BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Utrecht (zondag 17 april 2016, 12:30);

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Er zijn ons genoeg pingelen onthouden, mag je dan ook eens geluk hebben???

Uiteindelijk ben je Ajacied en moet je blij wezen dat we nog een punt pakken.
Daar ben ik dan ook heel erg blij mee kerel..

Maar wat een voetbal de laatste weken, echt niet goed genoeg om kampioen te worden..
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:31 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waarom niet.....ook Psv kan verliezen
Maar die speelt wel stukken beter dan Ajax op dit moment..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat is er momenteel wel goed dan? Waardoor ik het waardeloos iets zachter mag uitdrukken?
Dat schreef ik min of meer ook Loetje: Ook Cillissen is uit vorm. Beslist.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:31 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Nou... waardeloos wil ik niet zeggen, maar je hebt gelijk, hij is (ook) niet bepaald in vorm, net als veel andere spelers. Maar hij moet hoe dan ook aan zijn spelhervattingen werken, want die zijn wèl waardeloos.
Hij is net zo in vorm als al de andere jaren bij ons. En dat is gewoon bij lange na niet goed genoeg om een top keeper te worden..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:38 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Dat waardeer ik beslist. Maar je kunt je ogen niet sluiten voor matig/slecht spel van onze "helden". Juist in deze fase van de competitie moet Ajax met heel veel bezieling spelen, door het vuur gaan, knokken voor elke bal, veel meer kansen afdwingen.
Misschien gaat de spanning ook meespelen. Blijkbaar is het toch geen voordeel dat die pisboeren een dag eerder spelen. Lijkt bij Ajax voornamelijk verlammend te werken.
Brandje
 Brandje - zondag 17 april 2016 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:37 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Gelijk??? Hou toch op!! Dus jij wilt ook dat Frank oprot??? Paar weken geleden wonnen we van die pisboeren en was er euforie en riep men dat we kampioen zouden worden. En nu is alles zogenaamd weer kut en klote, moet iedereen oprotten en is het een kut-elftal. We hebben alles nog in eigen hand. Blijf de ploeg supporten. Dit is niet het moment voor kritiek maar voor extra steun aan de ploeg!
Helaas is hij voor 60% debet aan dit puntverlies. Het is niet de eerste keer dat Ajax punten verliest door zijn opstelling. Ja blijft hij dat doen dan mag hij van mij weg.
Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2016 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Het hele seizoen nog bijna geen enkele speelronde dat ze er meer maken dan Ajax. En dan zal dat nu ineens wel gaan gebeuren? En dan ook nog eens 4 keer op rij met minimaal twee goals?

Nee sorry, dat zie ik niet gebeuren, als PSV kampioen wordt is dat omdat Ajax nog een keer punten gaat laten liggen.. Iets dat ik overigens vrij makkelijk zie gebeuren..
Cambuur thuis zie ik PSV flink inlopen. De rest moet ik zien.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Helaas moeten we door vandaag wel naar PSV gaan kijken.
Dat klopt, ook PSV heeft het volledig zelf in de hand.. Of beiden hebben het niet zelf in de hand, hoe je het maar wil bekijken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:34 schreef Brandje het volgende:

[..]

Helaas moeten we door vandaag wel naar PSV gaan kijken.
Nee hoor, werkt enkel verlammend. Gewoon op je eigen spel vertrouwen. Naar jezelf kijken.
Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2016 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien gaat de spanning ook meespelen. Blijkbaar is het toch geen voordeel dat die pisboeren een dag eerder spelen. Lijkt bij Ajax voornamelijk verlammend te werken.
Dan ben je toch geen goede ploeg als je daar niet mee om kunt gaan?
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Terechte penalty? Kom even op zeg, daar was echt 0,0 aan de hand..
Nou ja, terecht is misschien wat overdreven, maar hij kon hem geven, als was het wat goedkoop. En nu viel het dubbeltje eindelijk eens een keer onze kant op. Zo heb ik ook veel moeite met pingels die gegeven worden voor aangeschoten hands. De ene scheidsrechter geeft die strafschop, de andere niet. Dat was ook vandaag weer het geval. Volgens mij.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:42   quote  deeplink  
quote:

[..]

