|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Waarschijnlijk wel, want de spelers zijn dan nog aan het breien. 😉 |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jij niet! Das te positief! 😂😂😂😉😉😉
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2016 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: nee ..oja en ajax kijken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik verbaas me er echt over hoe hij veranderd is in zijn hele instelling. Gister was hij niet goed en deelde hij in de malaise, maar hij was wel een van de weinigen die gewoon bleef gaan en dingen proberen om maar wat te forceren, en dat lijkt me wel het minste wat je kan doen als het niet loopt.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 05:54 schreef Eide het volgende:Zelfs het AD noemt het een terechte penalty deze ochtend wegens een uitgestoken hand van Otigba. Dat valt eigenlijk niet tegen. De commotie van de heren Fox lijkt niet gedeeld te worden door de journalistiek. Elk normaal en weldenkend mens weet dat dit een pingel was maar wat is gisteren al zei bij FOX doen ze heel erg aan stemmingmakerij. De pingel van PSV tegen Vitesse was er een met 100% zekerheid volgens iedereen bij FOX. Kunnen ze daar NOOIT zeggen want Diks zet de overtreding buiten de zestien in, heeft hij Lestienne binnen de zestien ook nog vast dan is het een pingel, maar in de herhaling is dat onmogelijk om te zien want je ziet alleen maar de benen van Diks en Lestienne. Dus waar halen ze in vredesnaam die zekerheid vandaan want het is gewoon NIET te zien. Maar wat nog vervelender is dan die zogenaamde wijsneuzen in de studio zijn de verslaggevers. Vooral die in de wedstrijd van psv tegen Vitesse maakte zijn voorkeur wel heel erg duidelijk. Dat was bijna een verslag van een supporter. Gisteren ook. Totaal verbolgen reageren bij de penalty alsof Ajax daar weer mazzel had. Die Otigba heeft zijn hand helemaal open. Het leek wel op een keeper die uit kwam in een in tegen een situatie. Vermeer komt dus altijd zo uit. Let maar eens op. Die heeft ook zijn armen altijd heel kort langs zijn lichaam maar wel met zijn handen open.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2016 door Brandje -- |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat had gezien.. Maar het verbaasd me gewoon dat ie zo'n ontwikkeling heeft doorgemaakt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat was Milik zowel gisteren als zondag echt ijzingwekkend kalm bij die pingels. 2x niet in de wedstrijd op dat moment. Dat is wel echt knap. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote:Op woensdag 20 april 2016 - 23:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:[..] Hey rambo, doe ff gewoon man! Heb je voor het eerst een breezer op ofzo? Tering we hebben gewonnen en de 0 gehouden!! Dat je het überhaupt in je zeelarf-harses haalt om nu zo te reageren hier....ksssst naar de koelkast jij!! Nee niet voor een nieuwe breezer, maar om af te koelen! Ik zat er ook weer naast en geef er geen kut om!! Niemand is de beste....wtf...op een forum?? 3pntn in de pocket en de spanning stijgt! Bij mij gaat alles om feiten, en je moet nooit leugens gaan noemen dan maak ik je af. Ik heb een hekel aan dit soort mensen. Als je dan niet eens het lef hebt om je fout toe te kennen, ben je nog zwakker. Dan ben je een falend mens.
Je kon gelukkig lezen dat om 15:12 er ook stond dat ik 0-2 had gezegd. Remco is dan niet zo mans om te zeggen dat hij fout zat. Dan ben je in mijn ogen een inferieur mens. Ik kan daar niks anders van maken.
Gelukkig win je de wedstrijd toch nog op individuele klasse en daar mag je dankbaar voor zijn. Wat een stress geven dit soort wedstrijden. Ik hoop dat het tegen Twente thuis beter gaat en we weer eens kunnen genieten.
Ik hoop dat Cambuur vanavond verliest, want dan is de kans groot dat bij de laatste wedstrijd er voor de Graafschap niks meer op het spel staat. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 12:18 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Ik hoop dat Cambuur vanavond verliest, want dan is de kans groot dat bij de laatste wedstrijd er voor de Graafschap niks meer op het spel staat. En daardoor vol moeten tegen Pisvee en die kutboeren open huis krijgen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Complimenten voor Viergever trouwens weer. Al 3 weken de beste man aan onze kant. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 11:41 schreef Loetje het volgende:Wat was Milik zowel gisteren als zondag echt ijzingwekkend kalm bij die pingels. 2x niet in de wedstrijd op dat moment. Dat is wel echt knap. Absoluut. Als je dan de verandering van Milik ziet sinds die wisselbeurten in combinatie met zijn werklust, kalmte en effectiviteit is dat echt wel heel erg knap.
Die kalmte vind ik wel een hele opvallende hoor. Spitsen zijn meestal van die felle gifkikkers. Milik is juist een ijskonijn, niet alleen kalm voor de goal maar ook in zijn gedrag. Hij laat zich niet provoceren, is eigenlijk nooit betrokken bij opstootjes maar scoort wel aan de lopende band.
Ik heb veel bewondering voor de wijze waarop Milik de spitspositie invult sinds zijn terugkeer in de basis.
Van de laatste 10 wedstrijden: Milik - 12 goals Janssen - 12 goals (4 tegen PEC) De Jong - 6 goals |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Thuis winnen van Twente en uit bij de Graafschap dat moet toch geen probleem zijn? Ik zie Psv geen +8 halen en mochten we met 2 of 3 doelpunten verschil winnen bij de Graafschap is het helemaal al gedaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2016 door ZerauS -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
plus 8 is wat ze nodig hebben als we 2 keer met minimale cijfers winnen. En Cambuur heeft misschien nog een kleine kans om directe degradatie te ontlopen. Die zullen er toch ook voor vechten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Twente vrees ik niet. Hakim Ziyech vrees ik wel. Die is eigenhandig in staat er 2 te maken zonder dat Twente ook maar een moment in de wedstrijd zit. Ik zie het neutraliseren van Ziyech als de allerbelangrijkste taak die Ajax tegen Twente te wachten staat, naast natuurlijk zelf scoren. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 14:36 schreef Eide het volgende:Twente vrees ik niet. Hakim Ziyech vrees ik wel. Die is eigenhandig in staat er 2 te maken zonder dat Twente ook maar een moment in de wedstrijd zit. Ik zie het neutraliseren van Ziyech als de allerbelangrijkste taak die Ajax tegen Twente te wachten staat, naast natuurlijk zelf scoren. Ede en Cabral zijn ook wel in vorm. De rest zijn figuranten van Ziyech toch knap om er wekelijks zo uit te springen in zwak team. Dit Twente mag thuis geen probleem zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2016 door Hummel10 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 12:18 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Bij mij gaat alles om feiten, en je moet nooit leugens gaan noemen dan maak ik je af. Ik heb een hekel aan dit soort mensen. Als je dan niet eens het lef hebt om je fout toe te kennen, ben je nog zwakker. Dan ben je een falend mens. Je kon gelukkig lezen dat om 15:12 er ook stond dat ik 0-2 had gezegd. Remco is dan niet zo mans om te zeggen dat hij fout zat. Dan ben je in mijn ogen een inferieur mens. Ik kan daar niks anders van maken. Gelukkig win je de wedstrijd toch nog op individuele klasse en daar mag je dankbaar voor zijn. Wat een stress geven dit soort wedstrijden. Ik hoop dat het tegen Twente thuis beter gaat en we weer eens kunnen genieten. Ik hoop dat Cambuur vanavond verliest, want dan is de kans groot dat bij de laatste wedstrijd er voor de Graafschap niks meer op het spel staat. Wat ben je voor een lul vent. Ik heb wel degelijk gezegd dat ik fout zat mafkees. Dus voor de 10000000000000000000000000000000000000e keer. Leer eens een keer lezen man.
Je zou zo eens bij iemand in zijn gezicht moeten kletsen, blijft er weinig van je over vermoed ik zo.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 16:03 schreef Hummel10 het volgende:[..] Ede en Cabral zijn ook wel in vorm. De rest zijn figuranten van Ziyech toch knap om er wekelijks zo uit te springen in zwak team. Dit Twente mag thuis geen probleem zijn. Dat zou inderdaad niet mogen, maar ik denk dat deze pot lastiger gaat worden dan Heerenveen gister.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 16:50 schreef remco k het volgende:[..] Je zou zo eens bij iemand in zijn gezicht moeten kletsen, blijft er weinig van je over vermoed ik zo.. Foei Remco. Dadelijk zegt ie nog dat je hem bedreigd. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 16:51 schreef remco k het volgende:[..] Dat zou inderdaad niet mogen, maar ik denk dat deze pot lastiger gaat worden dan Heerenveen gister.. Hele onvoorspelbare ploeg. Ook geen touw aan vast te knopen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Trouwens even een vraag. v.d. Berg maakte in de 80ste minuut een overtreding die eigenlijk al geel waardig was. Schuin van achteren op Gudelj. Daar bleef een kaart hem nog bespaart. 1,5 minuut later krijgt hij hem alsnog voor aanmerkingen op de scheidsrechter. Dus had dat eigenlijk rood moeten wezen. Sowieso vind ik dat een erg trieste speler met een aanmerkelijke kaartenaantal, maar ik vond die overtreding meer een gele kaart dan die aanmerking op de leiding. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 16:51 schreef remco k het volgende:[..] Dat zou inderdaad niet mogen, maar ik denk dat deze pot lastiger gaat worden dan Heerenveen gister.. Ah je begint alvast? ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Mensen mogen mij een azijnzeikerd vinden, maar als er hier 1 iemand is die er de laatste jaren altijd achter heeft gestaan, en het beleid en vaak ook het spel altijd verdedigd heeft, dan ben ik dat wel.
En ik zeg niet dat we geen kampioen worden, maar ik heb er minder vertrouwen in dan andere mensen, simpelweg omdat het spel echt gewoon heel matig is..
En ja, als we dan winnen sta ik gewoon voor aan te juichen en te dansen van vreugde.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 12:18 schreef Bobby1972 het volgende:[..] Bij mij gaat alles om feiten, en je moet nooit leugens gaan noemen dan maak ik je af. Ik heb een hekel aan dit soort mensen. Als je dan niet eens het lef hebt om je fout toe te kennen, ben je nog zwakker. Dan ben je een falend mens. Je kon gelukkig lezen dat om 15:12 er ook stond dat ik 0-2 had gezegd. Remco is dan niet zo mans om te zeggen dat hij fout zat. Dan ben je in mijn ogen een inferieur mens. Ik kan daar niks anders van maken. Wat een bokke post dit......maak ik je af en een falend inferieur mens ???? Hahahaha hoe ga je hem afmaken dan ??
Je gaat al keihard onderuit bij je eerste poging gap....dat deden we 3 jaar geleden en toen lukte dat nog.....nu ben je kansloos, zeker tegen Remco |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Mannen ik ga me nergens mee bemoeien begrijp me niet verkeerd maar eh.. laten we weer gezellig over Ajax praten en aardig doen tegen elkaar. We zijn bijna kampioen en laten we blij zijn met zijn allen :-) Tis maar een idee |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 19:58 schreef ZerauS het volgende:Mannen ik ga me nergens mee bemoeien begrijp me niet verkeerd maar eh.. laten we weer gezellig over Ajax praten en aardig doen tegen elkaar. We zijn bijna kampioen en laten we blij zijn met zijn allen :-) Tis maar een idee Doen we toch.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Edwin van der Sar zat bij H'veen - Ajax niet op de VIP tribune, hij stond in het uitvak in Friesland. Dit is hoe het IJskonijn de 0-1 van Milik.
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dit vind ik dat trouwens echt mooi. Dit is beleving. Dit is ook een toekomstig algemeen directeur die de club letterlijk aan alle kant leert kennen. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 20:47 schreef Eide het volgende:Dit vind ik dat trouwens echt mooi. Dit is beleving. Dit is ook een toekomstig algemeen directeur die de club letterlijk aan alle kant leert kennen. Ja leuk om te zien :-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 18:47 schreef remco k het volgende:[..] Mensen mogen mij een azijnzeikerd vinden, maar als er hier 1 iemand is die er de laatste jaren altijd achter heeft gestaan, en het beleid en vaak ook het spel altijd verdedigd heeft, dan ben ik dat wel. En ik zeg niet dat we geen kampioen worden, maar ik heb er minder vertrouwen in dan andere mensen, simpelweg omdat het spel echt gewoon heel matig is.. En ja, als we dan winnen sta ik gewoon voor aan te juichen en te dansen van vreugde.. Ach Remco, loop je gewoon een beetje te plagen! 😉 |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 14:30 schreef ZerauS het volgende:plus 8 is wat ze nodig hebben als we 2 keer met minimale cijfers winnen. En Cambuur heeft misschien nog een kleine kans om directe degradatie te ontlopen. Die zullen er toch ook voor vechten. Met de minimale overwinnigen zou pisvee er 9 moeten maken ,omdat het onderling verschil in voordeel is van ajax 1-2 en 0-2.
oja maak je niet druk om die ouwe garde hier !!
