|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Al 2x nu in de belangrijkste fase van het seizoen. En Schone brengt echt niks. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Afgelopen weekend ook 80x dezelfde actie. Ligeon trapte er niet in. En als hij al kon voorzetten was het niets. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Gaat ie nou met Serero aanvallend spelen ipv op cvm? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 20:44 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Afgelopen weekend ook 80x dezelfde actie. Ligeon trapte er niet in. En als hij al kon voorzetten was het niets. Ik ben geen fan van hem maar dat was al bekend |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kan iemand mij in godsnaam die korte kutcorners eens een keet uitleggen? In de laatste minuut met 1-0 voor snap ik het. Maar dit echt niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Daar was El Ghazi al weg geweest. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: .....en zich vastgelopen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad, met 15x draaien en kappen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Me too, was het weekend ook gewoon ruk. Al willen sommigen anders doen geloven.
Maar nu ga ik AJAX aanmoedigen! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Onbegrijpelijk dat Ghazi niet speelt. Afgelopen week de meest dreigende aanvaller, met afstand zelfs, en de twee wedstrijden daarvoor heel erg belangrijk met een goal en een assist, die beiden beslissend waren.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waarschijnlijk gewoon een goede voorzet zoals zo vaak.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En wederom een heel slecht begin.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Een rommelig zootje, tot nog toe. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat is al de 5e keer dat die kut scheids fluit voor niks.. Beide kanten op overigens, maar waarom zo vaak fluiten.. Mediageile kut scheids is dat.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 20:56 schreef remco k het volgende:Dat is al de 5e keer dat die kut scheids fluit voor niks.. Beide kanten op overigens, maar waarom zo vaak fluiten.. Mediageile kut scheids is dat.. viel mij ook op.... doodfluiter |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Elke afvallende bal is voor Heerenveen. Het is weer zeer magertjes |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Magertjes? Het lijkt godverdomme nergens op man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer helemaal niks aan de hand.. Zelfs die gasten van Heerenveen kijken verbaasd om zich heen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Of Schone die het hele seizoen misschien 3 dingen goed heeft gedaan. Verzuipt in iedere pot. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Voorzetten waren van de week bijna allemaal goed waar ze horen alleen loopt er niemand op. Dat is wat anders. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax straalt niet uit, dat ze voor de kampioen gaan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom niet gewoon zoals het hoort eens echt druk zetten, gewoon er echt vol op.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Meest moeilijke optie Klaassen. Straal eens uit dat je een titel wilt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En Wat een geweldige corner weer.. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Die corners zijn altijd zo beroerd |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Knappe redding.. Slecht verdedigd.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Bijna 20 minuten en weer nog geen fatsoenlijk schot op goal.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Milik een paar goede wedstrijden gespeeld maar sinds cambuur uit is hij het weer helemaal kwijt. Elke bal schiet weer een stuk van zijn voet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Moet Mike er nu ook de volgende wedstrijd uit? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi he, als je de opstelling ziet weet je al dat je geen diepgang hebt... En dan moet het bij zon domme reporter weg komen op TV..
Tsjaa.. Zo gaat het hem echt gewoon niet worden Frank.. Veel te statisch en maar 1 man op het hele veld met een actie.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ajax overtuigd wederom niet en eigenlijk verbaast me dat ook niet. Je mag van geluk spreken dat je vandaag tegen ook een niet overtuigend Heerenveen speelt. Nu maar hopen op een individuele actie..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Onbegrijpelijk hoe makkelijk al die tweede ballen voor Heerenveen zijn.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pffff Klaassen, dat moet een goal zijn man..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Niet eens een hoek kiezen.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Lafheid troef als je met twee controleurs speelt zal je NOOIT een tweede bal winnen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook geen van beiden die diepte zoekt he..
Waarom niet met vd Beek spelen als je Bazoer passeert.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Opnieuw ontbreekt de wil ook om te winnen , wat is dat toch met Ajax! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 21:08 schreef remco k het volgende:[..] Ook geen van beiden die diepte zoekt he.. Waarom niet met vd Beek spelen als je Bazoer passeert.. Of Gudelj net als tegen Az aanvallend laten spelen |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Als 'nr1' moet je in hemelsnaam je wil kunnen opleggen aan de nummer 12 en kansen creeeren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ook gewoon geen enkele wil om een bal te krijgen van een medespeler als een verdediger de bal heeft. NIemand die probeert vrij te komen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die kwam net 1 x in de 16 van de tegenstander, je zag hem gewoon vertwijfeld om zich heen kijken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat leek tenminste ergens op.. Diepte in het spel.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Haal gvd die trage schone eruit. Man man wat is die man traag terwijl er zoveel ruimte ligt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Een keer een fatsoenlijke bal ofzo |
|
|
|