|
|
046afca
|
|
|
Zou dit anderzijds ook een mentale klap in eindhoven zijn vanwege het mis lopen van de 1e plaats of zullen ze nu getergd zijn om die 6 doelpunten goed te maken? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:57 schreef 046afca het volgende:Zou dit anderzijds ook een mentale klap in eindhoven zijn vanwege het mis lopen van de 1e plaats of zullen ze nu getergd zijn om die 6 doelpunten goed te maken? Ik denk het laatste. Daar hebben ze, vrees ik, ook wel de spelers voor. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:57 schreef 046afca het volgende:Zou dit anderzijds ook een mentale klap in eindhoven zijn vanwege het mis lopen van de 1e plaats of zullen ze nu getergd zijn om die 6 doelpunten goed te maken? Ik denk dat ze daar toch opgelucht zijn ..ondanks het wedstr verloop waar van alles over gezegd wordt Ze hebben het nu ook in eigen hand . Dit was natuurlijk een waardeloze pot van AJAX door weer in eigen huis met punt verlies. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
dinsdagavond speelt psv, woensdagavond wij. In eindhoven kunnen ze dus weer lekker achterover leunen als wij spelen. En op één of andere manier doen wij dat niet zo goed...... Waar de media vertelden dat psv een zwaarder programma heeft dan ajax, vindt ik dat dus niet: met heerenveen uit en twente thuis en dan op de slotdag de graafschap uit.
en psv: thuis vitesse en cambuur en peczwolle uit op de slotdag
Wat mij betreft om het even.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Dat kan er ook nog wel bij op deze dag.
Dijks betrokken bij aanrijding. Meegenomen door politie voor verhoor. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 16:28 schreef Ajax Warrior het volgende:Dat kan er ook nog wel bij op deze dag. Dijks betrokken bij aanrijding. Meegenomen door politie voor verhoor. Ik had het inderdaad gelezen. Dijks is gezond en wel en de chauffeur van de andere auto is gewond geraakt. Hoe die eraan toe is, is (nog) niet bekend. Laten we maar hopen dat deze man/vrouw er niets aan overhoudt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 16:22 schreef Ronald 1960 het volgende:dinsdagavond speelt psv, woensdagavond wij. In eindhoven kunnen ze dus weer lekker achterover leunen als wij spelen. En op één of andere manier doen wij dat niet zo goed...... Waar de media vertelden dat psv een zwaarder programma heeft dan ajax, vindt ik dat dus niet: met heerenveen uit en twente thuis en dan op de slotdag de graafschap uit. en psv: thuis vitesse en cambuur en peczwolle uit op de slotdag Wat mij betreft om het even.... PSV had enkel AZ als hele lastige pot. Ons programma is wel wat zwaarder. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ajax heeft beslist een zwaarder resterend programma dan PSV. Je moet ervan uitgaan, dat PSV vanaf nu geen enkel punt meer gaat verspelen. Daarnaast zullen zij vol gas gaan om de achterstand in doelsaldo op Ajax proberen weg te werken. Het is dus aan Ajax om daarin mee te gaan. De komende 3 wedstrijden zullen zij zeer gedreven aan de slag moeten: vanaf minuut 1 tot en met minuut 90 (plus extra tijd) gedreven voor de overwinning gaan, veel druk naar voren dus en daarbij vooral ook aan het doelsaldo denken. Wedstrijden zoals vanmiddag, maar ook zoals tegen Cambuur (en nog wel meer wedstrijden dit seizoen) kunnen en mogen niet meer. Zo houdt Ajax een kampioenschap in eigen hand. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 16:51 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ajax heeft beslist een zwaarder resterend programma dan PSV. Je moet ervan uitgaan, dat PSV vanaf nu geen enkel punt meer gaat verspelen. Daarnaast zullen zij vol gas gaan om de achterstand in doelsaldo op Ajax proberen weg te werken. Het is dus aan Ajax om daarin mee te gaan. De komende 3 wedstrijden zullen zij zeer gedreven aan de slag moeten: vanaf minuut 1 tot en met minuut 90 (plus extra tijd) gedreven voor de overwinning gaan, veel druk naar voren dus en daarbij vooral ook aan het doelsaldo denken. Wedstrijden zoals vanmiddag, maar ook zoals tegen Cambuur (en nog wel meer wedstrijden dit seizoen) kunnen en mogen niet meer. Zo houdt Ajax een kampioenschap in eigen hand. .....en gewoon 433.... opbokken met dat gezeik |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Heel het land staat in de brand van een gegeven strafschop vandaag. Maar volgens mij zijn er Ajax de afgelopen tijd ook een aantal onthouden die wel terecht op de stip hadden gemoeten. 1 ervan volgens mij nog een week geleden tegen Cambuur ergens rond minuut 8 tot 10. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Klopt. Daar ben ik het mee eens. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 16:56 schreef Ajax Warrior het volgende:Heel het land staat in de brand van een gegeven strafschop vandaag. Maar volgens mij zijn er Ajax de afgelopen tijd ook een aantal onthouden die wel terecht op de stip hadden gemoeten. 1 ervan volgens mij nog een week geleden tegen Cambuur ergens rond minuut 8 tot 10. Inderdaad AW. Ik kan me nog goed de uitspraak van toenmalig Ajax-coach Louis van Gaal herinneren, nadat Ajax weer eens een strafschop was onthouden: "Een Ajacied mag je eerst viermaal doormidden schoppen, voordat we een penalty krijgen". Dat was toen en dat is nog altijd opvallend vaak.
Nu hebben we eens een mazzeltje en krijgen prompt de hele wereld over ons heen.
Hoe vaak hebben PSV en met name Feyenoord dit seizoen (en vroeger) wel niet een omstreden penalty meegekregen? Of juist niet tegen gehad, waar dat wel op z'n plaats was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:54 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja Remco, prijzen gezien?? En dan kunnen we onszelf ook de schuld geven want wij waren er ook niet en zaten op het forum! Het zijn de mensen die normaal altijd wel gaan, die nu in deze fase niet meer gaan, dat heeft een reden kerel en niet alleen de prijzen..
Daarnaast ook een verschrikkelijke grafsfeer in het stadion.. Ook de laatste keren dat ik er was.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:54 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Nou ik vind de basiskracht van Cillissen niet slecht. Normaal gesproken vind ik hem zeer betrouwbaar. Of hij een topkeeper is..? Ach dan zou hij wel bij Real Madrid of Barcelona hebben gespeeld. Maar op dit moment is hij uit vorm zoals heel veel Ajacieden momenteel. Ik vind hem niets anders doen dan anders. Gewoon matig.. En een blunder van jewelste die 2-0.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:55 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee remco, dat zeg ik niet maar hoe wij doen op het forum doen de supporters in het stadion. Maar wij verwijten hun support terwijl we zelf ook alleen maar zeiken en zeuren. Compleet anders. als ik in het stadion zit zeur en zeik ik niet, dan support je de club..
Overigens vind ik het alleen zeuren en zeiken als we ongelijk zouden hebben. En dat is zeker niet zo.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:57 schreef Eide het volgende:[..] Nee, je kiest voor 3-4-3 om juist aanvallend meer te kunnen doen, niet omwegen angst voor de tegenstander. Ik roep ook niet dat FdB de juiste keuze maakt of niet. Ik zeg alleen dat de keuze voor 3-4-3 tegen een tegenstander die 4-4-2 speelt wel heel logisch is. Het pakt alleen vreselijk slecht uit wat de keuze al snel bedenkelijk maakt... maar goed, pakt die keuze goed uit bejubeld iedereen die keuze. De keuze is in ieder geval verdedigbaar. En het ligt ook niet aan die keuze. het ligt gewoon aan de spelers die vandaag moeite hadden gehad met elke tegenstander, inclusief ploegen uit de Jupiler League. Ongeacht de gekozen tactiek. Ik denk niet dat de Boer daarom die keuze maakt.. Dan zou je namelijk ook in balbezit een man kunnen laten inschuiven..
Nu verander je het hele systeem, geen backs meer die opkomen, en ipv 2 man achterin constant 3 man achterin..
En ik denk dat deze ploeg deze tactiek niet beheerst, want dit seizoen is het met 343 wel vaker niet best geweest..
En je hebt gelijk als je zegt dat als het goed uit zou pakken dat iedereen het zou bejubelen. Maar dat is precies het probleem met de keuzes van de Boer, die pakken zo zelden een keer goed uit.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad man, want wij bleren gewoon dat het kut en klote is en dat Frank en alle andere tyfusmongolen moeten oprotten en dat Ajax dood is en nog veel meer van die onzin! En die supporters die honderden euro's per jaar betalen moeten het allemaal accepteren en hun mening voor zich houden??? En de supporters die thuis zitten betalen geen geld?
Een abonnement Fox is bij mijn weten net zo duur of duurder als een seizoenskaart.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 17:13 schreef remco k het volgende:[..] Ik vind hem niets anders doen dan anders. Gewoon matig.. En een blunder van jewelste die 2-0.. Diverse sites hebben het daar niet over. In rapportcijfers die ik ergens gelezen heb, werd hij beloond met een 5,5 terwijl er diverse andere spelers een lager cijfer scoren.
Begrijp me goed, ik was ook niet ondersteboven van hem, maar zo dramatisch vond ik hem ook weer niet. Alleen zijn spelhervattingen, nogmaals, daar moet hij aan werken.
Spelersrapport: Milik én stormram Van der Hoorn helpen Ajax aan een punt
Ajax speelde een dramatische wedstrijd, maar kwam tegen FC Utrecht met de schrik vrij. Na een krankzinnige slotfase werd het 2-2 in de Arena. AjaxPrimeur maakt rapport op.
Jasper Cillessen 5,5: Als Barazite zo voor je neus opduikt, is er zelfs voor Cillessen geen redden meer aan. Ook de enorme knal van Patrick Joosten valt de keeper niet zo zeer aan te rekenen.
Joël Veltman 4: Een van de minste wedstrijden in tijden van Veltman. Van enige afstemming met rechtsbuiten Anwar El Ghazi was geen sprake.
Mike van der Hoorn 5,5: De bezoekers kwamen er af en toe gevaarlijk uit. Bij de 0-1 stond Nacer Barazite veel te vrij. Stormram Van der Hoorn was in de slotfase wel uiterst belangrijk. Hij legde de bal klaar voor Klaassen en kopte door op Milik, die daarna een penalty versierde.
Nick Viergever 5: Het gelegenheidsduo centraal achterin bleef de laatste weken uitstekend op de been. Tegen Utrecht oogden Viergever en Van der Hoorn echter onzeker.
Nemanja Gudelj 5,5: Bleef als een van de weinige Ajacieden nog enigszins overeind. Niet Bazoer of Klaassen maar Nemanja Gudelj was de steunpilaar op het middenveld.
Riechedly Bazoer 4: Al een aantal weken is Bazoer zoekende naar zijn vorm. Tegen Utrecht was het ver onder de maat. Hij kan veel beter.
Daley Sinkgraven 5,5: Mocht in de basis beginnen, doordat Frank de Boer voor een 3-4-3 formatie koos. Maakte meer indruk met herstelwerkzaamheden dan dat hij zich in aanvallende zin liet gelden.
Davy Klaassen 4: Wat was er met onze aanvoerder aan de hand? Klaassen was slordig en leidde met een ongelukkige pass de 0-1 in. De 1-2 schoot hij wel overtuigend binnen.
Anwar El Ghazi 4,5: El Ghazi kwam zijn directe tegenstander, Ajax-huurling Ruben Ligeon, nauwelijks voorbij. Ook de voortzetting was te vaak onder de maat.
Arek Milik 6: De Pool was de laatste weken uitstekend op schot, maar kwam tegen de Domstedelingen zelden in scoringspositie. Milik zorgde uiteindelijk wel voor een sensationele ontsnapping door een penalty te versieren én die te verzilveren.
Amin Younes 4,5: Vaak de smaakmaker bij Ajax, maar tegen Utrecht kwam hij niet in het stuk voor. Had welgeteld één goede voorzet op Milik.
Invallers:
Vaclav Cerny x: Bracht als invaller wat te weeg, met onder meer een schot op de buitenkant van de paal. Cerny speelde echter te kort voor een beoordeling.
