BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Groningen (Zaterdag 16 april 2016, 19:45 uur) 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 april 2016 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 01:20 schreef de bluffer het volgende:
Van Oussama Idrissi kan Kramer nog veel van leren
Want Idrissi is een buitenspeler en Kramer een spits en dat is net zo logisch als dat een geit nog heel veel van een koe kan leren.
de bluffer
 de bluffer - zondag 17 april 2016 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 22:39 schreef FR-Henk het volgende:
Martin wilde Kramer niet eens.
Een vierde klasse misschien wel
de bluffer
 de bluffer - zondag 17 april 2016 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 23:00 schreef Alexmem het volgende:
Mag wel hopen dat daar (Kramer) volgend jaar iemand anders voor in de basis staat. Fijne vent buiten het veld, maar in het veld echt een topclub onwaardig.
Je bedoeld zeker volgend seizoen
dat hoop ik ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door de bluffer --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 april 2016 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 08:44 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Want Idrissi is een buitenspeler en Kramer een spits en dat is net zo logisch als dat een geit nog heel veel van een koe kan leren.
Klopt allebij al denk ik dat een spits meer vermogen heeft om van een buitenspeler te leren,dan een geit van een koe
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 17 april 2016 - 09:57   quote  deeplink  
quote:

[..]

Klopt allebij al denk ik dat een spits meer vermogen heeft om van een buitenspeler te leren,dan een geit van een koe🐐🐮

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Leon FR1908 --
CobusIII
 CobusIII - zondag 17 april 2016 - 10:00   quote  deeplink  
In het geval van Kramer zal dat er nog om spannen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door CobusIII --
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 april 2016 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 09:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Klopt allebij al denk ik dat een spits meer vermogen heeft om van een buitenspeler te leren,dan een geit van een koe🐐🐮
Ja, de vraag alleen is, wat is t nut.
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 april 2016 - 10:08   quote  deeplink  
Zit net o mijn computertje te kijken naar fox sports, sinds Spartapromoveerd is die Hugo Borst weer eng geworden,
Wat een anti Feyenoord man. Dat was anders toen zijn ploegje nog speelde waar ze hoorde in de jupiler leage
koekie
 koekie - zondag 17 april 2016 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 01:21 schreef de bluffer het volgende:
Kramer geen reclame voor het voetbal
ik hoop dat Gio hem aanpakt
Nee...en jij bent ook geen reclame voor een Feyenoord supporter.
Oh sorry mijn fout .Dat ben je ook niet....je bent natuurlijk een Tukker Rukker.
VVout
 VVout - zondag 17 april 2016 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 10:08 schreef piet de paler het volgende:
Zit net o mijn computertje te kijken naar fox sports, sinds Spartapromoveerd is die Hugo Borst weer eng geworden,
Wat een anti Feyenoord man. Dat was anders toen zijn ploegje nog speelde waar ze hoorde in de jupiler leage
En daarvoor was ie niet eng zeg je, vind er weinig aan verandert?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door VVout --
van geil
 van geil - zondag 17 april 2016 - 11:52   quote  deeplink  
Koekoek
piet de paler
 piet de paler - zondag 17 april 2016 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 11:52 schreef van geil het volgende:
Koekoek
Broek poep
Stylzz
 Stylzz - zondag 17 april 2016 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 10:08 schreef piet de paler het volgende:
T verschilt.
Heb je Hugo 'zelf' als zichzelf bij Fox of ander praatprogramma, dan komt er geen goed woord over ons uit.
Heb je Hugo 'de analist' of 'presentator' dan wil t wel eens meevallen.
de bluffer
 de bluffer - maandag 18 april 2016 - 08:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Idrissi is een echter voetballer
en
Kramer is een relschopper
nr 10
 nr 10 - maandag 18 april 2016 - 16:58   quote  deeplink  
Wat een ongelofelijke klootzak deze ooievaar. Oprotten na dit seizoen. Vlak voor de bekerfinale dit doen. De kjvb loert op hem. Lekker ook van Van Hanegem dat ie hem nog even een mes in de rug steekt. Neem een voorbeeld aan je amsterdomse collega's. Die houden hun smoel als er een speler van ojoks zoiets flikt.
piet de paler
 piet de paler - maandag 18 april 2016 - 18:12   quote  deeplink  
Dat heet karakter en passie , bij schaken en dammen zie je dat niet.
Als je de wedstrijd weer bekijkt. Deden ze in de 2 e helft weinig verkeerd, alleen niet scoren.
Als je dan de wedstrijd neuzen utrecht bekijkt kreeg utrecht wel heel veel ruimte.
Alleen het scorend vermogen afstandsschoten zonder gif jammer, en wat Kramer betreft beter een kramer dan een Tevreden of een Havenaar
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 april 2016 - 15:47   quote  deeplink  
Wat hebben Schaken en Dammers hier nou weer mee te maken?
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 19 april 2016 - 15:49   quote  deeplink  
Even serieus: we verloren de wedstrijd al vóór de aftrap. Wat een klotenvertoning was dit. Complete onderschatting. Bij het doelpunt schrokken ze wakker, maar ze konden ineens niet meer. De hele wedstrijd vergooit door onderschatting. Gio had ze alle tien (Vermeer reken ik niet mee) mogen wisselen... Deze wedstrijd verdiende trouwens ook geen winnaar, want Groningen speelde helemaal slecht, eerste helft nog niet eens zo erg, maar het was een slappe hap, bah. Feyenoord-onwaardig!
Barabas
 Barabas - dinsdag 19 april 2016 - 16:35   quote  deeplink  
Was gewoon een mindere wedstrijd na een redelijk goede serie. Met de bekerfinale in het achterhoofd op het veld.... zou niet de eerste ploeg zijn die dit gebeurt. Wat dat betreft houdt ik mijn hart vast voor de komende wedstrijd, maar goed. We zullen zien.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 19 april 2016 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 april 2016 - 15:49 schreef Arie.Klooster het volgende:
Even serieus: we verloren de wedstrijd al vóór de aftrap. Wat een klotenvertoning was dit. Complete onderschatting. Bij het doelpunt schrokken ze wakker, maar ze konden ineens niet meer. De hele wedstrijd vergooit door onderschatting. Gio had ze alle tien (Vermeer reken ik niet mee) mogen wisselen... Deze wedstrijd verdiende trouwens ook geen winnaar, want Groningen speelde helemaal slecht, eerste helft nog niet eens zo erg, maar het was een slappe hap, bah. Feyenoord-onwaardig!
Amen oneens volgende wedstrijd
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 20 april 2016 - 15:23   quote  deeplink  
Dan heb jij de wedstrijd niet gezien (voor zover je het een wed...strijd... mag nomeen...)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - FC Groningen (Zaterdag 16 april 2016, 19:45 uur) 1-1

0.0096998