BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Utrecht (zondag 17 april 2016, 12:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 15 april 2016 - 15:55   quote  deeplink  
Tete mogelijk bij selectie voor duel met FC Utrecht

Kenny Tete wacht mogelijk een druk weekend. De Ajax-verdediger speelt vrijdagavond waarschijnlijk mee met Jong Ajax, maar trainer Frank de Boer hield vrijdag de mogelijkheid open dat Tete zondag ook bij de hoofdmacht van Ajax aansluit voor het duel met FC Utrecht.

Tete speelde vorige week vrijdag al mee bij Jong Ajax om weer ritme op te doen na een enkelblessure. De Boer kan de verdediger echter goed gebruiken, nu Jaïro Riedewald nog niet fit is en Mitchell Dijks last heeft van een van zijn voeten. Hij bleef vrijdag binnen om te trainen. "Ik ga ervan uit dat hij kan spelen", zei de trainer echter wel over Dijks.

Ajax verdedigt met nog vier competitiewedstrijden te gaan een voorsprong van twee punten op PSV.

Bron
enough
 enough - vrijdag 15 april 2016 - 16:09   quote  deeplink  
Toch mooi dat tete op zeker evt de laatste 3 wedstrijden nog kan meedoen en Riedewald denk ook nog wel
de laatste 2.(indien nodig)
We dachten toch dat ze deze competitie niet meer in actie zouden komen.
Is gelukkig sneller gegaan dan verwacht.
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 15 april 2016 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 16:09 schreef enough het volgende:
Toch mooi dat tete op zeker evt de laatste 3 wedstrijden nog kan meedoen en Riedewald denk ook nog wel
Daarom moet je altijd positief blijven gap. Het glas is halfvol of halfleeg:-) Het is maar net hoe je het bekijken wil
Pavlov14
 Pavlov14 - vrijdag 15 april 2016 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 14 april 2016 - 20:20 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Marcel ( Pavlov) is een aardige kerel en altijd respectvol naar anderen dus wie neemt hem iets kwalijk? Dat bedoelde ik ermee :-)
Dank U, dank U, dank U...
Uiteraard heb je volkomen gelijk ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 15 april 2016 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 16:09 schreef enough het volgende:
Riedewald denk ik niet meer hoor dit seizoen.
Tete terug is zeker een plus!
Eide
 Eide - vrijdag 15 april 2016 - 20:38   quote  deeplink  
Kenny Tete heeft geen dispensatie gekregen om met Jong Ajax te spelen. Dat maakt de kans groter dat Tete er zondag bij is.
enough
 enough - vrijdag 15 april 2016 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 17:21 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Daarom moet je altijd positief blijven gap. Het glas is halfvol of halfleeg:-) Het is maar net hoe je het bekijken wil
Zolang die maar niet leeg is gap ..vind ik het best hahahahah
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 15 april 2016 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 19:42 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat dacht ik al hahaha:-)
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 15 april 2016 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 21:05 schreef enough het volgende:

[..]

Zolang die maar niet leeg is gap ..vind ik het best hahahahah
Zo is het maar net gap :-)
enough
 enough - vrijdag 15 april 2016 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 19:57 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Riedewald denk ik niet meer hoor dit seizoen.
Tete terug is zeker een plus!
Dacht dat de bedoeling was dat ie volgende week met jong z'n rentree zou maken..ff door trainen.
2 zou kunnen misschien ,maar 1 zeker nog.
Tete is te gek ..ook gezien de al scherp staande Dijks en Veltman moet er achterin geen gekke dingen
meer gebeuren!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2016 door enough --
enough
 enough - vrijdag 15 april 2016 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 19:42 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Nu die Helderziende buurvrouw van hem nog ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 15 april 2016 door enough --
ZerauS
 ZerauS - vrijdag 15 april 2016 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 21:20 schreef enough het volgende:

[..]