Gelijk??? Hou toch op!! Dus jij wilt ook dat Frank oprot??? Paar weken geleden wonnen we van die pisboeren en was er euforie en riep men dat we kampioen zouden worden. En nu is alles zogenaamd weer kut en klote, moet iedereen oprotten en is het een kut-elftal. We hebben alles nog in eigen hand. Blijf de ploeg supporten. Dit is niet het moment voor kritiek maar voor extra steun aan de ploeg!
Ik vind dat de Boer na dit seizoen met de titel op zak zou moeten vertrekken.

Wat extra steun ben ik het mee eens.. Waarom was het halve stadion leeg?
pth
 pth - zondag 17 april 2016 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Als we beiden alles winnen, moeten ze iedere pot met minimaal twee goals meer winnen dan dat Ajax doet.. Daar geloof ik niet in..

Ajax moet gewoon 3 keer winnen, dan zijn ze kampioen..
Zou normaal gesproken moeten kunnen en daar hoop ik ook vurig op. Liever met een beetje geluk kampioen, dan aan het einde van de rit helemaal niets. Ik hoop echter wel dat de ogen open gaan bij de kruideniers in de ereloges, want er is onvoldoende kwaliteit in de breedte om zelfs maar te mogen denken aan een klein beetje aansluiting in Europees verband of zelfs de eredivisie ook maar een klein beetje te kunnen domineren. Met dit zwakzinnige beleid zakt Ajax steeds verder weg in het moeras waar het al tot de middel in staat. En dat doet pijn, heel veel pijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar ben ik dan ook heel erg blij mee kerel..

Maar wat een voetbal de laatste weken, echt niet goed genoeg om kampioen te worden..
Dus is het spanning. Niet meer de achtervolger maar de opgejaagde. Daarnaast blijkt dus dat het psychologische voordeel van een dag later spelen voor Ajax extra verlammend is.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Want? Cambuur gaat niets doen dinsdag. Elk punt is voor hen belangrijk. Die maken net als tegen Ajax die hele wedstrijd dood.
Ik denk ook niet dat PSV dat doelsaldo weg gaat poetsen..

Normaal is een goal maken voor PSV genoeg vanuit de omschakeling, nu zullen ze echt op die goals moeten gaan jagen..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij is net zo in vorm als al de andere jaren bij ons. En dat is gewoon bij lange na niet goed genoeg om een top keeper te worden..
Maar waarom is hij dan (nog !) eerste doelman van Oranje? Toch niet zomaar? Hoewel ik serieus denk dat Zoet van PSV hem danig in de nek aan het hijgen is. Cillissen in deze vorm is niet Oranje-waardig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Pavlov14 --
p111
 p111 - zondag 17 april 2016 - 14:44   quote  deeplink  
Wanneer stoppen ze is met dat scheidvoetbal van de 90 minuten speel je 70 minuten de bal breed en terug en als je achter komt dan gaan ze pas naar voren spelen en komen er eindelijk kansen, de Boer of je gaat aanvallend spelen of stop met Ajax.
Eide
 Eide - zondag 17 april 2016 - 14:45   quote  deeplink  
Die opstelling is logisch. Tegen een verdedigend 4-4-2 speel je zelf met 3-4-3. Dat is een hele logische reactie op een tegenstander die die tactiek hanteert. En als Ajax het nu fenomenaal goed had gedaan bij 4-3-3... maar dat is ook niet.

Het is in deze opstelling alleen de keuze voor Sinkgraven die vreemd is aangezien Sinkgraven dit seizoen nog geen fatsoenlijke wedstrijd heeft gespeeld. Dan kan je ook voor Schone of Serero kiezen.

Dat alles doet niets af aan het feit dat het de ploeg is die hier debet aan is. De ploeg zelf speelt 80 minuten lang alsof er niets op het spel staat. Geen enkele beleving, geen passie, geen strijd. Dat heeft allemaal geen reet met de opstelling te maken.

Wat FdB wel te verwijten is, is dat hij veel te laat ingrijpt. Dat vind ik wel echt verwijtbaar.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Cambuur thuis zie ik PSV flink inlopen. De rest moet ik zien.
PSV zal moeten gaan jagen op goals, en daarvoor moet je dus uit de eigen tent als PSV zijnde..

Cambuur zal geen open huis gaan houden.

En als wij alles winnen, zal dat ook niet 3 keer met 1 goal verschil zijn. Dus moet PSv nu drie keer op rij minimaal 3 keer scoren per wedstrijd..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:41 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan ben je toch geen goede ploeg als je daar niet mee om kunt gaan?
Ach ja, want wij zouden het allemaal wel kunnen toch? Wij als supporters laten ook de kop hangen als het niet gaat zoals wij willen. Steun de ploeg extra hard. Juist nu hebben ze ons nodig.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee hoor, werkt enkel verlammend. Gewoon op je eigen spel vertrouwen. Naar jezelf kijken.
Kan je wel willen, maar je zal wel moeten om te weten wat je moet doen..

Als PSV ineens uithaalt met 7-0 ofzo ben je raar bezig door niet naar hun te kijken..
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:41 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Nou ja, terecht is misschien wat overdreven, maar hij kon hem geven, als was het wat goedkoop. En nu viel het dubbeltje eindelijk eens een keer onze kant op. Zo heb ik ook veel moeite met pingels die gegeven worden voor aangeschoten hands. De ene scheidsrechter geeft die strafschop, de andere niet. Dat was ook vandaag weer het geval. Volgens mij.
Ik ben er heel blij mee hoor. Maar deze kan en mag je niet geven.. Het is er namelijk in de verste verte niet 1..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat de Boer na dit seizoen met de titel op zak zou moeten vertrekken.

Wat extra steun ben ik het mee eens.. Waarom was het halve stadion leeg?
Dat heb je met die seizoenkaarthouders Remco. Sommigen vinden alleen wedstrijden tegen die kakkerlakken, pisboeren en een mogelijke kampioenswedstrijd interessant.
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Daar houd ik serieus ook rekening mee, AW. Maar vanaf 1 mei, de laatste 2 competitiewedstrijden zijn alle 9 wedstrijden gelijktijdig. Ik walg ook van al die verschillende tijden waarop gespeeld wordt: vrijdagavond, zaterdagavond op 3 verschillende tijden en zondag op ook op 3 verschillende tijden. Leve de commercie. Bah!
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:42 schreef pth het volgende:

[..]

Zou normaal gesproken moeten kunnen en daar hoop ik ook vurig op. Liever met een beetje geluk kampioen, dan aan het einde van de rit helemaal niets. Ik hoop echter wel dat de ogen open gaan bij de kruideniers in de ereloges, want er is onvoldoende kwaliteit in de breedte om zelfs maar te mogen denken aan een klein beetje aansluiting in Europees verband of zelfs de eredivisie ook maar een klein beetje te kunnen domineren. Met dit zwakzinnige beleid zakt Ajax steeds verder weg in het moeras waar het al tot de middel in staat. En dat doet pijn, heel veel pijn.
Selectie is goed zat, en breed zat.. Als je alleen als trainer maar 1 aanvaller op de bank zet snap je er gewoon niets van..
pth
 pth - zondag 17 april 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ajax zal ik supporteren tot mijn dood, maar dan heb ik het wel over de elf die in het veld staan en niet het zooitje zwakzinnigen eromheen die één van de grootste clubs uit de voetbalhistorie totaal aan het uithollen en naar de kloten aan het helpen zijn. Overigens vind ik de Boer al jaren 'niets', daar Ajax geen schim meer is van wat het was en dat is al seizoenen lang zo, gelukkig verhuld door de kampioenschappen. Noem me naief, maar ik verlang met heel mijn hart naar een Ajax dat ploegen van de mat speelt, dat wint door gewoon meer doelpunten te maken dan de tegenstander i.p.v. een met opdrachten volgestort elftal dat als de dood is om gewoon te doen waarvoor ze betaald worden: lekker vrijuit voetballen.
Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach ja, want wij zouden het allemaal wel kunnen toch? Wij als supporters laten ook de kop hangen als het niet gaat zoals wij willen. Steun de ploeg extra hard. Juist nu hebben ze ons nodig.
Heb jij vandaag een publiek gezien wat Ajax steunde in de ArenA? Ik niet! Daarom mijn post dat het echt overal hopeloos is.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 17 april 2016 - 14:48   quote  deeplink  
quote:

[..]

