|
|
ar
|
|
|
Helaas. Pisvee verdiend uiteindelijk |
|
|
|
|
wim de ruit
|
|
|
Eerst maar eens wat gaan uitstralen......maar niet met die achtelijke gele schoenen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Na rust effe genoten van de strijd maar daarna neemt de frustratie over de onmacht het toch over |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Blij dat jullie genoten hebben. Ik zag vooral strijd uit onmacht, en dat hebben we al jarenlang mogen aanschouwen. Het komt constant voort uit slechte duels foute passes en spelers die verkeerd staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ja maar dat is toch geen verrassing met deze selectie . |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ach de echte prijzen worden pas eind van het seizoen uitgedeeld. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vond het nogmaals n puike 2de helft tegen de landskampioen. |
|
|
|
|
jeeeemig
|
|
|
Totaal geen goede inzet gezien. Ze waren bij elke bal veel te laat. Maar in besluiteloosheid zijn ze meester. De enige die ik een voldoende durf te geven is Botteghin. Verder had niemand zin om deze prijs te winnen.
En ja tuurlijk waren er kansjes. Maar dr ontbrak een hoop!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 juli 2016 door jeeeemig -- |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Positiespel is net als vorig jaar drama... hard werken om iets te compenseren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ze mogen ook best eens kwaad op elkaar worden als dingen mis gaan! Nelom die de bal 3 meter achter een medespeler over de lijn schuift, of Botteghin die zomaar inlevert bij de tegenstander! Ze staan nog net niet hun schouders op te halen! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
jeeeemig
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 20:07 schreef MightyAce het volgende:Ze mogen ook best eens kwaad op elkaar worden als dingen mis gaan! Nelom die de bal 3 meter achter een medespeler over de lijn schuift, of Botteghin die zomaar inlevert bij de tegenstander! Ze staan nog net niet hun schouders op te halen! Precies dat. Ze missen mensen met pit. Die terecht boos op de ander wordt wanneer er iets ontbreekt. Dat houdt elkaar scherp. Maar alles wordt gedoogdd |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nelom wisselen voor woudenberg, hopen op Berghuis,Brad voor Hanson. . Zoveel,strijd als in de 2 e helft hou je niet vol. Dus meer automatismes en psv is een ordinaier counter ploeg |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Haha..dat zeg ik nu ook. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 19:59 schreef MightyAce het volgende:Blij dat jullie genoten hebben. Ik zag vooral strijd uit onmacht, en dat hebben we al jarenlang mogen aanschouwen. Het komt constant voort uit slechte duels foute passes en spelers die verkeerd staan. Ik had ongeveer hetzelfde gevoel vandaag. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Even hoor ik durf het bijna niet te vragen al anti Vilhena man maar wat vonden jullie van hem................. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
middenveld totaal overlopen en overspeeld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Teveel rotte appels waardoor het weer plek 3 word. Nelom, El Ahmadi, Toornstra. Een middenveld waar VEEL te weinig voetbal in zit. Een keeper die heel onzeker oogt.