Hahahahaha :-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 15 april 2016 - 22:47   quote  deeplink  
1-1 in Kerkrade.....en wij winnen met een klinkende 5-1
enough
 enough - zaterdag 16 april 2016 - 01:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 22:47 schreef Nenam_tiL het volgende:
We lopen sowieso uit (over) morgen..
enough
 enough - zaterdag 16 april 2016 - 02:25   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2016 door enough --
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 16 april 2016 - 11:56   quote  deeplink  
Vermoedelijke opstelling: 'El Ghazi krijgt de voorkeur boven Milik tegen Utrecht'

Voor Daley Sinkgraven is zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht mogelijk een basisplaats weggelegd. Volgens De Telegraaf hangt veel af van de beschikbaarheid van Mitchell Dijks, die door een voetblessure een twijfelgeval is.

Als de linksback ontbreekt tegen de Domstedelingen, kiest trainer Frank de Boer mogelijk voor een 3-4-3 formatie. In dat geval zou op het middenveld een plaats vrij komen voor Sinkgraven. Ook in het uitduel met Utrecht trad Ajax al met drie verdedigers aan. Mocht Dijks wel inzetbaar zijn, dan houdt De Boer waarschijnlijk vast aan zijn beproefde opstelling.

Volgens het Algemen Dagblad tovert De Boer wel een konijn uit de hoge hoed. Arek Milik, de laatste weken uitstekend op schot, wordt volgens de krant gepasseerd. Anwar El Ghazi zou als diepste spits fungeren, geflankeerd door Lasse Schöne en Amin Younes.

Ajax neemt het zondag vanaf 12.30 uur op tegen Utrecht. De Amsterdammers verdedigen een voorsprong van twee punten op PSV, dat zaterdagavond op bezoek gaat bij Roda JC.

Vermoedelijke opstelling Ajax: Cillessen; Veltman, Van der Hoorn, Viergever, Dijks; Bazoer, Klaassen, Gudelj; Schöne, El Ghazi en Younes.

bron

Als dit (het passeren van Arek Milik) waar zou blijken te zijn, dan heeft Frank de Boer voor mij afgedaan. Dan plaats ik hem op plaats nummer 1 in de ranglijst der grootste sukkels!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 april 2016 door Pavlov14 --
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 16 april 2016 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 21:20 schreef enough het volgende:

[..]

Haha. Dat komt door haar glazen oog ;)
Pavlov14
 Pavlov14 - zaterdag 16 april 2016 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 15 april 2016 - 21:05 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Dat dacht ik al hahaha:-)
:)
Brandje
 Brandje - zaterdag 16 april 2016 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 11:56 schreef Pavlov14 het volgende:
Vermoedelijke opstelling: 'El Ghazi krijgt de voorkeur boven Milik tegen Utrecht'

Voor Daley Sinkgraven is zondag in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht mogelijk een basisplaats weggelegd. Volgens De Telegraaf hangt veel af van de beschikbaarheid van Mitchell Dijks, die door een voetblessure een twijfelgeval is.

Als de linksback ontbreekt tegen de Domstedelingen, kiest trainer Frank de Boer mogelijk voor een 3-4-3 formatie. In dat geval zou op het middenveld een plaats vrij komen voor Sinkgraven. Ook in het uitduel met Utrecht trad Ajax al met drie verdedigers aan. Mocht Dijks wel inzetbaar zijn, dan houdt De Boer waarschijnlijk vast aan zijn beproefde opstelling.

Volgens het Algemen Dagblad tovert De Boer wel een konijn uit de hoge hoed. Arek Milik, de laatste weken uitstekend op schot, wordt volgens de krant gepasseerd. Anwar El Ghazi zou als diepste spits fungeren, geflankeerd door Lasse Schöne en Amin Younes.

Ajax neemt het zondag vanaf 12.30 uur op tegen Utrecht. De Amsterdammers verdedigen een voorsprong van twee punten op PSV, dat zaterdagavond op bezoek gaat bij Roda JC.

Vermoedelijke opstelling Ajax: Cillessen; Veltman, Van der Hoorn, Viergever, Dijks; Bazoer, Klaassen, Gudelj; Schöne, El Ghazi en Younes.

bron

Als dit (het passeren van Arek Milik) waar zou blijken te zijn, dan heeft Frank de Boer voor mij afgedaan. Dan plaats ik hem op plaats nummer 1 in de ranglijst der grootste sukkels!
Ach het AD! Eerst van de week die misselijke Hugo Borst die een rel wilde veroorzaken tussen Ghazi en FdB en nu dit weer.
Milik speelt gewoon! Zeker in 343 komt hij nog beter tot zijn recht want kan Klaassen nog dichter bij hem spelen.
Eide
 Eide - zaterdag 16 april 2016 - 13:13   quote  deeplink  
Sinkgraven mogelijk in basis tegen FC Utrecht

Bij FC Utrecht, zondag de tegenstander, opereerde Ajax met drie verdedigers. Het tempo lag iets te laag, waardoor FC Utrecht steeds goed kon schuiven met het middenveld en de voorhoede. We hadden wel controle, maar werden niet dreigend. We moeten zorgen dat we sneller achter hun laatste linie komen, zei de trainer die een verklaring zocht voor het matige spel destijds. Misschien kwam dat doordat we Thulani Serero links op het middenveld hadden en geen linkspoot.

Met die laatste opmerking nam hij een voorschot op een mogelijke basisplaats van Daley Sinkgraven áls hij opnieuw voor een 1-3-4-3-systeem kiest. Veel zal afhangen van de beschikbaarheid van Mitchell Dijks, die gisteren uit voorzorg binnen trainde. Tegen Cambuur was de verdediger vaak de vierde middenvelder, maar soms ook linksback. Ik weet nog niet helemaal zeker hoe we gaan spelen. Mitchell heeft last van zijn voet. Al ga ik er wel vanuit dat hij kan spelen.

Als FC Utrecht aan de zegekar wordt gebonden, gaat De Boers blik pas op de laatste drie tegenstanders (SC Heerenveen, FC Twente en De Graafschap), die volgens hem ook lastige obstakels zijn. FC Twente is de laatste weken in betere doen.

Lachend: En ik hoorde dat Foppe de Haan voor zijn vrouw alles zal doen om met SC Heerenveen punten tegen ons te pakken. Wij hebben echt geen makkelijk programma, hoor.

Bron
Eide
 Eide - zaterdag 16 april 2016 - 13:42   quote  deeplink  
Tete keert terug in wedstrijdselectie

Frank de Boer heeft zaterdag de wedstrijdselectie voor de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht bekendgemaakt. Ten opzichte van het duel met SC Cambuur zijn er twee wijzigingen. Kenny Tete zit voor het eerst sinds zijn blessure weer bij de selectie. Verder behoort ook Vaclav Cerny tot de achttien namen. Viktor Fischer en Donny van de Beek ontbreken tegen Utrecht.

De Boer kan zondag beschikken over Mitchell Dijks, die vrijdag vanwege een lichte voetblessure niet buiten trainde. De verdediger is inzetbaar tijdens het voorlaatste thuisduel van dit seizoen in de Amsterdam ArenA. Dat geldt niet voor Van de Beek. De 18-jarige middenvelder kreeg tijdens de training last van zijn rechterheup. Om die reden ontbreekt hij. Verder is iedereen fit.

Voor Jairo Riedewald, die vrijdag voor het eerst weer volledig met de groep meetrainde, komt het duel met Utrecht nog te vroeg. Hij moet eerst wedstrijdritme opdoen.