De mensen gingen al naar huis en toch spelen we gelijk. Zeker niet sterk van de supporters. Zo hard is de wereld nu eenmaal vandaag de dag.

Ik trok het op een gegeven moment ook niet meer, ik kan hier heel slecht tegen. Maar ben er niet meer zo ziek van als vroeger....gelukkig!
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus is het spanning. Niet meer de achtervolger maar de opgejaagde. Daarnaast blijkt dus dat het psychologische voordeel van een dag later spelen voor Ajax extra verlammend is.
Oneens, toen we gewoon tweede stonden moesten we ook jagen, en dat ging prima..

de Boer doet ineens weer gekke dingen. En dat werkt verlammend op de ploeg..
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:45 schreef Eide het volgende:
Die opstelling is logisch. Tegen een verdedigend 4-4-2 speel je zelf met 3-4-3. Dat is een hele logische reactie op een tegenstander die die tactiek hanteert. En als Ajax het nu fenomenaal goed had gedaan bij 4-3-3... maar dat is ook niet.

Het is in deze opstelling alleen de keuze voor Sinkgraven die vreemd is aangezien Sinkgraven dit seizoen nog geen fatsoenlijke wedstrijd heeft gespeeld. Dan kan je ook voor Schone of Serero kiezen.

Dat alles doet niets af aan het feit dat het de ploeg is die hier debet aan is. De ploeg zelf speelt 80 minuten lang alsof er niets op het spel staat. Geen enkele beleving, geen passie, geen strijd. Dat heeft allemaal geen reet met de opstelling te maken.

Wat FdB wel te verwijten is, is dat hij veel te laat ingrijpt. Dat vind ik wel echt verwijtbaar.
Van de eerste tot en met de laatste letter ben ik het met je eens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:47 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Daar houd ik serieus ook rekening mee, AW. Maar vanaf 1 mei, de laatste 2 competitiewedstrijden zijn alle 9 wedstrijden gelijktijdig. Ik walg ook van al die verschillende tijden waarop gespeeld wordt: vrijdagavond, zaterdagavond op 3 verschillende tijden en zondag op ook op 3 verschillende tijden. Leve de commercie. Bah!
Jep ben ik ook op tegen. Helaas zullen we die discussie nooit winnen. Geld regeert!
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben er heel blij mee hoor. Maar deze kan en mag je niet geven.. Het is er namelijk in de verste verte niet 1..
Eerlijk gezegd ben ik er ook wel blij mee ;)
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:44 schreef Pavlov14 het volgende:

[..]

Maar waarom is hij dan (nog !) eerste doelman van Oranje? Toch niet zomaar? Hoewel ik serieus denk dat Zoet van PSV hem danig in de nek aan het hijgen is. Cillissen in deze form is niet Oranje-waardig.
Dat zegt toch niets over de kwaliteit van Cilissen..

Hij is namelijk inderdaad de eerste doelman, maar wel de doelman van een ploeg die niet eens goed genoeg is om deel te nemen aan het EK met 24 deelnemers..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:47 schreef Loetje het volgende:

[..]

Heb jij vandaag een publiek gezien wat Ajax steunde in de ArenA? Ik niet! Daarom mijn post dat het echt overal hopeloos is.
En jij op het forum steunde ze ook. Gaat niet alleen om publiek in stadion, maar alles en iedereen eromheen ook!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 17 april 2016 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Precies vanaf volgende week weer ff normaal doen alsjeblieft!
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep ben ik ook op tegen. Helaas zullen we die discussie nooit winnen. Geld regeert!
Dat laatste is helaas maar al te waar. Alles draait om commercie.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:45 schreef Eide het volgende:

Gewoon normaal blijven doen 4-3-3 spelen, waarom wisselen. nu pas je de boel aan voor angst bij balbezit tegenstander.. En dat in eigen huis..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

Toch lijkt het er inderdaad op dat het gewoon het opgejaagde is wat Ajax verlamd.
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:

[..]

