|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 00:14 schreef Els het volgende:[..] Een aantal jaar geleden hadden we nog nooit met dubbele cijfers verloren. En vergeet ook niet dat we een aantal wedstrijden hebben verloren cq zijn beinvloed door scheidsrechterlijke dwalingen. Feyenoord is geen club die structureel om de prijzen speelt, als we de 108 jaren nalopen, zijn we een club die structureel de best of the rest is, met af een toe een periode van uitschieters. Hoewel het makkelijker zou zijn, het ligt dus niet aan Van Bronkhorst, Van Geel of Gudde, het zit dieper in de club. Het ligt overigens wel aan Rutten, dat was echt de meest onmogelijke paardelul die door Van Geel is aangesteld en daarom mag nog steeds iedereen die daarbij betrokken was met pek en veren de stad uit. Het puntenverschil met PSV en Ajax is dit jaar veel te groot, groter dan verwacht had mogen worden. Of dat aan een onervaren staf ligt, of aan aanpassingsproblemen van aankopen die met te hoge verwachtijgen werden opgezadeld, ik weet het niet. Dat moeten ze vanaf volgende week maar gaan analyseren. Storend vind ik dat ik geen vertrouwen heb ik volgend seizoen, ik zie geen enkele reden om hoop te hebben. Op dit moment. Feyenoord kan zowel verdedigend als aanvallend niet mee met PSV en Ajax. Dan moet er dus erg veel bijgespijkerd worden, en de visie daarop zie ik niet. Ik hoor telkens dat we op een of andere manier aan meer geld moeten komen, om het gat met de top te dichten. Maar meer geld geeft je alleen maar de mogelijkheid om aankopen te doen, het geeft geen garantie dat je goede aankopen doet. Het bewijs daarvan hebben we dit jaar gezien. Maar juist de scouting lijkt de meest bedroevende afdeling van de BVO Feyenoord. Dank je Els. Mooi omschreven en alles klopt wat mij betreft. Mocht het waar zijn wat ik vanmorgen had gelezen dan zijn we nog verder weg van waar wij naar toe moeten.
Of het waar is of niet ,dat weet ik niet. Maar de vrienden van willen best geld neerleggen om Vincent Janssen te halen ,maar dan moet van Geel wel vertrekken. (De kans zou overigens klein zijn)
Dat houd in dat we nog heel ver weg zijn van een stabiele club. Van mij mag van Geel ook weg ,maar de vrienden van Feyenoord ook! Ze zijn gek om 10/15 miljoen te betalen voor Janssen. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
voor mij niet, had voorspeld we worden derde alleen het aantal punten niet |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En dan moet je nog maar afwachten of ie nog zo'n seizoen draait Leon. Ik vind het een hoop geld in ieder geval. Trouwens zou ie dat serieus moeten kosten..(?) |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind dat de vrienden van Feyenoord zich te direct met het 'beleid' van de club bemoeien. Het is een trend dat al in de jaren tachtig vorige eeuw is ingezet dat aandeelhouders steeds meer (zo niet alles) te zeggen hebben over een bedrijf. Zij hebben alleen baat bij korte termijn profijt.... Als je het niet zit zitten met Feyenoord, trek je je geld terug en ga je ergens anders sigaren roken... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 09:47 schreef RenatoBos het volgende:En dan moet je nog maar afwachten of ie nog zo'n seizoen draait Leon. Ik vind het een hoop geld in ieder geval. Trouwens zou ie dat serieus moeten kosten..(?) Er schijnen al Engelse clubs interesse hebben getoond bij Az voor hem. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 09:48 schreef CobusIII het volgende:Ik vind dat de vrienden van Feyenoord zich te direct met het 'beleid' van de club bemoeien. Het is een trend dat al in de jaren tachtig vorige eeuw is ingezet dat aandeelhouders steeds meer (zo niet alles) te zeggen hebben over een bedrijf. Zij hebben alleen baat bij korte termijn profijt.... Als je het niet zit zitten met Feyenoord, trek je je geld terug en ga je ergens anders sigaren roken... Daar ben ik het mee eens,daarbij zijn ze zelf ook medeverantwoordelijk voor contracten van onbepaalde tijd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 09:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Er schijnen al Engelse clubs interesse hebben getoond bij Az voor hem. Tja voor hun is het een schijntje. Moet het hem daar ook maar zien waarmaken. Das toch hele andere koek. Las zelfs dat leicester die 18 jarige Dembele uit Frankrijk willen hebben voor zo'n 30-40 miljoen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 10:07 schreef RenatoBos het volgende:[..] Tja voor hun is het een schijntje. Moet het hem daar ook maar zien waarmaken. Das toch hele andere koek. Las zelfs dat leicester die 18 jarige Dembele uit Frankrijk willen hebben voor zo'n 30-40 miljoen.. Het is wat Janssen zelf wil natuurlijk . Ik denk dat financieel onafhanklijk zijn boven het voetbal gekozen word. Daarbij heeft Janssen nog geen goed woord over Feyenoord gezegt. En wat je schrijft,tegen bedragen zoals ze in Engeland uitgeven kunnen wij niet op. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 09:29 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dank je Els. Mooi omschreven en alles klopt wat mij betreft. Mocht het waar zijn wat ik vanmorgen had gelezen dan zijn we nog verder weg van waar wij naar toe moeten. Of het waar is of niet ,dat weet ik niet. Maar de vrienden van willen best geld neerleggen om Vincent Janssen te halen ,maar dan moet van Geel wel vertrekken. (De kans zou overigens klein zijn) Dat houd in dat we nog heel ver weg zijn van een stabiele club. Van mij mag van Geel ook weg ,maar de vrienden van Feyenoord ook! Ze zijn gek om 10/15 miljoen te betalen voor Janssen. Maar dan heb je ook gelezen dat het puntenverschil met de kampioen van vorig jaar 29 punten was. En we nacompetitie moesten spelen en Europa niet haalden. Er zijn dus wel wat positieve ontwikkelingen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 10:11 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het is wat Janssen zelf wil natuurlijk . Ik denk dat financieel onafhanklijk zijn boven het voetbal gekozen word. Daarbij heeft Janssen nog geen goed woord over Feyenoord gezegt. En wat je schrijft,tegen bedragen zoals ze in Engeland uitgeven kunnen wij niet op. Als ie geen goed woord over Feyenoord kan opbrengen kan ie de tyfus krijgen. Snap niet dat het AD dan over interesse van onze kant begint.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 10:23 schreef Els het volgende:[..] Maar dan heb je ook gelezen dat het puntenverschil met de kampioen van vorig jaar 29 punten was. En we nacompetitie moesten spelen en Europa niet haalden. Er zijn dus wel wat positieve ontwikkelingen. Dat is waar ,plus de grasmat is beter dan elders. We mogen blij zijn met de gehaalde resultaten want het had nog erger gekund . Daarom hoop ik dat er nog een visie bij komt. Wat mij betreft is Gio er gisteren mee begonnen om Robertha speeltijd te geven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 10:36 schreef RenatoBos het volgende:[..] Als ie geen goed woord over Feyenoord kan opbrengen kan ie de tyfus krijgen. Snap niet dat het AD dan over interesse van onze kant begint.. Vergeet niet dat deze jongen ergens alleen op een kamer was geplempt in Rotterdam, terwijl hij uit een fijn dorpsleven kwam. Wij,jij en ik maar ook Janssen zouden de woorden beleid en Feyenoord moeten scheiden van elkaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 mei 2016 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Haha juist beleid wn Feyenoord gaat niet samen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat frappant is, is dat dit seizoen ondanks de 'successen' zo matig aanvoelt. Er is een hoop onvrede, het voetbal was slecht, de aankopen rendeerden matig en het geloof in beter is lager dan ooit.
