|
|
RenatoBos
|
|
|
Vermoedelijke basiself: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Basacikoglu, Achahbar en Elia. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nou ik ga er weer voor zitten voor wonderboy Achabar. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2016 - 10:27 schreef RenatoBos het volgende:NEC-coach Faber ziet kansen in De Kuip[ afbeelding ] Afhankelijk van de uitslagen op de andere velden heeft NEC minimaal een punt nodig om zich met een achtste plaats te kwalificeren voor de play-offs om Europees voetbal. Dank zij de bekerwinst van Feyenoord is die plek op de ranglijst voldoende.Ernest Faber laat aan Voetbal International weten dat het geen voordeel is dat Feyenoord nergens meer voor speelt: 'Zij moeten niet meer en dat kan wellicht net dat beetje vrijheid geven', stelt de naar FC Groningen vertrekkende hoofdcoach. 'Ik verwacht dat ze in deze laatste wedstrijd van het seizoen, in een uitverkocht huis, een mooie voetbalmiddag willen geven en vol op de aanval zullen gaan. Het is aan ons de taak om dat te neutraliseren en zorgvuldig om te gaan met de ruimtes die wij gaan krijgen.' De uitwedstrijd tegen NEC markeerde het begin van de zwarte periode van zeven nederlagen voor Feyenoord. In het eigen Goffertstadion versloeg de huidige nummer negen de Rotterdammers toen met 3-1. 'Het enige wat ik uit die wedstrijd mee hoop te nemen zondag is de ongekende werklust die iedereen die middag heeft getoond', aldus Faber. 'Als we diezelfde strijd en vechtlust zondag in De Kuip nog een keer kunnen opbrengen, dan voorzie ik wel iets moois.' Als PEC Zwolle tegen PSV punten laat liggen en/of FC Groningen thuis tegen Heracles Almelo punten morst, kan dat 'moois' zomaar een plek in de play-offs betekenen. ALS is een raar woord hij denkt toch niet dat de gloeilampen punten laat liggen bij de blauwvingers |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2016 - 10:27 schreef RenatoBos het volgende:Vermoedelijke basiself: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Basacikoglu, Achahbar en Elia. geen verrassingen jammer |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Schuurman krijgt een invalbeurt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Yep. 2 minuten voor tijd, bij 7-0 voorsprong. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Precies. Beleid van onze trainert. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maakt de 8e 9de en 10de . Toen kwam Ollie met zijn grote snuit. En blies het kinderverhaaltje uit. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
2-1 saaie wedstrijd helaas denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ah, oog voor talent. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ben benieuwd .. Hoop dat de laatste wedstrijd in het zonnetje top word. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Voor mij heeft de bekerwinst veel goed gemaakt. Veel kut weekenden gehad qua voetbal. Maar resultaat telt. Europees voetbal, en n herkansing op aansluiting. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik hoop het niet maar het kan en moet een mooi afscheid worden voor onze Tonny we moeten allemaal achter hem staan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 mei 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2016 - 22:53 schreef van geil het volgende:[..] Voor mij heeft de bekerwinst veel goed gemaakt. Veel kut weekenden gehad qua voetbal. Maar resultaat telt. Europees voetbal, en n herkansing op aansluiting. Eens |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2016 - 23:08 schreef de bluffer het volgende:Ik hoop het niet maar het kan en moet een mooi afscheid worden voor onze Tonny we moeten allemaal achter hem staan Hij blijft gewoon joh |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2016 - 23:08 schreef de bluffer het volgende:Ik hoop het niet maar het kan en moet een mooi afscheid worden voor onze Tonny we moeten allemaal achter hem staan Voor die trap onder zijn reet naar de schoenenwinkel? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2016 - 23:08 schreef de bluffer het volgende:Ik hoop het niet maar het kan en moet een mooi afscheid worden voor onze Tonny we moeten allemaal achter hem staan Absoluut niet! Achter een geldwolf zal ik NOOIT staan ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2016 - 23:08 schreef de bluffer het volgende:Ik hoop het niet maar het kan en moet een mooi afscheid worden voor onze Tonny we moeten allemaal achter hem staan 💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💸💸💸💸💸💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💰💸💸💸💸💸💸 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dan sta je achter niemand dus want het zijn allemaal geldwolven
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niets maar ook niets aan toe te voegen. Ik zou hem vandaag lekker bij zijn papa op de tribune zetten. Kan hij wennen aan zijn toekomst |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Van de week zei je anders. Nu gaat je vrouwtje mee en heb je ineens geen zin..😕 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Aha! Hij moet zich gedragen nu he:)) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee joh dat kreng is nog tien keer erger..😁 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 09:36 schreef RenatoBos het volgende:[..] Van de week zei je anders. Nu gaat je vrouwtje mee en heb je ineens geen zin..😕 dan hebben wij het mooi rustig in de KUIP Grote KENNER als hij er niet is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niet zeuren op deze eindelijk mooie voetbal zondag |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Moet je nog afwachten als het wel een mooie voetbal zondag wordt de wedstrijd begint pas om 14,30 uur
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 mei 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zal ik hem thuis laten maat..(?) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga ff coole blikjes slammers scoren en dan richting Tomson en muisje..
Fijne wedstrijd iedereen..
COME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 10:05 schreef RenatoBos het volgende:Ik ga ff coole blikjes slammers scoren en dan richting Tomson en muisje.. Fijne wedstrijd iedereen.. COME ON FEYENOORD.. bedankt Grote KENNER jij ook en ook voor het mooie seizoen op diverse Topic's voor jou voorbeschouwingen van de wedstrijden misschien zie ik je in zeeland nog wel
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 10:05 schreef RenatoBos het volgende:Ik ga ff coole blikjes slammers scoren en dan richting Tomson en muisje.. Fijne wedstrijd iedereen.. COME ON FEYENOORD.. Ik zie jullie strakkies kerel |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 10:51 schreef de bluffer het volgende:[..] bedankt Grote KENNER jij ook en ook voor het mooie seizoen op diverse Topic's voor jou voorbeschouwingen van de wedstrijden misschien zie ik je in zeeland nog wel Thanx bluf.. Je bent welkom maat in zeeland. Koffie staat voor je klaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ja vandaag Moederdag zit nu in Rotterdam met een lekker bakkie en een stuk gebak ik hoop wel vanmiddag op tijd in de KUIP te zijn
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Effe lunchen ( een Fransman eet warm) en dan naar de kuip. Lekker hoor vriendin mee, mag na het afzetten winkelen, ik heb haar maar naar de kruiskade gestuurd voor de black hair spulletjes. En ik hoop dat er niet geroepen gaat worden het is te warm op het veld, niets meer op het spel gooi de truckendoos eens open. Heeft het legioen verdient! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 08 mei 2016 - 09:46 schreef de bluffer het volgende:[..] Moet je nog afwachten als het wel een mooie voetbal zondag wordt de wedstrijd begint pas om 14,30 uur Zie jou zo op varkie |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Sorry bluffert verkeerde gequote. .. bedoelde fr Leon 😓 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mooi weer mooie wedstrijd hoort een lekker glas witte wijn vooraf bij SUCCES allemaal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Schakeluitzending op de laptop. Fox4 op de TV. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 mei 2016 - 10:27 schreef RenatoBos het volgende:Vermoedelijke basiself: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Botteghin, Kongolo; El Ahmadi, Toornstra, Vilhena; Basacikoglu, Achahbar en Elia. Niet eens bijna. |
|
|
|