeft een voorbeeldfunctie. PSV is goed bezig! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 22:07 schreef Loetje het volgende:[..] Bij 4 punten ja? 1x verlies en 1x gelijk zijn 5 verliespunten. Rekenen is ook een vak. 2 gelijk ja is mogelijk. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 21:35 schreef Eide het volgende:[..] Schone tegen PSV en Zwolle natuurlijk prima. Ik denk wel dat je tegen een tegenstander als Cambuur van meet af aan met een echte buitenspeler moet spelen. Je moet tegen dit soort ploegen het veld groot houden en een actie hebben. Ik vond he vorige week op de goal na niet goed spelen.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 22:07 schreef Loetje het volgende:[..] Beetje posten voor Eide zn werk. Verdiend wel wat posts. Voor het eerst dat jij mij naar mijn eigen topic stuurt. Ghehehe Still auw ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Sommige post van jou snap ik geen ene hol van....zijn soms irritant zelfs |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 22:01 schreef Bobby1972 het volgende:Bij 4 punten is het wel gelopen, dan is Ajax zelfs nog kampioen na 3 winstpartijen, 1 verlies en 1 gelijk spel! Voor de 2e maal, ga terug naar school want je rekenen is echt dramatisch. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zaterdag 09 april 2016 - 22:09 schreef Bobby1972 het volgende:Arias kan zomaar 2 wedstrijden of meer krijgen door het kapotslaan van het raam. Hij heeft een voorbeeldfunctie. PSV is goed bezig! Laten we hopen van niet want net als Willems is het aanvallend prima maar verdedigend zeer matig. Vind trouwens de reactie van Cocu en psv weer erg slap. Maar goed zulke acties heeft wel de frustratie aan. |
|
|
|