BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Cruijff Schaal: Feyenoord - PSV (zondag 31 juli 2016, 18:00); 0-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Barabas
 Barabas - maandag 01 augustus 2016 - 10:45   quote  deeplink  
Gooi Van Bronckhorst er gewoon uit. Na alle tijd die hij gekregen heeft weet hij nog steeds niet het beste team op te stellen. Conditioneel lijkt het ook niet in orde en automatismen zitten er niet echt in. We mogen toch wel concluderen dat hij helaas niet over de kwaliteiten beschikt die momenteel gevraagd worden?!
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 augustus 2016 - 11:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 10:45 schreef Barabas het volgende:
Gooi Van Bronckhorst er gewoon uit. Na alle tijd die hij gekregen heeft weet hij nog steeds niet het beste team op te stellen. Conditioneel lijkt het ook niet in orde en automatismen zitten er niet echt in. We mogen toch wel concluderen dat hij helaas niet over de kwaliteiten beschikt die momenteel gevraagd worden?!
Tja ik begin ook wel een beetje die kant op te neigen. Ik geef hem toch nog wat voordeel van de twijfel. Maar hij blijft in zijn fouten herhalen. Hem afrekenen op vorig jaar z'n eerste jaar als trainer vind ik onterecht. Daarnaast heeft ie een prijs gepakt wat veel trainers bij Feyenoord de afgelopen jaren niet is gelukt, of moeten we die prijs Advocaat toe dichten.
Ik wacht de start van de competitie nog ff af om dan te oordelen. Maar je hebt gelijk het oogt allemaal wat slapjes..
nr 10
 nr 10 - maandag 01 augustus 2016 - 11:07   quote  deeplink  
Conditioneel helemaal kut. Tactisch geen lijn te ontdekken. Zet verkeerde spelers neer. Gunt Neeeeelom een basisplaats omdat ie verleden seizoen zo goed was. Te gek om te lachen. De beker hebben we aan Advocaat te danken. Been revisited, dit kind van de club.
kenny
 kenny - maandag 01 augustus 2016 - 11:16   quote  deeplink  
inderdaad zit er onder gio na ruim 1 jaar totaal geen lijn in het spel te ontdekken , positie spel is zeer slecht en het loopt maar kriskras door elkaar
al moet ik ook wel zeggen dat de meeste spelers van ons zwaar tekort komen en feyenoord onwaardig zijn en daar heeft onze v geel weer voor gezorgt
MightyAce
 MightyAce - maandag 01 augustus 2016 - 11:22   quote  deeplink  
Maarrrr...we zijn veel verder dan vorig seizoen!
Barabas
 Barabas - maandag 01 augustus 2016 - 11:32   quote  deeplink  
In potentieel misschien wel, maar het draait voor geen meter.
Barabas
 Barabas - maandag 01 augustus 2016 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:16 schreef kenny het volgende:
.... feyenoord onwaardig zijn en daar heeft onze v geel weer voor gezorgt
Wat een flauwekul.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 augustus 2016 - 11:50   quote  deeplink  
En dat gelul dat ze zich de tweede helft herpakt hebben. Man toen had t al 0-3 moeten staan. P$V deed geen pepernoot meer in de tweede helft.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 augustus 2016 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Te snel. Tot winterstop kans geven. Vaste spel patronen nog amper herkenbaar, aantal spelers mogen doorlopend zelfde fouten maken, maar Gio ziet potentie. Dan is hij dubbel verantwoordelijk voor wat hij met deze selectie neerzet.
Ik herhaal, ik maak me zorgen, je moet wel erg autistisch zijn als je Gio's aanpak op handen draagt.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 augustus 2016 - 11:56   quote  deeplink  
quote:
Te snel. Tot winterstop kans geven. Vaste spel patronen nog amper herkenbaar, aantal spelers mogen doorlopend zelfde fouten maken, maar Gio ziet potentie. Dan is hij dubbel verantwoordelijk voor wat hij met deze selectie neerzet.
Ik herhaal, ik maak me zorgen, je moet wel erg autistisch zijn als je Gio's aanpak op handen draagt.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 augustus 2016 - 11:57   quote  deeplink  
En de wifi is hier slow. Gio is overal.
Barabas
 Barabas - maandag 01 augustus 2016 - 11:59   quote  deeplink  
Te snel? Anderhalf jaar afwachten ipv 12 maanden. Van Bronckhorst ziet wellicht het potentieel van de selectie maar het potentieel bij hemzelf is onvoldoende. Meer tijd zal m.i. alleen maar meer bevestigen dat het niet goed genoeg is.
nr 10
 nr 10 - maandag 01 augustus 2016 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:16 schreef kenny het volgende:
inderdaad zit er onder gio na ruim 1 jaar totaal geen lijn in het spel te ontdekken , positie spel is zeer slecht en het loopt maar kriskras door elkaar
al moet ik ook wel zeggen dat de meeste spelers van ons zwaar tekort komen en feyenoord onwaardig zijn en daar heeft onze v geel weer voor gezorgt
Spelers zijn onder Van Bronckhorst alleen maar slechter geworden. Je ziet geen lange bal meer van Van Beek, zo'n Vejinovic verleert het voetballen echt niet in een paar weken, Elia drama, de enige die beter is geworden is Neelom, maar die kon a) niet slechter worden dan ie al was en b) heeft heel lang niet onder Van Bronckhorst getraind.
Barabas
 Barabas - maandag 01 augustus 2016 - 12:03   quote  deeplink  
Nelom beter geworden.... beste grap van vandaag.... viel van m'n stoel en kon nog maar net m'n plas ophouden!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 augustus 2016 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:59 schreef Barabas het volgende:
Te snel? Anderhalf jaar afwachten ipv 12 maanden. Van Bronckhorst ziet wellicht het potentieel van de selectie maar het potentieel bij hemzelf is onvoldoende. Meer tijd zal m.i. alleen maar meer bevestigen dat het niet goed genoeg is.
Was een rookie. Nu niet meer. Mag nu echt afgerekend gaan worden. Nr. 10 heeft een sterk punt erbij: geen speler is beter geworden.
Barabas
 Barabas - maandag 01 augustus 2016 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 12:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Was een rookie. Nu niet meer. Mag nu echt afgerekend gaan worden. Nr. 10 heeft een sterk punt erbij: geen speler is beter geworden.
Rookie was een argument tot de wedstrijd van gisteren. Het is gewoon ondermaats.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 augustus 2016 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Eens,kut van Geel!
Barabas
 Barabas - maandag 01 augustus 2016 - 12:08   quote  deeplink  
Schiphol wacht..... vertrek wel op tijd want er wordt daar stevig gecontroleerd.
lijdensweg
 lijdensweg - maandag 01 augustus 2016 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Goed idee, dat ie dan minstens Nelom, Karsdorp, El dramadi, Kuyt en Vilhena mee neemt .....
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 augustus 2016 - 13:00   quote  deeplink  
Samenvatting Feyenoord -PSV 0-1

