|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oef bijna een Vanbeekie.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zo is het maar net Gio. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Armoe. Dommekracht voetbal kom je niet eens onderuit |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zet er maar 4 anderen neer. oh nee, die zijn er niet. @Barabas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Behoorlijk droevig niveau zo.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Best eens, maar ja zo is de selectie nu eenmaal. Ik denk dat de verwachtingen gewoon te hoog zijn. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 21:30 schreef van geil het volgende:[..] Best eens, maar ja zo is de selectie nu eenmaal. Ik denk dat de verwachtingen gewoon te hoog zijn. En de trainer niet in staat er meer uit te halen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Deed hij best goed Dirk. jammer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zoals de opstelling nu staat zou niemand van ons m maken met deze selectie. Al weken niet |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar slecht was t wel weer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Och n punt bij Heracles, niet eens slecht. Feyenoord vocht wel, maar t spel wilde niet vlotten, niet gek gezien best veel onvoldoendes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 21:33 schreef Stylzz het volgende:Zoals de opstelling nu staat zou niemand van ons m maken met deze selectie. Al weken niet Dickie er uit dan maar, |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Yep, met Gio en aanhangsels |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zeer matige vertoning. Ook moet die pingel wel gemaakt worden...
Slecht idee om die door een speler uit vorm te laten nemen. Had Tonny of Jens moeten zijn. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Klasse van Weghorst... Prima statement , even de journalist voor lul zetten, Kramer zoeken doe ik niet aan mee. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Yep.! n echte prof. En collega.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door van geil -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Misschien wat frisjes, maar het was toch droog.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ff langs het shoppie.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niks gezien, niks gemist? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou, het blijkt dat Lijdensweg zijn meisje niet kan verwennen en ze daarom chagarijnig is..
Tis maar dat je het weet he.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat is er met Vejinovic hee. Manmanman..totaal geen vooruitgang. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gadverredamme. Rimpelsex. @Renato
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Je ziet dat hij totaal geen vertrouwen heeft...je ziet hem lijden... Ik hoop dat hij er doorheen komt, maar ik vrees het ergste.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Jij bent echt pervers haha.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Samen met Kramer naar de psycholoog |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nou doe Michiel de groeten van ons Barrels.. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Het is echt om te janken..allebei. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: Heb er (nog) niks van gezien of over gehoord, maar m'n gevoel zegt "het had minder gekund" |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:56 schreef sevillana het volgende:[..] Heb er (nog) niks van gezien of over gehoord, maar m'n gevoel zegt "het had minder gekund" Nog minder haha, Lijdensweg zijn vrouw is al zo chagarijnig.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ALS hij hem had gemaakt wat had je dan gezegd de beste voetballers missen ook wel blij met een punt toch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 23:11 schreef de bluffer het volgende:[..] ALS hij hem had gemaakt wat had je dan gezegd de beste voetballers missen ook wel blij met een punt toch Had ik hetzelfde gezegd Jongen speelt nooit, nul vertrouwen |
|
|
|