BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Utrecht (zondag 17 april 2016, 12:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:21 schreef Onze Ajax het volgende:
Op doelsaldo bovenaan.
Maar kampioen ?????????????????????????
Echt niet.
enough
 enough - zondag 17 april 2016 - 14:22   quote  deeplink  
Wij staan bovenaan ..wij staan bovenaan

WZAWZDB HAHAHAHAH
Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2016 - 14:23   quote  deeplink  
Schandalige pingel ook!
Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2016 - 14:23   quote  deeplink  
Ineens hosanna? Schaam me helemaal kapot godverdomme.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:17 schreef Boudewijn het volgende:
Het is echt niet te geloven hoe slecht die scheidsrechter is!
Hoe dat zo? I.v.m. de penalty? Die leek mij meer dan terecht. En laten we wel wezen, Ajax wordt nou niet bepaald overladen met strafschoppen. Al vele jaren niet.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:20 schreef remco k het volgende:
Wat een verschrikkelijke blunder van Cilissen trouwens die 0-2.. Echt wat een verschrikkelijke keeper is dat ook...
Nou dat wil niet echt beweren, maar wat een vreselijke traptechniek heeft hij.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:20 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik wilde je mijn constructieve post niet onthouden ;)
Haha.
enough
 enough - zondag 17 april 2016 - 14:25   quote  deeplink  
Stelletje jankers kutrecht!!
Brandje
 Brandje - zondag 17 april 2016 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:22 schreef enough het volgende:
Wij staan bovenaan ..wij staan bovenaan

WZAWZDB HAHAHAHAH
Doe is even normaal. Dit Ajax wordt no way kampioen en terecht met zo'n instelling. Dood en dood ben ik hiervan.
Jaccio
 Jaccio - zondag 17 april 2016 - 14:25   quote  deeplink  
Bar, bar en bar slecht.
Wij worden geen kampioen, dat durf ik te zeggen op basis van de afgelopen 2 wedstrijden.
Ze kunnen de druk niet aan. En moeten nog tegen Heerenveen en Twente ook
Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2016 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:24 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Amper ballen klemvast. Waarloze uittrappen en de 0-2 gaat door het midden zon beetje halfhoog. Waardeloze keeper.
enough
 enough - zondag 17 april 2016 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:23 schreef Loetje het volgende:
Ineens hosanna? Schaam me helemaal kapot godverdomme.
Anders ik wel ,maar oke`loetje
Onze Ajax
 Onze Ajax - zondag 17 april 2016 - 14:27   quote  deeplink  
Ajax moet minimaal drie hele goede spelers kopen.
Op elke linie één.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 17 april 2016 - 14:27   quote  deeplink  
Vandaag LUCKY AJAX.......en dat verzacht de pijn. Anders was mijn dag gewoon weggeweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Bobby1972 --
pth
 pth - zondag 17 april 2016 - 14:27   quote  deeplink  
Tijd voor Boertje en die andere typhusbende vanmiddag nog oprotten. Geen enkel voetbalverstand, weer klooien met de opstelling, nauwelijks iets op de bank om iets te forceren ... lachwekkend die klootzakken die het bij ons aller Ajax voor het zeggen hebben. Met dit soort tuig wordt het nooit wat. Natuurlijk staan ze nog bovenaan en als ze kampioen worden is alles weer vergeten (maar dit drama loopt nu al seizoenen lang, om gestoord van te worden).
Brandje
 Brandje - zondag 17 april 2016 - 14:27   quote  deeplink  
Moet wel zeggen dat Janssen in eerste instantie over de bal heen glijd en hem dan tussen zijn benen krijgt.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 17 april 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:27 schreef Onze Ajax het volgende:
Ajax moet minimaal drie hele goede spelers kopen.
Op elke linie één.
Ik heb al heel vaak gezegd dat Ajax meer kwaliteit nodig heeft, maar ook daar is de leiding net zo laks als Ajax vandaag speelde!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:28   quote  deeplink  
KAMPIOENEN, KAMPIOENEN!!!

Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2016 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:27 schreef Brandje het volgende:
Moet wel zeggen dat Janssen in eerste instantie over de bal heen glijd en hem dan tussen zijn benen krijgt.
En nog raakt hij eerder de bal dan Milik. Schandalig dit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:27 schreef pth het volgende:
Tijd voor Boertje en die andere typhusbende vanmiddag nog oprotten. Geen enkel voetbalverstand, weer klooien met de opstelling, nauwelijks iets op de bank om iets te forceren ... lachwekkend die klootzakken die het bij ons aller Ajax voor het zeggen hebben. Met dit soort tuig wordt het nooit wat. Natuurlijk staan ze nog bovenaan en als ze kampioen worden is alles weer vergeten (maar dit drama loopt nu al seizoenen lang, om gestoord van te worden).
Wat een supporter! Pfffff
enough
 enough - zondag 17 april 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Doe is even normaal. Dit Ajax wordt no way kampioen en terecht met zo'n instelling. Dood en dood ben ik hiervan.
Je heb gelijk weet ik ook wel ,maar was ff opluchting ;-)

IK heb me ook kapot geschaamd .

