|
|
VVout
|
|
|
Een prijs, moet je gewoon pakken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jc schaal hangt niets aan vast, leuke pot maar tja |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Misschien kunnen we hem gebruiken als fruitschaal? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Of als bord voor het bestuur kunnen ze deze voor hun kop hangen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Verliezen wil je nooit dus deze ook niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Scheiss egal, ook al ga je er op schijten. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
De beker en de JF schaal. Da's een leuk begin toch. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hebben m nog nooit gewonnen? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
1x nog met Tomasson in de gelederen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ah oke kan je nagaan |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
9000 supporters bij de 1ste training. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 juni 2016 - 23:59 schreef de bluffer het volgende:[..] Op de Site van de Johan Cruyff Schaal staat dat eerst de Landskampioen wordt gemeld Waar dan? Want op deze site: http://www.knvb.nl/competities/johan-cruijff-schaal Daar staat dat het de strijd is tussen de winnaar van de KNVB-beker en de kampioen. Verder heb ik overal gelezen en gehoord na de bekerfinale dat de bekerwinnaar de thuisspelende ploeg is, dus daar ga ik nog steeds maar vanuit. |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Is toch ook mooi om juist dit jaar deze prijs te pakken na het overlijden van de heer Cruijff. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Schitterend, Feyenoord speelt thuis en kaapt de JC schaal daar weg :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De 2400 treincombi kaarten voor de wedstrijd Feyenoord - PSV om de Johan Cruijff Schaal waren binnen no-time uitverkocht. Sindsdien zijn er ongeveer 1500 buscombi-kaarten verkocht voor de wedstrijd. Van de beschikbare 10.000 kaarten zijn er in totaal slechts 3900 afgenomen en dat is relatief gezien goed nieuws voor alle seizoenkaarthouders.
Sinds afgelopen zaterdag is het namelijk mogelijk voor alle seizoenkaarthouders (met uitzondering van bedrijfskaarten) om kaarten te kopen voor dit mooie supercup affiche. Kaarten kosten slechts 30 euro en zijn online verkrijgbaar via: Feyenoords online ticketing service (klik hier om direct de pagina te bezoeken en kaarten te bestellen). |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik ga nooit levend die snelkookpan in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Dat geldt voor elke wedstrijd. |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Supporters die met de trein reizen moeten in het bezoekersvak. Wat een klotestreek is dat weer. PSV speelt toch uit. Laat hun supporters dan in dat bezoekersvak gaan zitten. Echt belachelijk dat er weer met twee maten wordt gemeten en Feyenoord daar weer mee instemt. Je trouwste supporters, de diamond en goldcard houders op de slechtste plekken en voor de hoofdprijs. Bedankt maar weer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En wat had Feyenoord dan moeten doen volgens jou? |
|
|
|
|
vakkieQkeleku
|
|
|
Ik weet inderdaad niet of en wat Feyenoord eraan gedaan heeft om dit te voorkomen. Het is wel een maatregel die op geen enkel redelijk argument kan zijn gebaseerd. Feyenoord neemt relatief weinig kaarten af en er is voldoende mogelijkheid om de PSV en Feyenoord supporters te scheiden. Ik geloof ook niet dat neutrale supporters direct naast de Feyenoord supporters komen te zitten. Ik voorspel dus lege vakken cq zones en in dat geval is de maatregel dan helemaal onbegrijpelijk. Vorige keer kon iedereen gewoon aan een korte zijde zitten en is alles vlekkeloos verlopen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb ook geen idee. T lijkt elke wedstrijd wel alleen maar moeilijker en ingewikkelder te worden. Maar goed, genoeg voorbeelden dat t mis ging ook.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens , is gewoon n lastig verhaal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Alleen dat gebeurd niet altijd ouwe Noord Hollander. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Precies, alle vertrouwen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord wordt in de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal gesteund door ruim 5.500 supporters. Zij reizen op zondag 31 juli per trein en per bus naar de Amsterdom aRENa om daar de bekerwinnaar te steunen in het duel met landskampioen PSV. Na overleg tussen de club, de KNVB en de Gemeente Amsterdam is besloten dat er niet 2.400 (zoals oorspronkelijk de bedoeling was) maar 1.600 supporters per trein zullen reizen. De overige supporters reizen per bus.
De meeste Diamond- en Goldcardhouders zouden aanvankelijk middels een treincombi naar Amsterdom reizen, maar vanwege de nieuwe afspraken is dit door Feyenoord automatisch omgezet naar een buscombi. Door die omzetting kunnen alle Diamond- en Goldcardhouders nu plaatsnemen op de eerste ring van het stadion, in plaats op de reguliere bezoekersvakken op de tweede ring. De capaciteit op de eerste ring wordt hiermee nagenoeg volledig benut.
