BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Richard Grootscholten nieuwe hoofd jeugdopleiding

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 april 2016 - 23:30   quote  deeplink  
Richard Grootscholten nieuwe hoofd jeugdopleiding

id8vo7.jpg

Richard Grootscholten treedt met ingang van het seizoen 2016-2017 aan als nieuwe hoofd jeugdopleiding van Feyenoord. De 51-jarige Naaldwijker is daarmee de opvolger van Damien Hertog, die vanaf komend seizoen aan de slag gaat als trainer/coach van Feyenoord Onder 19. De club heeft met Grootscholten overeenstemming bereikt over een contract voor twee jaar. Hoewel deze verbintenis officieel in gaat op 1 juli aanstaande, zal Grootscholten voor die tijd al op parttime-basis aan de slag gaan voor Feyenoord Academy.

Met Grootscholten krijgen Feyenoord en haar Academy de beschikking over iemand met internationale ervaring in de voetballerij. De afgelopen drie jaar bekleedde hij de functie van technisch manager bij Zaglebie Lubin FC uit Polen, met als hoofdtaak het opzetten van een professionele jeugdopleiding in Nederlandse stijl. Daarvoor was hij werkzaam bij het Russische Kuban Krasnodar (in 2013 tegenstander van Feyenoord in de Europa League) en Vancouver Whitecaps in Canada.

Ook was Grootscholten al eerder in Rotterdam actief. Hij vervulde van 2006 tot 2008 de functie van hoofd jeugdopleiding bij Sparta en was in de daaropvolgende twee jaar technisch directeur bij de club uit Rotterdam-West. In de jaren ervoor verrichtte hij werkzaamheden voor de KNVB, onder meer als docent.

Martin van Geel is uiterst content met het aantrekken van Grootscholten. Met zijn kwalificaties en schat aan ervaring is Richard in onze ogen de juiste man voor deze functie, stelt Feyenoords technisch directeur. We hebben de afgelopen periode zeer goede gesprekken met elkaar gevoerd en we zijn van mening dat Richard met zijn expertise iets kan toevoegen aan onze Academy. Ik kijk uit naar de samenwerking.

Ik ben een blij man, vertelt Grootscholten in een eerste reactie op zijn aanstelling als hoofd jeugdopleiding. Ongeveer een maand geleden werd hij benaderd door de club. Vanaf het eerste gesprek was het gevoel van beide kanten goed. Ik zie in deze nieuwe rol een grote uitdaging, die bovendien bij mij past. Feyenoord is een topclub met ambitieuze plannen voor onder meer de Academy, daar wil ik met mijn ervaring een bijdrage aan gaan leveren.

De komende periode zal Grootscholten al veelvuldig op Varkenoord te vinden zijn. Ik ga me allereerst richten op inhoudelijke zaken en het leren kennen van de mensen en de organisatie. Waar ik vooral naar uitkijk, is om samen met al die mensen die zich voor deze club inzetten iets te bereiken. Het streven moet zijn om in alles de beste te willen zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 11 april 2016 - 23:30   quote  deeplink  
Heeft wel wat werkgevers versleten in een korte periode..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 april 2016 door RenatoBos --
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 12 april 2016 - 00:22   quote  deeplink  
Eeer een kans gemist........Wim Jonk
Barabas
 Barabas - dinsdag 12 april 2016 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 april 2016 - 23:30 schreef RenatoBos het volgende:
Heeft wel wat werkgevers versleten in een korte periode..
Beetje zoals Colin
lijdensweg
 lijdensweg - dinsdag 12 april 2016 - 06:17   quote  deeplink  
Eindelijk weer eens een goeie naam het roer bij de Feyenoord jeugd opleiding !!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2016 door lijdensweg --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 april 2016 - 06:56   quote  deeplink  
Deze heeft tenminste de nodige ervaring..Ik zeg welkom..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 april 2016 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 00:22 schreef daan limbos het volgende:
Eeer een kans gemist........Wim Jonk
Haaaaaaaaaaaahahahahahahhqlolollllhahahaahlollllllllhahahahaahahqooiowhahahahaha

T was een grapje toch?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 april 2016 - 07:25   quote  deeplink  
Ken m niet, welkom maar
VVout
 VVout - dinsdag 12 april 2016 - 07:43   quote  deeplink  
Wel een grote neus maar geen lange haakneus, zou goed kunnen komen dus.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 april 2016 - 10:26   quote  deeplink  
Buitenlandse invloeden moeten jeugdopleiding versterken

25qat5c.jpg

Feyenoord strikte gisteren officieel Richard Grootscholten als het nieuwe hoofd opleidingen. De Westlander is de opvolger van Damien Hertog, die komend seizoen weer als coach actief is van de A1. Het contract van Grootscholten gaat per 1 juli in.