(https://youtu.be/SYPZdH4Wv4I)
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 augustus 2016 - 13:18   quote  deeplink  
Wat een waardeloze samenvatting :)
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 augustus 2016 - 13:20   quote  deeplink  

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door Stylzz --
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 augustus 2016 - 13:25   quote  deeplink  
Hoogtepunten, ik telde er zes. Totaal.
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 augustus 2016 - 13:25   quote  deeplink  
RvC job kan je er prima bij doen.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 augustus 2016 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 13:18 schreef Stylzz het volgende:
Wat een waardeloze samenvatting :)
Nou ja..d-))
VVout
 VVout - maandag 01 augustus 2016 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 13:20 schreef Stylzz het volgende:
[ filmpje ]
Jammer dat je via bb geen ander stilstaand beeld kan voorselecteren, help zenne!!!
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 augustus 2016 - 13:49   quote  deeplink  
Feyenoord - PSV, de Johan Cruijff Schaal
Feyenoord: Same shit different season.

Hoop is wat Feyenoorders hebben ieder jaar,voor ieder nieuw seizoen. We hadden al snel een nieuwe spits, die zelfs Champions League heeft gespeeld, Vilhena tekende bij, Elia tekende bij, Kuyt tekende bij, El Ahmadi tekende bij, een ingespeeld team, nou dat hebben we gezien tegen PSV. En wat waren de verwachtingen hooggespannen, want we hebben wel Anderlecht en Valencia verslagen in de oefenfase. Beste mensen oefenwedstrijden tellen echt niet mee. Valencia was 10 dagen in voorbereiding. Daar winnen we nog van met een elftal van de redactie van WZF.

