|
|
VVout
|
|
|
Zal wel weinig worden maar voor mijn part speelt Utrech zich helemaal leeg slepen een puntje mee naar huis. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekker Utrech, heb je ze weer bij de neus genomen daar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat seker maar toch een wrange smaak overgehouden door die tyfus scheids.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De schlemiel sjeg, daar fronste ik toch ff mijn wenkbrauwen bij. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Tsja, zo worden er wel vaker fouten gemaakt helaas. Ajax had de eerste helft al een 100% penalty moeten hebben. Die kregen ze niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
In beide gevallen gefaald, de mannen in het zwart. Kan je hem seniel vinden of niet.
quote: De dubieuze pingel die scheidsrechter Danny Makkelie gisteren in de slotfase van het duel tussen Ajax en FC Utrecht toekende, doet landelijk veel stof opwaaien. Zo ook bij oud-international Willem van Hanegem.
"Ik ben na die onnozele strafschop voor Ajax maar even de tuin ingelopen. Zo kwaad was ik", schrijft de oud-international in zijn column in het AD. In de ogen van Van Hanegem is het een cruciaal moment in de strijd om het naderende kampioenschap. Iedereen kan een foutje maken, maar dit was overduidelijk geen strafschop, aldus de kromme. ''Daar heb je geen elektronische hulpmiddelen voor nodig om dat te kunnen zien".
quote:Willem van Hanegem heeft geen goed woord over voor het gedrag van Michiel Kramer in de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen FC Groningen (1-1). De aanvaller speelde met vuur. In de slotfase van het duel kreeg Kramer het aan de stok met Etiënne Reijnen, die hij bij de keel pakte. Even later duwde Kramer bij een opstootje Rasmus Lindgren op de grond. Onbegrijpelijk, vindt Van Hanegem, die vindt dat de spits een schorsing voor de komende bekerfinale riskeerde.
"Het was gewoon rood, wegwezen. Hij was in de eerste helft ook al bezig. Ik begrijp dan niet dat de trainer hem er niet uithaalt. Het was wachten op problemen." Volgens Kramer zelf was er weinig aan de hand en hij zei na afloop niet bang te zijn om alsnog geschorst te worden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 14:47 schreef VVout het volgende:In beide gevallen gefaald, de mannen in het zwart. Kan je hem seniel vinden of niet. [..] [..] Hij roept dat de scheids het aan het opbouwen was. Dat is gewoon echt onzin. Hij floot weliswaar niet geweldig. Maar dat gold beide kanten op. En dit soort fouten worden helaas te vaak gemaakt. Neem de corner waar Roda tegen Ajax de gelijkmaker uit scoort. Dat is niet eens een corner. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat is omdat we er allemaal wel enigszins gekleurd naar kijken, persoonlijk vind ik dat er veel te zeikerig gefloten wordt. Dus wat Kramer b.v. deed was nou niet echt gevaarlijk voor blijvend letsel. Dat is toch in eerste instantie de intentie dat je voor een overtreding fluit, een beetje ongein moet kunnen toch. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 23:47 schreef VVout het volgende:Dat is omdat we er allemaal wel enigszins gekleurd naar kijken, persoonlijk vind ik dat er veel te zeikerig gefloten wordt. Dus wat Kramer b.v. deed was nou niet echt gevaarlijk voor blijvend letsel. Dat is toch in eerste instantie de intentie dat je voor een overtreding fluit, een beetje ongein moet kunnen toch. Hahaha, zo is het maar net. In NL roep ik al jaren dat het korps zorgt voor een stelleje homo's als ze naar het buitenland vertrekken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat bedoel ik, als ik zelf een partijtje voetbal zou ik er geen klote aan vinden als er fysiek niet wordt ingegaan. Ok ik ben dan ook een technisch belabberde voetballer die het sowieso van een tikkie links of rechts moet hebben, maar een technisch begaafde tegenstander weet mij dan altijd nog op één of andere manier om de tuin te lijden.
Ja het moet leuk blijven, onbesuisde acties met waarschijnlijk letsel tot gevolg moet je gewoon bestraffen natuurlijk, maar voor de rest, laat toch lekker gaan man. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 13:03 schreef VVout het volgende:Dat bedoel ik, als ik zelf een partijtje voetbal zou ik er geen klote aan vinden als er fysiek niet wordt ingegaan. Ok ik ben dan ook een technisch belabberde voetballer die het sowieso van een tikkie links of rechts moet hebben, maar een technisch begaafde tegenstander weet mij dan altijd nog op één of andere manier om de tuin te lijden. Ja het moet leuk blijven, onbesuisde acties met waarschijnlijk letsel tot gevolg moet je gewoon bestraffen natuurlijk, maar voor de rest, laat toch lekker gaan man. Je ziet het dan ook goed terug in Europese wedstrijden, de spelers uit de Nederlandse competitie kunnen daar gewoon niet mee omgaan.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ja vanavond naar de nederlaag met de terug reis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies wens ze daar veel succes mee |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Om derde te worden moeten ze uit dik van Vitesse winnen en thuis ook dik van de Kaasboeren winnen want de kaasboeren spelen zondag thuis tegen de superboeren |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 augustus 2016 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik test hier wat dingen uit en haal het weer weg....is hier toch geen hond |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 augustus 2016 door VVout -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos