|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dirk Kuyt is zondag niet inzetbaar tegen Willem II, vertelt Van Bronckhorst op de persconferentie in de Kuip. ''Hij heeft teveel last van zijn kuit.'' Afgelopen zondag werd de aanvoerder van Feyenoord in de bekerfinale in de tweede helft gewisseld en heeft door zijn blessure gisteren niet meegetraind met de groep. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
DE TEGENSTANDER: VIJFTIENDE PLAATS HEILIG VOOR WILLEM II
Waar Feyenoord vanwege de bekerwinst en de directe plaatsing voor Europees voetbal zondagmiddag ontspannen kan voetballen, daar moet tegenstander Willem II nog vol aan de bak. De Tilburgers doen er in de laatste twee duels van het seizoen alles aan om play-offs tegen degradatie te ontlopen. De ploeg van vertrekkend trainer Jurgen Streppel heeft net als nummer zestien Excelsior 26 punten, maar staat op basis van doelsaldo (-18 om -28) op de veilige en daarmee heilige vijftiende plaats.
Realisme
Dat het zo ver zou komen, daarmee hadden de meeste supporters aan het begin van dit seizoen geen rekening gehouden. Dat had alles te maken met de prestaties die de ploeg vorig seizoen leverde. Willem II eindigde als negende, slechts op enkele punten afstand van de play-offs voor Europees voetbal. De clubleiding predikte voorafgaand aan het seizoen echter realisme, mede door het vertrek van een aantal bepalende spelers. Streppel stelde zelfs dat Willem II weer opnieuw moet beginnen.
Vertrekkende trainer
Dat bleek, al had de trainer ongetwijfeld niet gedacht dat hij op dit moment nog tegen degradatie zou strijden. Ook na de winterstop lukte het Streppel en zijn spelers niet om voor de ommekeer te zorgen; in 2016 werd zelfs maar één keer gewonnen. Tussendoor maakte Streppel bekend dat hij volgend seizoen werkzaam is bij sc Heerenveen, maar volgens aanvoerder Jordens Peters heeft dat geen invloed op de prestaties gehad. Sterker nog: hij wil netjes weggaan en de club in de Eredivisie houden. Hij zit er dan ook nog sterker op dan voorheen, waarbij het zaak is om het vertrouwen te versterken en de angst niet in de ploeg te laten sluipen, zegt Peters op de website van Willem II.
Focus
Zondag hopen de Tilburgers, waar oud-speler van Feyenoord Kostas Lamprou een vaste plaats onder de lat heeft, te profiteren van de bekerwinst van Feyenoord. Daardoor heeft Feyenoord toch wat focus verloren, zegt spits Bruno Andrade op de clubwebsite. Ik verwacht zondag een open wedstrijd, want Feyenoord heeft niets te verliezen. En dat is goed voor ons, we spelen betere wedstrijden tegen dat soort teams dan tegen heel verdedigende ploegen. We staan boven de streep. Dat willen we zo houden.
Excelsior
Met een schuin oog zal Willem II zondag ook de prestaties van Excelsior volgen. De Rotterdammers spelen thuis tegen PEC Zwolle en gaan tijdens de laatste speelronde op bezoek bij SC Cambuur. Willem II sluit de competitie af met een uitwedstrijd tegen Roda JC Kerkrade |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Streppel: ''Zoiets kan ook ontspannend werken voor een elftal''
(https://youtu.be/HDJPN9RpNZE)
Feyenoord kan zondag na FC Utrecht ook drie keer in één seizoen van Willem II winnen. De Tilburgers strijden met Excelsior en Roda JC om weg te blijven van de zestiende plaats: de plaats die een club tot het spelen van de play-offs om degradatie veroordeelt. Op dit moment bezet Excelsior die plek, maar Willem II blijft de Rotterdammers slechts op doelsaldo voor.