Jazeker, want ze houden dit forum strak in de gaten tijdens wedstrijden..
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat heb je met die seizoenkaarthouders Remco. Sommigen vinden alleen wedstrijden tegen die kakkerlakken, pisboeren en een mogelijke kampioenswedstrijd interessant.
Er waren ook nog kaarten zat verkrijgbaar..
remco k
 remco k - zondag 17 april 2016 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Toch lijkt het er inderdaad op dat het gewoon het opgejaagde is wat Ajax verlamd.
Ik denk dat ze weer slechts pelen door allemaal aanvullende opdrachten..
Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2016 - 14:53   quote  deeplink  
quote:

[..]

Andere formatie, Fischer om mentaliteit eruit halen en Sinkgraven wel in de basis? Wisselen pas na 70 minuten....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Er waren ook nog kaarten zat verkrijgbaar..
Ja Remco, prijzen gezien?? En dan kunnen we onszelf ook de schuld geven want wij waren er ook niet en zaten op het forum!
Pavlov14
 Pavlov14 - zondag 17 april 2016 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zegt toch niets over de kwaliteit van Cilissen..

Hij is namelijk inderdaad de eerste doelman, maar wel de doelman van een ploeg die niet eens goed genoeg is om deel te nemen aan het EK met 24 deelnemers..
Nou ik vind de basiskracht van Cillissen niet slecht. Normaal gesproken vind ik hem zeer betrouwbaar. Of hij een topkeeper is..? Ach dan zou hij wel bij Real Madrid of Barcelona hebben gespeeld. Maar op dit moment is hij uit vorm zoals heel veel Ajacieden momenteel.
Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2016 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En jij op het forum steunde ze ook. Gaat niet alleen om publiek in stadion, maar alles en iedereen eromheen ook!
Wij kunnen schrijven wat we willen, denk jij dat Spijkerman even zijn mobieltje aan Frank geeft en zegt 'kijk dit vind Warrior, Remco en Loetje van Ajax'?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker, want ze houden dit forum strak in de gaten tijdens wedstrijden..
Nee remco, dat zeg ik niet maar hoe wij doen op het forum doen de supporters in het stadion. Maar wij verwijten hun support terwijl we zelf ook alleen maar zeiken en zeuren.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 17 april 2016 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wij kunnen schrijven wat we willen, denk jij dat Spijkerman even zijn mobieltje aan Frank geeft en zegt 'kijk dit vind Warrior, Remco en Loetje van Ajax'?
Nee Loetje, dat zeg ik niet maar hoe wij doen op het forum doen de supporters in het stadion. Maar wij verwijten hun support terwijl we zelf ook alleen maar zeiken en zeuren.
Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2016 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:55 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee remco, dat zeg ik niet maar hoe wij doen op het forum doen de supporters in het stadion. Maar wij verwijten hun support terwijl we zelf ook alleen maar zeiken en zeuren.
Want wanneer je al 2 wedstrijden waardeloos speelt en koploper onwaardig, je 0-2 achter komt en het terecht was ook mag er niet gezeurd worden?
Eide
 Eide - zondag 17 april 2016 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Gewoon normaal blijven doen 4-3-3 spelen, waarom wisselen. nu pas je de boel aan voor angst bij balbezit tegenstander.. En dat in eigen huis..
Nee, je kiest voor 3-4-3 om juist aanvallend meer te kunnen doen, niet omwegen angst voor de tegenstander. Ik roep ook niet dat FdB de juiste keuze maakt of niet. Ik zeg alleen dat de keuze voor 3-4-3 tegen een tegenstander die 4-4-2 speelt wel heel logisch is. Het pakt alleen vreselijk slecht uit wat de keuze al snel bedenkelijk maakt... maar goed, pakt die keuze goed uit bejubeld iedereen die keuze.

De keuze is in ieder geval verdedigbaar. En het ligt ook niet aan die keuze. het ligt gewoon aan de spelers die vandaag moeite hadden gehad met elke tegenstander, inclusief ploegen uit de Jupiler League. Ongeacht de gekozen tactiek.
Loetje
 Loetje - zondag 17 april 2016 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 17 april 2016 - 14:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee Loetje, dat zeg ik niet maar hoe wij doen op het forum doen de supporters in het stadion. Maar wij verwijten hun support terwijl we zelf ook alleen maar zeiken en zeuren.
Zie post hierboven ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Utrecht (zondag 17 april 2016, 12:30);

0.0114068