Een coach die nog net zo dom is als vorig seizoen. Kwartier voor tijd bij een achterstand een spits voor een spits pfffff |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 20:29 schreef MMM het volgende:Teveel rotte appels waardoor het weer plek 3 word. Nelom, El Ahmadi, Toornstra. Een middenveld waar VEEL te weinig voetbal in zit. Een keeper die heel onzeker oogt. Een coach die nog net zo dom is als vorig seizoen. Kwartier voor tijd bij een achterstand een spits voor een spits pfffff Eens , op de laatste zin na. De koek was op bij Jorgensen en veel wisselmogelijkheden waren er niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zou kunnen inderdaad, dan logisch. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 20:19 schreef piet de paler het volgende:Even hoor ik durf het bijna niet te vragen al anti Vilhena man maar wat vonden jullie van hem................. Schuldig bij die goal, veel inzet en werklust, onder de streep hou je dus niks over. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 2e helft was aanzienlijk beter dan de 1e, miste de nodige focus in de 1e |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
El hamadi speelde heel slecht.zet telkens druk waar het niet nodig is en daardoor verliest hij telkens zijn man uit het oog.waardoor er telkens een man minder hebben o het middenveld.als ploeg spelen we veels te gehaast waardoor we telkens de bal verliezen!!En Kuyt doet dat nog eens dunnetjes over aan de andere kant van het middenveld. Alsnik dan toch een man van de wedstrijd moet uitkiezen.Ik twijfel tussen Boteghin of Vilhena En we worden gewoon weer derde!!!! |
|
|
|
|
ras
|
|
|
Heel jammer dat feyenoord niet afgerekend heeft met dit PSV, want zo bijzonder vind ik deze ploeg niet. Ook vind ik dat de arbitrage Jorrit Hendriks nagelaten heeft harder aan te pakken na diens overtredingen.Met wat meer lef,gif,effectiviteit en geraffineerdheid had feyenoord PSV moeten kunnen oprollen. De eerste helft was wat tammetjes vergeleken met de tweede helft. Berghuis en Flores allebei erbij halen zodat er op de vleugels meer gevaar gaat komen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 20:52 schreef Leon FR1908 het volgende:El hamadi speelde heel slecht.zet telkens druk waar het niet nodig is en daardoor verliest hij telkens zijn man uit het oog.waardoor er telkens een man minder hebben o het middenveld.als ploeg spelen we veels te gehaast waardoor we telkens de bal verliezen!!En Kuyt doet dat nog eens dunnetjes over aan de andere kant van het middenveld. Alsnik dan toch een man van de wedstrijd moet uitkiezen.Ik twijfel tussen Boteghin of Vilhena En we worden gewoon weer derde!!!! Eens, behalve de man van de wedstrijd. Botteghin en Elia. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja die was ook goed idd Geile |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Goeie testkees voor tegen grun, onnozel begin is eraf. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Allemaal genoten vh drama? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 20:29 schreef MMM het volgende:Teveel rotte appels waardoor het weer plek 3 word. Nelom, El Ahmadi, Toornstra. Een middenveld waar VEEL te weinig voetbal in zit. Een keeper die heel onzeker oogt. Een coach die nog net zo dom is als vorig seizoen. Kwartier voor tijd bij een achterstand een spits voor een spits pfffff Vergeet domoor Karsdorp niet |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 20:52 schreef Leon FR1908 het volgende:El hamadi speelde heel slecht.zet telkens druk waar het niet nodig is en daardoor verliest hij telkens zijn man uit het oog.waardoor er telkens een man minder hebben o het middenveld.als ploeg spelen we veels te gehaast waardoor we telkens de bal verliezen!!En Kuyt doet dat nog eens dunnetjes over aan de andere kant van het middenveld. Alsnik dan toch een man van de wedstrijd moet uitkiezen.Ik twijfel tussen Boteghin of Vilhena En we worden gewoon weer derde!!!! Kijk, jij hebt ook naar been en perez geluisterd :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 20:13 schreef jeeeemig het volgende:[..] Precies dat. Ze missen mensen met pit. Die terecht boos op de ander wordt wanneer er iets ontbreekt. Dat houdt elkaar scherp. Maar alles wordt gedoogdd Vond ze toch aardig voor elkaar in de bres springen bij dat opstootje tussen Jens en Jetro, deed me deugd..
Welkom overigens.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kwalitatief zijn we een goede derde, maar met Gio is 4e ook een optie. Hij ziet het niet. Middenveld is los zand. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb net even overal gelezen. Dat biedt weinig hoop. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Sorry was ook eerst heel blij met aanstelling van g.v.b maar dit gaat heel lang duren voordat hij een wedstrijd kan lezen en goeie keuze maakt Door zijn onkundige coachen krijgt van. Geel het op z.n brood, je ziet dat het middenveld niet loopt geen creatieve oplossingen geen goede passen geen doorgroei mogelijkheden naar de aanvallers. Te veel spelers op de loonlijst 4 keepers das toch niet normaal wie hebben we vermeer,hahn,Jones, doe Deense kleine, die krijgt wel krediet maar achabar moest weg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kwik Kwek en Kwak op rij :) |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Oh ja en kuijt prima kerel maar eerlijk gezegd is het wel over met z.n inbreng sportief.dat geldt ook voor achmadi, en vilhena geef die andere spelers ook de kans zoals tilapia,vejnovic en toornstra in het midden en geen 4-3-3 meer maar 3-5-2 je hebt nu al zoveel spelers in huis. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
Oh ja misschien heb ik wat gemist van de tweede helft want na de eerste helft heb ik niet meer gekeken zeer armoedig vertoning. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met alle respect dr , je mist wel meer. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Geen Been of Perez gezien ,maar als jij het zegt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
FEYENOORD GRIJPT NAAST JOHAN CRUIJFF SCHAAL
Feyenoord is er niet in geslaagd de derde Johan Cruijff Schaal uit de clubhistorie te veroveren. De bekerwinnaar kwam in de Amsterdom aRENa te laat op gang tegen landskampioen PSV, dat via een doelpunt van Davy Pröpper met 0-1 won.
Die stand stond bij de rust al op het bord en waarschijnlijk waren de meeste Feyenoorders daar blij mee. De ploeg van trainer Giovanni van Bronckhorst kon in de eerste 45 minuten het bij vlagen goede spel uit de voorbereiding niet voortzetten en kwam erg moeizaam aan voetballen toe. Spits Nicolai Jørgensen werd nauwelijks bereikt, terwijl Feyenoord ook via de zijkanten vrijwel geen gevaar wist te stichten. PSV had niet alleen het meeste balbezit, maar de Eindhovenaren waren ook een stuk dreigender dan de Rotterdammers.
Dat het pas na 38 minuten 0-1 werd Davy Pröpper schoot een bal diagonaal in de verre hoek mag dan ook een klein wonder genoemd worden. PSV was daarvoor namelijk al twee keer heel dicht bij een goal geweest. Na vijf minuten mikte Andrés Guardado een vrije lat tegen de lat, terwijl Luuk de Jong na een klein half uur vanaf elf meter mocht aanleggen. De aanvoerder van PSV schoot de strafschop door scheidsrechter Göübüyük gegeven na een licht duwtje van Karim El Ahmadi in de rug van Jorrit Hendrix echter via de lat over het doel van Pär Hansson.
Het gebrek aan kansen maakte Feyenoord na rust - toen de ploeg richting de ruim 5.500 meegereisde supporters speelde - direct goed door binnen een minuut meteen vier keer het doel van Jeroen Zoet onder vuur te nemen. Tonny Vilhena, Jørgensen, Dirk Kuyt en Jens Toornstra wisten allen geen doel te treffen, maar zetten met hun pogingen wel de toon voor een betere tweede helft. Niet veel later nadat Jürgen Locadia nog net naast had geschoten werd een schot van Eljero Elia gekraakt en werd een kopbal van Eric Botteghin van de lijn gehaald door PSVer Guardado.
Ook in het vervolg van het tweede bedrijf, waarin de ruimtes op het veld steeds groter werden, was Feyenoord de bovenliggende partij. Met Bilal Basaçikoglu, ingevallen voor Toornstra, leek de ploeg snel van die ruimte te profiteren, maar de buitenspeler had pech dat zijn schot werd gekraakt en uiteindelijk werd gepakt door Zoet.
Nadat ook een kopbal van Terence Kongolo het doel miste, leek het geloof bij Feyenoord langzaam weg te vloeien. De ploeg wist in de slotfase waarin Michiel Kramer Jørgensen verving geen grote kansen meer te creëren en moest daarom teleurgesteld toezien hoe PSV voor de elfde keer in de geschiedenis de Johan Cruijff Schaal in ontvangst mocht nemen.
Scoreverloop 0-1 38' Pröpper
Opstelling Feyenoord Hansson; Karsdorp, Botteghin, Kongolo, Nelom; El Ahmadi, Kuyt, Vilhena; Toornstra (62' Basacikoglu), Jørgensen (77' Kramer) en Elia.
Samenvatting Feyenoord -PSV 0-1
(https://youtu.be/SYPZdH4Wv4I)
Fanatieke Feyenoord supportert
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 augustus 2016 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Vond Bilal dreigender dan Toornstra, die was echt drama..terechte wissel.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, maar tactisch geen verschil |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
In dat opzicht okay, beetje Fredsji tactiek dir, alles op zekerheid.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: En jij maar Wllie Wortel willen zijn. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Beetje de Wilders van dit forum: vooral dingen roepen om maar een eikel gevonden te worden. Alleen doet Wilders het om stemmen te winnen, de beweegreden(en) van van geil ontgaan me eigenlijk ... |
|
|
|