|
|
Gruber
|
|
|
quote: Begrijp nooit goed waarom schone zo weinig credits heeft onder ajax supporters. Hij brengt naast t voetbal ook een stuk mentaliteit mee. Hoe vaak is el ghazi in t eerste half uur al ligeon voorbij gekomen? Schone is een ander type, maar in mijn ogen op dit moment beter voor dit team ban el ghazi |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ligt er een keer ruimte gaat meneer zelf schieten. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Gvd bazoer aan milik moeten geven |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Milik heeft nog niet één fatsoenlijke bal gekregen. Die staat volkomen op een eiland. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zou na de rust heel snel Cerny brengen voor Klaassen. En die kort om Milik heen laten spelen.. Daar ligt namelijk gewoon ruimte, en zo dwing je Utrecht een middenvelder weg te halen... Dan kan je constant druk houden.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Beetje meer bite en bravoer alsjeblieft! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 13:07 schreef Gruber het volgende:[..] Sinds schone in de basis stond speelde ajax beter voetbal, op cambuur uit na. Schone speelde tegen PSV omdat Ajax de controle nodig had en en speelde daarna tegen Zwolle heel goed. Tegen Cambuur werd ook weer duidelijk dat je niet met Schone moet spelen tegen een ultra-defensieve tegenstander.
Laat Utrecht nu net heel verdedigend spelen en dus heb je juist iemand als El Ghazi nodig. En juist El Ghazi ook, na de beginfase, juist behoorlijk in de wedstrijd zitten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 13:11 schreef Gruber het volgende:[..] Begrijp nooit goed waarom schone zo weinig credits heeft onder ajax supporters. Hij brengt naast t voetbal ook een stuk mentaliteit mee. Hoe vaak is el ghazi in t eerste half uur al ligeon voorbij gekomen? Schone is een ander type, maar in mijn ogen op dit moment beter voor dit team ban el ghazi Ben je bij de verkeerde, want van mij krijgt Schone heel veel krediet. Maar was gewoon iedere wedstrijd de laatste weken een van de minste Ajacieden. En Ghazi is nu een van de betere Ajacieden.. Een aantal hele goede voorzetten en een prima kopbal.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Er lukt ook helemaal niks. Ook de ee-tweetjes niet. Waar trainen ze gvd op? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 13:11 schreef Gruber het volgende:[..] Begrijp nooit goed waarom schone zo weinig credits heeft onder ajax supporters. H Dat heeft niet met credits te maken. Je moet spelen met de spelers die je nodig hebt tegen een bepaalde tegenstander. Niet met de speler die "credits" verdient. Veruit de meeste hier vinden Schone een zeer waardevolle speler voor Ajax... maar niet bij de 1e 11 in dit elftal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sinkgraven trouwens echt heel ongelukkig in eigenlijk al zijn acties.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een lichtzinnige zaalvoetballer is Sinkgraven toch... |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Oef... bijna 0-1 door Barazite |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Maar niet alleen Sinkgraven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus Christus. Wat een verschrikking van een eerste helft zeg.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De enigste die de waarheid zegt dat het een slechte eerste helft was, is het publiek. Dat was goed te horen, gezien hun reacties. En terecht. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Sinkgraven leek halverwege de eerste helft beter te gaan voetballen. Kwam makkelijk aan de bal, deed er iets goeds mee maar het zakt dan ook weer zo weg. Maar goed, welke Ajacied speelt wel goed vandaag... of het moet El Ghazi zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ploeg die geen kampioen wil worden en deze pot onmogelijk kan winnen zo. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 13:17 schreef Onze Ajax het volgende:De enigste die de waarheid zegt dat het een slechte eerste helft was, is het publiek. Dat was goed te horen, gezien hun reacties. En terecht. Welk publiek? Dat half lege stadion?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 13:17 schreef Eide het volgende:Sinkgraven leek halverwege de eerste helft beter te gaan voetballen. Kwam makkelijk aan de bal, deed er iets goeds mee maar het zakt dan ook weer zo weg. Maar goed, welke Ajacied speelt wel goed vandaag... of het moet El Ghazi zijn. Viergever, Gudelj en Bazoer spelen vrij goed. El Ghazi vrij dreigend en de rest zwaar, maar dan ook echt onvoldoende. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Helaas ben ik het voor de volle 100% met je eens. Geen enkel initiatief, volkomen inspiratieloos, geen gogme. Veel te slordig. Ik snap het niet, ze weten dat PSV gisteren gewonnen heeft. Het kampioenschap heeft Ajax in eigen hand, maar zoals ze nu voetballen... Vergeet het maar. In Eindhoven lacht men zich krom. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 13:17 schreef Eide het volgende:Sinkgraven leek halverwege de eerste helft beter te gaan voetballen. Kwam makkelijk aan de bal, deed er iets goeds mee maar het zakt dan ook weer zo weg. Maar goed, welke Ajacied speelt wel goed vandaag... of het moet El Ghazi zijn. Inderdaad, El Ghazi is de enige. Die zal dus straks wel gewisseld worden... |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 13:13 schreef Eide het volgende:[..] Schone speelde tegen PSV omdat Ajax de controle nodig had en en speelde daarna tegen Zwolle heel goed. Tegen Cambuur werd ook weer duidelijk dat je niet met Schone moet spelen tegen een ultra-defensieve tegenstander. Laat Utrecht nu net heel verdedigend spelen en dus heb je juist iemand als El Ghazi nodig. En juist El Ghazi ook, na de beginfase, juist behoorlijk in de wedstrijd zitten. Is t dan toeval dat milik scoort als schone speelt? Tegen willem 2, nec, pec en psv scoort milik met schone binnen de lijnen. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Dit wordt helaas een verliespartij. Haller 0-1 en Boymans 0-2. |
|
|
|
|
jodocus
|
|
|
komt goed , kan alleen maar beter , 2-0 |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 13:20 schreef Gruber het volgende:[..] Is t dan toeval dat milik scoort als schone speelt? Tegen willem 2, nec, pec en psv scoort milik met schone binnen de lijnen. Ik kan wel met je meegaan. Hoe dan ook, Milik heeft nog niet één fatsoenlijke bal gekregen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 13:20 schreef Gruber het volgende:[..] Is t dan toeval dat milik scoort als schone speelt? Tegen willem 2, nec, pec en psv scoort milik met schone binnen de lijnen. En in de wedstrijden daarvoor scoorde Milik ook. Is dat dan toeval? |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Ik ben het wel met Gruber eens dat Schöne wordt ondergewaardeerd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
1 CLUB, 1 STAD,
AJAX AMSTERDAM!!! |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
El ghazi is de betere voetballer dat lijkt met duidelijk, maar in mijn ogen brengt schone op dit moment meer voor het team. Ajax zat toch wel afgelopen 1,5 mnd in een lekkere flow. Ik had dat team voorin niet gewijzigd. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Volgens mij is dat een enkeling op dit forum die een andere mening heeft. Over het algemeen is men hier juist veelal positief geweest over Schone. |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
Worden 45 hele belangrijke minuten dit!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 13:32 schreef Gruber het volgende:El ghazi is de betere voetballer dat lijkt met duidelijk, maar in mijn ogen brengt schone op dit moment meer voor het team. Ajax zat toch wel afgelopen 1,5 mnd in een lekkere flow. Ik had dat team voorin niet gewijzigd. Tot aan NEC liep het ook goed met veel goals en 5x winst op rij. Daarna was eigenlijk alleen de wedstrijd tegen Zwolle echt goed. PSV degelijke en met een geweldige mentaliteit maar niet goed. En tegen Cambuur was het dramatisch. Ik zie geen "flow" die anders is of dat Ajax die paar wedstrijden met Schone nu zo significant beter heeft gespeeld.
Schone is een hele nuttige speler voor Ajax, maar wel situationeel tegen bepaalde tegenstanders of in bepaalde situaties. De ideale 12e man. Maar voor vandaag had ik elke andere keuze als die voor El Ghazi heel erg vreemd gevonden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Bazoer is echt wel rijp voor een wisselbeurt. Zet dan Serero er bij en laat Gudelj iets meer aanvallend spelen. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 13:37 schreef Eide het volgende:Bazoer is echt wel rijp voor een wisselbeurt. Zet dan Serero er bij en laat Gudelj iets meer aanvallend spelen. Mijn idee! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als Youness 1.80 was geweest was dat een prima bal geweest. -.- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Wat lopen ze daar achterin te kutten man |
|
|
|
|
Gruber
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
uiteindelijk wordt je gestraft........ |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Prima Davy. Hahaha en dit moet kampioen worden? Lachwekkend team. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hahahaha, het is echt gewoon lachwekkend dit..
Ze willen het gewoon niet, gewoon geen zin om kampioen te worden.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
ik kan wel janken....daar gaat je weekend |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Is eigen schuld. Ajax speelt tegen zichzelf. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Lekker klaassen en Hoorn die zijn man weer eens totaal kwijt is.
Daaag titel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
2 maken in 35 minuten. Gaat niet gebeuren.. En PSv gaat niets meer verliezen..
Top man, winnen in Eindhoven en dan gewoon nog geen kampioen worden.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Je kon er dus op wachten! GODVERDOMME! |
|
|