De directie sprak ook uit dat Feyenoord voor het kampioenschap moet gaan. Hoe kun je voor het kampioenschap gaan als je nog steeds een Nelom moet opstellen als linksback? Die grossierde weer in veelvuldig balverlies, en heeft geen fatsoenlijke voorzet afgegeven. Ik zou toch graag eens even in conclaaf willen met iemand die dagelijks de trainingen bezoekt. Is die Woudenberg nou echt zoveel slechter dan Nelom? De eerste helft was van een niveau dat Berghuis zich misschien zal afvragen, moet ik daar de helft van mijn salaris voor inleveren? Ik ga liever op de tribune zitten voor 2 miljoen dan voetballen bij Feyenoord voor 1 miljoen. Maar dat zal hopelijk niet van die eerste helft afhangen. Er waren weer harde woorden gevallen in de kleedkamer volgens de spelers na de wedstrijd. Ja, dat horen we iedere keer en Dirk kan ook beter een bandje aan het begin van het seizoen opnemen met zijn, dit mag niet meer gebeuren! Dat horen we nu al weer voor de zoveelste keer. Het lijkt dat het wederom een mentaliteitskwestie zal gaan worden dit seizoen.

Voorafgaand aan de wedstrijd ook alweer die babbels van sommige spelers. Misschien moeten ze even in het handboek kijken van Feyenoord wat de slogan Geen Woorden maar Daden inhoudt. Dat betekent niet lullen maar poetsen, of zoals een van de beste trainers ooit zei, Kein Geloel Fussball spielen, oftewel voetballen doe je met je voeten en niet met je mond.

Het leek de 2e helft wat beter. Ik zag op twitter weer een hoop mensen die blij werden van de 2e helft. Ik adviseer die eens even terug te kijken, het leek stukken beter, maar voetbaltechnisch was het niet hoogstaand. Ik wil ook niet teveel azijnzeiken, het was qua strijd en inzet wel beter, maar als je de kansen niet benut dan houdt het al snel op.

Wederom het wisselbeleid van van Bronckhorst, durft hij Kuyt niet te wisselen? Je haalt er een spits uit in de 77e minuut voor een andere spits terwijl je 1-0 achterstaat. Gooi Kuyt eruit en ga 4-4-2 spelen met Kramer en Jørgensen en Vilhena op 10. Maar ja, Kuyt is een soort van onaantastbaar lijkt het wel. Hij zat dichtbij Nelom qua loser of the Day, maar het is toch Nelom geworden. Was er dan een MOTMamp;euro; poeh, kan me geen speler voor de geest halen die er met kop en schouders bovenuit stak, daarom kies ik voor het legioen. Alleen één minpuntje vuurwerk hoort niet op het veld.

Ik ga nog niet de spits afbranden, die krijgt nog het voordeel van de twijfel, het is ten slotte pas zijn eerste officiële wedstrijd in Feyenoord en hij kreeg weinig fatsoenlijke ballen aangespeeld vanuit het middenveld en de flanken. En we speelden met onze 4e keeper. Die aan de 0-1 niets kon doen omdat die bal van richting werd veranderd door Kongolo. En hij redde in de slotfase goed op een schot van dikbil Willems, die eigenlijk niet eens meer op het veld mocht staan.

Over de scheids hoef ik niets te melden want nadat bekend werd dat Erdogan junior zou fluiten tweette ik al deze wedstrijd gaan we niet winnen. En die pingelamp;euro; manmanman, dan kun je er 10 per wedstrijd gaan geven. Dit was de belachelijkste beslissing in de wedstrijd van gisteren.

Het allerergste was nog in de laatste seconden, terwijl je de bal nog een keer voor de goal kan gaan gooien, gaan Karsdorp en Kuyt effe de bal naar elkaar toespelen. Toen heb ik ook maar gelijk de tv uitgezet.

Nee, ik kon er nog niet warm van worden. Hopelijk brengt de komst van Berghuis en/of Flores wat meer variatie in de ploeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door Stylzz --
Barabas
 Barabas - maandag 01 augustus 2016 - 13:50   quote  deeplink  
Wie schreef dit op?
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 augustus 2016 - 13:53   quote  deeplink  
https://t.co/1lHZnh0W3a
Barabas
 Barabas - maandag 01 augustus 2016 - 13:55   quote  deeplink  
Willem van Hanegem schaal... hilarisch!