''Maar er is eigenlijk geen tijd om te wachten,'' zegt Grootscholten, die eerder hoofd was van de jeugd van Sparta, Vancouver Whitecaps (Canada), Zaglebie Lubin FC (Polen) en het Russische Koeban Krasnodar, in het Algemeen Dagblad. ''De structuur binnen de opleiding gaat veranderen en er moeten diverse coördinatoren worden aangesteld. Bij dat proces wil ik nauw betrokken zijn.''

Varkenoord kan volgens hem buitenlandse invloeden verwachten. ''Wat goed is, moet je goed proberen te houden. Wat tegenvalt, gaan we in de plus zien te trekken. Feyenoord werkt met een aanzienlijk budget, er wordt vol ingezet op de jeugdopleiding. De Nederlandse opleiding is goed, maar ik heb in het buitenland facetten gezien waarbij we flink zijn ingehaald door andere landen. Da
van geil
 van geil - dinsdag 12 april 2016 - 10:30   quote  deeplink  
Geen idee.
Wel gedateerd gekleed net als de directie.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 april 2016 - 10:40   quote  deeplink  
Ik hè zo mijn twijfels..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 april 2016 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 10:30 schreef van geil het volgende:
Geen idee.
Wel gedateerd gekleed net als de directie.
Eigenlijk niet, in t bedrijfsleven is dit nog steeds de gangbare kledij.
Althans, elke vergadering waar ik in zit, zit men er zo bij.

Pantalon, overhemd jasje.. Dasje is tegenwoordig alleen nog voor mensen die zichzelf echt belangrijk vinden.
van geil
 van geil - dinsdag 12 april 2016 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 10:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Eigenlijk niet, in t bedrijfsleven is dit nog steeds de gangbare kledij.
Althans, elke vergadering waar ik in zit, zit men er zo bij.

Pantalon, overhemd jasje.. Dasje is tegenwoordig alleen nog voor mensen die zichzelf echt belangrijk vinden.
Ik vind het overhemd met harde spitse kraagjes ouderwets persoonlijk (bankiers)
Ook het jasje zit geur of smaak aan.
Maar goed is mijn mening.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 12 april 2016 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 11:14 schreef van geil het volgende:

[..]

