|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Even lekker er op uit, en dan 17.30 thuis voor de kraker. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ga vandaag weer open. En het wordt druk. Ga er weinig van zien, vrees ik. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
quote: War ben jij eigenlijk een verschrikkelijk irritant ventje altijd negatief over alles bij onze club.......we spelen om deze prijs omdat we de beker hebben gewonnen dit is gewoon een prijs niets meer niets minder....ik heb niets tegen kritiek maar het constant afzeiken van alles wordt ik een beetje doodziek van......probeer is een keer een beetje positief te zijn en niet te denken dat je altijd alles beter weet het is namelijk irritant |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Zin in. Niet vanwege het cruijff bord. Maar gewoon om psv een visitekaart te geven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
PSV heeft ook niet veel wisselingen gehad dus ik verwacht geen overwinning en het boeit me niets, tegen Groningen moet je er staan |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 12:53 schreef rene rotterdam het volgende:[..] War ben jij eigenlijk een verschrikkelijk irritant ventje altijd negatief over alles bij onze club.......we spelen om deze prijs omdat we de beker hebben gewonnen dit is gewoon een prijs niets meer niets minder....ik heb niets tegen kritiek maar het constant afzeiken van alles wordt ik een beetje doodziek van......probeer is een keer een beetje positief te zijn en niet te denken dat je altijd alles beter weet het is namelijk irritant Meelezer is het een keer beu?!
Iedereen heeft recht op zijn mening Rene, ook dat lange stuk chagrijn! ;-) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 13:02 schreef piet de paler het volgende:PSV heeft ook niet veel wisselingen gehad dus ik verwacht geen overwinning en het boeit me niets, tegen Groningen moet je er staan We moeten altijd winnen van Pisvee, ook vandaag! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En dan ?...... Schaaltje mee |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 12:53 schreef rene rotterdam het volgende:[..] War ben jij eigenlijk een verschrikkelijk irritant ventje altijd negatief over alles bij onze club.......we spelen om deze prijs omdat we de beker hebben gewonnen dit is gewoon een prijs niets meer niets minder....ik heb niets tegen kritiek maar het constant afzeiken van alles wordt ik een beetje doodziek van......probeer is een keer een beetje positief te zijn en niet te denken dat je altijd alles beter weet het is namelijk irritant Gewoon wat vaker lezen, dan zie je dat hij hetzelfde wilt als wij allemaal. De 1 praat zus de ander praat zo. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mijn zus praat nooit over Feyenoord |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Volgens Torben maakt zijn land genoot de enige treffer |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: +1908..!!!
COME ON FEYENOORD.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ben meer ongeduldig voor de start van de competitie, maar altijd gezond om je met de kampioen te kunnen meten. Fijne wedstrijd straks allemaal. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nelom jammer, hopelijk krijgt Woudenberg ook nog een kans.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Volgens mij ook liever met Bilal begonnen ipv Toornstra. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ideale invaller, heeft als basis speler vrijwel altijd onvoldoende. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nelom.gaat vandaag weer een tegengoal kosten. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Tot nu de beste elf volgende week uit tegen Groningen met Berghuis |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Beste elf...met Nelom in de basis? Heb je hem niet zien stuntelen tegen Valencia? |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wat hij ook tegen mij zei ik vind dit geen stadion maar een theater geef mij jullie kuip maar |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Elke tegengoal een stoelpoot minder, hoe verzin je het. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Wat een kut opstelling! Nelompie erin? Dat wordt een fiasco. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 31 juli 2016 - 17:35 schreef MightyAce het volgende:[..] Beste elf...met Nelom in de basis? Heb je hem niet zien stuntelen tegen Valencia? Geweldige back.... volgens een enkeling.... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Technische storing bij Fox stream, is gvd toch niet waar!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Sbs6 zend ook uit, misschien kun je daar een stream van opzoeken? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Eerst kijken en dan oordelen. Nelom heeft ook goede wedstrijden gespeeld. Zeker afgelopen seizoen.. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
quote: Nergens last van gelukkig ;p |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zit dus weer op mijn vaste gratis aanbieder, maar betaal voor Fox weet je! |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Dat stadion zo leeg.. erg triest dit |
|
|
|