Kenny Tete x: Maakte zijn rentree na een enkelblessure. Ook Tete speelde te kort voor een beoordeling
bron
Niemand heeft de wijsheid in pacht, het is maar net hoe je er tegen aankijkt. Maar toch... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:59 schreef pth het volgende:[..] Ben het niet helemaal met je eens. Was mij ook opgevallen dat er nauwelijks een aanvaller op de bank zat en dan mag zo'n jongen als Cerny het verschil gaan maken? Echter, wat voor mogelijkheden waren er nog meer in aanvallend opzicht (Fischer bakt er al tijden weinig van en daarna zou ik niet weten welke aanvallers hij in huis heeft die het verschil kunnen maken). Ik vind de selectie net even te dun, vooral omdat er niets op de bank zit waarvoor een stadion in volle verwachting gaat staan. Daarmee is er ook onvoldoende concurrentie, een heel aantal basisspelers kunnen mijne inziens echt beter, maar voelen nauwelijks druk van gelijkwaardige spelers voor hun positie. De rare keuzes van de Boer, het vaak tranende trekkende spel door spelers vol te storten met opdrachten ... ik ben er al langere tijd klaar mee. Hopelijk zijn 5e titel ophalen en dan lekker wat anders gaan doen. Hij heeft Ajax veel gebracht (in termen van kampioenschappen), maar ik zie er geen toptrainer in die onze club op een echt hoger niveau brengt. Daarin speelt zeker mijn mogelijk naïeve voorliefde voor mooi aanvallend voetbal in mee. Ficher had gewoon op de bank moeten zitten. Hendriks doet het goed in Jong en Zivkovic is ook geen complete pannenkoek.. Muric is daarnaast geblesseerd, kortom opties zat, maar hij zet gewoon alleen Cerny als echte pure aanvaller op de bank.. Overigens viel die jongen goed in.. Millik heeft ook tijdenlang als een krant gepresteerd, en die laat het nu ook zien, dat kan Fischer ook zo gebeuren..
Soms denk ik dat Frank meer bezig is met sommige spelers speeltijd gunnen dan de echt belangrijke zaken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahaha al vanaf minuut 1, eigenlijk zelfs al in de dagen voor de wedstrijd, was het gezeik onherroepelijk. Dus niet pas bij 0-2 achter! Zou dan ook wel ergens weg komen die onvrede of niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hier op het forum gebeurd het al ver voor de wedstrijd. Steun de ploeg. Juist nu hebben ze het nodig! Maar nee, wij roepen dat alles kut is en schieten iedereen af. Hell yeah man, want wij zijn echte supporters en willen het beste voor de ploeg? Of ga je bij een eventueel kampioenschap bij de huldiging ook alleen maar fluiten en schelden?? Nee dan gaat men de halve stad weer verbouwen, want daar steun je de ploeg wel lekker mee.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:09 schreef Eide het volgende:[..] De kwaliteit is er wel. De uitvoering was dramatisch. Weet je, als je voor 4-3-3 kiest mis je weer het opkomen aan de rechterkant omdat Tete nog niet wedstrijdfit is en kom je weer onnodig in de 1 op 1. Maar goed, misschien dat dan juist de veldbezetting wel weer goed was geweest. Wie weet. Feit is dat het meer dan erbarmelijk was. Ik vond Youness trouwen enorm verloren zonder Dijks erbij. Je ziet dan pas wat voor wapen Dijks is en hoe zeer hij Youness de kans geeft in de 1 op 1 te komen. Je laatste opmerking viel mij ook op. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 17:17 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk niet dat de Boer daarom die keuze maakt.. Dan zou je namelijk ook in balbezit een man kunnen laten inschuiven.. Dat kan met Riedewald. Niet met Viergever of Vd Hoorn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 17:20 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Diverse sites hebben het daar niet over. In rapportcijfers die ik ergens gelezen heb, werd hij beloond met een 5,5 terwijl er diverse andere spelers een lager cijfer scoren. Begrijp me goed, ik was ook niet ondersteboven van hem, maar zo dramatisch vond ik hem ook weer niet. Alleen zijn spelhervattingen, nogmaals, daar moet hij aan werken. Spelersrapport: Milik én stormram Van der Hoorn helpen Ajax aan een punt
Ajax speelde een dramatische wedstrijd, maar kwam tegen FC Utrecht met de schrik vrij. Na een krankzinnige slotfase werd het 2-2 in de Arena. AjaxPrimeur maakt rapport op.