Bekerwinnaar Feyenoord komt, zonder de geblesseerde Kuyt en geschorste Kramer, op bezoek. Willem II hoopt zondag te stunten. ''Feyenoord zal zijn sportieve plicht doen, maar wij ook'', zegt Streppel tegen Voetbal International.''We gaan voor een resultaat. We kunnen rekenen wat we willen, maar voorlopig telt alleen de komende wedstrijd tegen Feyenoord''
''Of het voor ons een voordeel is dat Feyenoord de beker heeft gewonnen? Weet je niet. Zoiets kan ook ontspannend werken voor een elftal. Zoals ik nu ook niet sta te springen omdat Dirk Kuijt en Michiel Kramer ontbreken. Dat kan ook weer motiverend werken voor een jongens als Jens Toornstra en Anass Achahbar. Wij kijken naar onszelf en zullen, met steun van de volle tribunes, alles doen om de punten in Tilburg te houden.'' |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermoedelijke opstelling: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; El Ahmadi, Gustafson, Vilhena; Toornstra, Achahbar, Elia. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga om half vier lekker hier in het cafe naar de wedstrijd kijken, plaatsje reeds gereserveerd.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 08:51 schreef RenatoBos het volgende:Ik ga om half vier lekker hier in het cafe naar de wedstrijd kijken, plaatsje reeds gereserveerd.. Helemaal alleen of met een mooie Turkse |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met een hoop kameraden. Het stikt hier van de Feyenoord-shirts. Veel kinderen dat wel waarvan de vaders ook Feyenoorder zijn. Heb ze het allemaal gezegd en ze gaan meen ik allemaal mee. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 10:17 schreef RenatoBos het volgende:Met een hoop kameraden. Het stikt hier van de Feyenoord-shirts. Veel kinderen dat wel waarvan de vaders ook Feyenoorder zijn. Heb ze het allemaal gezegd en ze gaan meen ik allemaal mee. dus geen mooie Turkse niks voor jou |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee joh niks voor mij. Die hebben bijna allemaal een grote reet. Schijnen Turken op te vallen. En zijn niet blond. Althans ik zie ze niet.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 10:30 schreef RenatoBos het volgende:Nee joh niks voor mij. Die hebben bijna allemaal een grote reet. Schijnen Turken op te vallen. En zijn niet blond. Althans ik zie ze niet.. Een rooie is ook wel mooi en heb jij nog het Pvda lied gezongen het is vandaag 1 mei dag van de rooien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik heb echt helemaal niks met politiek maat..
Ik zing straks ons clublied wel ff voor aanvang.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 10:37 schreef RenatoBos het volgende:Ik heb echt helemaal niks met politiek maat.. Ik zing straks ons clublied wel ff voor aanvang.. Samen met haar |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dag van de arbeid. De Internationale zingen... Doet niemand meer. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik ben op weg naar Rotterdam om mijn meisje op te halen zij heeft de kaarten en dan samen naar Tilburg te gaan. Grote KENNER veel plezier daar met je Turkse Feyenoord Fans |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En jij in Tilburg met je meissie Bluffie..👊 En gedraag je daar he net als hier op de topic..👍 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 11:01 schreef RenatoBos het volgende:En jij in Tilburg met je meissie Bluffie..👊 En gedraag je daar he net als hier op de topic..👍 we zijn al onder weg zei rijdt we zitten aan de lange zijde ik gedraag me altijd straks lekker wat eten en dan kijken naar een goeie pot voetbal hoop ik |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja zei heeft overal contacten met clubs ze moet lachen dat jij Levensgenietert meld |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijn dat ze zoveel wisselende contacten heeft.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vandaag niet, tis rooie dag. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: wat jij bedoeld nee, maar alleen ze heeft met mij een heeeeeeeeeeeeel fijn contact nou stop ik er even mee, nou handen schudden bij Willem 2 en wat drinken en eten tot naar de wedstrijd laat mij even weten hoe het daar geweest is met al die Turkse Feyenoord supporters
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 mei 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 11:19 schreef de bluffer het volgende:[..] we zijn al onder weg zei rijdt we zitten aan de lange zijde ik gedraag me altijd straks lekker wat eten en dan kijken naar een goeie pot voetbal hoop ik Veel voetbalplezier, bluffer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 12:12 schreef de bluffer het volgende:[..] wat jij bedoeld nee, maar alleen ze heeft met mij een heeeeeeeeeeeeel fijn contact Ik zeg wederom LEVENSGENIETERT..!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Basacikoglu, Achahbar, Elia.
Wisselspelers Feyenoord: Hansson, Nelom, Van der Heijden, Vejinovic, Gustafson, Schuurman en Robertha. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Toornstra dus ipv Gustafson.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En Schuurman op de bank. Hopelijk valt ie een keer in |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Opst. Willem II: Lamprou, Joppen, Wuytens, Peters, Achenteh, Ojo, Heerkens, Falkenburg, Haemhouts, Hupperts, Andrade.
Bank Willem II: Kali, Koppers, Ondaan, Braber, Andersen, Meul, Vd Velden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hopelijk vallen Schuurman en Robertha in |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Barrels zit al te duimen.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet dat het uitmaakt, talent word hier toch wel om zeep geholpen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee joh die spreekt vanuit zijn gevoel.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga kroegje opzoeken kijken of ie de zender gevonden heeft. Zal wel een Arabische zender zijn.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
KUN JE DAT NIET LEZEN DAN? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 01 mei 2016 - 14:07 schreef RenatoBos het volgende:Ik ga kroegje opzoeken kijken of ie de zender gevonden heeft. Zal wel een Arabische zender zijn.. Hahaha succes, fijne wedstrijd! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik twijfel tussen hele wedstrijd Feyenoord of schakel uitzending. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Ik mis een kanaal denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord op 4 Schakel uitzending op 1 denk ik? |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote: Heb ik ook, maar probeer nu via foxsports go te kijken. Geeft alleen aan dat er een storing is, dus dat de stream nu niet werkt. Hopelijk zo snel mogelijk opgelost, staat er. Ja, dat hoop ik ook.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz