|
|
Pavlov14
|
|
|
quote:Op maandag 18 april 2016 - 15:50 schreef Ajax Warrior het volgende:Even wat feiten voor de calimero's uit Eindhoven. Vitesse - PSV (0-1): Blom gaf geen penalty aan Vitesse na hands van Jeffrey Bruma in het strafschopgebied. "De scheids beslist gelukkig in mijn voordeel", zo zei de PSV-verdediger na de wedstrijd tegen NOS Studio Sport. Willem II - PSV (2-2): Volgens Twitter overduidelijk, maar het arbitrale kwartet zag het niet. PSV haalde nog een punt in Tilburg door twee goals uit buitenspelpositie. PSV - Heracles (2-0): Het hielp PSV in een wedstrijd die ze moest winnen. Scheidsrechter Makkelie gaf PSV gemakkelijk een strafschop nadat Wout Weghorst zijn tegenstander licht vasthield. Gaston Pereiro verzilverde de buitenkans. Cambuur - PSV (0-6): In de 8e minuut floot Blom voor een handsbal van Sander van de Streek. Hij gaf een penalty en de Friese verdediger kreeg rood. Daardoor was Cambuur machteloos en won PSV met een monsterscore. En dan schijnt er er nog een thuiswedstrijd tegen zijn tegen Zwolle waar PEC een strafschop wordt onthouden waarna die pisboeren de wedstrijd winnen. JUST TALKING! Zo is het precies, AW. Maar dan hoor je niemand. Maar nu is het Ajax en heel Nederland huilt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 12:58 schreef Pavlov14 het volgende:[..] Maak gelijk ook even een plaatje van al die scheidsrechters die Feyenoord geholpen hebben tijdens de eerste 10 wedstrijden van dit seizoen. Tjonge, Ajax krijgt eens een keer een strafschop... Voor jou altijd..
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Ik ben alleen bang dat als pisvee vanavond punten verspeeld tegen vitesse en wij ,AJAX, morgen winnen, dat zij, de pisvee fans, aangifte gaan vanwege competitievervalsing met als reden dat De wedstrijden tegelijk gespeeld hadden moeten worden......
Ach, als dat eens waar mag zijn, pisvee vanavond gelijk en wij morgen avond winnen :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) :-) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote: Hahaha, ja idd bij die tweede goal stond iemand buitenspel, maarja die raakte de bal niet aan. Daar is iets voor te zeggen, maar vanaf Juli wordt deze regel gelukkig weer terugveranderd naar zeker buitenspel. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Mocht pedovee kampioen worden, dan is er opeens niets meer aan de hand. Als ze vanavond winnen is het bijna zeker dat zij de titel pakken...
Alle hoop op PEC ZWOLLE!!!!!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 16:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Mocht pedovee kampioen worden, dan is er opeens niets meer aan de hand. Als ze vanavond winnen is het bijna zeker dat zij de titel pakken... Alle hoop op PEC ZWOLLE!!!!!!! Hoe zo als zij winnen? Als wij morgen winnen is er toch helemaal niets aan de hand? |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 16:47 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hoe zo als zij winnen? Als wij morgen winnen is er toch helemaal niets aan de hand? Dat is het m nou juist, wij winnen niet 3 x op rij!! Hoe dan ook, we verspelen nog punten de komende 3 wedstrijden...
Dus moet pisvee ook een keer punten verspelen en dat kan alleen vanavond of uit tegen pec....
Snappie?
Heerenveen uit winnen we niet zomaar en dan komt twents ponypark nog naar de ArenA en die is ook niet 1 2 3 gespeeld....dan nog een wedstrijd UIT die ook nog niet gewonnen is! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 16:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Dat is het m nou juist, wij winnen niet 3 x op rij!! Hoe dan ook, we verspelen nog punten de komende 3 wedstrijden... Dus moet pisvee ook een keer punten verspelen en dat kan alleen vanavond of uit tegen pec.... Snappie? Heerenveen uit winnen we niet zomaar en dan komt twents ponypark nog naar de ArenA en die is ook niet 1 2 3 gespeeld....dan nog een wedstrijd UIT die ook nog niet gewonnen is! Dus jij zit met angszweet tussen je bilnaad op de bank de komende 3 wedstrijden? Nou, ik niet hoor..... ;-)
Ik denk dat we tegen utrecht wel wakker zijn geschud en ga gewoon uit van 3 overwinningen voor ons
Nee gap, maar ik ga wel uit van het positieve:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 19 april 2016 - 16:41 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:Mocht pedovee kampioen worden, dan is er opeens niets meer aan de hand. Als ze vanavond winnen is het bijna zeker dat zij de titel pakken... Alle hoop op PEC ZWOLLE!!!!!!! Hoezo winnen ze dan vrijwel zeker de titel? Volgens mij hebben we alles nog gewoon in eigen hand toch.. |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
Wat me nu opvalt is dat er niemand een opmerking plaatst over de penalty van PSV, gisterenavond tegen Vitesse. In mijn optiek was de "overtreding" van Diks op Lestienne zeer licht, net als van Janssen op Milik afgelopen zondag. En bovendien was het begin van die "overtreding" op het randje van het strafschopgebied of er net buiten, maar per se niet in de 16! Zo zie je maar. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Volgens de media er buiten maar geen ophef want het is Ajax niet !!!! |
|
|
|
|
Pavlov14
|
|
|
quote: Precies, p111! Van de "topploegen" krijgt Ajax met afstand de minste strafschoppen mee en ALS ze er eentje krijgen... Nou, nou dat hebben we gemerkt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 12:30 schreef Pavlov14 het volgende:Wat me nu opvalt is dat er niemand een opmerking plaatst over de penalty van PSV, gisterenavond tegen Vitesse. In mijn optiek was de "overtreding" van Diks op Lestienne zeer licht, net als van Janssen op Milik afgelopen zondag. En bovendien was het begin van die "overtreding" op het randje van het strafschopgebied of er net buiten, maar per se niet in de 16! Zo zie je maar. Nou dan weet ik het netjes gemaakt. De KNVB moet beide penalty's dan maar niet mee tellen en de uitslagen aanpassen..👍 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 19:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nou dan weet ik het netjes gemaakt. De KNVB moet beide penalty's dan maar niet mee tellen en de uitslagen aanpassen..👍 Moet jij niet pakken voor zaterdag meeuw.....ga je daar op storten in plaats van onzin te krijsen hier |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 19:23 schreef RenatoBos het volgende:[..] Nou dan weet ik het netjes gemaakt. De KNVB moet beide penalty's dan maar niet mee tellen en de uitslagen aanpassen..👍 Geen enkel probleem, maar dan wel als ze alle onterechte beslissingen terug draaien.. Eens kijken wat jullie van je eigen club vind als ze in het rechter rijtje staan.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
hahha. Ach vandaag julie ook een onterechte penalty.. PSV gister, is dat ook weer netjes recht getrokken door de KNVB.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ga met hem mee RenatoBos! 😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan ik doen, heb tenslotte toch vakantie.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Hou maar op, m'n vrouw is blond he, dag voor de bekerfinale..😡 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Neeeeeeeeeee! Whahaha sorry kan een lach niet onderdrukken. Vrouwen moet je ook niets laten plannen.
Jij vlucht voor een eventuele nederlaag?
Geintje ouwe! Klote man. Fijne vakantie en hopelijk mag je in Turkije feest vieren! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Willempje had in zijn column nogal wat commentaar op Makkelie. Ronald de Boer heeft op zijn beurt fijntjes Van Hanegem op z'n plek gezet en hem even gewezen op z'n selectieve boosheid :) |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 12:30 schreef Pavlov14 het volgende:Wat me nu opvalt is dat er niemand een opmerking plaatst over de penalty van PSV, gisterenavond tegen Vitesse. In mijn optiek was de "overtreding" van Diks op Lestienne zeer licht, net als van Janssen op Milik afgelopen zondag. En bovendien was het begin van die "overtreding" op het randje van het strafschopgebied of er net buiten, maar per se niet in de 16! Zo zie je maar. Misschien omdat wij minder calimero zijn? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee hoor, ik heb aangifte gedaan. En ook gelijk voor alle onterechte beslissingen in de toekomst. Scheelt weer een ritje of 12 per eredivisieweekend! 😉 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 08:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee hoor, ik heb aangifte gedaan. En ook gelijk voor alle onterechte beslissingen in de toekomst. Scheelt weer een ritje of 12 per eredivisieweekend! 😉 Ja inderdaad.
Echt belachelijk hoeveel ophef over de penalty's. Ik kom net bij de koffietafel weg ( nu weet ik weer waarom ik daar meestal niet blijf hangen) en daar gaat het over niets anders dan de onterechte penalty's die Ajax gekregen heeft..
Ik denk laat ik hem er dan gewoon eens in gooien.. En wat denken jullie van de onterechte goals bij PSV willem2, en de onterechte penalty van PSV afgelopen dinsdag??
Nou je wil niet weten wat voor een stormvloed ik over me heen kreeg, daar is dit forum niets bij.. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Das gewoon heel intelligent, ze wist wel dat de bekerfinale dan was, maar ze wist ook; er is een kans van 1 op 30000 dat feyenoord de finale haalt...
Ik snap haar! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 10:19 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Das gewoon heel intelligent, ze wist wel dat de bekerfinale dan was, maar ze wist ook; er is een kans van 1 op 30000 dat feyenoord de finale haalt... Ik snap haar! Omdat je ook blond ben waarschijnlijk.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 08:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee hoor, ik heb aangifte gedaan. En ook gelijk voor alle onterechte beslissingen in de toekomst. Scheelt weer een ritje of 12 per eredivisieweekend! 😉 Slim van je! Dramatisch niveau van de scheidsrechters hier.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 06:02 schreef Eide het volgende:Willempje had in zijn column nogal wat commentaar op Makkelie. Ronald de Boer heeft op zijn beurt fijntjes Van Hanegem op z'n plek gezet en hem even gewezen op z'n selectieve boosheid :) Waar heb jij dat comm.van Frank gelezen kan het nergens vinden |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 08:56 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee hoor, ik heb aangifte gedaan. En ook gelijk voor alle onterechte beslissingen in de toekomst. Scheelt weer een ritje of 12 per eredivisieweekend! 😉 whahahaha :-) |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 09:52 schreef remco k het volgende:[..] Ja inderdaad. Echt belachelijk hoeveel ophef over de penalty's. Ik kom net bij de koffietafel weg ( nu weet ik weer waarom ik daar meestal niet blijf hangen) en daar gaat het over niets anders dan de onterechte penalty's die Ajax gekregen heeft.. Ik denk laat ik hem er dan gewoon eens in gooien.. En wat denken jullie van de onterechte goals bij PSV willem2, en de onterechte penalty van PSV afgelopen dinsdag?? Nou je wil niet weten wat voor een stormvloed ik over me heen kreeg, daar is dit forum niets bij.. Hahahahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
We hebben nog geen strafschop gehad in de competitie dit seizoen!!! Ze zijn ook allemaal tegen ons! Klote scheidsrechters! ;-) |
|
|
|