|
|
Loetje
|
|
|
Hoe vaak is dat 3-4-3 dit jaar echt goed uitgepakt? Roda thuis waar Ajax heel behoorlijk speelde? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:54 schreef Loetje het volgende:[..] Wij kunnen schrijven wat we willen, denk jij dat Spijkerman even zijn mobieltje aan Frank geeft en zegt 'kijk dit vind Warrior, Remco en Loetje van Ajax'? Inderdaad man, want wij bleren gewoon dat het kut en klote is en dat Frank en alle andere tyfusmongolen moeten oprotten en dat Ajax dood is en nog veel meer van die onzin! En die supporters die honderden euro's per jaar betalen moeten het allemaal accepteren en hun mening voor zich houden??? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:47 schreef remco k het volgende:[..] Selectie is goed zat, en breed zat.. Als je alleen als trainer maar 1 aanvaller op de bank zet snap je er gewoon niets van.. Ben het niet helemaal met je eens. Was mij ook opgevallen dat er nauwelijks een aanvaller op de bank zat en dan mag zo'n jongen als Cerny het verschil gaan maken? Echter, wat voor mogelijkheden waren er nog meer in aanvallend opzicht (Fischer bakt er al tijden weinig van en daarna zou ik niet weten welke aanvallers hij in huis heeft die het verschil kunnen maken). Ik vind de selectie net even te dun, vooral omdat er niets op de bank zit waarvoor een stadion in volle verwachting gaat staan. Daarmee is er ook onvoldoende concurrentie, een heel aantal basisspelers kunnen mijne inziens echt beter, maar voelen nauwelijks druk van gelijkwaardige spelers voor hun positie. De rare keuzes van de Boer, het vaak tranende trekkende spel door spelers vol te storten met opdrachten ... ik ben er al langere tijd klaar mee. Hopelijk zijn 5e titel ophalen en dan lekker wat anders gaan doen. Hij heeft Ajax veel gebracht (in termen van kampioenschappen), maar ik zie er geen toptrainer in die onze club op een echt hoger niveau brengt. Daarin speelt zeker mijn mogelijk naïeve voorliefde voor mooi aanvallend voetbal in mee. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:57 schreef Loetje het volgende:[..] Want wanneer je al 2 wedstrijden waardeloos speelt en koploper onwaardig, je 0-2 achter komt en het terecht was ook mag er niet gezeurd worden? Hahaha al vanaf minuut 1, eigenlijk zelfs al in de dagen voor de wedstrijd, was het gezeik onherroepelijk. Dus niet pas bij 0-2 achter! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:58 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Inderdaad man, want wij bleren gewoon dat het kut en klote is en dat Frank en alle andere tyfusmongolen moeten oprotten en dat Ajax dood is en nog veel meer van die onzin! En die supporters die honderden euro's per jaar betalen moeten het allemaal accepteren en hun mening voor zich houden??? En dat al vanaf de eerste minuut doen? Jongen, dat scheinheilige zijn de meeste niet van. Wanneer Ajax kut speelt mag je dat benoemen en wanneer er fouten gemaakt worden ook! En Ajax maakte er een hoop vandaag. Een hoop die de oude garde al veel langer roepen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:00 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hahaha al vanaf minuut 1, eigenlijk zelfs al in de dagen voor de wedstrijd, was het gezeik onherroepelijk. Dus niet pas bij 0-2 achter! Omdat Ajax vanaf minuut 1 kut voetbalt en de tegenstander aanwijsbaar een angstgegner genoemd mag worden? Nogmaals, kap met dat scheinheilige gedoe man. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:54 schreef Loetje het volgende:[..] Wij kunnen schrijven wat we willen, denk jij dat Spijkerman even zijn mobieltje aan Frank geeft en zegt 'kijk dit vind Warrior, Remco en Loetje van Ajax'? Je weet maar nooit ;) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:00 schreef Loetje het volgende:[..] En dat al vanaf de eerste minuut doen? Jongen, dat scheinheilige zijn de meeste niet van. Wanneer Ajax kut speelt mag je dat benoemen en wanneer er fouten gemaakt worden ook! En Ajax maakte er een hoop vandaag. Een hoop die de oude garde al veel langer roepen. Hier op het forum gebeurd het al ver voor de wedstrijd. Steun de ploeg. Juist nu hebben ze het nodig! Maar nee, wij roepen dat alles kut is en schieten iedereen af. Hell yeah man, want wij zijn echte supporters en willen het beste voor de ploeg?