Jasper Cillessen 5,5: Als Barazite zo voor je neus opduikt, is er zelfs voor Cillessen geen redden meer aan. Ook de enorme knal van Patrick Joosten valt de keeper niet zo zeer aan te rekenen.
Joël Veltman 4: Een van de minste wedstrijden in tijden van Veltman. Van enige afstemming met rechtsbuiten Anwar El Ghazi was geen sprake.
Mike van der Hoorn 5,5: De bezoekers kwamen er af en toe gevaarlijk uit. Bij de 0-1 stond Nacer Barazite veel te vrij. Stormram Van der Hoorn was in de slotfase wel uiterst belangrijk. Hij legde de bal klaar voor Klaassen en kopte door op Milik, die daarna een penalty versierde.
Nick Viergever 5: Het gelegenheidsduo centraal achterin bleef de laatste weken uitstekend op de been. Tegen Utrecht oogden Viergever en Van der Hoorn echter onzeker.
Nemanja Gudelj 5,5: Bleef als een van de weinige Ajacieden nog enigszins overeind. Niet Bazoer of Klaassen maar Nemanja Gudelj was de steunpilaar op het middenveld.
Riechedly Bazoer 4: Al een aantal weken is Bazoer zoekende naar zijn vorm. Tegen Utrecht was het ver onder de maat. Hij kan veel beter.
Daley Sinkgraven 5,5: Mocht in de basis beginnen, doordat Frank de Boer voor een 3-4-3 formatie koos. Maakte meer indruk met herstelwerkzaamheden dan dat hij zich in aanvallende zin liet gelden.
Davy Klaassen 4: Wat was er met onze aanvoerder aan de hand? Klaassen was slordig en leidde met een ongelukkige pass de 0-1 in. De 1-2 schoot hij wel overtuigend binnen.
Anwar El Ghazi 4,5: El Ghazi kwam zijn directe tegenstander, Ajax-huurling Ruben Ligeon, nauwelijks voorbij. Ook de voortzetting was te vaak onder de maat.
Arek Milik 6: De Pool was de laatste weken uitstekend op schot, maar kwam tegen de Domstedelingen zelden in scoringspositie. Milik zorgde uiteindelijk wel voor een sensationele ontsnapping door een penalty te versieren én die te verzilveren.
Amin Younes 4,5: Vaak de smaakmaker bij Ajax, maar tegen Utrecht kwam hij niet in het stuk voor. Had welgeteld één goede voorzet op Milik.
Invallers:
Vaclav Cerny x: Bracht als invaller wat te weeg, met onder meer een schot op de buitenkant van de paal. Cerny speelde echter te kort voor een beoordeling.
Kenny Tete x: Maakte zijn rentree na een enkelblessure. Ook Tete speelde te kort voor een beoordeling bronNiemand heeft de wijsheid in pacht, het is maar net hoe je er tegen aankijkt. Maar toch... Echt volstrekt mee oneens. Cillessen is wel degelijk schuldig aan de 0-2 en was weer zeer onzuiber. Onvoldoende dus. De beste man, Viergever geven ze een onvoldoende? Die speelde juist wel sterk. Daarbij was Gudelj ook goed voor rust en redelijk na rust. Milik een 6? Deed werkelijk alles fout wat er maar fout kon gaan. El Ghazi was voor rust de enige dreigende man met gewoon 5 goede voorzetten. Dat er geen hond op loopt is een andere kwestie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 17:20 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Diverse sites hebben het daar niet over. In rapportcijfers die ik ergens gelezen heb, werd hij beloond met een 5,5 terwijl er diverse andere spelers een lager cijfer scoren. Begrijp me goed, ik was ook niet ondersteboven van hem, maar zo dramatisch vond ik hem ook weer niet. Alleen zijn spelhervattingen, nogmaals, daar moet hij aan werken. Spelersrapport: Milik én stormram Van der Hoorn helpen Ajax aan een punt
Invallers:
Kenny Tete x: Maakte zijn rentree na een enkelblessure. Ook Tete speelde te kort voor een beoordeling bronNiemand heeft de wijsheid in pacht, het is maar net hoe je er tegen aankijkt. Maar toch... Die sites is ook slechts de mening van de schrijvende persoon.
Ik vind het gewoon een hele matige keeper, die ik dit seizoen geen "onhoudbare" ballen hebb zien pakken op balangrijke momenten.. ga de tegengoals waardoor we puntverlies lijden maar nakijken van na de winterstop. Geen enkele bal is echt onhoudbaar, en toch pakt ie die ballen gewoon niet..
En aangezien ik graag naar onszelf kijk, wij maken vandaag twee goals, en hij laat er twee door waardoor het een gelijkspel wordt. Kortom, zijn blunder kost ons 2 punten en misschien wel de titel. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 17:30 schreef Loetje het volgende:[..] Echt volstrekt mee oneens. Cillessen is wel degelijk schuldig aan de 0-2 en was weer zeer onzuiber. Onvoldoende dus. De beste man, Viergever geef jij een onvoldoende? Die speelde juist wel sterk. Daarbij was Gudelj ook goed voor rust en redelijk na rust. Milik een 6? Deed werkelijk alles fout wat er maar fout kon gaan. El Ghazi was voor rust de enige dreigende man met gewoon 5 goede voorzetten. Dat er geen hond op loopt is een andere kwestie. Het waren niet mijn cijfers, Loetje. Ik wilde alleen maar aangeven dat niet iedereen er hetzelfde naar kijkt. Zeker, ik vond Cillissen niet erg sterk, maar "waardeloos" zoals hij door sommigen werd aangemerkt, vond ik hem ook niet. Misschien heeft hij toch wat last van dat masker? Ik heb geen idee. En nee, ik vond Viergever niet slecht, ik vond hem een van de beteren.
El Ghazi vond ik voor rust de betere Ajacied, maar ook hij zakte in de 2e helft ver weg. Vond ik. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 17:32 schreef remco k het volgende:[..] Die sites is ook slechts de mening van de schrijvende persoon. Ik vind het gewoon een hele matige keeper, die ik dit seizoen geen "onhoudbare" ballen hebb zien pakken op balangrijke momenten.. ga de tegengoals waardoor we puntverlies lijden maar nakijken van na de winterstop. Geen enkele bal is echt onhoudbaar, en toch pakt ie die ballen gewoon niet.. En aangezien ik graag naar onszelf kijk, wij maken vandaag twee goals, en hij laat er twee door waardoor het een gelijkspel wordt. Kortom, zijn blunder kost ons 2 punten en misschien wel de titel. Natuurlijk heb je gelijk wat betreft dat het "maar een mening" is. Ik wilde alleen maar aangeven dat niet iedereen er hetzelfde over denkt.
Ik bezit geen "aandelen Cillissen" en ik vind hem ook beslist geen topkeeper, maar zo slecht vind ik hem ook weer niet.
Maar dat is slechts mijn mening en die hoeft niet overeen te komen met anderen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Pavlov14 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 17:24 schreef remco k het volgende:[..] Nee dan gaat men de halve stad weer verbouwen, want daar steun je de ploeg wel lekker mee.. Is de afgelopen jaren niet eens gebeurd na kampioenschappen dus weer een hoop geroep om de voetbalsupporter zwart te maken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kromme Willem kan zijn smoel weer niet houden. Heb hem geen een keer gehoord bij zijn eigen cluppie. Galbak dat het is. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 17:18 schreef remco k het volgende:[..] En de supporters die thuis zitten betalen geen geld? Een abonnement Fox is bij mijn weten net zo duur of duurder als een seizoenskaart.. fout remco, de goedkoopste seizoenkaart is iets duurder dan een abonnement op fox sports erdedivisie live ;-) |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 18:15 schreef Loetje het volgende:Kromme Willem kan zijn smoel weer niet houden. Heb hem geen een keer gehoord bij zijn eigen cluppie. Galbak dat het is. Ik had het ook gelezen en dacht: Ach het is Willempie maar die het zegt. Niemand neemt hem nog serieus. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 18:17 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Ik had het ook gelezen en dacht: Ach het is Willempie maar die het zegt. Niemand neemt hem nog serieus. Precies. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 18:15 schreef Loetje het volgende:Kromme Willem kan zijn smoel weer niet houden. Heb hem geen een keer gehoord bij zijn eigen cluppie. Galbak dat het is. Nou wat een gezeik overal omdat ajax eens een strafschop krijgt.
die lul van hanegem voorop. ook die pisveèr Gebrands met dat twitterende calimero gedrag
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 18:15 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] fout remco, de goedkoopste seizoenkaart is iets duurder dan een abonnement op fox sports erdedivisie live ;-) Ach, ik wilde het eigenlijk niet benoemen. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 18:21 schreef enough het volgende:[..] Nou wat een gezeik overal omdat ajax eens een strafschop krijgt. die lul van hanegem voorop. ook die pisveèr Gebrands met dat twitterende calimero gedrag Van Gerbrand kan ik het me nog enigszins voorstellen, want hij is verbonden aan PSV en dus direct betrokken. Van Hanegem stelt niks meer voor, die probeert zo nu en dan een soort van open solliciatie bij zijn oude liefde Feyenoord. Maar ook daar wordt hij niet meer serieus genomen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Pavlov14 -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:29 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ga op voorhand uit van de ploegen die elkaar treffen. Net als ik woensdag een hele open wedstrijd verwacht waarbij het ook werkelijk alle kanten op kan. Als je wat realistischer bent hoop ik dat je de ballen hebt om te zeggen dat je deze fouten in de CL niet moet maken. Kijk Loetje, natuurlijk heb ik ook een mening over een bepaalde actie of wedstrijd maar wat heeft het voor zin om hier alle verwensingen neer te zetten? Dat het jezelf opluchting geeft misschien. Natuurlijk is Ajax verre van goed en hebben we mazzel met de gegevens strafschop maar om als een beest tekeer te gaan heeft nauwelijks zin. Ik heb de pleuris op El Ghazi, scheld hem verrot bij weer een slechte pass! Maar heeft het zin? Nee, natuurlijk niet want Frank stelt hem een week later gewoon weer op! Dus neem ik rust en geniet ik van het punt waardoor we nog bovenaan staan. En komende woensdag is de volgende wedstrijd en kijken we gewoon weer opnieuw wie er dan de beste kansen heeft. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Invallers:
Kenny Tete x: Maakte zijn rentree na een enkelblessure. Ook Tete speelde te kort voor een beoordeling bronNiemand heeft de wijsheid in pacht, het is maar net hoe je er tegen aankijkt. Maar toch... En alleen al de zin dat die afstandsknal hem niet aan te rekenen is..
Het is gewoon een gigantische domme blunder.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 17:18 schreef remco k het volgende:[..] En de supporters die thuis zitten betalen geen geld? Een abonnement Fox is bij mijn weten net zo duur of duurder als een seizoenskaart.. Het geld van een Sk gaat naar Ajax en de ArenA. Het geld van een fox-abbo gaat voor een deel naar de clubs en een deel naar de eigenaar van de zender. Dus fox heb je voor voetbal en een sk voor je club. En daarmee doel ik er niet op dat iemand met een sk een betere Ajacied is dan iemand met een abbo! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Dus jij vind dat je in dit moment van de competitie de club moet afvallen in plaats van steunen en zorgen dat ze kampioen worden? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
All back on earth?
Komende woensdag MOET er gewonnen worden, zoniet, dan is het psv die ervandoor gaat met de titel. Speel je gelijk, dan moet je hopen op een stunt van Pec de laatste dag.
Twente thuis winnen we, daarna nog uit tegen de (bijna) nummer laatst, als je dan nog 1e staat, ben ik ervan overtuigd dat we die ook winnen.
Psv vitesse wordt een slijtageslag en hopelijk pakt vites een punt daar.
