|
|
Onze Ajax
|
|
|
Het lijkt wel, of Ajax heeeeeeeeel erg graag eerst met 1-0 achter wil komen, voordat ze zelf goed gaan spelen. Tot nu toe is het bagger. Had nu al 0-2 kunnen staan, gezien de vier kansen vooraf die ze hadden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ook daar, weer helemaal niets aan de hand, gewoon normale mannelijke duels man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 21:12 schreef Onze Ajax het volgende:Het lijkt wel, of Ajax heeeeeeeeel erg graag eerst met 1-0 achter wil komen, voordat ze zelf goed gaan spelen. Tot nu toe is het bagger. Had nu al 0-2 kunnen staan, gezien de vier kansen vooraf die ze hadden. Wat? Vier kansen vooraf? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die turk fluit echt alles dood man |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Ja, in het begin al, toen we eerst twee kansen hadden. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ajax heeft pas 1 kans gehad man, je kan beter de live wedstrijd bekijken, en de opgenomen wedstrijd uitzetten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook dat balen van elkaar. Dijks net ook, en dan gewoon niet mee terug lopen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Younes wordt ook met de week voorspelbaarder |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Er is tot op heden 1 kans geweest en voor de 3e keer op rij zie ik geen ploeg die voor een titel speelt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus, kan iemand die Serero van het veld weg halen? Die heeft echt helemaal niks goeds gedaan.. BAzoer valt tenminste op, doet niet alles goed maat onderneemt tenminste iets.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Opnieuw is het om te janken zo slecht.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Heerenveen kan er geen kut van. Je speelt weer eens tegen jezelf en niet omdat de tegenstander zo goed is |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dat is gewoon een gele kaart.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
ik hoop niet dat de Boer tot de 60e minuut weer gaat wachten met wisselen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als je naar die koppies kijkt ookl zo gespannen allemaal, en amper vertrouwen op die gezichten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfffff, die mag er wel in hoor.. Eindelijk weer eens diepte, prima actie Serero.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En daarom moet El Ghazi er spelen. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Er ligt een hoop ruimte op rechts dat is niet normaal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
4 beste mensen bij Ajax de eerste helft tot nu toe..
Veltman vd Hoorn Viergever en Cilissen..
En daar baal ik echt verschrikkelijk van.. Wanneer kan je daar nu eens gewoon de aanvallende spelers voor aanmerken.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godverdomme Milik... Als er 0 overzicht is in de voorhoede ga je niet scoren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb al zeker 4 a 5 mogelijkheden gezien om op rechts te kiezen voor snelheid, maar die keuze kan je nu niet eens maken.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik hoor de Boer en Klaassen al weer na dit puntverlies.. IEdere keer hetzelfde liedje.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schone is zo goed he, toch Schonekwijlers? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
En weer balverlies van Schone. Wat is die goed hè jongens. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Die foppe moeten ze ook ophangen hahhahahh
okè schilderijtje dan. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ga lekker allemaal in Tilburg wonen.......kruikenzeikers |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ben ik de enige die vind alsof het weer een team is die voor het eerst samenspeelt? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door Loetje -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Schöne eruit en El Ghazi erin en Serero mag er ook wel uit... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit slaat echt helemaal nergens op.. Dat je hier nog voor thuisblijft zeg. Meer en meer krijg je daar spijt van.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook wel weer lekker ingeschoten zeg.. Pfffffffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
We hebben gewoon vandaag niet zoveel zin....... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En gewoonw eer geen diepte kunnen zoeken door Schone.. Kom op zeg, dat moet de Boer toch zien en snappen.. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Younes man! Schijnvoetballer ben eens effectief man en geef een voorzet! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 21:16 schreef remco k het volgende:Jezus, kan iemand die Serero van het veld weg halen? Die heeft echt helemaal niks goeds gedaan.. BAzoer valt tenminste op, doet niet alles goed maat onderneemt tenminste iets.. Serero heeft 3x een bal vooruit gespeeld 2x kwam de bal niet aan je hebt helemaaaal niks aan hem ik kan ook 40 balletjes breed spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook de posities waar spelers aan de bal komen, het lijkt verdomme wel alsof er gewoon niet op automatismen getraind wordt.. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Dit Heerenveen speelt zo slecht. Had ik totaal niet verwacht. Het zegt ook heel erg veel dat we moeite hebben met deze ploeg |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Beste Frank hoe wil je deze wedstrijd gaan winnen als er geen diepgang is en dat komt door een opstelling die jij maakt |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 21:29 schreef remco k het volgende:Ook de posities waar spelers aan de bal komen, het lijkt verdomme wel alsof er gewoon niet op automatismen getraind wordt.. Dat is er niet herken nog steeds na jaren de boer geen spelpatronen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En dan kan je diepte zoeken en dan komt de bal gewoon niet.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ken er twee.. Breed en achteruit.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nee, de eerste helft was zeker niet om aan te zien. We mogen blij zijn, als we met 0-1 winnen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En het zet zichzelf weer voorschut. Oh wacht, dat mag je niet zeggen. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
De Boer zou nu al moeten wisselen, maar Frank is eigenwijs en gaat gewoon verder met dezelfde spelers. Zo vermoeiend en irritant om te moeten kijken naar dit inspiratieloze spel van Ajax. |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Schakel voor de grap even door naar depor - barca om te zien hoe je een mindere tegenstander kapot hoort te spelen |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ik vraag me af, waarom Ajax vaak zo slecht speelt. Ligt het toch aan FdB ??? Het was weer een drama om naar te kijken. |
|
|
|