|
|
Leon FR1908
|
|
|
Van Hanegem hoopt dat de lat nu omhoog gaat bij Feyenoord. ''Als ze bij Feyenoord vinden dat door de bekerwinst het jaar is gered, dan mag dat van mij. Die gedachte past dan blijkbaar bij het niveau dat Feyenoord dit seizoen heeft gehaald. Maar er zijn voor de competitie spelers ingekocht met het duidelijke doel om heel lang mee te doen om het kampioenschap. Dat is dus niet gelukt. Ik vind het mooi dat Feyenoord de beker heeft gewonnen, dat is een leuke prijs, maar de titel is uiteraard de hoofdprijs. Als ze tevreden zijn met alleen de beker, dan zie ik het voor volgend seizoen somber in. Want dan ligt de lat niet hoog genoeg.'' |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En Renato vind deze topic geweldig 😂😂😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vind elk topic geweldig, sommige enkel overbodig omdat er al een topic van is..😉 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sommige persberichten moet je gewoon op z'n tijd uitvouwen. Dat kleine gedeelte uit een persbericht kan meer discusie opleveren in een eigen topic,dan in een officiële topic.Velen zijn het daar uiteraard niet mee eens,maar daarom ben ik op dit forum 😂😂😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nou dat hebben we vaak gezien inderdaad, de meeste discussies eindigen dan nergens op en dat vind ik dan juist zo jammer en prefereer derhalve de officiële topics.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Best een beetje ziek dit maat hahaha |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Op zich ben ik het met Van Hanegem eens dat Feyenoord moet professionaliseren en een volgende stap moet zetten. Wat mij betreft noem je dat 'de lat omhoog'. Maar nu is niet de tijd om te zeiken over de waarde van de beker als prijs. Eén van de twee te winnen nationale prijzen is binnen, je hebt je gekwalificeerd voor de nationale Supercup. In '94 en'95 waren we zo blij met de beker dat de complete binnenstad gesloopt is. Toen hoorde ik niemand over een lat die omhoog moest. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eens Els, je mag je nu best eens realiseren waar je vandaan komt. Ondanks dat t niet allemaal hosanna was, is t wel een tastbare prijs, met Beloning |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Officieel gezien een leuke prijs die we nu eerst maar eens moeten gaan vieren en ons hoop geeft op meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 07:55 schreef Els het volgende:Op zich ben ik het met Van Hanegem eens dat Feyenoord moet professionaliseren en een volgende stap moet zetten. Wat mij betreft noem je dat 'de lat omhoog'. Maar nu is niet de tijd om te zeiken over de waarde van de beker als prijs. Eén van de twee te winnen nationale prijzen is binnen, je hebt je gekwalificeerd voor de nationale Supercup. In '94 en'95 waren we zo blij met de beker dat de complete binnenstad gesloopt is. Toen hoorde ik niemand over een lat die omhoog moest. Daar heb je helemaal gelijk in Els ,eerst maar eens een mooi feest want de beker is gewoon een tastbare mooie prijs. Maar vanaf morgen mag er wat mij betreft weer de nadruk leggen op hoeveel punten wij afstand hebben van de nummers 1 en 2. Want we moeten snel weer echt mee gaan doen om het kampioenschap en eigenlijk nu ook eens gaan winnen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Perfectionisme haha |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De Kromme is nu gewoon de beste die verstand heeft van Voetbal
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 25 april 2016 door de bluffer -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Van Hooijdonk loop ook niet mee met de hossana schrijft hij... Mijlenver van de nummer 1 en 2 in competitie. Velen laten blijken dat de beker slechts een trootsprijs is in het geval van Feyenoord. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Word nooit wat als met deze club haha Sommige gaan nog blij naar de coolsingel als we degraderen volgens mij. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Je kan natuurlijk ook blij zijn met een prijs. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Die winnen we ook zo vaak he |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Prima om azijn te zeiken,maar niet vandaag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wie zegt dat zij dat niet zijn ? Ik ben er reuze blij mee .Op naar de 13de bekert! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 14:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Wie zegt dat zij dat niet zijn ? Ik ben er reuze blij mee .Op naar de 13de bekert! Ze zullen ongetwijfeld blij zijn. Laat de rest ff voor later en geniet van deze momenten. Je bent toch ook blij als je verjaardag is Leon, word alleen minder leuk als mensen dan tegen je zeggen dat je nooit zo oud word als dat je er momenteel uit ziet..😉 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