Of ga je bij een eventueel kampioenschap bij de huldiging ook alleen maar fluiten en schelden?? |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:57 schreef Eide het volgende:[..] Nee, je kiest voor 3-4-3 om juist aanvallend meer te kunnen doen, niet omwegen angst voor de tegenstander. Ik roep ook niet dat FdB de juiste keuze maakt of niet. Ik zeg alleen dat de keuze voor 3-4-3 tegen een tegenstander die 4-4-2 speelt wel heel logisch is. Het pakt alleen vreselijk slecht uit wat de keuze al snel bedenkelijk maakt... maar goed, pakt die keuze goed uit bejubeld iedereen die keuze. De keuze is in ieder geval verdedigbaar. En het ligt ook niet aan die keuze. het ligt gewoon aan de spelers die vandaag moeite hadden gehad met elke tegenstander, inclusief ploegen uit de Jupiler League. Ongeacht de gekozen tactiek. De keuze op zich kan wel logisch zijn, maar dan moet je wel het kwaliteit hebben om het goed uit te voeren. En de uitvoering .... leek helemaal nergens op. Dan zou ik toch maar vasthouden aan 1 systeem dat de spelers wel in enige mate beheersen. Je zag hetzelfde bij het Nederlands elftal, een keuze voor 5 achterin leek hartstikke logisch tegen een zware tegenstander als Frankrijk ... helaas was er geen speler die nog begreep wat er van hem verwacht werd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:01 schreef Loetje het volgende:[..] Omdat Ajax vanaf minuut 1 kut voetbalt en de tegenstander aanwijsbaar een angstgegner genoemd mag worden? Nogmaals, kap met dat scheinheilige gedoe man. Schijnheilige? Whahaha Loetje, ik ben gewoon reëel. Schijnheilige zijn de mensen die na pisvee uit riepen dat we de beste waren, de ploeg kampioen werd en nog meer van die onzin maar nu alles weer afschieten! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens was Fischer gestraft vanwege zijn instelling bij Jong Ajax, zowel zijn voetbalinstelling als zijn houding naar z'n medespelers. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:45 schreef Eide het volgende:Die opstelling is logisch. Tegen een verdedigend 4-4-2 speel je zelf met 3-4-3. Dat is een hele logische reactie op een tegenstander die die tactiek hanteert. En als Ajax het nu fenomenaal goed had gedaan bij 4-3-3... maar dat is ook niet. Het is in deze opstelling alleen de keuze voor Sinkgraven die vreemd is aangezien Sinkgraven dit seizoen nog geen fatsoenlijke wedstrijd heeft gespeeld. Dan kan je ook voor Schone of Serero kiezen. Dat alles doet niets af aan het feit dat het de ploeg is die hier debet aan is. De ploeg zelf speelt 80 minuten lang alsof er niets op het spel staat. Geen enkele beleving, geen passie, geen strijd. Dat heeft allemaal geen reet met de opstelling te maken. Wat FdB wel te verwijten is, is dat hij veel te laat ingrijpt. Dat vind ik wel echt verwijtbaar. 