|
|
de bluffer
|
|
|
quote: goed lezen, in 2008 was ik in het stadhuis |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik ook.... om m'n dochter aan te geven |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote: Weet zeker dat je gemist wordt vandaag... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schitterend zo druk op de Coolsingel, mooi! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo is het. Dat is het Legioen..💪 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Na het winnen van de KNVB Beker gisteren tegen FC Utrecht en de huldiging vandaag heeft Giovanni van Brocnkhorst zijn spelers twee dagen vrij gegeven. Donderdag start de voorbereiding weer voor de Rotterdammers. Zondag staat de uitwedstrijd tegen Willem II op het programma.
Giovanni van Bronckhorst beloont zijn spelers: ze hoeven zich pas donderdag weer bij Feyenoord te melden. #bekerwinnaar |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Kan jij niet zeggen wij wel |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Of die 020 supporters?? gewoon thuis laten, dan gebeurd er ook geen rotzooi |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: ze moeten eerst tegen die tukkers en dan naar de superboeren toch |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee joh we gaan het tegen PSV opnemen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Helemaal correct maat.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: dit keer 1-2 voor de Tukkers 0-3 voor 020
de Gloeilampen winnen twee keer en dus de schaal |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Superboeren: tot de 93-ste minuut met 0-1 voor en dan een onterechte strafschop voor De Graafschap die benut wordt. 1-1- en pisvee kampioen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
😃
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 en psv winnen komend weekend. Laatste weekend beslissing: Graafschap krijgt twee onterechte strafschoppen, wint en psv gelijk.
Ook weer opgelost. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Scoort komend weekend twee keer. Voelt zich al Feyenoorder. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Hij is in bloedvorm! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mooi toch voor Jack, die Amerikaanse Nederlander die vorig jaar na 50 jaar USA terug kwam om zijn Feyenoord een prijs te zien halen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zag ergens een foto, op de tribune geloof ik bij de bekerfinale. Juichen! Krijg ik brok in m'n keel van, met mijn gevoelige geest. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ken het, had ik gisteren bij het zien van Van Hanegem toen Sjek hem over Cruijf vroeg.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was ook mooi. Da's zo top aan Willem. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En zo verschrikkelijk van aan cheque van geld. Die was er gewoon op uit. Willem heet al zo vaak aangegeven daar niet over te kunnen en willen praten. Gore joodse tyfuslijer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Da's nou in een notedop het verschil tussen Feyenoord en 020: emotie versus winstbejag. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 20:33 schreef nr 10 het volgende:En zo verschrikkelijk van aan cheque van geld. Die was er gewoon op uit. Willem heet al zo vaak aangegeven daar niet over te kunnen en willen praten. Gore joodse tyfuslijer. Als dat zo is zou dat echt een naaistreek zijn.. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Wat ontzettend geweldig MOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En nu,BIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 27 april 2016 - 21:29 schreef Alexi het volgende:Wat ontzettend geweldig MOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En nu,BIER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ghe ghe , jij bent nog steeds dronken ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
TERUGBLIK BEKERTOERNOOI
De kroon op het werk. Dat was het winnen van de KNVB beker voor Feyenoord na een fantastisch toernooi. De ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst ontpopte zich dit seizoen tot een echte cupfighter, die als eerste club in de geschiedenis van het bekertoernooi af wist te rekenen met liefst vijf Eredivisionisten en 1 amateurclupje uit de hoofdstad.
Terugblik bekertoernooi I
(https://youtu.be/unndyb5ELT8)
Terugblik bekertoernooi II
(https://youtu.be/x-hkTsgcIEk) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|