Wedstrijdselectie Ajax - FC Utrecht:
Jasper Cillessen
Ricardo van Rhijn
Joël Veltman
Mike van der Hoorn
Riechedly Bazoer
Daley Sinkgraven
Arek Milik
Davy Klaassen
Amin Younes
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Kenny Tete
Thulani Serero
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Diederik Boer
Mitchell Dijks
Vaclav Cerny

Ajax - FC Utrecht begint zondag om 12:30 uur in de Amsterdam ArenA.

Ajax.nl
Eide
 Eide - zaterdag 16 april 2016 - 13:44   quote  deeplink  
Fischer geen plek in de selectie en geen blessure. Die is dus gewoon ouderwets gepasseerd. Wel opvallend dat er nu met El Ghazi, Cerny en Schone 3 opties voor rechtsbuiten zijn, maar slechts 1 voor linksbuiten. Neem dan Muric mee denk ik dan.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 16 april 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Al heb je die eerste goed, dan ga ik hé le maal los hier vanavond!
p111
 p111 - zaterdag 16 april 2016 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 13:44 schreef Eide het volgende:
Fischer geen plek in de selectie en geen blessure. Die is dus gewoon ouderwets gepasseerd. Wel opvallend dat er nu met El Ghazi, Cerny en Schone 3 opties voor rechtsbuiten zijn, maar slechts 1 voor linksbuiten. Neem dan Muric mee denk ik dan.
Volgens mij is Muric nog geblesseerd
p111
 p111 - zaterdag 16 april 2016 - 16:01   quote  deeplink  
Ajax Showtime » Hoofdnieuws » Seizoen Muric voorbij door hamstringblessure
Seizoen Muric voorbij door hamstringblessureBvdPloeg, 12-04-2016 om 14:05, 3088 views, Facebook | Bekijk ook eens de collectie van het oude logo.
Robert Muric komt de rest van het seizoen niet meer in actie voor Ajax. De Kroaat liep een hamstringblessure op en die is ernstiger dan verwacht, zo laat hijzelf weten via zijn Facebook-pagina.

Muric viel uit in de wedstrijd tegen Emmen (2-0 winst). Het herstel leek niet lang te gaan duren, maar bij nader inzien toch wel. De dribbelaar liet dit seizoen eindelijk zijn klasse zien bij Jong Ajax, waarmee hij een debuut in het eerste verdiende. Daar gaf hij meteen een assist. In de Jupiler League maakte hij dit seizoen acht goals en gaf hij twaalf assists.

Read more at http://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/95887/seizoen-muric-voorbij-door-hamstringblessure#FCFsq7t7j5d6mukQ.99
p111
 p111 - zaterdag 16 april 2016 - 16:02   quote  deeplink  
Zie info Muric over dit seizoen
Eide
 Eide - zaterdag 16 april 2016 - 16:16   quote  deeplink  
Meh, jammer. Dan is die keuze voor Cerny in ieder geval heel erg logisch ;)
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 16 april 2016 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 15:46 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Al heb je die eerste goed, dan ga ik hé le maal los hier vanavond!
Ik ook :-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 16 april 2016 - 16:57   quote  deeplink  
Makkelie de scheids zondag.....de meeste kaarten trekker die er is
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 16 april 2016 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 16:57 schreef Nenam_tiL het volgende:
Makkelie de scheids zondag.....de meeste kaarten trekker die er is
Snap sowieso niet waarom Makkelie wedstrijden van Ajax mag fluiten. Iedereen weet dat die vent in een feyeNerd pyama slaapt.
remco k
 remco k - zaterdag 16 april 2016 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Cerny speelt ook regelmatig vanaf links..
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 16 april 2016 - 18:59   quote  deeplink  
Fischer gaat dezelfde weg bewandelen als Boilesen
ZerauS
 ZerauS - zaterdag 16 april 2016 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Ik hoop zo dat je gelijk krijgt wat betreft je voorspelling :-)
Eide
 Eide - zaterdag 16 april 2016 - 19:19   quote  deeplink  
Zou leuk zijn omdat je dan thuis kampioen kan worden. Maar uiteinde boeit maar 1 daing en dat is 4 keer winnen.