343 is logisch tegen een team wat veel minder is dan jij bent. Dat is Utrecht niet. Daarbij is de verrassing totaal weg want je hebt geen opkomende backs. Voor de spitsen van Utrecht is het helemaal lekker omdat er geen cv doorschuift hoeven zijn 0,0 verdedigend werk te doen. Daarbij speelde Ajax met blok van 2 controleurs en 2 aanvallende middenvelder en lagen de flanken dus open met als gevolg veel te verdedigende meters voor onze buitenspelers. FDB is echt voor een groot gedeelte debet aan dit resultaat. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Schijnheilige? Whahaha Loetje, ik ben gewoon reëel. Schijnheilige zijn de mensen die na pisvee uit riepen dat we de beste waren, de ploeg kampioen werd en nog meer van die onzin maar nu alles weer afschieten! Ik denk dat het emotie is. Ik doe daar ook wel aan mee. Niet goed, maar misschien wel begrijpelijk. Aan de andere kant, je kunt niet je ogen sluiten wanneer Ajax als collectief niet goed speelt. Je mag mijns inziens best kritiek hebben op Ajacieden, die een balletje over 2 meter niet bij hun medespeler krijgen, Je mag ook kritiek hebben op spelers die er met de pet naar gooien. Maar bovenal is voetbal emotie. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hier op het forum gebeurd het al ver voor de wedstrijd. Steun de ploeg. Juist nu hebben ze het nodig! Maar nee, wij roepen dat alles kut is en schieten iedereen af. Hell yeah man, want wij zijn echte supporters en willen het beste voor de ploeg? Of ga je bij een eventueel kampioenschap bij de huldiging ook alleen maar fluiten en schelden?? Mag ik zelf een mening hebben dat ik heel dit Ajax al 2.5 jaar kut vind? Het voetbal uit de ploeg is en spelers veel te veel opdrachten krijgen? Ik vind Ajax kut op het moment ja, heel kut zelfs. Een elftal waar geen meter van af te lezen valt dat het voor een titel en rechtstreekse plaatsing voor de CL speelt. En dan mag ik zeggen dat Ajax kut speelt. En een titel of niet, De Boer mag van mij sowieso weg! Trainer die niet leert van fouten. Allemaal feiten. En dat iedere keer 3x Milik van jou moeten we dan wel serieus nemen, schei uit man. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote: Zou hij misschien beter wel een keer kunnen doen, maar ik ben bang dat hij het mobieltje rechtstreeks moet aansluiten op de hersenpan van Frankie om zijn waanbeelden uit te bannen 😉 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:05 schreef pth het volgende:[..] De keuze op zich kan wel logisch zijn, maar dan moet je wel het kwaliteit hebben om het goed uit te voeren. En de uitvoering .... leek helemaal nergens op. Dan zou ik toch maar vasthouden aan 1 systeem dat de spelers wel in enige mate beheersen. Je zag hetzelfde bij het Nederlands elftal, een keuze voor 5 achterin leek hartstikke logisch tegen een zware tegenstander als Frankrijk ... helaas was er geen speler die nog begreep wat er van hem verwacht werd. De kwaliteit is er wel. De uitvoering was dramatisch.
Weet je, als je voor 4-3-3 kiest mis je weer het opkomen aan de rechterkant omdat Tete nog niet wedstrijdfit is en kom je weer onnodig in de 1 op 1. Maar goed, misschien dat dan juist de veldbezetting wel weer goed was geweest. Wie weet. Feit is dat het meer dan erbarmelijk was.
