|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:50 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Je kan het krijgen zoals je wil.... en in mij heb de verkeerde gekozen....we kunnen zo ver gaan als jij wil....en je weet hoe dat gaat eindigen. Is wel lekker voor Nathan....heeft papa veel meer tijd voor hem Nee hoor, want zoals je weet ben ik hier toch al een stuk minder de laatste tijd, simpelweg omdat ik er voor hem wil zijn als ie wakker is.. Gewoon lekker tijd doorbrengen met die kleine man, het mooiste wat er is..
En jij krijgt mij uberhaubt niet meer zover dat ik een ban zou krijgen door jou.
En als je iets anders dan dit bedoelt, moet je dat vooral doen, dan kom je van een koud kermis thuis.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:52 schreef Brandje het volgende:Echt apart dit. We zetten een goede stap richting titel en het halve forum heeft bonje met elkaar. Komop klaar nu. Pak een biertje, een jointje of snuif een dikke lijn weg maar nu is het mooi geweest. Biertje oke.....jointe en sniuf is niet mijn ding |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:51 schreef Bobby1972 het volgende:Remco beschuldigd mij van iets wat ik met feiten kan bewijzen dat het niet zo is. Dan ben je een geboren loser en zwakkeling. Dat soort mensen vind ik ronduit zwak en geen ruggengraat hebben. Je hebt pas geen ruggengraat als je een fout niet durft toe te geven. Echte kerels doen dat namelijk wel..
Nogmaals, kijken of jij dat ook kan.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:52 schreef Brandje het volgende:Echt apart dit. We zetten een goede stap richting titel en het halve forum heeft bonje met elkaar. Komop klaar nu. Pak een biertje, een jointje of snuif een dikke lijn weg maar nu is het mooi geweest. ....en Remco en ik.... ach leggen het altijd weer bij |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:54 schreef remco k het volgende:[..] Nee hoor, want zoals je weet ben ik hier toch al een stuk minder de laatste tijd, simpelweg omdat ik er voor hem wil zijn als ie wakker is.. Gewoon lekker tijd doorbrengen met die kleine man, het mooiste wat er is.. En jij krijgt mij uberhaubt niet meer zover dat ik een ban zou krijgen door jou. En als je iets anders dan dit bedoelt, moet je dat vooral doen, dan kom je van een koud kermis thuis.. Zou niet weten wat... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:53 schreef Bobby1972 het volgende:Ik pas alleen dingen aan wanneer ik het geschreven heb, omdat er een schrijffout in zat. Je kunt op tijdstip zien dat ik om 15: 12 ook 0-2 heb geschreven. Jij bent een lafaard om je fout toe te geven en daarom ben je een geboren loser. Ik zie dat als falende en inferieure mensen. jaja, echt een prima opvoeding gehad..
Je bent zwak als je fouten toegeeft?? Whahahaha. Wat zal jij een geweldige relatie hebben met al je toffe klanten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik ook niet...
Biertje dan maar, als we het er toch over hebben? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zie trouwens net die strafschop van Feyenoord, dat is er gewoon niet 1, Kramer slaat achteruit.. en maakt dus de eerste overtreding. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Yep....proost pik op Melissa en Nathan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar ik ga pitten, morgen weer het wekkertje om 5:30...
Veel plezier gehad vanavond, ondanks dat ik het echt niet verwacht had, toch een overwinning met prima cijfers ondanks het hele slechte voetbal.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het aller belangrijkste kerel.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zeker weten....slaap ze... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nee zo bedoel ik het ook niet. Noemde gewoon een paar opties:) |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Gelukkig we blijven in de race dat lijkt mij toch het belangrijkste op dit forum. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Truste mannen, op naar Ajax - Twente ;-) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ik ga ook liggen al hoop ik morgen nog wel dat Cambuur thuis minimaal gelijk speelt tegen W2 morgen. Dat met het oog op PSV-cambuur. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:47 schreef Bobby1972 het volgende:Eide - woensdag 20 april 2016 - 15:14 quote deeplink quote: "Op woensdag 20 april 2016 - 15:12 schreef Bobby1972 het volgende: 0-2, zouden ze weer 433 gaan spelen? Ja natuurlijk, want H'veen speelt 4-3-3 en daar ga je dus niet 3-4-3 tegen spelen." Kijk Gay Remco hier het bewijs.....grootste stumper hier!! Hey rambo, doe ff gewoon man! Heb je voor het eerst een breezer op ofzo?