Maar.... thuis tegen Twente kampioen worden. Zou voor de sentimentele waarde leuk zijn :)
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 00:03   quote  deeplink  
Ajax verliest morgen met 1-2
Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2016 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 00:03 schreef remco k het volgende:
Ajax verliest morgen met 1-2
Titel weg dus? Ik gok ook op 1-1 hoor. Heel slecht gevoel
Net als woensdag.
enough
 enough - zondag 17 april 2016 - 00:51   quote  deeplink  
4-1 stelletje schijtbakken !!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 01:51   quote  deeplink  
3-1!!!! 3x MILIK!!! BAM!!!
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 17 april 2016 - 10:07   quote  deeplink  
Ik denk ook wel, dat Milik minimaal twee goal's intikt.
Heel misschien al in de eerste helft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Onze Ajax --
Brandje
 Brandje - zondag 17 april 2016 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 17:07 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Snap sowieso niet waarom Makkelie wedstrijden van Ajax mag fluiten. Iedereen weet dat die vent in een feyeNerd pyama slaapt.
Die gevallen topclub is toch al jaren geen concurrent man. Laat gaan. Calimerogedrag doen wij niet aan.
p111
 p111 - zondag 17 april 2016 - 11:02   quote  deeplink  
Waar is die Amsterdamse bluf gebleven gewoon afmaken dat kut Utrecht we winnen gewoon klaar.
Eide
 Eide - zondag 17 april 2016 - 11:16   quote  deeplink  
CgO8288UEAAVB--.jpg:large
Eide
 Eide - zondag 17 april 2016 - 11:17   quote  deeplink  
3-4-3 dus met dan waarschijnlijk een soort driehoek op het middenveld met Gudelj als slot op de deur en Sinkgraven + Bazoer respectievelijk links en rechts.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 17 april 2016 - 11:42   quote  deeplink  
1-1 en een rode kaart voor Ajax.
Ik ga maar eens de halter optillen 😑
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 april 2016 - 12:12 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ach het AD! Eerst van de week die misselijke Hugo Borst die een rel wilde veroorzaken tussen Ghazi en FdB en nu dit weer.
Milik speelt gewoon! Zeker in 343 komt hij nog beter tot zijn recht want kan Klaassen nog dichter bij hem spelen.
Je blijkt gelukkig gelijk te hebben. Ik zag zojuist dat Milik inderdaad gewoon speelt. Ik schrok er echt van gisteren.
Het AD lees ik nooit en Hugo Borst vind ik een grote kwal, die volg ik dus ook niet (meer).
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Wat is er toch met die jongen aan de hand. Hij gold toch echt ooit als een supertalent, waar veel Europese clubs achteraan wilden gaan. En nu? Niet eens bij de selectie.
Eide
 Eide - zondag 17 april 2016 - 12:06   quote  deeplink  
Uit vorm en iemand voor zich de in vorm is. En als je dan bij Jong Ajax niet laat zien wat je kan wordt het een heel lastig verhaal.
Eide
 Eide - zondag 17 april 2016 - 12:09   quote  deeplink  
Sinkgraven hetzelfde verhaal trouwens, schiet ook geen deuk in een pakkie boter.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 12:06 schreef Eide het volgende:
Uit vorm en iemand voor zich de in vorm is. En als je dan bij Jong Ajax niet laat zien wat je kan wordt het een heel lastig verhaal.
Je kunt wel zeggen hopeloos uit vorm. Zou het een mentaliteitskwestie kunnen zijn? Hij is het voetballen toch niet verleerd?
Wat betreft Sinkgraven deel ik je mening ook, maar die staat vandaag wel in de basis.
ZerauS
 ZerauS - zondag 17 april 2016 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 00:51 schreef enough het volgende:
4-1 stelletje schijtbakken !!
jaaaaa....:-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3161
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Utrecht (zondag 17 april 2016, 12:30);

0.0066449