Ik vind het overhemd met harde spitse kraagjes ouderwets persoonlijk (bankiers)
Ook het jasje zit geur of smaak aan.
Maar goed is mijn mening.
T valt mee hoor, t wit vind ik vooral gedateerd.
Barabas
 Barabas - dinsdag 12 april 2016 - 11:19   quote  deeplink  
Begin anders samen een leuk boetiekje.....
van geil
 van geil - dinsdag 12 april 2016 - 11:19   quote  deeplink  
haha
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 april 2016 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 10:40 schreef RenatoBos het volgende:
Ik hè zo mijn twijfels..
Waarom? Sparta levert toch ook geregeld talenten af? Dan heeft hij het daar blijkbaar niet zo slecht gedaan. Of is dat te gemakkelijk?
MMM
 MMM - dinsdag 12 april 2016 - 12:40   quote  deeplink  
Ben benieuwd. Uit het netwerk van Gudde, afwachten.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 april 2016 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 12:36 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Waarom? Sparta levert toch ook geregeld talenten af? Dan heeft hij het daar blijkbaar niet zo slecht gedaan. Of is dat te gemakkelijk?
Heb met zijn CV een beetje het idee dat het een jobhopper is. Waarom heeft ie elders het werk niet afgemaakt. Als ie echt goed is wilt elke werkgever hem toch behouden..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 april 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 12:49 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Heb met zijn CV een beetje het idee dat het een jobhopper is. Waarom heeft ie elders het werk niet afgemaakt. Als ie echt goed is wilt elke werkgever hem toch behouden..
Zijn CV is beter dan die van zijn voorganger.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 april 2016 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 13:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Zijn CV is beter dan die van zijn voorganger.
Oogt beter, maarwaarom overal zo'n korte termijn gewerkt, hooguit een paar jaar..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 april 2016 - 14:38   quote  deeplink  
Is dat zo? Of tel je een aantal clubs, waaruit jij de conclusie trekt dat het zo is? Maakt mij niet uit. Bij Sparta komen nog wel eens talentjes naar boven. Hij komt daar vandaan. Kan prima invulling zijn. Maar ik ken hem niet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 april 2016 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 12:40 schreef MMM het volgende:
Ben benieuwd. Uit het netwerk van Gudde, afwachten.
De vorige ook ,had nog met zijn zoon geknikkerd
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 12 april 2016 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 13:43 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Oogt beter, maarwaarom overal zo'n korte termijn gewerkt, hooguit een paar jaar..
Had het misschien snel op de rit..Tja Rusland en Polen .In die landen moet je een zak geld halen want voor je lol hoef je daar niet te zijn.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 april 2016 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 14:38 schreef Arie.Klooster het volgende:
Is dat zo? Of tel je een aantal clubs, waaruit jij de conclusie trekt dat het zo is? Maakt mij niet uit. Bij Sparta komen nog wel eens talentjes naar boven. Hij komt daar vandaan. Kan prima invulling zijn. Maar ik ken hem niet.
Ik lees het eigenlijk zo. Toch een flink aantal wat ie versleten hebt. Je ziet nergens vermeld worden dat ie het goed gedaan heeft (ook niet dat ie ontslagen is of zo door slechte prestaties) ik ga/ging er vanuit dat als jij het ergens goed ze je toch ook willen behouden.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 april 2016 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 16:01 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Had het misschien snel op de rit..Tja Rusland en Polen .In die landen moet je een zak geld halen want voor je lol hoef je daar niet te zijn.
Jaha das waar..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - dinsdag 12 april 2016 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 16:02 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Ik lees het eigenlijk zo. Toch een flink aantal wat ie versleten hebt. Je ziet nergens vermeld worden dat ie het goed gedaan heeft (ook niet dat ie ontslagen is of zo door slechte prestaties) ik ga/ging er vanuit dat als jij het ergens goed ze je toch ook willen behouden.
Hij is 51 jaar. Ik weet niet of hij altijd in de voetballerij werkzaam is geweest, maar zoveel clubs heeft hij dan ook weer niet gehad hoor. Dat valt best mee. Kijk eens naar trainers van die leeftijd... Komen ook wel op zo'n aantal uit hoor. Iets meer denk ik, maar dat zal misschien ook wel weer logisch zijn (denk ik even 'hardop')
daan limbos
 daan limbos - dinsdag 12 april 2016 - 17:09   quote  deeplink  
Hij komt uit dde buurt van maassluis. Zou hij daar goeie vrienden hebben?
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 12 april 2016 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 16:55 schreef Arie.Klooster het volgende:

[..]

Hij is 51 jaar. Ik weet niet of hij altijd in de voetballerij werkzaam is geweest, maar zoveel clubs heeft hij dan ook weer niet gehad hoor. Dat valt best mee. Kijk eens naar trainers van die leeftijd... Komen ook wel op zo'n aantal uit hoor. Iets meer denk ik, maar dat zal misschien ook wel weer logisch zijn (denk ik even 'hardop')
Voor beide is wat te zeggen vind ik. We weten allen niet de redenen waarom ie bij zijn vorige werkgevers is weggegaan.
Trainers worden weggestuurd omdat ze meestal niet functioneren toch..
kenny
 kenny - dinsdag 12 april 2016 - 20:37   quote  deeplink  
geloof me dit is een goede zet , heb hem jaren terug meerdere keren meegemaakt en kan je zeggen dat hij het snapt , in zijn tijd behoorde sparta met zijn jeugd tot de beste in nederland
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 12 april 2016 - 21:30   quote  deeplink  
Terug in Rotterdam, nu bij Feyenoord

Bouwer Grootscholten is trots
HANS BOS
NAALDWIJK
Op de dag dat Sparta, zijn laatste club in de Maasstad, na zes jaar terugkeerde naar de eredivisie, maakte Feyenoord de aanstelling bekend van Naaldwijker Richard Grootscholten (51) als hoofd opleidingen. Grootscholten is bij Feyenoord de opvolger van Damien Hertog die terugkeert naar de functie van trainer van de A1.

In het seizoen 2008-2009 behaalde Grootscholten bij Sparta nog succes door de Rinus Michels-award voor de beste jeugdopleiding van Nederland te winnen. In augustus 2010 volgde definitief vertrek van Spangen nadat de tot technisch manager opgeklommen Grootscholten eerder op non-actief was gezet, tegelijk met het ontslag van trainer Frans Adelaar en assistent-trainer Adri van Tiggelen. Nieuw emplooi werd daarna gevonden bij Vancouver Whitecaps (Canada), Zaglebie Lubin FC (Polen) en het Russische Koeban Krasnodar. Nu wacht een nieuwe uitdaging bij Feyenoord. Er is overeenstemming bereikt over een contract voor twee jaar, ingaande 1 juli aanstaande. Grootscholten gaat echter per direct op part-time basis aan de slag op Varkenoord.

,,Een geweldige uitdaging, reageert Grootscholten, die bedolven werd onder felicitaties uit alle hoek van de wereld. ,,Het is fantastisch als een topclub belt of je snel in gesprek wil komen. Er was geen open vacature. Ik had direct een goed gevoel vanwege de structurele en professionele aanpak. Onze visies pasten. Bij al mijn eerder clubs heb ik lang gewerkt. Ik ben een bouwer. Nederland heeft een geweldige voetbalstructuur en het opleidingsniveau is hoog. Toch is men in een aantal facetten ook star gebleven. Dat kan goed zijn als je ergens in gelooft, maar je moet altijd verbeteren, daar waar het kan, in de manier van voetballen en de speelwijze. Veel hangt ook af van de tijd die je in de voetballer zelf kan steken. Ik ben zelf opgegroeid in een tijd dat krachttraining onder 15 jaar uit den boze was, alles met een bal moest en vooral leuk en gevarieerd moest zijn. Het mag nu allemaal best wat harder en directer. Voetbal wordt ook beslist als je de bal niet hebt.

Grootscholten bouwde eerder faam op bij de amateurclubs Westlandia, Excelsior Maassluis en Katwijk. Westlandia loodste hij voor het eerst in de clubgeschiedenis naar de hoofdklasse van het zondagvoetbal. De Naaldwijkers staan nu aan de vooravond van nieuwe clubgeschiedenis met promotie naar de Topklasse. Excelsior Maassluis en Katwijk hebben al de zekerheid van promotie naar de tweede divisie en strijden om het kampioenschap, met nog vier wedstrijden en een onderling verschil van twee punten in het voordeel van Katwijk. Grootscholten: ,,Stuk voor stuk verenigingen waar hart in de club zit en vrijwilligers en supporters je kracht en passie bezorgen. Het is nu niet anders, zegt Grootscholten vanaf Valkenoord. Maandagavond genoot Grootscholten op Spangen bij kampioen Sparta. ,,Mooi voor heel Rotterdam.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 april 2016 door Bosifyable --
VVout
 VVout - dinsdag 12 april 2016 - 21:55   quote  deeplink  
Eerst eens ff de feiten boven tafel gehaald van Richard Grootscholten.

https://nl.linkedin.com/in/richard-grootscholten-75597254

In die tijd zijn bv. Strootman en Willems uit Sparta U19 2005 t7m 2010 naar het eerste van Sparta overgeplaatst. Weet het ook niet maar zijn wel twee dingetjes die hij daar misschien heeft gepresteerd.
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 13 april 2016 - 06:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 april 2016 - 10:40 schreef RenatoBos het volgende:
Ik hè zo mijn twijfels..
Als ik het niet dacht! Laat ik het anders zeggen: Ik vind Richard Grootscholten beter dan Stanley Brard. En Stanley heeft het niet slecht gedaan op varkenoord ...
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 april 2016 - 07:36   quote  deeplink  
Even wachten wat de prutsert er van vindt.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 april 2016 - 07:50   quote  deeplink  
Duurt effe.
Is in Tuktukland aan het uitzoeken wat er op die linkermuur staat.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 april 2016 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 07:50 schreef FR-Henk het volgende:
Duurt effe.
Is in Tuktukland aan het uitzoeken wat er op die linkermuur staat.
Of bewijzen aan het Googlen wat aantoont dat hij er echt was ;)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 13 april 2016 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 07:54 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Of bewijzen aan het Googlen wat aantoont dat hij er echt was ;)
Haha!
Dat gaat 'm niet lukken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 april 2016 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 06:51 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Als ik het niet dacht! Laat ik het anders zeggen: Ik vind Richard Grootscholten beter dan Stanley Brard. En Stanley heeft het niet slecht gedaan op varkenoord ...
Er waarom is Richard beter dan..(?)
lijdensweg
 lijdensweg - woensdag 13 april 2016 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 10:42 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Er waarom is Richard beter dan..(?)
Omdat ie de juiste voetbalvisie heeft en heeft bewezen jeugdspelers klaar te kunnen stomen voor
de stap naar het eerste elftal. Als ie maar de tijd krijgt ...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 april 2016 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 11:01 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Omdat ie de juiste voetbalvisie heeft en heeft bewezen jeugdspelers klaar te kunnen stomen voor
de stap naar het eerste elftal. Als ie maar de tijd krijgt ...
En dat had Brard niet dan..(?)
Barabas
 Barabas - woensdag 13 april 2016 - 11:41   quote  deeplink  
Logica van een koe.... om zichzelf te bevestigen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2016 door Barabas --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 april 2016 - 11:45   quote  deeplink  
Voetbal op Varkenoord moet 'harder en directer' worden