Terwijl je bijna evenveel punten gehaald hebt als de 'goede jaren' hiervoor. Plus zelfs een derde plek en een tastbare prijs hebt met gegarandeerd Europees voetbal plus inkomsten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 12:00 schreef Stylzz het volgende:Wat frappant is, is dat dit seizoen ondanks de 'successen' zo matig aanvoelt. Er is een hoop onvrede, het voetbal was slecht, de aankopen rendeerden matig en het geloof in beter is lager dan ooit. Terwijl je bijna evenveel punten gehaald hebt als de 'goede jaren' hiervoor. Plus zelfs een derde plek en een tastbare prijs hebt met gegarandeerd Europees voetbal plus inkomsten. Met fantastisch voetbal is Ajax ook geen kampioen geworden Stylzz....en de aankopen waren ook niet al de best.... maar het kan dus wel. Ook in Amsterdam is er onvrede over de trainer met zijn vreemde wissels en tactiek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 12:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Met fantastisch voetbal is Ajax ook geen kampioen geworden Stylzz....en de aankopen waren ook niet al de best.... maar het kan dus wel. Ook in Amsterdam is er onvrede over de trainer met zijn vreemde wissels en tactiek Maar zoals altijd hoor je daar niemand meer mochten ze kampioen zijn, begint dan weer op de helft van volgend seizoen de kop op te steken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 12:07 schreef Stylzz het volgende:[..] Maar zoals altijd hoor je daar niemand meer mochten ze kampioen zijn, begint dan weer op de helft van volgend seizoen de kop op te steken. Niets is menselijker zolang het goed gaat of een prijs wint.....maar je hebt wel gelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 12:00 schreef Stylzz het volgende:Wat frappant is, is dat dit seizoen ondanks de 'successen' zo matig aanvoelt. Er is een hoop onvrede, het voetbal was slecht, de aankopen rendeerden matig en het geloof in beter is lager dan ooit. Terwijl je bijna evenveel punten gehaald hebt als de 'goede jaren' hiervoor. Plus zelfs een derde plek en een tastbare prijs hebt met gegarandeerd Europees voetbal plus inkomsten. Zei ik ook al, vooraf hadden een hoop hier voor getekend (het eindresultaat) De onvrede zit hem met name in het niet renderen van de aankopen en de hoge verwachtingen wederom door die aankopen.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 12:00 schreef Stylzz het volgende:Wat frappant is, is dat dit seizoen ondanks de 'successen' zo matig aanvoelt. Er is een hoop onvrede, het voetbal was slecht, de aankopen rendeerden matig en het geloof in beter is lager dan ooit. Terwijl je bijna evenveel punten gehaald hebt als de 'goede jaren' hiervoor. Plus zelfs een derde plek en een tastbare prijs hebt met gegarandeerd Europees voetbal plus inkomsten. Er zit geen voetbal in dit elftal . Dat is wat mij het meeste dwars zit ,frapant is gewoon dat we hiermee nog derde geworden zijn ook.En wat mij betreft is het een wereldwonder dat we de beker hebben gewonnen. Slechts 1 wedstrijd heb ik op het puntje van me stoel gezeten .1 wedstrijd! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 12:06 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Met fantastisch voetbal is Ajax ook geen kampioen geworden Stylzz....en de aankopen waren ook niet al de best.... maar het kan dus wel. Ook in Amsterdam is er onvrede over de trainer met zijn vreemde wissels en tactiek Van Hanegem heeft het vandaag goed omschreven..Jullie spelers bezitten over individuele klasse. Alles draait om techniek,daarbij is de boer verbaal een erg gedreven trainer. Zoek de verschillen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Was het ook eens met Willem ook zijn visie op PSV.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja zoals hij het omschrijft is het missen van het kampioenschap te wijten aan rare basisplaatsen en wissels. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het was me een raar jaar ook. Ajaks word kampioen terwijl ik ze niet goed vind spelen. PSV heeft mijn inziens nog steeds de beste selectie maar die willen blijkbaar niet.. En Feyenoord weten we allemaal hoe die het gedaan hebben..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 mei 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 14:32 schreef RenatoBos het volgende:Het was me een raar jaar ook. Ajaks word kampioen terwijl ik ze niet goed vind spelen. PSV heeft mijn inziens nog steeds de beste selectie maar die willen blijkbaar niet.. En Feyenoord weten we allemaal hoe die het gedaan hebben.. Ik ben ook verrast dat Psv geen landskampioen word. Idd een raar jaar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik hoop er wel nog steeds op... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 12:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Ja zoals hij het omschrijft is het missen van het kampioenschap te wijten aan rare basisplaatsen en wissels. Het ongelijk van de onervaren trainer. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat zeker, maar ik geloof er niet in. Ben benieuwd hoe ajaks met de druk omgaat als PSV volgend weekend op voorsprong komt en het is bij die snavels nog 0-0.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 12:49 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Van Hanegem heeft het vandaag goed omschreven..Jullie spelers bezitten over individuele klasse. Alles draait om techniek,daarbij is de boer verbaal een erg gedreven trainer. Zoek de verschillen. De Boer vermoord individuele klasse ze gaan met een opdracht het veld in.....net als bij jullie...de individuele klasse is er bij jullie ook, maak daar gebruik van...Vejinovic staat bv verkeerd net als Toornstra....Toornstra op tien en Vejinovic als aangever en/of er achter dan kom je een heel eind...Ahmadi als stopper en geef de bal aan Vejinovic.....Ahmadi en Villena lopen te veel met de bal |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Als buitenstaander: waar blijven jullie eigen talenten dit afgelopen seizoen? Ik had bijvoorbeeld een gozer als Jari Schuurman wel verwacht. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tis dat je niet mee leest hier Eide, maar dat vinden we bijna allemaal.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 16:30 schreef Eide het volgende:Als buitenstaander: waar blijven jullie eigen talenten dit afgelopen seizoen? Ik had bijvoorbeeld een gozer als Jari Schuurman wel verwacht. Die hoort bij Ajax Eide....wie weet gebeurd dat nog |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 12:28 schreef RenatoBos het volgende:[..] Zei ik ook al, vooraf hadden een hoop hier voor getekend (het eindresultaat) De onvrede zit hem met name in het niet renderen van de aankopen en de hoge verwachtingen wederom door die aankopen.. Eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 09:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Er schijnen al Engelse clubs interesse hebben getoond bij Az voor hem. Dat bepaald niet de prijs. Als Vincent zou aangeven perse naar n Nederlandse club te willen dan wordt het n transfer naar Nederlandse maatstaven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 09:59 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Er schijnen al Engelse clubs interesse hebben getoond bij Az voor hem. Dat bepaald niet de prijs. Als Vincent zou aangeven perse naar n Nederlandse club te willen dan wordt het n transfer naar Nederlandse maatstaven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vincent gaat niet slagen in Engeland en hij zou het ook al moeilijk krijgen bij Feyenoord. Hij is net zo een gok als Kramer daar hebben we ook zo om geroepen ja toch. Niet dan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 18:44 schreef piet de paler het volgende:Vincent gaat niet slagen in Engeland en hij zou het ook al moeilijk krijgen bij Feyenoord. Hij is net zo een gok als Kramer daar hebben we ook zo om geroepen ja toch. Niet dan Zou zomaar kunnen idd al weet ik zeker dat Janssen meer klasse heeft dan Kramer.. Tenminste hij komt in de buurt van het type spits dat ik best in de Kuip wil zien. Alleen tegen een hoge aankoop |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 18:28 schreef van geil het volgende:[..] Dat bepaald niet de prijs. Als Vincent zou aangeven perse naar n Nederlandse club te willen dan wordt het n transfer naar Nederlandse maatstaven. Nee maar 7 a 8 miljoen toch zeker wel |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
3 e begroting van NL 3 e plaats en knvb bekert mag je dan ontevreden zijn ...........nee Dus gematigd tevreden |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Op basis van dat heb je gelijk Piet. Maar zet het eens af tegen het voetbal wat je gezien heb dit seizoen en de vooruitgang die je toch mag verwachten. Dan kun je niet tevreden zijn.. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 18:44 schreef piet de paler het volgende:Vincent gaat niet slagen in Engeland en hij zou het ook al moeilijk krijgen bij Feyenoord. Hij is net zo een gok als Kramer daar hebben we ook zo om geroepen ja toch. Niet dan Ik ben ook geen 20 meer piet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op maandag 02 mei 2016 - 11:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat is waar ,plus de grasmat is beter dan elders. We mogen blij zijn met de gehaalde resultaten want het had nog erger gekund . Daarom hoop ik dat er nog een visie bij komt. Wat mij betreft is Gio er gisteren mee begonnen om Robertha speeltijd te geven. Haha, nee, laten we vooral de grasmat niet vergeten :) |
|
|
|