Ik vond Youness trouwen enorm verloren zonder Dijks erbij. Je ziet dan pas wat voor wapen Dijks is en hoe zeer hij Youness de kans geeft in de 1 op 1 te komen. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:06 schreef Eide het volgende:Overigens was Fischer gestraft vanwege zijn instelling bij Jong Ajax, zowel zijn voetbalinstelling als zijn houding naar z'n medespelers. Kijk, dat is duidelijk. Nu begrijp ik het en ik sta daar beslist achter. Bedankt voor je uitleg, Eide. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:08 schreef pth het volgende:[..] Zou hij misschien beter wel een keer kunnen doen, maar ik ben bang dat hij het mobieltje rechtstreeks moet aansluiten op de hersenpan van Frankie om zijn waanbeelden uit te bannen 😉 Haha. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Schijnheilige? Whahaha Loetje, ik ben gewoon reëel. Schijnheilige zijn de mensen die na pisvee uit riepen dat we de beste waren, de ploeg kampioen werd en nog meer van die onzin maar nu alles weer afschieten! Waren de gasten die hier af en toe komen. Dat hebben de meeste niet gezegd en voel me hierop verder totaal niet aangesproken. Jij die elke wedstrijd doet alsof ze heilig waren. Alsof het goddelijk was, iedereen wijzen op ieder negatief woord terwijl je jarenlang hier zelf niet anders was. Scheinheilig dus inderdaad. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 14:58 schreef Loetje het volgende:Hoe vaak is dat 3-4-3 dit jaar echt goed uitgepakt? Roda thuis waar Ajax heel behoorlijk speelde? Zelfs tegen de graafschap voor de beker was armzalig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Maar tegen Roda (6-0) pakte het juist heel goed uit. Toen riepen er zelfs mensen dat Ajax voortaan altijd maar 3-4-3 moest spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dat ben ik beslist met je eens. Je zou bijna denken dat Ajax gewoon niet beter kan. Maar dan snap ik niets van hun instelling in wedstrijden tegen PSV in Eindhoven en tegen AZ in Amsterdam. Dat vond ik qua Ajax erg goede wedstrijden. Dus ze kunnen het wel! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:11 schreef Eide het volgende:[..] Maar tegen Roda (6-0) pakte het juist heel goed uit. Toen riepen er zelfs mensen dat Ajax voortaan altijd maar 3-4-3 moest spelen. Klopt maar 343 speel je tegen een ploeg wat je kapot moet spelen en niet tegen een team wat fantastisch uit de omschakeling speelt als Utrecht. Gewoon dom en haast arrogant om te spelen. 343 is voor dit Utrecht zo fijn om tegen te spelen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:10 schreef Loetje het volgende:[..] Waren de gasten die hier af en toe komen. Dat hebben de meeste niet gezegd en voel me hierop verder totaal niet aangesproken. Jij die elke wedstrijd doet alsof ze heilig waren. Alsof het goddelijk was, iedereen wijzen op ieder negatief woord terwijl je jarenlang hier zelf niet anders was. Scheinheilig dus inderdaad. Ga genieten van je weekend man. Neem een extra rustgevend tabletje. Dit gaat je jouw hart nog een kosten. Uiteindelijk staan we gewoon bovenaan en jank je alleen maar over een onterecht gegeven pingel. Wees blij met de 2-2 en dat we nog steeds voortaan op de door jou zo gehate pisboeren. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:14 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ga genieten van je weekend man. Neem een extra rustgevend tabletje. Dit gaat je jouw hart nog een kosten. Uiteindelijk staan we gewoon bovenaan en jank je alleen maar over een onterecht gegeven pingel. Wees blij met de 2-2 en dat we nog steeds voortaan op de door jou zo gehate pisboeren. Wijk je weer af van je discussie. Zoals je dat zo vaak doen en je onderbouwing vaak ver te zoeken is... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pisboeren gun ik inderdaad niks. Dat weet iedereen trouwens. Mag van mij zelfs een bom op die spelersbus. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:08 schreef Loetje het volgende:[..] Mag ik zelf een mening hebben dat ik heel dit Ajax al 2.5 jaar kut vind? Het voetbal uit de ploeg is en spelers veel te veel opdrachten krijgen? Ik vind Ajax kut op het moment ja, heel kut zelfs. Een elftal waar geen meter van af te lezen valt dat het voor een titel en rechtstreekse plaatsing voor de CL speelt. En dan mag ik zeggen dat Ajax kut speelt. En een titel of niet, De Boer mag van mij sowieso weg! Trainer die niet leert van fouten. Allemaal feiten. En dat iedere keer 3x Milik van jou moeten we dan wel serieus nemen, schei uit man. Ik vraag ook totaal niet of je mij serieus wil nemen. Gelukkig blijf ik positief over de ploeg en ga ik niet op voorhand uit van verlies om ze daarna ook nog eens helemaal de grond in te boren. Je wist toch al dat we gingen verliezen, maak je er dan niet druk meer om. Kost je jouw hart nog eens man! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:16 schreef Loetje het volgende:[..] Wijk je weer af van je discussie. Zoals je dat zo vaak doen en je onderbouwing vaak ver te zoeken is... Nee hoor Loetje, ik ben blij met het punt en het feit dat we nog bovenaan staan. Hoef ik verder geen nutteloze discussie met jouw over randzaken te voeren. Ik ga een biertje nemen op het "gestolen" punt en verder genieten van het weekend! Ga jij maar verder gestrest verder hier! 🍻 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:16 schreef Loetje het volgende:Pisboeren gun ik inderdaad niks. Dat weet iedereen trouwens. Mag van mij zelfs een bom op die spelersbus. Dus waar maak je jezelf dan druk op. We blijven bovenaan! Gewoon biertje nemen en ontspannen! 🍻🍻🍻🍻 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:14 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt maar 343 speel je tegen een ploeg wat je kapot moet spelen en niet tegen een team wat fantastisch uit de omschakeling speelt als Utrecht. Gewoon dom en haast arrogant om te spelen. 343 is voor dit Utrecht zo fijn om tegen te spelen Ik vind Utrecht helemaal geen ploeg die uit de omschakeling speelt. Het is juist een ploeg die dit seizoen graag het spel maakt. Utrecht past zich voor de wedstrijd van vandaag helemaal aan op Ajax. Barazite voorin in plaats van Boymans is een pure verdedigende keuze bijvoorbeeld. Utrecht speelde ook veel verdedigender dan ze dit jaar normaliter doen.
Ik snap alle ophef wel hoor. Ik denk alleen dat de tactiek vandaag niet het probleem was. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:09 schreef Eide het volgende:[..] De kwaliteit is er wel. De uitvoering was dramatisch. Weet je, als je voor 4-3-3 kiest mis je weer het opkomen aan de rechterkant omdat Tete nog niet wedstrijdfit is en kom je weer onnodig in de 1 op 1. Maar goed, misschien dat dan juist de veldbezetting wel weer goed was geweest. Wie weet. Feit is dat het meer dan erbarmelijk was. Ik vond Youness trouwen enorm verloren zonder Dijks erbij. Je ziet dan pas wat voor wapen Dijks is en hoe zeer hij Youness de kans geeft in de 1 op 1 te komen. Waarschijnlijk druk ik mij verkeerd uit. De spelers die er staan kunnen stuk voor stuk voetballen, maar als geheel klopt het niet. Dus misschien is er sprake van 'verkeerde' kwaliteit. Er is geen speler die iets uitzonderlijks heeft, die met één geniale ingeving een wedstrijd op zijn kop kan zetten zelfs als het voor geen meter loopt. Hierbij speelt naar mijn mening sterk mee dat de concurrentie binnen de selectie te gering is, wat op de bank zit is meteen een klasse minder dan de reguliere basiself waardoor mensen als vanzelf een tandje terugnemen (hoef toch niet te vrezen voor mijn basisplaats). Daarnaast gaat er kennelijk iets mis in het inslijpen van vaste patronen, waarbij iedereen zonder te kijken al weet hoe een ander gaat reageren. Al met al een beetje robotachtig voetbal met weinig verrassing en zodra iets anders als het ingestudeerde wordt geprobeerd veranderd het geheel een beetje in los zand. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Kadootje voor 020 van Makkelie, Janssen speelde zuiver eerst de bal |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Wie is 020 op het Ajaxforum? Als je niet het fatsoen hebt om "Ajax" te schrijven, dan heb je hier niks te zoeken. Kst!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Pavlov14 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:23 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Wie is 020 op het Ajaxforum? Als je niet het fatsoen hebt om "Ajax" teschrijven, dan heb je hier niks te zoeken. Kst! Tis een Tukker en wanabee Feyenoorder |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ga weg smerige kakkerlak! Supporter van een club die de eerste seizoenshelft meerdere malen is geholpen door de scheidsrechter! 😂😂😂 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Iemand met een identiteit crises