Tering we hebben gewonnen en de 0 gehouden!! Dat je het überhaupt in je zeelarf-harses haalt om nu zo te reageren hier....ksssst naar de koelkast jij!! Nee niet voor een nieuwe breezer, maar om af te koelen!
Ik zat er ook weer naast en geef er geen kut om!!
Niemand is de beste....wtf...op een forum??
3pntn in de pocket en de spanning stijgt! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Wie staan er tijdens het kampioensfeest vooraan? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hey Nenam, Ghazi nog gezien???? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 22:52 schreef Brandje het volgende:Echt apart dit. We zetten een goede stap richting titel en het halve forum heeft bonje met elkaar. Komop klaar nu. Pak een biertje, een jointje of snuif een dikke lijn weg maar nu is het mooi geweest. Ben ik allang mee bezig man ..Wat zeik je NOU!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: hHAHAHHAHAAHHHAH !! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nope....loden wissel |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Inderdaad ouwe, maar hij was zondag wel zogenaamd de gevaarlijkste aanvaller. Zegt al genoeg als je zelfs een paspop niet voorbij komt. 😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
stelletje tering lijers !!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
i dit it again!!
PppPPFfFFFffF |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb je het over Warrior en mij slome ??? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Als je hier op zoeken klikt n je zoekt op triple star.....dan kom jij niet goed weg ouwe .....sterker nog
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: jE ZWAKT AF OUWE ..die heb je eens voor een ander gebruikt
Hè verzin iets leukers ..veelal zelfde man..
Kom op ouwe old school!!
hahahahahaahah
CLOWN!! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 00:41 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Heb je het over Warrior en mij slome ??? [/quote
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach ouwe, komt geen zinnig woord uit die gozer. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wat een rust! Ook niets meer typen graag. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2016 door enough -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
Sorry i'm out control ............ |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 23:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Hey rambo, doe ff gewoon man! Heb je voor het eerst een breezer op ofzo? Tering we hebben gewonnen en de 0 gehouden!! Dat je het überhaupt in je zeelarf-harses haalt om nu zo te reageren hier....ksssst naar de koelkast jij!! Nee niet voor een nieuwe breezer, maar om af te koelen! Ik zat er ook weer naast en geef er geen kut om!! Niemand is de beste....wtf...op een forum?? 3pntn in de pocket en de spanning stijgt! Plak je voortaan wel met een magneet erop!! (koelkast)
|
|
|
|
enough
|
|
|
Oja ging over Bobby .....go0 sh00t !!...........
|
|
|
|
enough
|
|
|
.
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Je hebt ook echt niks anders te doen dan zuipen en blowen he? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zelfs het AD noemt het een terechte penalty deze ochtend wegens een uitgestoken hand van Otigba. Dat valt eigenlijk niet tegen. De commotie van de heren Fox lijkt niet gedeeld te worden door de journalistiek. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik heb het moment vanochtend nog even terug gezien maar het was ook echt een pingel. Een uitgestoken hand die niet langs het lichaam hangt maar echt iets er vanaf. De bal was de speler gewoon gepasseerd zonder die uitgestoken open hand. Gewoon een terechte pingel. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nou ik niet.. Voor mij staat Ajax niet voor kampioenschap. Ajax staat voor mij aan domineren, mooi voetbal dat zie ik helaas al jaren niet meer of sporadisch. Dat je nu weer kampioen wordt met schijtvoetbal vind ik alleen maar jammer want dan veranderd er weer niks/weinig. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 05:59 schreef Eide het volgende:Ik heb het moment vanochtend nog even terug gezien maar het was ook echt een pingel. Een uitgestoken hand die niet langs het lichaam hangt maar echt iets er vanaf. De bal was de speler gewoon gepasseerd zonder die uitgestoken open hand. Gewoon een terechte pingel. Inderdaad maar hij had niet op een gunstiger moment gegeven kunnen worden. Zag de bui alweer hangen want met 0-0 en het slechte spel kon het alle kanten nog op. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Want? Mag je geen compliment geven ofzo? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk de spelers, zal wel raar zijn om de kantinejuffrouw daar neer te gooien.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ben bang van niet! 🤔 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 05:54 schreef Eide het volgende:Zelfs het AD noemt het een terechte penalty deze ochtend wegens een uitgestoken hand van Otigba. Dat valt eigenlijk niet tegen. De commotie van de heren Fox lijkt niet gedeeld te worden door de journalistiek. Fox wil een volgende discussie uitlokken. Sukkeltjes. |
|
|
|