|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Mannen kamp met dat gezeik op elkaar. Ajax speelt. Veel belangrijker |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:23 schreef Oceanu het volgende:[..] Ik heb het over de ballen die hij vooruit speelt of kopt. Naar de zijkant of terug gaat prima. Dat zeg ik. Een prima inspeelpass naar voren toe, zijn crosspass is ook al stukken beter. Gewoon opbouwend echt prima.. Samen met Viergever opbouwend prima, en beter dan Riedewald en Veltman.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Omdat Klaasen al sinds die crosspass last heeft van z'n hamstring |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
El Ghazi mag dan wel ingekomen zijn voor Schöne, maar ook hij heeft niet veel laten zien in de tweede helft. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Bij geloof is 14
En arro is mij naam
AJAX KAMPIOEN !! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Oke, is me niet eens opgevallen.. Maar dan nog zou ik dan Bazoer brengen en niet licht gewicht Sinkgraven..
Zeker niet nu Ajax achteruit aan het lopen is.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:27 schreef Onze Ajax het volgende:El Ghazi mag dan wel ingekomen zijn voor Schöne, maar ook hij heeft niet veel laten zien in de tweede helft. Maar ook geen een bal gehad en wel vrij gestaan een keer of 5.
Frank brengt weer spelers die al het hele seizoen niet in vorm zijn. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:22 schreef remco k het volgende:[..] Ach kerel. Kijk gewoon eens naar je leven man, alleen maar negativiteit wat ik van je lees.. Dit is kut, dat is kut, alles is altijd kut.. En dan roepen dat je zoveel zelfreflectie hebt omdat je wat ouder bent dan een ander.. Gaan we nu persoonlijk worden ouwe....ik dacht dat jij daar een hekel aan had....maar goed er zijn er maar 2 op dit forum die mij en mijn leven persoonlijk kennen en daar hoor jij niet bij. Zelfreflectie is moeilijk geef ik toe....levens ervaring krijg je na mate je ouder wordt en ja wat dat betreft kan ik jou een hoop leren |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Godverdomme Dijks wat verschrikkelijk dom dit... |
|
|
|
|
Jaccio
|
|
|
Wat een domme actie van dijks |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Viergever nu op links en Tete weer naar rechts? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik had het weer eens juist voorspelt 0-2, ondanks de slechte eerste helft. We hebben weer ff 1,5 week rust.
Ik vind het ook prima om op doelsaldo te winnen van die Boeren. Want wat was ik toen ziek toen die Boeren op 1 goal kampioen werden. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nee joh gewoon 343 hahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Gaan we nu persoonlijk worden ouwe....ik dacht dat jij daar een hekel aan had....maar goed er zijn er maar 2 op dit forum die mij en mijn leven persoonlijk kennen en daar hoor jij niet bij. Zelfreflectie is moeilijk geef ik toe....levens ervaring krijg je na mate je ouder wordt en ja wat dat betreft kan ik jou een hoop leren Volgens mij werd jij persoonlijk met je eerste opmerking... En ik pretendeer helemaal niet dat ik je ken, die boot houd ik heel bewust af omdat ik niet met zulke negatievelingen in aanraking wil komen..
En jij mij iets leren? Ach kerel, wat moet ik van je leren dan? Hoe je een baan moet zoeken?? Hoe je iets kan bijdragen aan de maatschappij..
Levenservaring komt niet met de jaren. Dat komt door de dingen die je meemaakt, maar nog veel belangrijker, hoe je omgaat met dat wat je meemaakt, daar leer je van... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
MILIK BEDANKT!!! :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:30 schreef Bobby1972 het volgende:Ik had het weer eens juist voorspelt 0-2, ondanks de slechte eerste helft. We hebben weer ff 1,5 week rust. Ik vind het ook prima om op doelsaldo te winnen van die Boeren. Want wat was ik toen ziek toen die Boeren op 1 goal kampioen werden. Whahaha, snel je eerste post aanpassen en er snel 0-2 voorzetten om hier te pronken met een goede voorspelling..
Whahahahaha,,, |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk dat Milik zo belangrijk is geworden zeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoe ver is Riedewald.?? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Wanneer Ajax twee keer met 1-0 moet PSV twee keer met 4 goals verschil winnen. Tsja zeg het. Ik denk twee keer winnen genoeg is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ajax heeft dispensatie aangevraagd voor Jong Ajax dit weekend met hem. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Het is toch ongelooflijk dat die drie kwallen in de studio gewoon die pingel in twijfel aan het trekken zijn en zodoende dus weer aan stemmingmakerij doen. Hij heeft zijn hand vol open en zijn arm gestrekt en zeker niet langs het lichaam. Ik kan mij hier zo kwaad om maken. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Niet gaan kutten nu. Gewoon Viergever Lb. Vandaag zeer goed overigens. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:39 schreef Brandje het volgende:Het is toch ongelooflijk dat die drie kwallen in de studio gewoon die pingel in twijfel aan het trekken zijn en zodoende dus weer aan stemmingmakerij doen. Hij heeft zijn hand vol open en zijn arm gestrekt en zeker niet langs het lichaam. Ik kan mij hier zo kwaad om maken. Eens, gewoon een open hand die echt niet strak langs het lichaam is. Maar goed, Ajax is een lopend doel en zo is het makkelijk scoren denken ik maar. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:35 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha, snel je eerste post aanpassen en er snel 0-2 voorzetten om hier te pronken met een goede voorspelling.. Whahahahaha,,, Fucking loser, ik heb mijn score niet aangepast. Dat zou ik nooit doen, ik ben niet iemand die met de wind mee waait.