2vjv7kz.jpg

Richard Grootscholten, de nieuw hoofd opleidingen van Feyenoord, ziet een 'geweldige uitdaging' om de jeugdopleiding van de Rotterdammers naar een hoger niveau te tillen. Maandag maakte de Stadionclub bekend dat de 51-jarige Naaldwijker de opvolger wordt van Damien Hertog.

''Het is fantastisch als een topclub belt of je snel in gesprek wil komen'', reageert Grootscholten in het AD/Rotterdams Dagblad nogmaals op zijn aanstelling. ''Ik had direct een goed gevoel vanwege de structurele en professionele aanpak. Onze visies pasten. Bij al mijn eerdere clubs heb ik lang gewerkt. Ik ben een bouwer.''

En ook op Varkenoord wil hij iets neerzetten. ''Nederland heeft een geweldige voetbalstructuur en het opleidingsniveau is hoog. Toch is men in een aantal facetten ook star gebleven. Dat kan goed zijn als je ergens in gelooft, maar je moet altijd verbeteren daar waar het kan, in de manier van voetballen en de speelwijze.''

Grootscholten doelt onder andere op de fysieke achterstand met het buitenland. ''Ik ben zelf opgegroeid in een tijd dat krachttraining onder 15 jaar uit den boze was, alles met een bal moest en het vooral leuk en gevarieerd moest zijn. Het mag nu allemaal best wat harder en directer. Voetbal wordt ook beslist als je de bal niet hebt.''

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 april 2016 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 april 2016 - 11:47   quote  deeplink  
Met onze eerdere hoofd jeugdopleiders werden we keer op keer uitgeroepen tot beste jeugdopleiding. Die jongens deden het dus niet zo verkeerd lijkt mij..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 13 april 2016 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 11:47 schreef RenatoBos het volgende:
Met onze eerdere hoofd jeugdopleiders werden we keer op keer uitgeroepen tot beste jeugdopleiding. Die jongens deden het dus niet zo verkeerd lijkt mij..
Behalve de laatste . Hertog
Stylzz
 Stylzz - woensdag 13 april 2016 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 11:47 schreef RenatoBos het volgende:
Met onze eerdere hoofd jeugdopleiders werden we keer op keer uitgeroepen tot beste jeugdopleiding. Die jongens deden het dus niet zo verkeerd lijkt mij..
Plus, de stap naar t volwassen voetbal bleek wel heel groot.
Velen moesten nog flink t krachthonk in of heel hard aanpoten om bij te blijven.

Veel hebben t ook niet gered.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 april 2016 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 11:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Behalve de laatste . Hertog
Damien had die stap ook niet moeten maken denk ik, die had gewoon trainer moeten blijven. Mja het gat wat Brard achterliet moest opgevuld worden
Barabas
 Barabas - woensdag 13 april 2016 - 12:02   quote  deeplink  
Niks mis met ambitie. Is alleen jammer voor alle partijen als het gewenste resultaat uitblijft.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - woensdag 13 april 2016 - 12:32   quote  deeplink  
Of het gewenste resultaat uitblijft (of niet) is natuurlijk moeilijk te meten...

Maar wat ik lees over Grootscholten klinkt mij wel goed in de oren, ondanks dat ik nogal hou van 'geen woorden maar daden'...
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 13 april 2016 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 april 2016 - 12:32 schreef Arie.Klooster het volgende:
Of het gewenste resultaat uitblijft (of niet) is natuurlijk moeilijk te meten...

Maar wat ik lees over Grootscholten klinkt mij wel goed in de oren, ondanks dat ik nogal hou van 'geen woorden maar daden'...
Ik vroeg me juist gelijk af waarom zoveel werkgevers..(?)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Richard Grootscholten nieuwe hoofd jeugdopleiding









0.0084431