Het is net diaree stinkt ..plakt en kruipt altijd weer naar elkaar toe !!
';-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Jij, gemene plagert ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 20:47 schreef Eide het volgende:Dit vind ik dat trouwens echt mooi. Dit is beleving. Dit is ook een toekomstig algemeen directeur die de club letterlijk aan alle kant leert kennen. Geweldig toch.. Dat zie ik trouwens nergens anders. Ook jongens als Siem en Heitinga die gewoon ertussen stonden.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik quote jou wel, maar het is niet eens naar jou bedoeld kerel.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: Pleur op jij
Of moet je nog een 4de* schaal om op te schijten..Negatieveling!! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 21 april 2016 door enough -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 21 april 2016 - 16:51 schreef remco k het volgende:[..] Dat zou inderdaad niet mogen, maar ik denk dat deze pot lastiger gaat worden dan Heerenveen gister.. Thuis dit Twente moet wel lukken toch? |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wel zorgen dat we geen vrije schop tegen krijgen rand strafschopgebied |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dit Twente doet het gewoon goed na de winterstop. Wij speelden er uit al gelijk. En we hebben het de laatste jaren toch wel moeilijk met Twente.
Daarnaast hebben wij het momenteel gewoon moeilijk met iedere tegenstander. Of dat nou PSV of de Graafschap is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens zou Gudelj wel een man moeten zijn die Zyech moet kunnen uitschakelen. Die houd namelijk niet van hardere tegenstanders.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2016 - 08:34 schreef remco k het volgende:[..] Dit Twente doet het gewoon goed na de winterstop. Wij speelden er uit al gelijk. En we hebben het de laatste jaren toch wel moeilijk met Twente. Daarnaast hebben wij het momenteel gewoon moeilijk met iedere tegenstander. Of dat nou PSV of de Graafschap is.. Dat is waar alleen dit Twente moet nog wel lukken. Vind ze niet echt spectaculair dit seizoen. Ons ook niet maar toch heb ik wel vertrouwen op een goede afloop. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2016 - 13:20 schreef Hummel10 het volgende:[..] Dat is waar alleen dit Twente moet nog wel lukken. Vind ze niet echt spectaculair dit seizoen. Ons ook niet maar toch heb ik wel vertrouwen op een goede afloop. ja laten we vooral bang zijn voor Twente:-) de ploeg die vorige week met hangen en wurgen van Excelsior won:-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Die moeten we met 2 of 3 doelpunten verschil kunnen verslaan hoor in de Arena |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2016 - 16:07 schreef ZerauS het volgende:[..] ja laten we vooral bang zijn voor Twente:-) de ploeg die vorige week met hangen en wurgen van Excelsior won:-) Nee zij zullen bang zijn voor Ajax, de ploeg die niet van Roda won..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 22 april 2016 door remco k -- |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2016 - 16:07 schreef ZerauS het volgende:[..] ja laten we vooral bang zijn voor Twente:-) de ploeg die vorige week met hangen en wurgen van Excelsior won:-) Hoeveel wedstrijden waren er bij ons niet met hangen en wurgen? Toch denk ik niet dat we Twente hoeven vrezen nee. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ze zullen niet bang zijn maar je bent het toch wel met me eens dat we wel moeten winnen thuis vanTwente. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 22 april 2016 - 17:50 schreef ZerauS het volgende:[..] Ze zullen niet bang zijn maar je bent het toch wel met me eens dat we wel moeten winnen thuis vanTwente. Zeker, je MOET thuis van iedere ploeg winnen buiten de traditionele top 3. En ook die potten mag je niet verliezen.. |
|
|
|