Jij met je opmerkingen we spelen gelijk en dan aanpassen.
Remco jij hebt wel weer bewezen wie hier de fucking loser is vandaag. Daar is geen discussie over mogelijk. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Gefeliciteerd mede ajacieden ;-) Belangrijke overwinning weer!
Ik vond Heerenveen erg verdedigend spelen. Je kon niet zien dat ze knokten voor de laatste mogelijkheid om alsnog de play offs te halen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:33 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij werd jij persoonlijk met je eerste opmerking... En ik pretendeer helemaal niet dat ik je ken, die boot houd ik heel bewust af omdat ik niet met zulke negatievelingen in aanraking wil komen.. En jij mij iets leren? Ach kerel, wat moet ik van je leren dan? Hoe je een baan moet zoeken?? Hoe je iets kan bijdragen aan de maatschappij.. Levenservaring komt niet met de jaren. Dat komt door de dingen die je meemaakt, maar nog veel belangrijker, hoe je omgaat met dat wat je meemaakt, daar leer je van... Jou valt niks te leren omdat jij denkt dat je heel wat bent en boven iedereen staat....en liegt en bedriegt (ga het niet neerzetten, maar de bewijzen heb ik en dat weet je)jij zuigt en treitert sinds je op het forum zit.
Je hoeft geen Einstein te zijn om dat te zien....en verder laat ik het hierbij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:41 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Fucking loser, ik heb mijn score niet aangepast. Dat zou ik nooit doen, ik ben niet iemand die met de wind mee waait. Jij met je opmerkingen we spelen gelijk en dan aanpassen. Remco jij hebt wel weer bewezen wie hier de fucking loser is vandaag. Daar is geen discussie over mogelijk. Whahaha, jazeker pas je het wel aan, dat stond er namelijk gewoon simpelweg niet..
En wat heb ik aangepast? Ik zei vooraf dat we gelijkspelen, ik heb ongelijk gekregen, en daar ben ik maar wat blij om.. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:42 schreef Ronald 1960 het volgende:Gefeliciteerd mede ajacieden ;-) Balngrijke overwinning weer! Ik vond Heerenveen erg verdedigend spelen. Je kon niet zien dat ze knokten voor de laatste mogelijkheid om alsnog de play offs te halen Precies Ronald, gaat ook om de punten en doelpunten. We komen steeds dichterbij het eindresultaat.
Ander gunstige punt is dat de Graafschap heeft gewonnen. En daarmee doet de laatste wedstrijd waarschijnlijk voor hen er niet meer toe. Omdat ze nu 5 punten voorsprong hebben op Cambuur. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:43 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha, jazeker pas je het wel aan, dat stond er namelijk gewoon simpelweg niet.. En wat heb ik aangepast? Ik zei vooraf dat we gelijkspelen, ik heb ongelijk gekregen, en daar ben ik maar wat blij om.. Ik zou dat nooit doen en heb dat nog nooit gedaan. Ik hou daar niet van, het is zoals het is.
Jij bent de persoon die voortdurend met de wind meewaait, en daarmee laat je structureel zien hoe zwak persoon je bent. Geboren Fucking loser!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Maakt z'n rentree komende wedstrijd bij jong. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Jou valt niks te leren omdat jij denkt dat je heel wat bent en boven iedereen staat....en liegt en bedriegt (ga het niet neerzetten, maar de bewijzen heb ik en dat weet je)jij zuigt en treitert sinds je op het forum zit. Je hoeft geen Einstein te zijn om dat te zien....en verder laat ik het hierbij Whahaha, iets van 6 a 7 jaar geleden erbij halen. En dan ook iets waar je de reden van weet, hoe zielig kan je zijn kerel....En de enige reden dat je het weet is omdat ik het je verteld hebt kerel. Dus doe niet alsof je ergens achter bent gekomen man..
En inderdaad, ik daag uit als ik hier ben. Hoef je inderdaad geen Einstein voor te zijn.. Nooit anders geweest en zal ook niet veranderen.. Maar blijft leuk om te zien dat jij er gewoon nog steeds lekker in gaat..
Slaap lekker pik.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als er hier 1 iemand is die niet met alle winden mee waait is het Remco. Je kan hem van heel veel beschuldigen, maar dat nu net niet.
Tegendeel zelf, hij is zo eigenwijs dat het regelmatig pijn doet aan de ogen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Frank zei het net al, maar Jasper Cillessen pakte in de eerste helft knap de kopbal van Tevrede. Denk niet dat Zoet die had gepakt, Remco..... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Eide - woensdag 20 april 2016 - 15:14 quote deeplink quote: "Op woensdag 20 april 2016 - 15:12 schreef Bobby1972 het volgende: 0-2, zouden ze weer 433 gaan spelen? Ja natuurlijk, want H'veen speelt 4-3-3 en daar ga je dus niet 3-4-3 tegen spelen."
Kijk Gay Remco hier het bewijs.....grootste stumper hier!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:45 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Ik zou dat nooit doen en heb dat nog nooit gedaan. Ik hou daar niet van, het is zoals het is. Jij bent de persoon die voortdurend met de wind meewaait, en daarmee laat je structureel zien hoe zwak persoon je bent. Geboren Fucking loser!! Als er 1 is die niet met de wind mee waait ben ik het wel. Altijd een eigen mening waar ik achter sta en doe dat zonder hulp van anderen..
Maar goed, altijd nog een beter gevoel bij dan alleen maar wat lullen in de ruimte zonder eens wat te zeggen, kortom, beter dan geen eigen mening hebben.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:47 schreef Bobby1972 het volgende:Eide - woensdag 20 april 2016 - 15:14 quote deeplink quote: "Op woensdag 20 april 2016 - 15:12 schreef Bobby1972 het volgende: 0-2, zouden ze weer 433 gaan spelen? Ja natuurlijk, want H'veen speelt 4-3-3 en daar ga je dus niet 3-4-3 tegen spelen." Kijk Gay Remco hier het bewijs.....grootste stumper hier!! quote even normaal, dan kan ik zien wat er staat.. En doe dat eens gewoon als een volwassen man, zonder schelden.
Maar als het echt zo is, dan mijn oprechte excuses, dan heb ik het verkeerd gelezen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:47 schreef Bobby1972 het volgende:Eide - woensdag 20 april 2016 - 15:14 quote deeplink quote: "Op woensdag 20 april 2016 - 15:12 schreef Bobby1972 het volgende: 0-2, zouden ze weer 433 gaan spelen? Ja natuurlijk, want H'veen speelt 4-3-3 en daar ga je dus niet 3-4-3 tegen spelen." Kijk Gay Remco hier het bewijs.....grootste stumper hier!! Voor homofobe opmerkingen is hier geen plek bobby. Maak vooral ruzie maar hou het wel fatsoenlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door Eide -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Het feit dat je terug gaat kijken om het op te zoeken geeft aan hoe ziek en zielig persoon je bent. Ik zou me kapot schamen, inferieur loser! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:47 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha, iets van 6 a 7 jaar geleden erbij halen. En dan ook iets waar je de reden van weet, hoe zielig kan je zijn kerel....En de enige reden dat je het weet is omdat ik het je verteld hebt kerel. Dus doe niet alsof je ergens achter bent gekomen man.. En inderdaad, ik daag uit als ik hier ben. Hoef je inderdaad geen Einstein voor te zijn.. Nooit anders geweest en zal ook niet veranderen.. Maar blijft leuk om te zien dat jij er gewoon nog steeds lekker in gaat.. Slaap lekker pik.. Je kan het krijgen zoals je wil.... en in mij heb de verkeerde gekozen....we kunnen zo ver gaan als jij wil....en je weet hoe dat gaat eindigen.
Is wel lekker voor Nathan....heeft papa veel meer tijd voor hem |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Remco beschuldigd mij van iets wat ik met feiten kan bewijzen dat het niet zo is. Dan ben je een geboren loser en zwakkeling. Dat soort mensen vind ik ronduit zwak en geen ruggengraat hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 april 2016 door Bobby1972 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:50 schreef Bobby1972 het volgende:Het feit dat je terug gaat kijken om het op te zoeken geeft aan hoe ziek en zielig persoon je bent. Ik zou me kapot schamen, inferieur loser! Waarom, omdat het me direct opviel? en er dan ook nog bijstond dat het bericht is aangepast?
Maar zoals ik al zei, als ik het verkeerd heb dan mijn excuses, dan heb ik niet goed gelezen..
Zie je, zo moeilijk is het niet om iets toe te geven als je fout zit..
Kijken of jij dat ook kan over je scheld serenades.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Echt apart dit. We zetten een goede stap richting titel en het halve forum heeft bonje met elkaar. Komop klaar nu. Pak een biertje, een jointje of snuif een dikke lijn weg maar nu is het mooi geweest. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik pas alleen dingen aan wanneer ik het geschreven heb, omdat er een schrijffout in zat. Je kunt op tijdstip zien dat ik om 15: 12 ook 0-2 heb geschreven.
Jij bent een lafaard om je fout toe te geven en daarom ben je een geboren loser. Ik zie dat als falende en inferieure mensen. |
|
|
|