Alle Diamond- en Goldcardhouders die een omwisselbiljet hebben gekocht voor de Johan Cruijff Schaal en toch van treinvervoer gebruik willen maken, kunnen dat aangeven via www.feyenoord.nl/jcs. Het aantal beschikbare treinplaatsen voor deze groep is beperkt; maximaal driehonderd Diamond- en/of Goldcardhouders kunnen aangeven toch met de trein te willen. Alle Diamond- en Goldcardhouders die een omwisselbiljet voor een treincombi kochten, zijn vandaag persoonlijk per e-mail op de hoogte gesteld van deze wijziging. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
één week trappen Feyenoord en PSV het nieuwe seizoen af met het duel om de Johan Cruijff Schaal. De Rotterdammers nemen 5.512 supporters mee, die verplicht of met trein of bus naar Amsterdom reizen.
PSV heeft 'rond de duizend' kaarten verkocht, zo meldt het Algemeen Dagblad vandaag. Het familievak is echter wel een groot succes qua verkoop. De afgelopen jaren werd dit (gemengde) vak gevuld door zo'n 700 supporters. Dit jaar zijn er al 3.500 kaarten verkocht aan kinderen en hun begeleiders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog n week voor de prijzenkast weer open gaat. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hey daar klinkt vertrouwen uit geile. Das andere koek dan tegen Valencia een 5-1 verlies voorspellen.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Je ziet wat er dan gebeurt |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Waarschijnlijk dezelfde opstelling als gisteren, baart mij grote zorgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De selectie, dat baart mij zorgen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Eens. Te weinig geruimd en opgefrist. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens 'de kenners' is dat juist een voordeel.
Ik had er nog graag minimaal drie geloosd. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Er had zich toch een club gemeld voor Nelom? ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
TWEE OPEN TRAININGEN IN AANLOOP NAAR JOHAN CRUIJFF SCHAAL
De eerste selectie van Feyenoord werkt deze week vier groepstrainingen af in aanloop naar de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal van aanstaande zondag.
Twee van de trainingen zijn vrij toegankelijk voor publiek. De sessie van dinsdag (11:00 uur) en woensdag (10:30 uur) op Varkenoord zijn allebei openbaar (aanvangstijden onder voorbehoud).
De training van vrijdag en de afsluitende training op zaterdag zijn besloten. De spelers hebben maandag (vandaag) en donderdag een rustdag.
De wedstrijd tegen PSV om de Johan Cruijff Schaal wordt aanstaande zondag om 18:00 uur gespeeld in de Amsterdamom aRENa. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 24 juli 2016 - 21:24 schreef Stylzz het volgende:Volgens 'de kenners' is dat juist een voordeel. Ik had er nog graag minimaal drie geloosd. Dit gebeurde ook onder Koeman toen iedereen bleef, verloren de eerste wedstrijden meteen.
De selectie moet opgefrist worden. Dat een Dammers en een Nelom er nog zijn zegt eigenlijk genoeg. Wegwezen met dit soort bagger en je versterken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vinden jullie de JC schaal nu echt een prijs? Ik vind het een trainingswedstrijd voor een leverworst, verdienen we wat aan deze wedstrijd? Krijgen we geld van de KNJB ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 17:36 schreef MMM het volgende:[..] Dit gebeurde ook onder Koeman toen iedereen bleef, verloren de eerste wedstrijden meteen. De selectie moet opgefrist worden. Dat een Dammers en een Nelom er nog zijn zegt eigenlijk genoeg. Wegwezen met dit soort bagger en je versterken. T moet wel weg willen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 17:45 schreef piet de paler het volgende:Vinden jullie de JC schaal nu echt een prijs? Ik vind het een trainingswedstrijd voor een leverworst, verdienen we wat aan deze wedstrijd? Krijgen we geld van de KNJB ? Eigenlijk n schande dat we er maar 2 hebben. Ja dus, gewoon winnen. Kan wel eens het hoogtepunt van het seizoen zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja het is een prijs, voetballen en winnen van een andere club is ten alle tijden leuk en al helemaal als het lampjes zijn in die snelkookpan van die haakneuzen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 25 juli 2016 - 17:45 schreef piet de paler het volgende:Vinden jullie de JC schaal nu echt een prijs? Ik vind het een trainingswedstrijd voor een leverworst, verdienen we wat aan deze wedstrijd? Krijgen we geld van de KNJB ? Geen prijs, veredelde oefenwedstrijd |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Benieuwd of daar ook vuurwerk op het veld geflikkerd wordt. |
|
|
|