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door enough --
Brandje
 Brandje - zondag 17 april 2016 - 14:29   quote  deeplink  
Mijn hoop is gevestigd op Zwolle want PSV gaat dit doelsaldo weg poetsen daar ben ik van overtuigd
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 17 april 2016 - 14:29   quote  deeplink  
Frank moet de komende week gewoon met zijn stokken gaan slaan als een speler weer zo laks is en fouten blijft maken!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Bobby1972 --
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:21 schreef remco k het volgende:
Waar om is er nu wel ineens strijd.. Waarom dit niet gewoon 90 minuten...
Zo is het Remco. De druk, de echte druk kwam pas na zo'n kleine 70 minuten. En daar doelde ik aan het begin van de wedstrijd ook op. De Ajacieden, inclusief de coaches, waren veel te afwachtend. Tempoloos, initiatiefloos en veel te slordig. Die jongens doen niks anders dan trainen. Hoe kan het dan dat er ballen over 2 of 3 meter niet bij een medespeler aankomen?

Gelukkig heeft Ajax het nog steeds in eigen hand en zullen er forse uitslagen moeten worden neergezet, maar zo spelend denk ik dat er nog wel punten verloren gaan worden. Tegen sc Heerenveen en wie weet zelfs tegen een strijdend de Graafschap. PSV gaat de komende 3 wedstrijden in ieder geval geen punten meer verliezen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

En nog raakt hij eerder de bal dan Milik. Schandalig dit.
Er zijn ons genoeg pingelen onthouden, mag je dan ook eens geluk hebben???

Uiteindelijk ben je Ajacied en moet je blij wezen dat we nog een punt pakken.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 17 april 2016 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:29 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Zo is het Remco. De druk, de echte druk kwam pas na zo'n kleine 70 minuten. En daar doelde ik aan het begin van de wedstrijd ook op. De Ajacieden, inclusief de coaches, waren veel te afwachtend. Tempoloos, initiatiefloos en veel te slordig. Die jongens doen niks anders dan trainen. Hoe kan het dan dat er ballen over 2 of 3 meter niet bij een medespeler aankomen?

Gelukkig heeft Ajax het nog steeds in eigen hand en zullen er forse uitslagen moeten worden neergezet, maar zo spelend denk ik dat er nog wel punten verloren gaan worden. Tegen sc Heerenveen en wie weet zelfs tegen een strijdend de Graafschap. PSV gaat de komende 3 wedstrijden in ieder geval geen punten meer verliezen.
Waarom niet.....ook Psv kan verliezen
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Amper ballen klemvast. Waarloze uittrappen en de 0-2 gaat door het midden zon beetje halfhoog. Waardeloze keeper.
Nou... waardeloos wil ik niet zeggen, maar je hebt gelijk, hij is (ook) niet bepaald in vorm, net als veel andere spelers. Maar hij moet hoe dan ook aan zijn spelhervattingen werken, want die zijn wèl waardeloos.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 17 april 2016 - 14:32   quote  deeplink  
Ik ben zelden zo blij geweest met een gelijkspel. Ik hoop dat Ajax nu wakker is!!
Brandje
 Brandje - zondag 17 april 2016 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een supporter! Pfffff
Hij heeft gelijk Warrior. Uit bij Utrecht speelde Ajax ook 343 en we weten hoe die wedstrijd verliep en vandaag was een kopie echter kreeg Utrecht vandaag veel meer kansen als toen. In deze fase van de competitie moet je niet gaan lopen klooien.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

Ben jij voor PSV dan?
enough
 enough - zondag 17 april 2016 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Zo is dat warrior.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:29 schreef Brandje het volgende:
Mijn hoop is gevestigd op Zwolle want PSV gaat dit doelsaldo weg poetsen daar ben ik van overtuigd
O ja?? Omdat ze ook zoveel geluk hebben? Ze spelen tegen Cambuur. Die gaan zich helemaal terug laten zakken. Elk punt is voor hen belangrijk. Ajax moet niet kijken naar pisvee maar naar zijn eigen spel.
Brandje
 Brandje - zondag 17 april 2016 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:29 schreef Bobby1972 het volgende:
Frank moet de komende week gewoon met zijn stokken gaan slaan als een speler weer zo laks is en fouten blijft maken!!
Hij gaat zelf al de fout met zijn opstelling.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Bizar he.
Ik snap dat echt niet Eide.

Het lijkt te gebeuren omdat de jongens zich niet meer kunnen inhouden ofzo.. Alles gebeurt binnen het stramien dat de Boer uitzet, en de zolang de jongens blijven nadenken durft niemand daar een keer uit te stappen..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Daar geloof ik niks van. PSV gaat geen punten meer laten liggen. Als Ajax kampioen wordt, dan is het op doelsaldo, maar zelfs dat waag ik inmiddels te betwijfelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:32 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Ben jij voor PSV dan?
Nee ik support mijn club en heb er alle vertrouwen in!!!!
Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2016 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Boeren en kakkies ook vaak zat gemazzeld. Maar ik mag zeggen dat ik het een schandalige pingel vind. Maar als het dan uiteindelijk genoeg is, heb ik er nog vrede mee.
Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:31 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Nou... waardeloos wil ik niet zeggen, maar je hebt gelijk, hij is (ook) niet bepaald in vorm, net als veel andere spelers. Maar hij moet hoe dan ook aan zijn spelhervattingen werken, want die zijn wèl waardeloos.
Wat is er momenteel wel goed dan? Waardoor ik het waardeloos iets zachter mag uitdrukken?
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:22 schreef Brandje het volgende:
Blijft gewoon puntverlies en ben er echt doodziek van. Grof schandaal wat ze hier hebben laten zien. Titel is alsnog weg want PSV dendert over cambuur en Vitesse.
Als we beiden alles winnen, moeten ze iedere pot met minimaal twee goals meer winnen dan dat Ajax doet.. Daar geloof ik niet in..

Ajax moet gewoon 3 keer winnen, dan zijn ze kampioen..
Brandje
 Brandje - zondag 17 april 2016 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

O ja?? Omdat ze ook zoveel geluk hebben? Ze spelen tegen Cambuur. Die gaan zich helemaal terug laten zakken. Elk punt is voor hen belangrijk. Ajax moet niet kijken naar pisvee maar naar zijn eigen spel.
Helaas moeten we door vandaag wel naar PSV gaan kijken.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:23 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Hoe dat zo? I.v.m. de penalty? Die leek mij meer dan terecht. En laten we wel wezen, Ajax wordt nou niet bepaald overladen met strafschoppen. Al vele jaren niet.
Terechte penalty? Kom even op zeg, daar was echt 0,0 aan de hand..
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:24 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Gewoon een verschrikkelijke blunder vandaag.. En die blunder zorgt er achteraf voor dat we twee punten verliezen..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom niet.....ook Psv kan verliezen
Uiteraard "kan" het wel, maar ik denk dat PSV zeer volwassen de komende 3 wedstrijden zal winnen. Ik krijg het weliswaar moeilijk uit m'n strot, maar PSV heeft een zeer uitgebalanceerde ploeg, die laat echt niks meer liggen. Dus zal Ajax alles moeten geven de komende 3 wedstrijden en moeten werken aan hun doelsaldo.
Brandje
 Brandje - zondag 17 april 2016 - 14:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Als we beiden alles winnen, moeten ze iedere pot met minimaal twee goals meer winnen dan dat Ajax doet.. Daar geloof ik niet in..

Ajax moet gewoon 3 keer winnen, dan zijn ze kampioen..
Dat is een gemiddelde. PSV hoeft maar een uitschieter te hebben en dat verwacht ik tegen cambuur al.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hij heeft gelijk Warrior. Uit bij Utrecht speelde Ajax ook 343 en we weten hoe die wedstrijd verliep en vandaag was een kopie echter kreeg Utrecht vandaag veel meer kansen als toen. In deze fase van de competitie moet je niet gaan lopen klooien.
Gelijk??? Hou toch op!! Dus jij wilt ook dat Frank oprot??? Paar weken geleden wonnen we van die pisboeren en was er euforie en riep men dat we kampioen zouden worden. En nu is alles zogenaamd weer kut en klote, moet iedereen oprotten en is het een kut-elftal. We hebben alles nog in eigen hand. Blijf de ploeg supporten. Dit is niet het moment voor kritiek maar voor extra steun aan de ploeg!
Brandje
 Brandje - zondag 17 april 2016 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon een verschrikkelijke blunder vandaag.. En die blunder zorgt er achteraf voor dat we twee punten verliezen..
Het was een blunder maar het stond al 0-1
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Het hele seizoen nog bijna geen enkele speelronde dat ze er meer maken dan Ajax. En dan zal dat nu ineens wel gaan gebeuren? En dan ook nog eens 4 keer op rij met minimaal twee goals?

Nee sorry, dat zie ik niet gebeuren, als PSV kampioen wordt is dat omdat Ajax nog een keer punten gaat laten liggen.. Iets dat ik overigens vrij makkelijk zie gebeuren..
enough
 enough - zondag 17 april 2016 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:29 schreef Bobby1972 het volgende:
snap jij hem dan?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door enough --
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee ik support mijn club en heb er alle vertrouwen in!!!!
Dat waardeer ik beslist. Maar je kunt je ogen niet sluiten voor matig/slecht spel van onze "helden". Juist in deze fase van de competitie moet Ajax met heel veel bezieling spelen, door het vuur gaan, knokken voor elke bal, veel meer kansen afdwingen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:36 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat is een gemiddelde. PSV hoeft maar een uitschieter te hebben en dat verwacht ik tegen cambuur al.
Want? Cambuur gaat niets doen dinsdag. Elk punt is voor hen belangrijk. Die maken net als tegen Ajax die hele wedstrijd dood.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Utrecht (zondag 17 april 2016, 12:30);

0.0103900