Nog niets aan de hand amigos, we staan nog altijd bovenaan 😄 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 18:32 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dus jij vind dat je in dit moment van de competitie de club moet afvallen in plaats van steunen en zorgen dat ze kampioen worden? Ik denk dat het moment er niet toe doet. Ik vind dat de ploeg in het stadion altijd gesteund moet worden, maar dat je daarbuiten altijd kritisch mag en moet zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 18:37 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:All back on earth? Komende woensdag MOET er gewonnen worden, zoniet, dan is het psv die ervandoor gaat met de titel. Speel je gelijk, dan moet je hopen op een stunt van Pec de laatste dag. Twente thuis winnen we, daarna nog uit tegen de (bijna) nummer laatst, als je dan nog 1e staat, ben ik ervan overtuigd dat we die ook winnen. Psv vitesse wordt een slijtageslag en hopelijk pakt vites een punt daar. Nog niets aan de hand amigos, we staan nog altijd bovenaan 😄 Helemaal eens. Gewoon 3 keer winnen en je bent kampioen. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Wat eigenlijk als twente zn financiën niet op orde heeft op 1 mei? Is er een mogelijkheid dat wij dan extra punten ontvangen en dus uitlopen op psv?
Mocht dat gebeuren, dan ga ik in een rode string naar het kampioensfeest en draag ik voor de rest niks! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 18:27 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Van Gerbrand kan ik het me nog enigszins voorstellen, want hij is verbonden aan PSV en dus direct betrokken. Van Hanegem stelt niks meer voor, die probeert zo nu en dan een soort van open solliciatie bij zijn oude liefde Feyenoord. Maar ook daar wordt hij niet meer serieus genomen. Van Gebrands ook niet ..dan hadden ze van ons maar moeten winnen thuis . Zo uit z'n eigen de lucht in gegooid. Ik zie/hoor bv v/d sar ook nooit het vingertje wijzen naar de andere velden. Als je geen kampioen wordt ligt dat aan jezelf..niet aan een ander. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 18:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Wat eigenlijk als twente zn financiën niet op orde heeft op 1 mei? Is er een mogelijkheid dat wij dan extra punten ontvangen en dus uitlopen op psv? Mocht dat gebeuren, dan ga ik in een rode string naar het kampioensfeest en draag ik voor de rest niks! Hahahahah dat zou ie zijn |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 18:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Wat eigenlijk als twente zn financiën niet op orde heeft op 1 mei? Is er een mogelijkheid dat wij dan extra punten ontvangen en dus uitlopen op psv? Mocht dat gebeuren, dan ga ik in een rode string naar het kampioensfeest en draag ik voor de rest niks! Schijnt pas na de competitie bekend te worden. Doen ze waarschijnlijk om competitievervalsing te voorkomen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 18:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Wat eigenlijk als twente zn financiën niet op orde heeft op 1 mei? Is er een mogelijkheid dat wij dan extra punten ontvangen en dus uitlopen op psv? Mocht dat gebeuren, dan ga ik in een rode string naar het kampioensfeest en draag ik voor de rest niks! Dan worden alle wedstrijden die TWente gespeeld heeft geschrapt.. En daar hebben wij voordeel bij aangezien we daar gelijk hebben gespeeld.. Dan zouden we dus twee punten extra uitlopen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 18:42 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Schijnt pas na de competitie bekend te worden. Doen ze waarschijnlijk om competitievervalsing te voorkomen! Het achteraf bekend maken zou competitievervalsing zijn. Die wedstrijden zouden dan geschrapt worden. En als je dat niet direct bekend maakt speel je bewust de partij die punten heeft verloren bij Twente in de kaart.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Is dit al uitgesproken dan?
Lijkt me heerlijk op die manier!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 18:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Kijk Loetje, natuurlijk heb ik ook een mening over een bepaalde actie of wedstrijd maar wat heeft het voor zin om hier alle verwensingen neer te zetten? Dat het jezelf opluchting geeft misschien. Natuurlijk is Ajax verre van goed en hebben we mazzel met de gegevens strafschop maar om als een beest tekeer te gaan heeft nauwelijks zin. Ik heb de pleuris op El Ghazi, scheld hem verrot bij weer een slechte pass! Maar heeft het zin? Nee, natuurlijk niet want Frank stelt hem een week later gewoon weer op! Dus neem ik rust en geniet ik van het punt waardoor we nog bovenaan staan. En komende woensdag is de volgende wedstrijd en kijken we gewoon weer opnieuw wie er dan de beste kansen heeft. Dan zeg je toch het hele proces. Ik vloek dan niet naar de tv (niet meer), maar plaats het op het forum. Beide dingen een manier van supporten. Jij scheld daar en ik hier. |
|
|
|