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee hoor Loetje, ik ben blij met het punt en het feit dat we nog bovenaan staan. Hoef ik verder geen nutteloze discussie met jouw over randzaken te voeren. Ik ga een biertje nemen op het "gestolen" punt en verder genieten van het weekend! Ga jij maar verder gestrest verder hier! 🍻 Ben totaal niet gestrest zelfs. Ik benoem graag de dingen die hier nogal snel verbloemd worden en daar hebben sommige moeite mee! Desalniettemin, geniet van je biertje! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Dus waar maak je jezelf dan druk op. We blijven bovenaan! Gewoon biertje nemen en ontspannen! 🍻🍻🍻🍻 Ontspannen genoeg, bezorgd over de toekomst absoluut. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Dan heeft hij hier niks te zoeken. Al die klojangen zie je hier alleen wanneer Ajax niet gewonnen heeft. We zien ze de laatste weken dus weinig, maar vandaag is het weer raak. Lullo's. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:16 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik vraag ook totaal niet of je mij serieus wil nemen. Gelukkig blijf ik positief over de ploeg en ga ik niet op voorhand uit van verlies om ze daarna ook nog eens helemaal de grond in te boren. Je wist toch al dat we gingen verliezen, maak je er dan niet druk meer om. Kost je jouw hart nog eens man! Ik ga op voorhand uit van de ploegen die elkaar treffen. Net als ik woensdag een hele open wedstrijd verwacht waarbij het ook werkelijk alle kanten op kan. Als je wat realistischer bent hoop ik dat je de ballen hebt om te zeggen dat je deze fouten in de CL niet moet maken. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Overigens, als zo'n wedstrijd dan toch op zo'n manier moet verlopen... doe dan maar tegen Utrecht na die streek van de burgemeester van die kutlui eerder dit jaar. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nog erger. Supporter van een club die oneerlijk heb gespeeld en supporter van een ploeg die de eerste seizoenshelft strafschop na strafschop cadeau kreeg. Nog words needed. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:31 schreef Eide het volgende:Overigens, als zo'n wedstrijd dan toch op zo'n manier moet verlopen... doe dan maar tegen Utrecht na die streek van de burgemeester van die kutlui eerder dit jaar. Inderdaad!!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat heeft iedereen hier ook wel gezien. Wat is je punt nu helemaal? Zat je zo gefrustreerd achter je PC dat je AB-SO-LUUT even op het Ajax forum moest komen posten?
Dank voor je bijdrage. Rot nu maar weer op. Fijne zondag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 april 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:24 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ga weg smerige kakkerlak! Supporter van een club die de eerste seizoenshelft meerdere malen is geholpen door de scheidsrechter! 😂😂😂 Inderdaad. De eerste wedstrijden van het seizoen was het bijna wekelijks raak met cadeau gekregen strafschoppen. Toen hoorden we ze niet. Overigens zagen we geen Feyenoordsupporters hier tijdens hun schitterende serie van 9 nederlagen op rij. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:31 schreef Eide het volgende:Overigens, als zo'n wedstrijd dan toch op zo'n manier moet verlopen... doe dan maar tegen Utrecht na die streek van de burgemeester van die kutlui eerder dit jaar. Haha. Ik had er serieus aan gedacht, eerder vanmiddag. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote: Flikker straal op lul er zijn ons genoeg strafschoppen onthouden, kijk effe hoe makkelijk de Jong zijn strafschoppen krijgt,ga daar lekker zeiken |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 17 april 2016 - 15:33 schreef Eide het volgende:[..] Dat heeft iedereen hier ook wel gezien. Wat is je punt nu helemaal? Zat je zo gefrustreerd achter je PC dat je AB-SO-LUUT even op het Ajax forum moest komen posten? Dank voor je bijdrage. Rot nu maar weer op. Fijne zondag. Hahahahahah Top Eide ;-) |
|
|
|