(Zeventiende beker overigens).. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 14:49 schreef RenatoBos het volgende:[..] Ze zullen ongetwijfeld blij zijn. Laat de rest ff voor later en geniet van deze momenten. Je bent toch ook blij als je verjaardag is Leon, word alleen minder leuk als mensen dan tegen je zeggen dat je nooit zo oud word als dat je er momenteel uit ziet..😉 Ja oud maar niet zo lelijk als jij maat 😛 Ps 17de idd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar Willem en Pierre hebben een punt ,lalalllla lalalaaalala |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Zie je wel tegen NEC thuis he..😡(😉) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Fer 1
|
|
|
Bagger Bagger de beker is en blijft een troostprijs.En inderdaad de zijn er hier die nog naar de coolsingel gaan als ze degraderen helemaal mee eens leon.De lat moet gewoon hoger zo niet heeft van Hanegem gelijk ik zie het zelfde weer gebeuren volgend seisoen met die zevenklapper nog in het achterhoofd pffffff.De beker is binnen oke nu weer verder ,opzouten en opnieuw beginnen nu gelijk vandaag nog stappen maken .Er zit genoeg vermogen op de bank of op de tribune, hebben die al een kans gehad ja anderhalve minuut halve wedstrijd. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Willem is een droeftoeter geworden. Ja we moeten weer meedoen om de landstitel Nee daar hebben we nog niet de spelers voor Ja volgend jaar betere spelers Nee er is geen geld voor om hele grote voetballers te kopen Ja ik ben redelijk tevreden over dit seizoen Nee ze hadden niet zoveel mogen verliezen |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Dus eigenlijk was het volgens Willen en pi-euro en een aantal hier helemaal niet erg geweest als we de beker niet hadden gewonnen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De beker is geen troostprijs meer sinds het directe plaatsing betekent voor EL. Mensen die dat geen prijs noemen zijn niet goed bij hun kneiter. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 23:13 schreef Gerard_FR het volgende:De beker is geen troostprijs meer sinds het directe plaatsing betekent voor EL. Mensen die dat geen prijs noemen zijn niet goed bij hun kneiter. Aan de beker hangt ook gewoon een grotere prijs dan aan bijvoorbeeld de 2e plaats in de competitie, het mogen spelen van een kwalificatie ronde tegen Arsenal, Internazionale, Villareal, Hertha BSC of Monaco kan je amper een prijs noemen. Met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid wordt dat gewoon een kansloze afslachting voor hopelijk 020, waarna ze alsnog voorronde Europa League moeten spelen en de kansen op groepsfase grofweg 50/50 zijn. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stel je voor pisvee wordt eerste kunnen we dan zingen , ja dat kunnen we en wel de volgende tekst......helemaal niets in Amsterdam en dit diverse malen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 23:13 schreef Gerard_FR het volgende:De beker is geen troostprijs meer sinds het directe plaatsing betekent voor EL. Mensen die dat geen prijs noemen zijn niet goed bij hun kneiter. Eensert.. Ti's niet alleen de beker he, kijk eens naar het geld bedrag wat er bij komt kijken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 april 2016 - 23:13 schreef Gerard_FR het volgende:De beker is geen troostprijs meer sinds het directe plaatsing betekent voor EL. Mensen die dat geen prijs noemen zijn niet goed bij hun kneiter. Blijft een troostprijs, want de echte prijs betekent directe plaatsing CL. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Het is een gewone prijs. Maar het voetbal moet het echte genot geven. En dat was.... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Een prijs is een prijs. Ik vind het zelfs een mooie prijs want bekervoetbal spreekt mij meer aan dan competitie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t resultaat oke, maar t hoe kut |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hoe wij die prijs hebben behaalt is toch fantastisch juist, of begrijp ik je verkeerd..(?) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De manier waarop niet hoor. Zelden met goed voetbal. Strijd is mooi, maar dat is geen plan. Er zaten wedstrijden tussen dat je goed weggekomen bent.
T is echt een likdoornpleister op een wond van 10cm. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mag je vinden ik heb er van genoten.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij hooguit 3 a 4 wedstrijden dit seizoen ging het relaxed. En dan nog dankzij de tegenstander. Voor de rest was het de schouders eronder. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord staat voor hard werken.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb beide goals nauwelijks bewogen op de bank. Toen er afgefloten werd was mijn reactie 'nou, leuk'. Dat zegt heel veel, dat is namelijk sinds september al.
Dat is 100% anders dan alle andere jaren. Dit jaar heeft iets gedaan, hopelijk niet voor altijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 april 2016 - 08:28 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik heb beide goals nauwelijks bewogen op de bank. Toen er afgefloten werd was mijn reactie 'nou, leuk'. Dat zegt heel veel, dat is namelijk sinds september al. Dat is 100% anders dan alle andere jaren. Dit jaar heeft iets gedaan, hopelijk niet voor altijd. Komt in elke relatie voor, die ups en downs, daar moet je aan werken maat😉 |
|
|
|