Maar wat Cor hier opgeschreven heeft komt overeen met mijn gevoel en gedachten en die van de meesten hier.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 augustus 2016 - 14:01   quote  deeplink  
Aardig stuk..
kuipje
 kuipje - maandag 01 augustus 2016 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 juli 2016 - 22:32 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Geen Been of Perez gezien ,maar als jij het zegt.
Ah, die hadden precies hetzelfde gezegd in de rust. Vandaar deze analyse van mij
van geil
 van geil - maandag 01 augustus 2016 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:56 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je schoffeert v Geel hier wel heel erg.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 augustus 2016 - 19:05   quote  deeplink  
Van Geel biedt hem die kans en ziet ook dat het verkeerd kan aflopen.
Gio bepaalt de opstelling en selectie.
Jij bent de laatste die dat ziet.
Biertje?
van geil
 van geil - maandag 01 augustus 2016 - 19:09   quote  deeplink  
Lekker, maar je zegt toch echt , degene die Gio's aanpak op handen draagt is zwaar autistisch.
Zie de quote hierboven.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 augustus 2016 - 19:13   quote  deeplink  
Op handen dragen? Heb ik van Geel niet horen zeggen . Hij doet wat de trainer wenst. Opdat zijn kop niet rolt.
Betaal van Geel die Dickie toeliet hè. Eerste teken....
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 augustus 2016 - 19:14   quote  deeplink  
Betaal = het was
van geil
 van geil - maandag 01 augustus 2016 - 19:16   quote  deeplink  
We gaan het allemaal beleven.
Ik denk persoonlijk dat de verwachtingen veel te hoog zijn.
En dat heel veel spelers niet zo goed zijn als gedacht wordt.
kenny
 kenny - maandag 01 augustus 2016 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 19:16 schreef van geil het volgende:
We gaan het allemaal beleven.
Ik denk persoonlijk dat de verwachtingen veel te hoog zijn.
En dat heel veel spelers niet zo goed zijn als gedacht wordt.
mee eens , we moeten blij zijn als we weer derde worden dit jaar en hopen dat volgend jaar wel de bezem door deze selectie gehaald gaat worden , ook met gio is het afwachten "schuilt in hem die toptrainer of niet" ik denk nu al van niet maar laten we maar hopen dat het toch een leuk seizoen wordt

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 augustus 2016 door kenny --
Stylzz
 Stylzz - maandag 01 augustus 2016 - 19:38   quote  deeplink  
Volgens mij verwacht juist niemand iets
ar
 ar - maandag 01 augustus 2016 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 11:05 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Tja ik begin ook wel een beetje die kant op te neigen. Ik geef hem toch nog wat voordeel van de twijfel. Maar hij blijft in zijn fouten herhalen. Hem afrekenen op vorig jaar z'n eerste jaar als trainer vind ik onterecht. Daarnaast heeft ie een prijs gepakt wat veel trainers bij Feyenoord de afgelopen jaren niet is gelukt, of moeten we die prijs Advocaat toe dichten.
Ik wacht de start van de competitie nog ff af om dan te oordelen. Maar je hebt gelijk het oogt allemaal wat slapjes..
Mijn gedachte ook.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 01 augustus 2016 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 16:16 schreef kuipje het volgende:

[..]

Ah, die hadden precies hetzelfde gezegd in de rust. Vandaar deze analyse van mij
Dan hebben ze er meer verstand van dan ik dacht ;)
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 01 augustus 2016 - 20:48   quote  deeplink  
d:-))
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 augustus 2016 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 augustus 2016 - 19:38 schreef Stylzz het volgende:
Volgens mij verwacht juist niemand iets
Een derde plek. That's it.
Dat is ook hoe we er financieel voor staan.
En daarmee de selectie.
tomson
 tomson - maandag 01 augustus 2016 - 22:14   quote  deeplink  
zoals elk seizoen weer hopen op een stunt dussss
van geil
 van geil - maandag 01 augustus 2016 - 22:16   quote  deeplink  
Kan iemand Martin bellen om dit te zeggen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 01 augustus 2016 - 22:16   quote  deeplink  
Hopen ja, verwachten nee.
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 augustus 2016 - 03:44   quote  deeplink  

(https://youtu.be/DoJq2ogzpOw)
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 02 augustus 2016 - 03:44   quote  deeplink  
d:-)
netsurfer
 netsurfer - dinsdag 02 augustus 2016 - 11:12   quote  deeplink  
Je hebt als Feyenoord fan toch ieder jaar weer hoop. Maar na het zien van de eerste helft besefte ik alweer snel hoe groot het verschil met P$V nog is. Zelfs in de 2e helft, met de lampen een beetje met de handrem op, liep het bij hun allemaal zoveel makkelijker. Pijnlijk. Ook pijnlijk was het om te zien dat Kuyt echt te oud begint te worden, traag op de eerste meters.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Johan Cruijff Schaal: Feyenoord - PSV (zondag 31 juli 2016, 18:00); 0-1

0.0297720